nechte Castrol na pokoji
Moderátor: Colommbo
ka-spel píše:Pak nechápu jeho použití obzvlášť u TDi. 10W60 na krátké jízdy? Mobil 1 5W50, pokud tedy nějaké sportovnější ambice, mě připadne vhodnější.Eon píše:Ze své zkušenosti vím, že ten olej je špičkový. To auto nemá vůbec ideální podmínky pro provoz. Denně několik krátkých jízd kdy se motor ani řádně neohřeje a pokud jedu dál, tak jak se motor zahřeje na provozní teplotu už ho rvu a jedu svižně - patřím mezi stálé spěchače a nemám rád když se předemnou někdo sere pomalu
Já mám ty jízdy smíšené. Někdy courám pár kilometrů a někdy lítám po dálnících a tam to rvu. V Německu dávám většinou cihlu na plyn
Hlavně, že s určitostí víš, že se jedná o "plnou syntetiku". Jak vidím, tak cenový a placebo efekt dokonale fungují. Inu, zmáknutý marketing je holt zmáknutý marketing...Eon píše:Nevím no, já k jiných olejům nějak nemám důvěru. Možná u těch levnějších to nebude nic moc, ale jezdím a jezdnit budu vždy a výhradně jen na plnou syntetiku a to od Castrol. Nejvíc mě serou s tím měněním názvu. Aby člověk pořád bádal jaký má nový název olej, který používám. Teď je to zrovna EDGE 10 - 60 Co to bude příště, těžko říctOndřej ST220 píše:No ale já jsem přesvědčen o kvalitě olejů Castrol z vlastní zkušenosti tak o čem se tady dohadujem?At si každej dává do auta co chce ale mě už prostě štvalo jak taky každej knučí jak je ten Castrol drahej a stojí za prd.........................BLBOST
No abys to jednou taky někam nenarvalEon píše:Ze své zkušenosti vím, že ten olej je špičkový. To auto nemá vůbec ideální podmínky pro provoz. Denně několik krátkých jízd kdy se motor ani řádně neohřeje a pokud jedu dál, tak jak se motor zahřeje na provozní teplotu už ho rvu a jedu svižně - patřím mezi stálé spěchače a nemám rád když se předemnou někdo sere pomalu
I kdybys byl sebevětší kokot, tak např. přidření hydroštelů nedosáhneš nesprávným zacházením - za to může pouze nesprávné servisování a konkrétně především sám olej!Ondřej ST220 píše:A většina těch závad co tady píšou ty odborníci na maziva určitě nebyla zapříčeněna olejem ale tím že to auto měl s prominutím.........kokot...........................
Zkusím hádat, přidrbly se ti určitě na Castrolmodelář píše:I kdybys byl sebevětší kokot, tak např. přidření hydroštelů nedosáhneš nesprávným zacházením - za to může pouze nesprávné servisování a konkrétně především sám olej!Ondřej ST220 píše:A většina těch závad co tady píšou ty odborníci na maziva určitě nebyla zapříčeněna olejem ale tím že to auto měl s prominutím.........kokot...........................
Na to sem velmi opatrný a nepatřím mezi hazardéry. Jedu rychle, jedu bezpečně, mám perfetkní pneu, které sedí jak přilepené, jedovaté brzdy a najeto cca 1,5 mil km bez nehody. Ťuk, Ťuk na skloAnonymous píše:No abys to jednou taky někam nenarvalEon píše:Ze své zkušenosti vím, že ten olej je špičkový. To auto nemá vůbec ideální podmínky pro provoz. Denně několik krátkých jízd kdy se motor ani řádně neohřeje a pokud jedu dál, tak jak se motor zahřeje na provozní teplotu už ho rvu a jedu svižně - patřím mezi stálé spěchače a nemám rád když se předemnou někdo sere pomalu
Ondra nás přišel poučit o tom, že Castrol je super olej a na ceně nesejde.Ondřej ST220 píše:Nechápu ty neustálé narážky na cenu Castrolu????Podívejte se tady v shopu na ceny ostatních olejů????Nemyslím samozřejmě vazelínu Mogul a Paramo ale kvalitní oleje!Ceny jsou stejné někdy i větší!Mě osobně teda nepřijde moc dát za pět litrů kvalitního oleje 1500 korun.........
