Itall a modelář / tady se můžete "hádat"
Moderátor: Colommbo
Re: Itall a modelář / tady se můžete "hádat"
S voňavými cigaretami v klude je to pravda, človek takmer nechápe, aký smrad z toho ide po zapálení - hoci v tom môže mať prsty aj syntetický tabak.
S kávou som mienil, že keď ti ju niekde ponúkajú, tak môžeš si ju nechat spraviť a už len inhalovať, viem že niekomu vadí pri vypití
TV si vyberal ideálne, aby ti na tvoje podmienky obrazovo vyhovovala, a to ti vyšlo
S kávou som mienil, že keď ti ju niekde ponúkajú, tak môžeš si ju nechat spraviť a už len inhalovať, viem že niekomu vadí pri vypití
TV si vyberal ideálne, aby ti na tvoje podmienky obrazovo vyhovovala, a to ti vyšlo
Naposledy upravil(a) bloke dne pát lis 04, 2016 15:41, celkem upraveno 1 x.
« Vous n’imaginez pas tout ce que Citroën peut faire pour vous »
Re: Itall a modelář / tady se můžete "hádat"
Vždyť já už od dětství tvrdím, že např. pečení vánočního cukroví je kažením dobrého a okamžitě poživatelného (pro mě přímo lahůdkového) těsta.
Re: Itall a modelář / tady se můžete "hádat"
No jo, také jsem těsto ujídal, ale moc se toho nesní, je tučné. A taky něco musí zbýt na to cukroví .
Re: Itall a modelář / tady se můžete "hádat"
Tak sa zdá, že časy sú zlé, a jerome má na ne lepší odhad (aj súčasné chladničky sú zatial OK, ale tie práčky - a zrovna s horným plnením... )
http://www.zive.sk/clanok/120604/proble ... iona-kusov
aspoň že Postihnuté zároveň nemali byť modely predávané v Európe.
http://www.zive.sk/clanok/120604/proble ... iona-kusov
aspoň že Postihnuté zároveň nemali byť modely predávané v Európe.
bloke píše: No a odhadovať kvalitu mobilov a bielej techniky -úplne odlišné samostatné divízie- jednej značky, jerome, to už môžme aj vysavače podla áut (Samsung Fluence aka SM3, Koleos...)
« Vous n’imaginez pas tout ce que Citroën peut faire pour vous »
- BigBang
- Příspěvky: 1880
- Registrován: ned zář 15, 2013 21:30
- Bydliště: Dux & Kladno
- Kontaktovat uživatele:
Re: Itall a modelář / tady se můžete "hádat"
jenomže v emerice používají u praček s horním plněním stejný systém jako u těch s předním plněním - osa rotace prochází plnicím otvorem = uložení bubnu jen na jedné straně...
A2 1.4TDI - Rav VMO
T5 2.5TDI - Cas Edge FST LL2 0W30
Fabia 1.2TSI - Rav SSL
KLE500 - Rep MotoSint 10w40
TnT899 - Rep MotoR 15W50
MX-5 - HPR 10w50, Technyx 75w85, Yac BVX 75w90
vyjeto: Rep El 505.01TDI 5w40, MO XF 5w40, XF, XFS 5w50, XF 0w40, EE 5w40
T5 2.5TDI - Cas Edge FST LL2 0W30
Fabia 1.2TSI - Rav SSL
KLE500 - Rep MotoSint 10w40
TnT899 - Rep MotoR 15W50
MX-5 - HPR 10w50, Technyx 75w85, Yac BVX 75w90
vyjeto: Rep El 505.01TDI 5w40, MO XF 5w40, XF, XFS 5w50, XF 0w40, EE 5w40
Re: Itall a modelář / tady se můžete "hádat"
Oni tu předem plněnou len akosi prekoprcli .
Re: Itall a modelář / tady se můžete "hádat"
Holt "letmo" teď frčí!BigBang píše:...osa rotace prochází plnicím otvorem = uložení bubnu jen na jedné straně...
