Oleje.cz

 

Jaké auto?

Další nezařaditelná témata

Moderátoři: Pitris, Demo

Příspěvekod modelář » stř pro 15, 2010 15:23

skodovkar píše:A když se mi nebude chtít repasovat, tak si to koupím ale bez turba :-D ...


To je podobná úvaha, jako uvažování průměrného zákazníka Škody auto, a.s.:
- Superb je tak dobré auto, že to vadí i samotnému mateřskému koncernu;
- Superb je pro mne příliš velké auto, Oktávka mi stačí;
- Oktávka je ale příliš drahá/zbytečně vybavená/složitá/náročná/má vysokou spotřebu..., Fabia musí stačit;
- Fabia RS je přece také dobré auto, což výjimečně uznává i modelář :lol: ;
- jenže ten motor s dvojitým přeplňováním nemá nezbytný potenciál vysoké spolehlivosti a výdrže, jiné slušné motory v nabídce nejsou, takže 1,2 HTP musí stačit;
- a proč tedy ne Fabia 1,2 HTP, vždyť je to auto stejné značky, jako ten "nebezpečně dobrý" Superb, navíc auto "domácí"/vyráběné rovněž v Česku, kde jich tolik jezdí;
- a jestliže s Fabií 1,2 HTP jezdí tolik lidí, musejí s ní být určitě spokojeni, tak proč bych neměl být spokojen zrovna já!

Cítíte tu hlubokou vnitřní perverzi takovéto logiky uvažování :?: :evil:
modelář
 

Příspěvekod Návštěvník » stř pro 15, 2010 15:39

Ak sa teda chcem "historicky znemožniť", jasne dať najavo nesvojprávnosť, zanedbateľné IQ, exaktne preukázať vnútornú perverziu :wink: neostáva mi nič iné, resp. najspoľahlivejšia cesta k tomu je stať sa zákazníkom Škoda auto, a.s.
Návštěvník
 

Příspěvekod Itall » stř pro 15, 2010 15:46

Superb zas tak dobré auto není - sám Pan Prezident podotkl, že vzadu trochu drncá :P . Také jsem viděl Superba s motorem 2,5 TDi, plížícího se s velkým kouřem a podivnými zvuky (nevím, jestli to není standard) velmi nízkou rychlostí, asi do nejbližšího servisu. Děkuji za takový luxus. To si radši pořídím levné auto a zbytek chechtáků utratím jinak (nebo taky ne) :lol: .
Itall
 

Příspěvekod modelář » stř pro 15, 2010 15:49

Anonymous píše:...najspoľahlivejšia cesta k tomu je stať sa zákazníkom Škoda auto, a.s.


To je podmínka nutná, nikoli dostačující! K naplnění necitovaného úvodu citovaného příspěvku anonyma je třeba si pořídit nejlépe zcela holou Fabii 1,2 HTP... :P (tedy když už verze Junior není k mání :twisted: )
modelář
 

Příspěvekod modelář » stř pro 15, 2010 15:52

Itall píše:Superb zas tak dobré auto není


Já jsem měl samozřejmě na mysli benzínovou verzi V6 v plné palbě! :lol:
modelář
 

Příspěvekod skodovkar » stř pro 15, 2010 15:59

Modeláři, ačkoliv s tebou častou souhlasím, nebo se dozvím něco nového, tak tentokrát jsi nepochopil prvotní popud k eventuální koupi auta.
Tím je co nejlevnější přeprava z jednoho místa do druhého a také co nejnižší pořizovací cena (zbytek zůstane na možné opravy, které to časem bude chtít). Nic víc, nic míň. Design, komfort, sofistikovanost a bezpečnost jsou podřadné.
Chápu, že pokud křižuješ Evropu, tak tvé úvahy jsou o několik řádů jinde a máš jiné nároky a požadavky.
Zcela odmítám, že bych měl "perverzní" úvahy, mé úvahy jsou čistě realistické, prakticky zaměřené a minimalisticky orientované.
skodovkar
 
Příspěvky: 6273
Registrován: pon pro 29, 2008 16:40

Příspěvekod modelář » stř pro 15, 2010 16:15

To, co jsem napsal, bylo adresováno nejen Tobě, ale většině "průměrných zákazníků". A v tomhle
skodovkar píše:Zcela odmítám, že bych měl "perverzní" úvahy, mé úvahy jsou čistě realistické, prakticky zaměřené a minimalisticky orientované.

vidím zcela zjevný rozpor: zejména z toho důvodu, že Tvůj výběr se zaměřuje na tu nejžádanější, tudíž také finančně nejnáročnější/nejhorší z hlediska parametru "value for money" a současně nejriskantnější variantu pořízení ojetiny.
modelář
 

Příspěvekod skodovkar » stř pro 15, 2010 16:27

Zajímavý názor, může být obecně platný, ale nikoliv univerzálně. A to pak chce hledat a najít tu skulinku, kdy bude možné koupit od dědečka garážovanou leštěnku.
skodovkar
 
Příspěvky: 6273
Registrován: pon pro 29, 2008 16:40

Příspěvekod Itall » stř pro 15, 2010 16:50

modelář: No, a jakou verzi má asi prezident? V6 v plné palbě a dokonce zabezpečené proti palbě :D . Ale trochu drncá. A to neukecáš, modeláři, páč na oleje.cz jsi nejchytřejší, ale chytřejší, než Náš Pan Prezident nejsi, to není ani...no prostě vůbec ani pomyslet :lol: .
Itall
 