Ondra je ten, kdo to ví nejlépe, že Mogul je nekvalitní olej,tudíž, že nesplňuje specifikace a vlastně by se asi ani neměl prodávat. Pravděpodobně má doma chemickou laboratoř a provádí testy olejů, které vyjdou na miliony až stamiliony korun.
O Vaší odbornosti a znalosti jsem si udělal obrázek, když jsem si přečetl , že MOGUL je vazelína. Zřejmě nemáte nejmenší ponětí jaké oleje tato značka zahrnuje.
Pokud tady mluvíme o Mogulu (Paramu), tak myslím, že nejlepší vizitkou je, že u nás jezdí auta stará 20 i 30 let a do nich se opravdu Castról nelil.
Tolik k Vaší vazelíně!
modelář píše:I kdybys byl sebevětší kokot, tak např. přidření hydroštelů nedosáhneš nesprávným zacházením - za to může pouze nesprávné servisování a konkrétně především sám olej!Ondřej ST220 píše:A většina těch závad co tady píšou ty odborníci na maziva určitě nebyla zapříčeněna olejem ale tím že to auto měl s prominutím.........kokot...........................
Jaké máš auto, jaký jsi používal olej - typ, rozsah, značku, kdo Ti ho měnil? V některých servisech Ti napočítaj kvalitu a daj ti tam nejlevnější sračku. U oleje jsem si v neznámém servisu při výměně vždy stál. Nemám nejmenší důvod někomu z ze servisu věřit, že mi tam daj to co jsem si dovezl a nebo objednal. V jednom servisu mi také dokázali položit měrku oleje na zem kde byl sajrajt od kol - písek, bláto, atd. Ty woe, udělal jsem kravál a už mě tam nikdy nikdo neviděl
Jasně: určitě "nejlepší" pneu zn. Michelin, jedovaté brzdy (nejspíše na Audi) atd. atd. To přesně odpovídá!Eon píše:Na to sem velmi opatrný a nepatřím mezi hazardéry. Jedu rychle, jedu bezpečně, mám perfetkní pneu, které sedí jak přilepené, jedovaté brzdy a najeto cca 1,5 mil km bez nehody. Ťuk, Ťuk na skloAnonymous píše:No abys to jednou taky někam nenarvalEon píše:Ze své zkušenosti vím, že ten olej je špičkový. To auto nemá vůbec ideální podmínky pro provoz. Denně několik krátkých jízd kdy se motor ani řádně neohřeje a pokud jedu dál, tak jak se motor zahřeje na provozní teplotu už ho rvu a jedu svižně - patřím mezi stálé spěchače a nemám rád když se předemnou někdo sere pomalu
skodovkar píše:Ondra nás přišel poučit o tom, že Castrol je super olej a na ceně nesejde.Ondřej ST220 píše:Nechápu ty neustálé narážky na cenu Castrolu????Podívejte se tady v shopu na ceny ostatních olejů????Nemyslím samozřejmě vazelínu Mogul a Paramo ale kvalitní oleje!Ceny jsou stejné někdy i větší!Mě osobně teda nepřijde moc dát za pět litrů kvalitního oleje 1500 korun.........
Ondra je ten, kdo to ví nejlépe, že Mogul je nekvalitní olej,tudíž, že nesplňuje specifikace a vlastně by se asi ani neměl prodávat. Pravděpodobně má doma chemickou laboratoř a provádí testy olejů, které vyjdou na miliony až stamiliony korun.
O Vaší odbornosti a znalosti jsem si udělal obrázek, když jsem si přečetl , že MOGUL je vazelína. Zřejmě nemáte nejmenší ponětí jaké oleje tato značka zahrnuje.
Pokud tady mluvíme o Mogulu (Paramu), tak myslím, že nejlepší vizitkou je, že u nás jezdí auta stará 20 i 30 let a do nich se opravdu Castról nelil.
Tolik k Vaší vazelíně!
Jenže staré motory nejsou tak náročné. Pokud to dnes nenamažeš, tak máš problém, zvláště u TDI a pokud to honíš jako já, tak je to mazání dost podstatné. Ale jak říkám používám je plnou syntetiku a s ostaním zkušenosti nemám.
