zadnu cast vyfuku som kupil Bosal
natrel som ju este vrstvou zinkovej farby (ZINGA = 99% zinok) a nastriekal farbou na vyfuky
Uz je to dva roky a zatial korozia jedine na vyrobnych zvaroch, takze znova som natrel hlinikovo zinkovou farbou
Tieto auta mam na krku:
Daewoo Matiz 0,8 l 37kW rok 2001
Seat Inca SDI 47kW AEY
PSA Berlingo 1,4 l 55kW KFW
PSA Xara Picasso 1,6l 80kW NFU
Touran diesel 2006
Rexton SsangYong 2010
To si dobre spravil, s Bosalom by som (sa) zaopatril rovnako.
Tento MTS ma pomýlil, nazdával som sa že nič podobné nebude potrebné (tvária sa že sú rovnako kvalitní ako napr iní IT Imasaf), aby som ho ešte v záruke takto matlal.
Reklamovať sa mi nechce (= demontáž, odstávka a nejasný výsledok) tak teraz môžem nastriekať akurát tak zhrdavený držiak (trocha ho predtým prekefovať) a zvar.
« Vous n’imaginez pas tout ce que Citroën peut faire pour vous »
Jerry3 píše:Výfuk by vůbec neměl být svařovaný, pouze pertlovaný.
suhlasim, ale vela opravarov proste vyfuk zvaria natvrdo po celej dlzke (jedne kus pre cele auto po celej dlzke) a uz to neriesia, lebo oni to rozoberat nebudu a keby ano tak to zasa len zvaria
Tieto auta mam na krku:
Daewoo Matiz 0,8 l 37kW rok 2001
Seat Inca SDI 47kW AEY
PSA Berlingo 1,4 l 55kW KFW
PSA Xara Picasso 1,6l 80kW NFU
Touran diesel 2006
Rexton SsangYong 2010
Len ktoré zvary sú v hladáčiku, dnes som nadhodil tie vonkajšie trúbkovo-koncovkové (MTS č 6) pertlové spoje (8) mi zatial neodflákali, ktovie čo vypustia do výroby o rok. Bosal má zvary asi aj inde.
« Vous n’imaginez pas tout ce que Citroën peut faire pour vous »
Takto vyzerá vysokokvalitný výrobok MTS po roku (opis napr na predošlej strane); na oboch stranách originálnch trúbkových zvarov a na držiaku (takto hrdzavý ho Imasaf nemal ani po 11 rokoch).
Mám to nechať tak, nastriekať (ešte pomôže?), alebo by ste niekto aj reklamovali?
« Vous n’imaginez pas tout ce que Citroën peut faire pour vous »
asi by som poslal fotky dodavatelovi ze ako sa to zhoduje s reklamou ktoru MTS ma
mam Bosal a vstup potrubia do telesa vyfuku je rovnaky ako u Teba cize hrdzavy, ale ostatne casti napodiv su v pohode(lemovanie okraja na rozdiel od teba je bezchybne), cize Bosal mi pripada lepsie spraveny (aj ked nesedia presne rozmery a musel som ho upravovat)
navyse u mna je to uz asi 3-4roky co som to robil a u teba len rok
pozeram pozornejsie a u teba je cele teleso vyfuku pokryte zacinajucou hrdzou pod povrchom, to je naozaj cudne, cize pod hlinikom(ak je to vobec hlinik) su ostrovceky hrdze.
Tieto auta mam na krku:
Daewoo Matiz 0,8 l 37kW rok 2001
Seat Inca SDI 47kW AEY
PSA Berlingo 1,4 l 55kW KFW
PSA Xara Picasso 1,6l 80kW NFU
Touran diesel 2006
Rexton SsangYong 2010
bloke píše:Takto vyzerá vysokokvalitný výrobok MTS po roku (opis napr na predošlej strane); na oboch stranách originálnch trúbkových zvarov a na držiaku (takto hrdzavý ho Imasaf nemal ani po 11 rokoch).
Mám to nechať tak, nastriekať (ešte pomôže?), alebo by ste niekto aj reklamovali?
pripomina mi to polmostrow na sare, zvary prve problem, ostatne celkom ok.
montaz narocna, lebo ohyb nepasoval...oni sa s tym neseru.
tam bola tiez spona hned u tlmica. trubka mala byt pod uhlom, ale oni to dali do roviny
LPG X-CESS VST MOBIL SUPER 3000 X1 Eurol Engine Oil Treat LQ-Molygen TOTAL INEO 0W30
Mišoj> dobrý nápad, nejako ich kontaktne naťuknem a potom sa rozhodnem čo ďalej.
Novon> čo trepeš človeče, ten tvoj Ebersprecher je drahší len o 8 EUR (a iba pre "moje" novšie ročníky = márne) a tento som si vybral pre spomínanú kategóriu "talianske kvalitné výfuky". Imasaf sa u nás (fakticky ani v ČR) už dlhšie nepredáva, toto boli jediní Taliani na trhu. ktorí sa oi opisujú ešte lepšie ako špičkoví Imsf, preto najbližšie príbuzný výber.
Sedieť sadol aspoň dobre, aj to bolo pri výbere želané.
Mmch aj ty si tu v úvode vlákna spomínal že brávaš talianske výuky MTS, Asso, ale namiesto dnešnej RE o skúsenosti s ich starnutím si sem poslal len h.u. plk.
« Vous n’imaginez pas tout ce que Citroën peut faire pour vous »
tak mi vezeral Polmostrow asi po 3 rokoch-na Vectre. Tiež som musel prihnut uchyty tlmiča,inak sadol obstojne,len samotný koniec výfuku si zjednodišili. Namiesto urezaného 90 stupnového kolena tam dali len rovnu ruru a koniec našikmo urezali. Takže som musel občas umyt i nárazník nielen od špiny,ale i sadzí. A Ebersprecher má len obmedzenu ponuku ,pre Vag nie je problém,ostatné značky už ale áno. Pre niektoré modeli absolutne nič.
Suzuki SV 1000,Opel Insignia Sport Tourer CDTI 153kW,Opel Vectra 1,7 DT-išla do sveta