Jaké auto?

Další nezařaditelná témata

Moderátor: Colommbo

Odpovědět
Uživatelský avatar
Pedro
Příspěvky: 7757
Registrován: úte zář 22, 2009 12:10
Bydliště: Praha 6

Re: Jaké auto?

Příspěvek od Pedro »

Jiz jsem jednou psal. Opakovani matka...
Nektera ty Miroj auta znam, v ramci moznosti, delsi dobu, a jak km naskakuji. A to nezminil, kolik hodin, nablafaji na volnobehkdyz vozka chrni. A me, snad nikdo nemuze podezrivat z toho, ze bych si,, neco z toho, poridil,,.
A ze ma auto dlouhy staly převod? To ma i muj polohistorik. Max speed da na 4ku,na 5ku ne. Mi to vyhovune vice, nez predchazejici Corolla, ktera tocila ve 130 4000ot.
Vyhovuje mi, kdyz petikvalt (6ky nesnasim) dotaci konstrukční max na 4ku a 5ka je,, klidnobeh,,
Uživatelský avatar
NOVON
Příspěvky: 2968
Registrován: pát říj 16, 2009 11:01

Re: Jaké auto?

Příspěvek od NOVON »

lengy: Neni u TSI nahodou turbo chlazene vodou + pridavne cerpadlo ktere tu vodu po vypnuti motoru jeste chvili nuti kolovat? :-)
VW Touran 1.6 MPI 75kw+LPG
VW Touran Freestyle 1.6 MPI 75kw
Uživatelský avatar
Pedro
Příspěvky: 7757
Registrován: úte zář 22, 2009 12:10
Bydliště: Praha 6

Re: Jaké auto?

Příspěvek od Pedro »

Jako bufik, ktery tak funguje po vypnutí. :mrgreen:
Uživatelský avatar
NOVON
Příspěvky: 2968
Registrován: pát říj 16, 2009 11:01

Re: Jaké auto?

Příspěvek od NOVON »

Pedro píše:Jako bufik, ktery tak funguje po vypnutí. :mrgreen:
Mno tak nejak,asi by jinak ty turbicka moc nevydrzely.Taky tam vymysleli 2 termostaty,jeden pro hlavu,druhy pro blok motoru,cele to ridi ridici jednotka elektronicky..Mno jedna chuťovka za druhou :-)
VW Touran 1.6 MPI 75kw+LPG
VW Touran Freestyle 1.6 MPI 75kw
Uživatelský avatar
NOVON
Příspěvky: 2968
Registrován: pát říj 16, 2009 11:01

Re: Jaké auto?

Příspěvek od NOVON »

tonny píše:
lengy60 píše: Proč za reklamu? :shock: Já Škodovku nevlastním a ani po ní netoužím,jen popisuji stav věcí. :wink:
To se ale nevylučuje. Dokonce i negativní reklama je reklama. Když si odborník od koncernu přečte, že tomu v práci dáváte sodu a auto navrtí tolik kilometrů, musí žasnout, pochválit se a dál věřit, že to dělaj prostě dobře.
No prave ze naopak..Dostane strach z vyhazovu,ze svou praci nedela dobre,ze ty auta vydrzi nejak moc,coz neni v zajmu dnesnich automobilek :-)
VW Touran 1.6 MPI 75kw+LPG
VW Touran Freestyle 1.6 MPI 75kw
Uživatelský avatar
Colommbo
Příspěvky: 9993
Registrován: pon led 23, 2012 20:46
Bydliště: kutnohorsko-kolínské pohraničí

Re: Jaké auto?

Příspěvek od Colommbo »

Motor Omči má v chladícím okruhu dvě malá přídavná el. čerpadla zajišťující koloběh vody v případě vypnutí motoru v okamžiku, kdy jsou ještě sepnuty ventilátory chlazení. Spolu s nimi se čerpadla vypnou po poklesu teploty, na signál teplotního čidla. Přijde mi to normální.
W124 E320 Coupé R6 162kW 1994, 5Q man. Getrag "psí noha",
Shell HU 5W40,
přev. Ravenol ATF Fluid, dif. Castrol Axle Z Limited Slip 90
Jerry3
Příspěvky: 10755
Registrován: úte říj 18, 2005 19:58
Bydliště: Praha

Re: Jaké auto?

Příspěvek od Jerry3 »

Dost často se mi stane, že po dojezdu a vypnutí motoru se najednou rozjede sahara, která předtím rozhodně neběžela. Zda tam jede ještě i nějaké el. čerpadlo, to netuším - dosud vše fungovalo bez problémů, tak jsem se v tom neměl důvod hrabat...
Uživatelský avatar
lengy60
Příspěvky: 5777
Registrován: ned čer 22, 2014 18:41

Re: Jaké auto?

Příspěvek od lengy60 »

Jirka,Jarek: Ano,je to přesně tak jak píšete,při 90 km/h se motor převaluje na 2.000(stejně jako třeba na 3 a 50 km),maximálka je 190,pak omezovač.Ale,včera večer jsem vyfasoval kombi se stejným motorem a tam je to pochopitelně drobátko jinak,lépe řečeno ta 5-ka(možná i čtyřka) je kratší,takže ve 150 točí cca 3.400(mám to nafocené) a maximálka je nižší.Těch 2.000 problém není,ale průser je,že v tom okamžiku už napovídač nabádá přeřadit na vyšší stupeň a pokud to uděláte,jste na 1200. :twisted: Také akcelerace ze 2.000 není jaksi to pravé ořechové,tedy nemyslím pozvolné přidávání plynu,ale dupnutí na pedál. :lol:
Novon: Jak to má s chlazením turba u TSI netuším,ale bodlina ho má+ výměník oleje.Nicméně Jarda tady nedávno psal,že je to naprd,protože se to chladí jen z jedné strany.Nicméně dnes ráno jsem ochlazoval po dojetí od 3:30 do 5:00,tak jsem snad motoru trošku pomohl. :mrgreen:
Citroen C1 Feel 1.0 51kW
Nissan Qashqai Czech Line 1.3 103 kW
Brembo
Příspěvky: 2309
Registrován: pon čer 08, 2009 21:28
Bydliště: Matuškovo

Re: Jaké auto?