Dříve jsem měl Žigulíka. Jeden motor přežil tři katsle a olej jsem jen doléval a měnil filtr
Pneu GOODYEAR, poštelované brzdy(přidáno na zadní brzdy) starý Leon Nemám ABS, ASR, ABC či jiné sračky, jezdím denně po celý rok a žiju takymodelář píše:Jasně: určitě "nejlepší" pneu zn. Michelin, jedovaté brzdy (nejspíše na Audi) atd. atd. To přesně odpovídá!Eon píše:Na to sem velmi opatrný a nepatřím mezi hazardéry. Jedu rychle, jedu bezpečně, mám perfetkní pneu, které sedí jak přilepené, jedovaté brzdy a najeto cca 1,5 mil km bez nehody. Ťuk, Ťuk na skloAnonymous píše:No abys to jednou taky někam nenarval
TDI 66kW není také žádný ostrý a náročný motor, tam ti to umaže jakákoli čtyřicítka, pro opravdu extrémní zátěž se může dát i padesátka. Vlastností té šedesátky v tomto motoru stejně nevyužiješ, je určena převážně pro velmi výkonné a závodní benzínové motory.EON píše:skodovkar píše:Ondra nás přišel poučit o tom, že Castrol je super olej a na ceně nesejde.Ondřej ST220 píše:Nechápu ty neustálé narážky na cenu Castrolu????Podívejte se tady v shopu na ceny ostatních olejů????Nemyslím samozřejmě vazelínu Mogul a Paramo ale kvalitní oleje!Ceny jsou stejné někdy i větší!Mě osobně teda nepřijde moc dát za pět litrů kvalitního oleje 1500 korun.........
Ondra je ten, kdo to ví nejlépe, že Mogul je nekvalitní olej,tudíž, že nesplňuje specifikace a vlastně by se asi ani neměl prodávat. Pravděpodobně má doma chemickou laboratoř a provádí testy olejů, které vyjdou na miliony až stamiliony korun.
O Vaší odbornosti a znalosti jsem si udělal obrázek, když jsem si přečetl , že MOGUL je vazelína. Zřejmě nemáte nejmenší ponětí jaké oleje tato značka zahrnuje.
Pokud tady mluvíme o Mogulu (Paramu), tak myslím, že nejlepší vizitkou je, že u nás jezdí auta stará 20 i 30 let a do nich se opravdu Castról nelil.
Tolik k Vaší vazelíně!
Jenže staré motory nejsou tak náročné. Pokud to dnes nenamažeš, tak máš problém, zvláště u TDI a pokud to honíš jako já, tak je to mazání dost podstatné. Ale jak říkám používám je plnou syntetiku a s ostaním zkušenosti nemám.
Dříve jsem měl Žigulíka. Jeden motor přežil tři katsle a olej jsem jen doléval a měnil filtr
A to, že jde o "plnou syntetiku", jsi se dočetl nejspíše na obalu toho oleje, že ano? Proto doporučuji, aby ses v daném duchu vyjadřoval raději někde jinde - speciálně na tomto fóru se totiž pouze ztrapňuješ.EON píše:skodovkar píše:Ondra nás přišel poučit o tom, že Castrol je super olej a na ceně nesejde.Ondřej ST220 píše:Nechápu ty neustálé narážky na cenu Castrolu????Podívejte se tady v shopu na ceny ostatních olejů????Nemyslím samozřejmě vazelínu Mogul a Paramo ale kvalitní oleje!Ceny jsou stejné někdy i větší!Mě osobně teda nepřijde moc dát za pět litrů kvalitního oleje 1500 korun.........
Ondra je ten, kdo to ví nejlépe, že Mogul je nekvalitní olej,tudíž, že nesplňuje specifikace a vlastně by se asi ani neměl prodávat. Pravděpodobně má doma chemickou laboratoř a provádí testy olejů, které vyjdou na miliony až stamiliony korun.
O Vaší odbornosti a znalosti jsem si udělal obrázek, když jsem si přečetl , že MOGUL je vazelína. Zřejmě nemáte nejmenší ponětí jaké oleje tato značka zahrnuje.
Pokud tady mluvíme o Mogulu (Paramu), tak myslím, že nejlepší vizitkou je, že u nás jezdí auta stará 20 i 30 let a do nich se opravdu Castról nelil.
Tolik k Vaší vazelíně!
Jenže staré motory nejsou tak náročné. Pokud to dnes nenamažeš, tak máš problém, zvláště u TDI a pokud to honíš jako já, tak je to mazání dost podstatné. Ale jak říkám používám je plnou syntetiku a s ostaním zkušenosti nemám.
Dříve jsem měl Žigulíka. Jeden motor přežil tři katsle a olej jsem jen doléval a měnil filtr