No to neni spolehlive..Radeji voltmetr,plus na signalovy pin konektoru lambdy a minus na kostru.Konektor nerozpojuj,nastartuj a sleduj jak ti beha napeti.Spravne 0.3-0.9V Rychlost reakce lambdy sice voltmetrem nezjistis,ale na overeni,jestli je k.o nebo.ne to staci.Misojogi píše:otazka znie tiez
je mozne jazdou na takomto aute poskodit motor?
ak si dobre pamatam tak vadnu lambdu otestujem jazdou bez lambdy? (vytiahnut kabel?)
výfuk
Moderátor: Colommbo
Re: výfuk
VW Touran 1.6 MPI 75kw+LPG
VW Touran Freestyle 1.6 MPI 75kw
VW Touran Freestyle 1.6 MPI 75kw
Re: výfuk
veta je spravna ale merac kompresii nemam, budem musiet niekoho uprosit, cize najskor v pondelok utorokjak můžeš vědět,že je komprese ok,pokud jí nezměříš?
ak dobre rozumiem tak staci vytiahnut kabel od lambda sondy a vyskusat ci sa chyba nadalej prejavujeNejdřív ale zkontroluj tu lambdu,pokud opravdu neodešla.
zmysle mojich otazok je aj v tom ci nemozem jazdou s takymto motorom nieco pokazit, ale zda sa ze nie
vobec nie !!!Tak ze problem byl uz pred upadnutim vyfuku?
problem bol po odpadnuti vyfuku (po 15 km jazdy) ale uz pred namontovanim noveho - naplno sa prejavil az po namontovani noveho vyfuku na spiatocnej ceste zo servisu.
pisem to preto lebo si nemyslim ze by to pokaslali v servise (ale aj to sa stava)
Tieto auta mam na krku:
Daewoo Matiz 0,8 l 37kW rok 2001
Seat Inca SDI 47kW AEY
PSA Berlingo 1,4 l 55kW KFW
PSA Xara Picasso 1,6l 80kW NFU
Touran diesel 2006
Rexton SsangYong 2010
uzitocne info: post27317.html#p27317
Daewoo Matiz 0,8 l 37kW rok 2001
Seat Inca SDI 47kW AEY
PSA Berlingo 1,4 l 55kW KFW
PSA Xara Picasso 1,6l 80kW NFU
Touran diesel 2006
Rexton SsangYong 2010
uzitocne info: post27317.html#p27317
Re: výfuk
chudobnou zmesou sa motor može poškodit,samozrejme nie po 100 km. Lambdu by som neodpájal,riadiaca jednotka to može zaznamenat ako chybový kod.
Suzuki SV 1000,Opel Insignia Sport Tourer CDTI 153kW,Opel Vectra 1,7 DT-išla do sveta
- Durex
- Příspěvky: 3946
- Registrován: stř říj 20, 2010 9:17
- Bydliště: Třebechovice p/O
- Kontaktovat uživatele:
Re: výfuk
Jsou motory,které se poškodí resp zadřou (nebo jim uhoří píst) i po 5 km s chudou směsí ...
Měl si napsáno,že kabel nevytahovat. Strčit měřák na kontakt ve svorce. Pokud by to nešlo,tak si tam dej kus drátku aby si to mohl proměřit vně i se zacvaknutým konektorem. Potom ale pozor ať si někde blbě neškrtneš ...Misojogi píše:ak dobre rozumiem tak staci vytiahnut kabel od lambda sondy
Suzuki GSX 1300R Hayabusa, Suzuki GSXR 750W, Honda CBR 400RR, Honda CBR 600F3, KTM EXC 300 2T, Honda VFR 750,Suzuki Inazuma 750, Kawasaki ZX7R -2x, Kawasaki GPZ 900, Suzuki GSXR 750 K1,Suzuki SV 650, Fiat Ducato 2.3 JTD
Moto-Emergency motoservis
Moto-Emergency motoservis
Re: výfuk
miso:
jestli máš možnost si od někoho půjčit (levně koupit) tohle
https://www.sunnysoft.cz/zbozi/167PCI-0 ... phone.html
tak i prostřednictvím této "krabičky" by se dal vyčíst chybový kód Tvé, případně vadné, lambda sondy, či zjistit jinou "elektronickou závadu. Osobní zkušenost s tím u Tvého auta nemám, ale recenze této krabky nejsou až tak marné.
jestli máš možnost si od někoho půjčit (levně koupit) tohle
https://www.sunnysoft.cz/zbozi/167PCI-0 ... phone.html
tak i prostřednictvím této "krabičky" by se dal vyčíst chybový kód Tvé, případně vadné, lambda sondy, či zjistit jinou "elektronickou závadu. Osobní zkušenost s tím u Tvého auta nemám, ale recenze této krabky nejsou až tak marné.
