takze najnovsie spravy, bol som Matizka vyskusat na dialnicnom okruhu okolo BA a vytocil pekne do obratok
Nuz ked som mu dal do tela a saa zohrial tak aj pri pridanom plyne zacal haprovat
zvuk ako motorka
pravidelnost zvuku ako trabant po 100 000km
a pomaly sa zacal zakuckavat aj pri pridanom plyne co doteraz nerobil
este predtym som vycistil skrtiacu klapku a vstreky (striekanie specialneho spreja do sania - vid navod)
pravidelnost volnobehu sa o nieco zvysila lebo tam naozaj nejaka spina bola
tak isto som vycistil aj regulator volnobehu(s krokovym motorcekom)
zlepsil sa chod motora aj volnobeh,
ale zakladny problem ostal:
volnobeh pri zahriatom motore kolise , skapina a nejde nastartovat dokial uplne nevychladne
dokonca pri startovani to raz aj strelilo do sania (len trosku, ale isiel odtial biely dym) - asi som ho prechlastal
takze to zhrniem
cistenie pomohlo a kolisanie sa prejavuje az pri vyssej teplote
studeny motor ma lepsi zvuk aj pri zabere aj na volnobehu(hoci stale nie celkom koser)
pre velmi zahriatom a zatazenom motore co som doteraz neurobil to zacina blbnut aj v otackach
a teraz to hlavne
konecne diagnostika nieco ukazala
chyba 0320 0320 Čidlo otáček motoru - nesprávná činnost
takze nakoniec asi Novon bude mat pravdu a magneto-opticky snimac Opel na rozdelovaci je v prd****
matie ma jedine to oznacovanie
pretoze kodov je tam viac a jeden kod oznacuje snimac klukoveho hriadela, dalsi kod snimac vackoveho hriadela a dalsi kod len snimac otaciek motora a pritom fyzicky je tam len jeden jediny snimac otaciek
este je tam snimac rychlosti VSS na prevodovke (aby vypol cerpadlo ked auto havaruje) ale to asi bude nieco ine
Jediny problem: vsetko je zatvorene
mal som v plane odist na sviatky mimo BA takze dnes uz nepojdem, asi az zajtra