Příspěvek od Brembo »

Pochybujem,že by najlacnejší model ala Fobia mala elektrické čerpadlo na dochladenie.
Suzuki SV 1000,Opel Insignia Sport Tourer CDTI 153kW,Opel Vectra 1,7 DT-išla do sveta
Uživatelský avatar
rousini
Příspěvky: 1890
Registrován: čtv lis 29, 2012 11:24
Bydliště: ... cestička jako mlat.

Re: Jaké auto?

Příspěvek od rousini »

Jerry3 píše:Dost často se mi stane, že po dojezdu a vypnutí motoru se najednou rozjede sahara, která předtím rozhodně neběžela. Zda tam jede ještě i nějaké el. čerpadlo, to netuším - dosud vše fungovalo bez problémů, tak jsem se v tom neměl důvod hrabat...
Nemáš náhodou před chladičem ve spodní části elektricky naklápěné žaluzie? Já ano. Většinou se po zastavení motoru otevřou a po nastartování zavřou. Za jízdy se pravděpodobně dále regulují. Kdysi jsem chytil holuba a občas mě ten systém zazlobí s podobným symptomem.
Mondeo combi 2.0TDCi 103kW "vraník" Mondeo combi 2.2TDCi 129kW "indián"
Valvoline All Climate 5W-40
Shiver 900 Shell Advance Ultra 4T 15W-50,
Versys 650 Motul 5100 5W-40
Uživatelský avatar
lengy60
Příspěvky: 5777
Registrován: ned čer 22, 2014 18:41

Re: Jaké auto?

Příspěvek od lengy60 »

Brembo píše:Pochybujem,že by najlacnejší model ala Fobia mala elektrické čerpadlo na dochladenie.
Fábia 1.2 TSI není zrovna z nejlevnějších :lol: a třeba taková C3 s 1.2 e-THP má to chlazení rovněž. :wink: Zkrátka se nerozlišuje,zda je ten motor ve velkém(drahém) nebo malém(levném) voze. :D
Citroen C1 Feel 1.0 51kW
Nissan Qashqai Czech Line 1.3 103 kW
Uživatelský avatar
Pedro
Příspěvky: 7757
Registrován: úte zář 22, 2009 12:10
Bydliště: Praha 6

Re: Jaké auto?

Příspěvek od Pedro »

Kdyz soudruzi zvladnou konstrukcni problémy, pouziji vhodne a materialove nesizene bloky a vnitrnosti, vosefuji kvalitu, netreba zadnych podobnych nesmyslu. Samozrejme k tomu patri i vhodný system nejen chlazeni. Obehove cerpadlo v Igráčkovém moturku s tremi křečky.
Uživatelský avatar
Pitris
Site Admin
Příspěvky: 27600
Registrován: úte čer 24, 2008 18:00
Bydliště: Brno

Re: Jaké auto?

Příspěvek od Pitris »

Pedro píše:....Igráčkový motůrek s třemi křečky.
Pokud to definice V3 1.0T, tak 100 bodou :mrgreen:
(jak by řekl bjuki).... :) :wink:

Bohužel ale materiálově nešizené bloky a vnitřnosti se dnes už asi moc nedělají :(
Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan, manuál.

Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Uživatelský avatar
NOVON
Příspěvky: 2968
Registrován: pát říj 16, 2009 11:01

Re: Jaké auto?

Příspěvek od NOVON »

Pedro: Dneska uz litinove bloky nenajdes ani u dieslu,myslim jako novych.. :-(
VW Touran 1.6 MPI 75kw+LPG
VW Touran Freestyle 1.6 MPI 75kw
Uživatelský avatar
BigBang
Příspěvky: 1880
Registrován: ned zář 15, 2013 21:30
Bydliště: Dux & Kladno
Kontaktovat uživatele:

Re: Jaké auto?

Příspěvek od BigBang »

Nevím jestli má 1.2TSI dochlazovací el. čerpadlo. Nikdy jsem ho neslyšel. V Sharanu ho mám a tam je jasně slyšet, že běží 2 min po vypnutí motoru.

NOVON: Třeba INA vyrábí celou jednotku s vodní pumpou a „termostatem“, která si reguluje šoupátkem průtok vody. Celý to je krabice cca 15x15x15 cm. Dávají to do 1.8 a 2.0 TSI. Když se to posejří, tak to panečku radost :D
A2 1.4TDI - Rav VMO
T5 2.5TDI - Cas Edge FST LL2 0W30
Fabia 1.2TSI - Rav SSL
KLE500 - Rep MotoSint 10w40
TnT899 - Rep MotoR 15W50
MX-5 - HPR 10w50, Technyx 75w85, Yac BVX 75w90
vyjeto: Rep El 505.01TDI 5w40, MO XF 5w40, XF, XFS 5w50, XF 0w40, EE 5w40
Odpovědět