Další nezařaditelná témata
Moderátor: Colommbo
Pitris
Site Admin
Příspěvky: 27656 Registrován: úte čer 24, 2008 18:00
Bydliště: Brno
Příspěvek
od Pitris » sob led 13, 2018 16:28
Ale houby. Byla to reakce na Tvoji zmínku o Toyotě, bo právě citrónek je před ní:
lengy60 píše: No a bezchybná Toyota ji dýchá na záda.
Zapomeň....
Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan, manuál.
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
lefort
Příspěvky: 2521 Registrován: pon srp 26, 2013 17:46
Bydliště: Hořovice
Příspěvek
od lefort » sob led 13, 2018 17:02
Libor píše: Vtipné. Přidej k tomu toho lefort(d)a a más na stránce tři od "L". Smysl toho rádoby vtípku je jaký???
To byla reakce pro Pitrise, ale pokud Ti to přijde vtipné, já se nebráním.
Jinak Le Fort nemá s Fordem nic společného, to jen na okraj.
Toyota GR Yaris - Ravenol DFE 0W20, MTF1, MTF3, DGL
Toyota GR 86 - Ravenol DXG 5W30, Red Line 75W85
Toyota RAV4 2.5 Hybrid - Ravenol EFE 0W16
lengy60
Příspěvky: 5777 Registrován: ned čer 22, 2014 18:41
Příspěvek
od lengy60 » sob led 13, 2018 17:14
Pitris píše: Ale houby. Byla to reakce na Tvoji zmínku o Toyotě, bo právě citrónek je před ní:
lengy60 píše: No a bezchybná Toyota ji dýchá na záda.
Zapomeň....
No právě Jarku,já si to přečetl a proto jsem to také zmínil,bo se mi líbí,když někdo napíše,že Méďa a Frantíci "zdokonalují",ale že je hned v závěsu Toya už jaksi nevidí.
Ale jak říkám,mně nějaké svolávačky žíly netrhají,protože samotný počet nic neznamená,záleží spíš čeho s týká.
Citroen C1 Feel 1.0 51kW
Nissan Qashqai Czech Line 1.3 103 kW
Libor
Příspěvky: 1625 Registrován: stř srp 24, 2016 19:21
Bydliště: Bohumín
Příspěvek
od Libor » sob led 13, 2018 17:18
lefort píše: Libor píše: Vtipné. Přidej k tomu toho lefort(d)a a más na stránce tři od "L". Smysl toho rádoby vtípku je jaký???
To byla reakce pro Pitrise, ale pokud Ti to přijde vtipné, já se nebráním.
Jinak Le Fort nemá s Fordem nic společného, to jen na okraj.
Řádoby vtipně = trapné, to jen na okraj.
DOHC VTEC TURBO 243kW HGO 0W20
SOHC 16V 66kW MAX LIFE 5W40
DOHC PARALLEL-TWIN 52 kW MOTUL 300V 10W40
lefort
Příspěvky: 2521 Registrován: pon srp 26, 2013 17:46
Bydliště: Hořovice
Příspěvek
od lefort » sob led 13, 2018 18:39
Děkuji za ohodnocení. Ale evidentně jsi to vůbec nepochopil.
Toyota GR Yaris - Ravenol DFE 0W20, MTF1, MTF3, DGL
Toyota GR 86 - Ravenol DXG 5W30, Red Line 75W85
Toyota RAV4 2.5 Hybrid - Ravenol EFE 0W16
tonny
Příspěvky: 2280 Registrován: pon úno 29, 2016 13:40
Bydliště: Břeclav
Příspěvek
od tonny » úte led 16, 2018 6:38
Ford Explorer V6 4.0 lpg 1998, Shell HU 5W-30 SL ATF MaxLife
Toyota Corolla Verso 1,8 2006 Ravenol SSL 0W-40 Castrol Syntrans 75W-90
Toyota Sienna V6 3,5 2007 Rowe RS 0W-40 ATF MaxLife
Ford Maverick 2,3i 2004 MaxLife 5W-40
Jezevcik
Příspěvky: 3360 Registrován: sob lis 26, 2005 16:55
Bydliště: Praha 11
Příspěvek
od Jezevcik » stř led 17, 2018 7:48
https://byznys.lidovky.cz/fanousci-mhd- ... oprava_jho
Něco pro pamětníky. Hodně jsem se s tím najezdil. Když byl plný, tak jel do táhlého kopce z Holešovic na Prosek snad na dvojku.