Příspěvekod Shi » stř pro 15, 2010 17:14

Pitris píše:Jo, SX-4 cenově vychází nejlíp, a že má tvrdší podvozek by zas až tak nevadilo, protože na současném Civicovi mám tlumiče Kayaba, který jsou "tvrdé" ažaž..... :lol:


Jestli je SX4 tvrdé jako Swift, tak je tvrdé docela dost . Je to citelně tvrdší, než současný Civic 5D. Ale dá se to úspěšně léčit instalací tlumičů Koni FSD:

http://www.koni.com/fileadmin/user_uplo ... 0-4102.pdf

Já mám Koni FSD na současném Civikovi a jsem maximálně spokojen. Komfort se zlepšil pouze mírně, ale o dost se zlepšila zpětná vazba a říditelnost auta. Komfrot se zhoršil pouze při jízdě po D1, kde je poznat, že tlumiče FSD sice filtrují rychlé rázy, ale pro relativně pomalé pohyby (rázy s nízkou frekvencí) jsou o dost tvrdší, než byly seriové tlumiče.
Shi
 
Příspěvky: 972
Registrován: úte úno 19, 2008 23:31

Příspěvekod Shi » stř pro 15, 2010 17:15

Itall píše:modelář: No, a jakou verzi má asi prezident? V6 v plné palbě a dokonce zabezpečené proti palbě :D . Ale trochu drncá. A to neukecáš, modeláři, páč na oleje.cz jsi nejchytřejší, ale chytřejší, než Náš Pan Prezident nejsi, to není ani...no prostě vůbec ani pomyslet :lol: .


Přiznám se, že mě taky překvapilo jak Superb II v zadu drncá. Drncá to jako můj Civic.
Shi
 
Příspěvky: 972
Registrován: úte úno 19, 2008 23:31

Příspěvekod modelář » stř pro 15, 2010 19:04

skodovkar píše:Zajímavý názor, může být obecně platný, ale nikoliv univerzálně. A to pak chce hledat a najít tu skulinku, kdy bude možné koupit od dědečka garážovanou leštěnku.


Pochopitelně, akorát to musí být Tvůj dědeček a ještě k tomu Tě musí mít rád.

Kardinální otázka spočívá v tom, za kolik a jak chceš zajistit své přepravní potřeby: na podzim jsem zahlédl v bazaru Kiu Clarus 2,0 s klimou a vším v elektrice za 22 tis. Kč. Není tohle náhodou cesta, resp. řešení? Jelikož tyhle vozy znám, tak odpovědně prohlašuji, že pro mne by v Tvých podmínkách určitě byla!
modelář
 

Příspěvekod modelář » stř pro 15, 2010 19:23

Itall píše:modelář: No, a jakou verzi má asi prezident? V6 v plné palbě a dokonce zabezpečené proti palbě :D . Ale trochu drncá. A to neukecáš, modeláři, páč na oleje.cz jsi nejchytřejší, ale chytřejší, než Náš Pan Prezident nejsi, to není ani...no prostě vůbec ani pomyslet :lol: .


Pravda, budu se muset ještě hódně snažit, abych se alespoň přiblížil k chytrosti našeho pana prezidenta :lol: , ale já jsem reagoval na Tvůj příspěvek o Superbu s TDI motorem. Pokud jde o svezení, přiznám se, že jsem se dozadu sice posadil, ale jinak jsem se vezl pouze za volantem. Verze kombi mi i na těch 18-ctkách připadala z hlediska pohodlí překvapivě OK, ale na druhou stranu jsem s tím jezdil jen po prakticky ideálních vozovkách, takže to není spravedlivé hodnocení... Bohužel u většiny vozů mám deficit absence jízdních pocitů z druhé, event. třetí řady sedadel, tedy pokud se nejednalo zrovna o dvoumístný roadster či závodní speciál.:oops:

P.S.: Obrněnou verzi připravují/upravují v Přelouči, přičemž se tam dávají mj. jiné pružiny, tlumiče, brzdy, zapalování... S obrněným Superbem jsem sice nikdy nejel, ale s pár (tedy přesně jenom dvěma) pancéřovanými vozy ano, a z hlediska jízdních projevů se moc nepodobaly původním sériovým originálům.
modelář
 

Příspěvekod skodovkar » stř pro 15, 2010 19:56

Tak jsem si modeláři našel o co se vlastně jedná. Vypadá celkem pěkně, až na nehoráznou spotřebu (po městě 15l?:shock: ). Také mám velký strach z kvality vozů KIA z tohoto období, i když zkušenosti lidí na internetu to nepotvrzují. Pokud bych chtěl jezdit za 15l, tak si rovnou pořídím T613.
skodovkar
 
Příspěvky: 6273
Registrován: pon pro 29, 2008 16:40

Příspěvekod modelář » stř pro 15, 2010 20:06

skodovkar píše:Tak jsem si modeláři našel o co se vlastně jedná. Vypadá celkem pěkně, až na nehoráznou spotřebu (po městě 15l?:shock: ).


To musí být nějaká chyba nebo nesmysl: jde totiž o převlečenou Mazdu 626 předposlední generace, která sice nemá moc pohodlný podvozek, ale ve srovnání s dnešními "prkny" je to úplný kočár! Kolega ji (tu Kiu Clarus 2,0) má do dneška (výroba 1997), má na ní najeto nějakých 180 tis. km, ve městě jezdí za 10,5, mimo za 8,5 při "normálním" stylu, tj. ani žádné závodění, ani snaha o úsporu. Nevýhodou je, že se jedná o sedan, takže třeba na stěhování nábytku se nehodí.
modelář
 

PředchozíDalší

Zpět na Ostatní

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník