Za tepla Matizko nenastartuje

Další nezařaditelná témata

Moderátor: Colommbo

Odpovědět
Jerry3
Příspěvky: 10755
Registrován: úte říj 18, 2005 19:58
Bydliště: Praha

Re: Za tepla Matizko nenastartuje

Příspěvek od Jerry3 »

Misojogi píše:Tak som teraz vymenil palivovy filter
ak by to bola pricina tak by sa problem uz neprejavil, ale zial problem pretrvava :-(
Jdeš na to špatně: výměna filtru bez výměny paliva je blbost. A jestliže navíc za studena motor jede, ale za tepla neudrží ani volnoběh, pak určitě není chyba v palivovém filtru. :idea:
Misojogi píše:cize chyba nie je diagnostikovatelna :cry:
No vidíš, kdybys chodil do značkového servisu ve vyspělé západoevropské zemi, dozvěděl by ses, že auto je logicky v naprostém pořádku (moje osobní zkušenost), holt jen nejede. :P
Uživatelský avatar
Misojogi
Příspěvky: 2341
Registrován: čtv črc 07, 2011 14:20
Bydliště: Bratislava

Re: Za tepla Matizko nenastartuje

Příspěvek od Misojogi »

este mi napada EGR ventil, ten by to byt nemohol?
Tieto auta mam na krku:

Daewoo Matiz 0,8 l 37kW rok 2001
Seat Inca SDI 47kW AEY
PSA Berlingo 1,4 l 55kW KFW
PSA Xara Picasso 1,6l 80kW NFU
Touran diesel 2006
Rexton SsangYong 2010

uzitocne info: post27317.html#p27317
Jerry3
Příspěvky: 10755
Registrován: úte říj 18, 2005 19:58
Bydliště: Praha

Re: Za tepla Matizko nenastartuje

Příspěvek od Jerry3 »

Nejspíš ne.

Jak máš řešenou ventilovou vůli?
Uživatelský avatar
Pitris
Site Admin
Příspěvky: 27494
Registrován: úte čer 24, 2008 18:00
Bydliště: Brno

Re: Za tepla Matizko nenastartuje

Příspěvek od Pitris »

Misojogi pon pro 24, 2018 2:24 píše:Tak som teraz vymenil palivovy filter....
Mišo - teraz :shock: o půl třetí ráno :P

Já taky onehdá něco doma v paneláku o půl třetí ráno opravoval, a zazvonil soused :shock: O půl třetí ráno - já se tak lekl že mě vypadla vrtačka z ruky :P
Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan, manuál.

Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Jerry3
Příspěvky: 10755
Registrován: úte říj 18, 2005 19:58
Bydliště: Praha

Re: Za tepla Matizko nenastartuje

Příspěvek od Jerry3 »

Příklepová! :lol:
Brembo
Příspěvky: 2294
Registrován: pon čer 08, 2009 21:28
Bydliště: Matuškovo

Re: Za tepla Matizko nenastartuje

Příspěvek od Brembo »

nemáš imobilizér ?
Suzuki SV 1000,Opel Insignia Sport Tourer CDTI 153kW,Opel Vectra 1,7 DT-išla do sveta
Jerry3
Příspěvky: 10755
Registrován: úte říj 18, 2005 19:58
Bydliště: Praha

Re: Za tepla Matizko nenastartuje

Příspěvek od Jerry3 »

Tudy bych se neubíral: motor totiž dokud běží, tak běží, ale za tepla už znovu nastartovat nejde. Vadný imobilizér by se takto neprojevoval.
Uživatelský avatar
Misojogi
Příspěvky: 2341
Registrován: čtv črc 07, 2011 14:20
Bydliště: Bratislava

Re: Za tepla Matizko nenastartuje

Příspěvek od Misojogi »

motor totiž dokud běží, tak běží, ale za tepla už znovu nastartovat nejde.
upresnim, bezim pokial mam nohu na plyne, ked ju dam dolu tak na volnobehu zacne nepravidelny chod az nakoniec zastane
zaujimavo sa chova aj ked brzdim motorom, motor brzdi ovela silnejsie
a naznaky niecoho takehoto som zazil uz pri nedavnej ceste do Prahy (so zastavkou v Humpolci), ale vtedy to boli len naznaky pri najvyssej rychlosti ked som isiel dolu z kopca a len na chvilku
Tieto auta mam na krku:

Daewoo Matiz 0,8 l 37kW rok 2001
Seat Inca SDI 47kW AEY
PSA Berlingo 1,4 l 55kW KFW
PSA Xara Picasso 1,6l 80kW NFU
Touran diesel 2006
Rexton SsangYong 2010

uzitocne info: post27317.html#p27317
Uživatelský avatar
NOVON
Příspěvky: 2968
Registrován: pát říj 16, 2009 11:01

Re: Za tepla Matizko nenastartuje

Příspěvek od NOVON »

misojogi: Jednopinové čidlo teploty tam más pro budík a dvojpinové pro ECU motoru..
VW Touran 1.6 MPI 75kw+LPG
VW Touran Freestyle 1.6 MPI 75kw
Uživatelský avatar
Pedro
Příspěvky: 7757
Registrován: úte zář 22, 2009 12:10
Bydliště: Praha 6

Re: Za tepla Matizko nenastartuje

Příspěvek od Pedro »