Toyota Verso 1.8 Valvematic, r. v. 2011
Léto: Shell Helix HX6 10W-40
Zima: Shell Helix Ultra 5W-40
Toyota Corolla Liftback E 11, 1.4 16 V, r. v. 97
Shell Helix HX6 10W-40
Jerry3
Příspěvky: 10755 Registrován: úte říj 18, 2005 19:58
Bydliště: Praha
Příspěvek
od Jerry3 » stř led 17, 2018 8:03
Tyhle busy jsem přímo nenáviděl!
tonny
Příspěvky: 2280 Registrován: pon úno 29, 2016 13:40
Bydliště: Břeclav
Příspěvek
od tonny » stř led 17, 2018 8:21
Já na učňák chvilku jezdil ještě v RTO-čku, tam mi bývalo špatně z nafty, kterou byl "provoněn"
http://www.auto.cz/autobus-skoda-706-rto-prodej-111031 .
Zlatý Ikarus.
Ford Explorer V6 4.0 lpg 1998, Shell HU 5W-30 SL ATF MaxLife
Toyota Corolla Verso 1,8 2006 Ravenol SSL 0W-40 Castrol Syntrans 75W-90
Toyota Sienna V6 3,5 2007 Rowe RS 0W-40 ATF MaxLife
Ford Maverick 2,3i 2004 MaxLife 5W-40
kornel
Příspěvky: 1783 Registrován: čtv led 28, 2010 17:55
Příspěvek
od kornel » stř led 17, 2018 8:30
Ikarus.. spomínam si na ohlušujúci jakot a kvílenie motora, zrýchlenie z 0-40km/h za 3 minúty kedy hádzal už 88 kvalt a to už aj brzdil pred dalšou zastávkou
, tvrdosť a nechutné šupy od podvozku pri každom prejazde cez nerovnosť a hádam pre mňa tie najnepohodlnejšie polstrované sedačky v akých som kedy sedel.
Pitris
Site Admin
Příspěvky: 27656 Registrován: úte čer 24, 2008 18:00
Bydliště: Brno
Příspěvek
od Pitris » stř led 17, 2018 8:50
S "erťákem" jezdil u ČSAD děda několik desítek let a Ikarus měl kvaltů jen 6, ale vlastně 5, páč jednička tam nešla....
Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan, manuál.
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
kornel
Příspěvky: 1783 Registrován: čtv led 28, 2010 17:55
Příspěvek
od kornel » stř led 17, 2018 9:00
mne to vždy prišlo, že čo meter to menil kvalt
Jerry3
Příspěvky: 10755 Registrován: úte říj 18, 2005 19:58
Bydliště: Praha
Příspěvek
od Jerry3 » stř led 17, 2018 9:03
Také jsem měl pocit, že musí furt řadit. A RT/RTO mi nijak nevadily. Zajímavá byla jízda hlavně v přívěsu.
NOVON
Příspěvky: 2968 Registrován: pát říj 16, 2009 11:01
Příspěvek
od NOVON » stř led 17, 2018 9:26
Ikarus pamatuju i v OV,jak jsem chodil na učňák..Jizda na kloubu byla fajn,akorat tam táhlo pres ty popraskane "harmoniky".
VW Touran 1.6 MPI 75kw+LPG
VW Touran Freestyle 1.6 MPI 75kw