Daleko driv ho tam skoro jiste neposle, uz se to tady zacatkem roku nekde probiralo, ze i pri jizdnich podminkach kdy by to chtelo vymenit tak po 10-15 tis.km. (kazdy den kratoucke jizdy vc. zimy), tak PPC na to prcal a stejne to narazilo drive na casovy limit dvou let nez na 30 tis. km.Jezevcik píše:I kdyby na 2/30, tak kde bereš jistotu, že Tě tam ten systém nepošle daleko dřív?
Navic by nastala vzpoura lidu kteri si zaplatili s auto kteremu vydrzi olej sice na 30 tis.km, ale stejne si ho auto zada vymenit mnohem driv (OilGate).
Pro Escort: jeste jedna varianta by byla nechat klasiku LL interval, jezdit na dvoulete prohlidky normalne, ale olej si nechat nalit do kanystru a ne do auta (nutno mit znamost ve VAG servisu), a doma to menit sam poctive po 10 t.km. s tim ze holt to bude trochu mix pri vymenach, ale kdyz se to udela doma poradne. Resilo se tu vickrat ze s par triky se z toho da vymlatit par deci navic oproti servisackemu spunt ven-spunt dovnit...
Nebo s tim LL Castrolem nalozit nejak jinak, ale kanystr oleje za 3 tis., to asi preziju ten par procentni mix nez to vylit. Toto by asi byl muj pristup kdybych aktualne mel nejaky novy lidovy vuz.