No jo, trivalec. Mel jsem čtyřválec v litru, nejen v Sade. Ok.
Vrchol byl Fire 1.0 ie.
Kdyby tenkrat Italove neofrnili nad navrhem, mohl jsi ho mit taky.
Uživatelský avatar
Misojogi
Příspěvky: 2341
Registrován: čtv črc 07, 2011 14:20
Bydliště: Bratislava

Re: Za tepla Matizko nenastartuje

Příspěvek od Misojogi »

Jerry3 píše:Jak máš řešenou ventilovou vůli?
nastavoval som rucne pred 40 000km, ale vraj tu to netreba nastavovat tak casto ako na skodovke
Naposledy upravil(a) Misojogi dne pon pro 24, 2018 20:26, celkem upraveno 1 x.
Tieto auta mam na krku:

Daewoo Matiz 0,8 l 37kW rok 2001
Seat Inca SDI 47kW AEY
PSA Berlingo 1,4 l 55kW KFW
PSA Xara Picasso 1,6l 80kW NFU
Touran diesel 2006
Rexton SsangYong 2010

uzitocne info: post27317.html#p27317
Uživatelský avatar
Misojogi
Příspěvky: 2341
Registrován: čtv črc 07, 2011 14:20
Bydliště: Bratislava

Re: Za tepla Matizko nenastartuje

Příspěvek od Misojogi »

takze najnovsie spravy, bol som Matizka vyskusat na dialnicnom okruhu okolo BA a vytocil pekne do obratok
Nuz ked som mu dal do tela a saa zohrial tak aj pri pridanom plyne zacal haprovat
zvuk ako motorka
pravidelnost zvuku ako trabant po 100 000km
a pomaly sa zacal zakuckavat aj pri pridanom plyne co doteraz nerobil

este predtym som vycistil skrtiacu klapku a vstreky (striekanie specialneho spreja do sania - vid navod)
pravidelnost volnobehu sa o nieco zvysila lebo tam naozaj nejaka spina bola
tak isto som vycistil aj regulator volnobehu(s krokovym motorcekom)
zlepsil sa chod motora aj volnobeh,
ale zakladny problem ostal:
volnobeh pri zahriatom motore kolise , skapina a nejde nastartovat dokial uplne nevychladne
dokonca pri startovani to raz aj strelilo do sania (len trosku, ale isiel odtial biely dym) - asi som ho prechlastal

takze to zhrniem
cistenie pomohlo a kolisanie sa prejavuje az pri vyssej teplote
studeny motor ma lepsi zvuk aj pri zabere aj na volnobehu(hoci stale nie celkom koser)
pre velmi zahriatom a zatazenom motore co som doteraz neurobil to zacina blbnut aj v otackach


a teraz to hlavne
konecne diagnostika nieco ukazala
chyba 0320
0320 Čidlo otáček motoru - nesprávná činnost
takze nakoniec asi Novon bude mat pravdu a magneto-opticky snimac Opel na rozdelovaci je v prd****
matie ma jedine to oznacovanie
pretoze kodov je tam viac a jeden kod oznacuje snimac klukoveho hriadela, dalsi kod snimac vackoveho hriadela a dalsi kod len snimac otaciek motora a pritom fyzicky je tam len jeden jediny snimac otaciek
este je tam snimac rychlosti VSS na prevodovke (aby vypol cerpadlo ked auto havaruje) ale to asi bude nieco ine

Jediny problem: vsetko je zatvorene :cry:
mal som v plane odist na sviatky mimo BA takze dnes uz nepojdem, asi az zajtra
Tieto auta mam na krku:

Daewoo Matiz 0,8 l 37kW rok 2001
Seat Inca SDI 47kW AEY
PSA Berlingo 1,4 l 55kW KFW
PSA Xara Picasso 1,6l 80kW NFU
Touran diesel 2006
Rexton SsangYong 2010

uzitocne info: post27317.html#p27317
Uživatelský avatar
Misojogi
Příspěvky: 2341
Registrován: čtv črc 07, 2011 14:20
Bydliště: Bratislava

Re: Za tepla Matizko nenastartuje

Příspěvek od Misojogi »

NOVON píše:misojogi: Jednopinové čidlo teploty tam más pro budík a dvojpinové pro ECU motoru..
dakujem nasiel som a precistil aspon kontakty WD40
Tieto auta mam na krku:

Daewoo Matiz 0,8 l 37kW rok 2001
Seat Inca SDI 47kW AEY
PSA Berlingo 1,4 l 55kW KFW
PSA Xara Picasso 1,6l 80kW NFU
Touran diesel 2006
Rexton SsangYong 2010

uzitocne info: post27317.html#p27317
Jerry3
Příspěvky: 10755
Registrován: úte říj 18, 2005 19:58
Bydliště: Praha

Re: Za tepla Matizko nenastartuje

Příspěvek od Jerry3 »

Je jedno, kde a jaké/čeho je to čidlo, ŘJ musí vědět, v jaké poloze se momentálně nachází klikovka. U moderních motorů jsou čidla minimálně dvě, na klice a na vačce/vačkách, neboť ŘJ sleduje i souběh časování rozvodu.
Uživatelský avatar
NOVON
Příspěvky: 2968
Registrován: pát říj 16, 2009 11:01

Re: Za tepla Matizko nenastartuje

Příspěvek od NOVON »

Juchúú..novon je kanón.Čím to asi bude?
Na klice u této sekačky není žadny snimač otaček,všechno supluje Hall v rozdělovači.
VW Touran 1.6 MPI 75kw+LPG
VW Touran Freestyle 1.6 MPI 75kw
Odpovědět