Za tepla Matizko nenastartuje
Moderátor: Colommbo
Re: Za tepla Matizko nenastartuje
Škoda, dobře už bylo...
P.S.: A krásně voněl!
P.S.: A krásně voněl!
Re: Za tepla Matizko nenastartuje
mám ešte prázdny sprej,zajtra pozriem výrobcu. Obávam sa,že už nejestvuje.
Suzuki SV 1000,Opel Insignia Sport Tourer CDTI 153kW,Opel Vectra 1,7 DT-išla do sveta
Re: Za tepla Matizko nenastartuje
skus pozriet cez google obrazky, mozno niekto ma este stare zasobymám ešte prázdny sprej,zajtra pozriem výrobcu.
Tieto auta mam na krku:
Daewoo Matiz 0,8 l 37kW rok 2001
Seat Inca SDI 47kW AEY
PSA Berlingo 1,4 l 55kW KFW
PSA Xara Picasso 1,6l 80kW NFU
Touran diesel 2006
Rexton SsangYong 2010
uzitocne info: post27317.html#p27317
Daewoo Matiz 0,8 l 37kW rok 2001
Seat Inca SDI 47kW AEY
PSA Berlingo 1,4 l 55kW KFW
PSA Xara Picasso 1,6l 80kW NFU
Touran diesel 2006
Rexton SsangYong 2010
uzitocne info: post27317.html#p27317
Re: Za tepla Matizko nenastartuje
najnovsie spravy
rozobral som rozdelovac a bola tam kondenzovana voda - kedze motorom sa dost rozdelovac zahrieva (skoro neudrzim na nom ruku cize cca 80-90 stupnov) moze byt ze vodne pary nedovolili preskakovat iskre
a samozrejme aj kontakty boli dost spinave, boli na nich cca 1mm hrube nanosy nejakej tvrdej hmoty - ocistil som ich az na cisty kov vratane palca
vycistil som ho teda, vystriekal silikonom poutieral a Matizko opat ovela lepsie ide a navyse diagnostika uz nehlasi chybu 0320 cize aj snimac otaciek sa umudril. Uvidime dokedy, mam DAC (snimac Delphi) vraj MANDO je lepsi. aj volnobeh za tepla sa umudril
ale budem opatrny pretoze som nasiel podobne pripady ze po vycisteni auto chvilu islo ale potom sa chyba vratila
rozobral som rozdelovac a bola tam kondenzovana voda - kedze motorom sa dost rozdelovac zahrieva (skoro neudrzim na nom ruku cize cca 80-90 stupnov) moze byt ze vodne pary nedovolili preskakovat iskre
a samozrejme aj kontakty boli dost spinave, boli na nich cca 1mm hrube nanosy nejakej tvrdej hmoty - ocistil som ich az na cisty kov vratane palca
vycistil som ho teda, vystriekal silikonom poutieral a Matizko opat ovela lepsie ide a navyse diagnostika uz nehlasi chybu 0320 cize aj snimac otaciek sa umudril. Uvidime dokedy, mam DAC (snimac Delphi) vraj MANDO je lepsi. aj volnobeh za tepla sa umudril
ale budem opatrny pretoze som nasiel podobne pripady ze po vycisteni auto chvilu islo ale potom sa chyba vratila
Tieto auta mam na krku:
Daewoo Matiz 0,8 l 37kW rok 2001
Seat Inca SDI 47kW AEY
PSA Berlingo 1,4 l 55kW KFW
PSA Xara Picasso 1,6l 80kW NFU
Touran diesel 2006
Rexton SsangYong 2010
uzitocne info: post27317.html#p27317
Daewoo Matiz 0,8 l 37kW rok 2001
Seat Inca SDI 47kW AEY
PSA Berlingo 1,4 l 55kW KFW
PSA Xara Picasso 1,6l 80kW NFU
Touran diesel 2006
Rexton SsangYong 2010
uzitocne info: post27317.html#p27317
Re: Za tepla Matizko nenastartuje
Pokud jsi nemyl motor anebo to auto rovnou neutopil v rybníce, pak se tam (ta voda) nemá, kde vzít.Misojogi píše:rozobral som rozdelovac a bola tam kondenzovana voda
Nejedná se o "kontakty", ale o "póly", neboť tam k žádnému kontaktu nedochází. A to, co jsi na pólech objevil, je jejich "vyjiskřený" materiál, který tam přirozeně vzniká vlivem přeskoku každé jednotlivé jiskry. Ostatně i proto patří odstraňování tohoto nánosu k úkonům v rámci pravidelné údržby.Misojogi píše:a samozrejme aj kontakty boli dost spinave, boli na nich cca 1mm hrube nanosy nejakej tvrdej hmoty - ocistil som ich az na cisty kov vratane palca
Re: Za tepla Matizko nenastartuje
asi skondenzovala vplyvom teplotnych vykyvov, nebolo jej vela ale bolaPokud jsi nemyl motor anebo to auto rovnou neutopil v rybníce, pak se tam (ta voda) nemá, kde vzít.