Re: Itall a modelář / tady se můžete "hádat"
Nějak mi vrzgá stěrač. Tož jsem mimochodem zjistil, že každé stírátko je od jiného výrobce (je to původní "originální sada") a každý má jiný úchyt - jeden s klasickou a viditelnou páčkou na odjištění, druhý s otvorem, do kterého se šťouchá šťouchákem (jsem našel na netu, ještě jsem takový neměl - tento je Bosch, druhý Bůhví). Palec dolů .
Re: Itall a modelář / tady se můžete "hádat"
Kúp čínske flaty v Tescu a budeš počuť a vidieť to ticho
Honda Civic 1.4iS 66kw => ELF Evolution 700 STI 10W40
Honda Civic 1.6 i-Dtec 88kw => Motul 8100 ECO-clean 0W30
Honda Civic 1.6 i-Dtec 88kw => Motul 8100 ECO-clean 0W30
Re: Itall a modelář / tady se můžete "hádat"
Vrzání stěrače bývá nejčastěji způsobeno špatným úhlem nastavení samotné páky ramene stěrače nesoucí stírátko v kombinaci s nějakou tou vůlí navíc v pákovoví převodu sil.
Re: Itall a modelář / tady se můžete "hádat"
Na litrovou atmosféru a městské vozítko to asi nemělo konkurenci. Bez přetáčení nad papírové otáčky nejvyššího výkonu to bylo asi: I - 50 km/h, II - 90, III - 140, IV - 170, V - 210. V regulérních podmínkách byla už na čtyřku rychlost jen teoretická, v praxi dle tacho bylo II - skoro 110 km/h na omezovač, III - 150, IV - 160 (z kopce jsem nezkoušel) a V - 180 dole kopcom. Delší a prudší kopec jsem nenašel .Jerry3 píše:Na kolik že to Itall svého času spočítal maximálku tehdy ještě jeho "kolíněte"?
Re: Itall a modelář / tady se můžete "hádat"
V daném případě to nebude kopcem, ale blbým zpřevodováním, neboť při jízdě s "kolínětem" v kopcovitém terénu jsem si na dvojku připadal jako v jiných autech na německé dálnici při zařazeném nejvyšším kvaltu.Ital píše:...Delší a prudší kopec jsem nenašel .
- Colommbo
- Příspěvky: 9993
- Registrován: pon led 23, 2012 20:46
- Bydliště: kutnohorsko-kolínské pohraničí
Re: Itall a modelář / tady se můžete "hádat"
A to je dobře nebo špatně...?Jerry3 píše:...při jízdě s "kolínětem" v kopcovitém terénu jsem si na dvojku připadal jako v jiných autech na německé dálnici při zařazeném nejvyšším kvaltu.
W124 E320 Coupé R6 162kW 1994, 5Q man. Getrag "psí noha",
Shell HU 5W40, přev. Ravenol ATF Fluid, dif. Castrol Axle Z Limited Slip 90
Shell HU 5W40, přev. Ravenol ATF Fluid, dif. Castrol Axle Z Limited Slip 90
Re: Itall a modelář / tady se můžete "hádat"
No, vzhledem k tomuto
P.S.: Rozhodně mi nevadí, když pod plným plynem na nejvyšší kvalt nedosáhnu na omezovač.
a mé tacho rychlosti 70 na dvojku pod plným plynem proti kopci, tak asi špatně.Ital píše:...v praxi dle tacho bylo II - skoro 110 km/h na omezovač
P.S.: Rozhodně mi nevadí, když pod plným plynem na nejvyšší kvalt nedosáhnu na omezovač.
Re: Itall a modelář / tady se můžete "hádat"
Pokud chtěli mít nejvyšší převod úsporný (a to se povedlo, přičemž je zároveň běžně použitelný), nějak to museli rozdělit v rámci pětistupňové převodovky. Možná by to šlo lépe, ale určitě nad tím bádal tým inženýrů. Já bych dal trojku kratší, nebo vyzkoušet trochu kratší nižší převody, pokud by se dalo, jináč těžko mnoho dělat.