DOHC VTEC TURBO 243kW HGO 0W20
SOHC 16V 66kW MAX LIFE 5W40
DOHC PARALLEL-TWIN 52 kW MOTUL 300V 10W40
SOHC 16V 66kW MAX LIFE 5W40
DOHC PARALLEL-TWIN 52 kW MOTUL 300V 10W40
Re: výfuk
Tiež som na toto myslel, keď som si tu cez víkend čítal o nastavovaní škrtiacej klapky, a tuším tam Mišo obhajoval domáce zariadenia na vyčítanie chybových kódov. Že trebárs aj čistiaco-klapkové súvisiace zresetovanie riadiacej jednotky by mohlo pomôcť (ešte predtým by mal známe kódy).
« Vous n’imaginez pas tout ce que Citroën peut faire pour vous »
- BigBang
- Příspěvky: 1875
- Registrován: ned zář 15, 2013 21:30
- Bydliště: Dux & Kladno
- Kontaktovat uživatele:
Re: výfuk
Otázka je jestli matýsek vůbec má OBD2
A2 1.4TDI - Rav VMO
T5 2.5TDI - Cas Edge FST LL2 0W30
Fabia 1.2TSI - Rav SSL
KLE500 - Rep MotoSint 10w40
TnT899 - Rep MotoR 15W50
MX-5 - HPR 10w50, Technyx 75w85, Yac BVX 75w90
vyjeto: Rep El 505.01TDI 5w40, MO XF 5w40, XF, XFS 5w50, XF 0w40, EE 5w40
T5 2.5TDI - Cas Edge FST LL2 0W30
Fabia 1.2TSI - Rav SSL
KLE500 - Rep MotoSint 10w40
TnT899 - Rep MotoR 15W50
MX-5 - HPR 10w50, Technyx 75w85, Yac BVX 75w90
vyjeto: Rep El 505.01TDI 5w40, MO XF 5w40, XF, XFS 5w50, XF 0w40, EE 5w40
Re: výfuk
praveze nema, inak by to bolo naozaj super zariadenieBigBang píše:Otázka je jestli matýsek vůbec má OBD2
Tieto auta mam na krku:
Daewoo Matiz 0,8 l 37kW rok 2001
Seat Inca SDI 47kW AEY
PSA Berlingo 1,4 l 55kW KFW
PSA Xara Picasso 1,6l 80kW NFU
Touran diesel 2006
Rexton SsangYong 2010
uzitocne info: post27317.html#p27317
Daewoo Matiz 0,8 l 37kW rok 2001
Seat Inca SDI 47kW AEY
PSA Berlingo 1,4 l 55kW KFW
PSA Xara Picasso 1,6l 80kW NFU
Touran diesel 2006
Rexton SsangYong 2010
uzitocne info: post27317.html#p27317
Re: výfuk
Kluci, pokračování o škrtící klapce ve škrtící klapce http://www.oleje.cz/forum/vycisteni-skr ... 08-90.html
Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan, manuál.
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Re: výfuk
Když už jsme tu probírali lambda sondu, jeden kratičký (obecný) článek na toto téma
http://www.auto.cz/sonda-lambda-je-to-n ... inu-112058
http://www.auto.cz/sonda-lambda-je-to-n ... inu-112058
DOHC VTEC TURBO 243kW HGO 0W20
SOHC 16V 66kW MAX LIFE 5W40
DOHC PARALLEL-TWIN 52 kW MOTUL 300V 10W40
SOHC 16V 66kW MAX LIFE 5W40
DOHC PARALLEL-TWIN 52 kW MOTUL 300V 10W40
Re: výfuk
Na Fáčku jsem zažil dvakrát upadnutý zhruba na středu, nejede a řve to jak blázen (dal jsem si špunty do uší a dojel) a jednou jsem urval koncový tlumič taky na fáčku a nepoznal jsem vůbec nic. Teda jen jsem ho musel vyháknout ze závěsu a hodit do kufru, protože po cestě lítaly jiskryMisojogi píše:Co sa stane ked vam odpadne vyfuk v strede?