tj ako casto? Zda sa ze som to trocha podcenil, pretoze kedysi som to robil ale uz dlho nieOstatně i proto patří odstraňování tohoto nánosu k úkonům v rámci pravidelné údržby.
Tieto auta mam na krku:
Daewoo Matiz 0,8 l 37kW rok 2001
Seat Inca SDI 47kW AEY
PSA Berlingo 1,4 l 55kW KFW
PSA Xara Picasso 1,6l 80kW NFU
Touran diesel 2006
Rexton SsangYong 2010
uzitocne info: post27317.html#p27317
Daewoo Matiz 0,8 l 37kW rok 2001
Seat Inca SDI 47kW AEY
PSA Berlingo 1,4 l 55kW KFW
PSA Xara Picasso 1,6l 80kW NFU
Touran diesel 2006
Rexton SsangYong 2010
uzitocne info: post27317.html#p27317
Re: Za tepla Matizko nenastartuje
Auto nie je uplne v poriadku pretoze teraz volnobeh doslova hupe take Huuu Huuu Huuu, ale uz nezhasina. takze zda sa ze aspon nieco pomohlo - budem chvilu pouzivat a zistim viac
To opticke cidlo pre istotu vymenim tiez, lebo stratilo moju doveru
a pravdepodobne aj regulator volnobehu. (odkedy som ho cistil tak hupe, ale spinavy bol ako prasa)
To opticke cidlo pre istotu vymenim tiez, lebo stratilo moju doveru
a pravdepodobne aj regulator volnobehu. (odkedy som ho cistil tak hupe, ale spinavy bol ako prasa)
Tieto auta mam na krku:
Daewoo Matiz 0,8 l 37kW rok 2001
Seat Inca SDI 47kW AEY
PSA Berlingo 1,4 l 55kW KFW
PSA Xara Picasso 1,6l 80kW NFU
Touran diesel 2006
Rexton SsangYong 2010
uzitocne info: post27317.html#p27317
Daewoo Matiz 0,8 l 37kW rok 2001
Seat Inca SDI 47kW AEY
PSA Berlingo 1,4 l 55kW KFW
PSA Xara Picasso 1,6l 80kW NFU
Touran diesel 2006
Rexton SsangYong 2010
uzitocne info: post27317.html#p27317
Re: Za tepla Matizko nenastartuje
Opakuji, za normálních okolností nemá, jak se tam dostat. A pokud jde o kondenzát pouze vzdušné vlhkosti, tak je to špatně zkonstruované.Misojogi píše:asi skondenzovala vplyvom teplotnych vykyvov, nebolo jej vela ale bola...Pokud jsi nemyl motor anebo to auto rovnou neutopil v rybníce, pak se tam (ta voda) nemá, kde vzít.
Re: Za tepla Matizko nenastartuje
ani terajsie vykyvy -10 +10 stupnov?A pokud jde o kondenzát pouze vzdušné vlhkosti,
Tieto auta mam na krku:
Daewoo Matiz 0,8 l 37kW rok 2001
Seat Inca SDI 47kW AEY
PSA Berlingo 1,4 l 55kW KFW
PSA Xara Picasso 1,6l 80kW NFU
Touran diesel 2006
Rexton SsangYong 2010
uzitocne info: post27317.html#p27317
Daewoo Matiz 0,8 l 37kW rok 2001
Seat Inca SDI 47kW AEY
PSA Berlingo 1,4 l 55kW KFW
PSA Xara Picasso 1,6l 80kW NFU
Touran diesel 2006
Rexton SsangYong 2010
uzitocne info: post27317.html#p27317
Re: Za tepla Matizko nenastartuje
Konstrukčně správně by to mělo být spojené s atmosférou jen přes gumovou záslepku zastávající funkci jednocestného, resp. přetlakového ventilu, tzn. že dovnitř by se za normálních okolností vůbec neměl dostávat vzduch zvenčí.