Ostala mi len predna cast s katalyzatorom, rachot ako pri mafianskej prestrelke.
ledva som dosiel domov
chcel som sa spytat ci to nemoze poskodit motor, pocul som nejake reci ze vraj sa mozu podpalit ventily jazdou bez vyfuku alebo s extremne kratkym vyfukom (cca 1m bez tlmica)
Re: výfuk
Po roku prevádzky (koncovka-tlmič vyrobený v IT) konštatujem, že talianska firma MTS nebude tak kvalitná ako Imasaf, ani jej vyhlásenia vonkoncom všetky neplatia, napr:
Svár trubky je ošetřený vrstvou hliníku; levné výfuky mají spoj trubky ponechaný neošetřený;
STAV: Vonkajší zvar chytá znaky povrchovej hrdze
Držáky jsou vyrobené z kvalitní nerezové oceli; levné výfuky používají levnější materiály.
STAV: "kvalitný držiak" od MTS je už povrchovo celý skorodovaný
9.Vnitřní díly – tlumicí funkce – jsou vyrobeny lisováním plechu; levné výfuky používají čedičovou vlnu, která časem degraduje
10. Výplně tlumičů jsou 100% mechanické; levné výfuky nahrazují konstrukci čedičovou vlnou
11. Tradiční výplně jsou ze skelných vláken, které mají dlouhou životnost; levné výfuky – výplně z čedičové vlny
STAV ešte pred 3/4 rokom: Nuž neviem, čo mi vtedy po vypnutí motora doháralo/dymilo z koncovky MTS...
A ešte človek netuší, čo môže byť v nesúlade s ich deklaráciami vnútri, napríklad:
Trubky: Ohýbání pomocí vnitřního trnu, bez deformace ohybu a bez lisování. Technologie CNC ohýbání s vnitřním trnem zachová průměr trubky v celé délce ohybu. Nedochází k zůžení trubky v místě ohybu. Lepší odtok výfukových plynů. Nižší spotřeba paliva. Lepší odvod tepla.
KONKURENCE: ohýbání bez vnitřního trnu, nebo lisováním.
STAV Nájdený po otvorení viacerých výfukov pre Fabiu: "Další chyby (MTS): zmáčknutí trubky – riziko pískání" https://www.vyfuky-tyll.cz/download/vyf ... l-test.pdf
Svár trubky je ošetřený vrstvou hliníku; levné výfuky mají spoj trubky ponechaný neošetřený;
STAV: Vonkajší zvar chytá znaky povrchovej hrdze
Držáky jsou vyrobené z kvalitní nerezové oceli; levné výfuky používají levnější materiály.
STAV: "kvalitný držiak" od MTS je už povrchovo celý skorodovaný
9.Vnitřní díly – tlumicí funkce – jsou vyrobeny lisováním plechu; levné výfuky používají čedičovou vlnu, která časem degraduje
10. Výplně tlumičů jsou 100% mechanické; levné výfuky nahrazují konstrukci čedičovou vlnou
11. Tradiční výplně jsou ze skelných vláken, které mají dlouhou životnost; levné výfuky – výplně z čedičové vlny
STAV ešte pred 3/4 rokom: Nuž neviem, čo mi vtedy po vypnutí motora doháralo/dymilo z koncovky MTS...
A ešte človek netuší, čo môže byť v nesúlade s ich deklaráciami vnútri, napríklad:
Trubky: Ohýbání pomocí vnitřního trnu, bez deformace ohybu a bez lisování. Technologie CNC ohýbání s vnitřním trnem zachová průměr trubky v celé délce ohybu. Nedochází k zůžení trubky v místě ohybu. Lepší odtok výfukových plynů. Nižší spotřeba paliva. Lepší odvod tepla.
KONKURENCE: ohýbání bez vnitřního trnu, nebo lisováním.
STAV Nájdený po otvorení viacerých výfukov pre Fabiu: "Další chyby (MTS): zmáčknutí trubky – riziko pískání" https://www.vyfuky-tyll.cz/download/vyf ... l-test.pdf
"Výhody systémov MTS", na prvej strane sami seba pekne pochvaľujú: http://www.mjauto.cz/newdocs/MTS_pdf/mts_vs_k1.pdf mali by tie drísty poopraviť, luhári z juhu.bloke píše:...upresním, že ide o skopírovanie popisného textu výrobnej firmy MTS (pôvodne som sem vkladal už 27.3. 2016 výfuky MTS - tieto technické poznámky pokračujú aj v prílohách na pdf).
« Vous n’imaginez pas tout ce que Citroën peut faire pour vous »