Suřík je opět tady

Další nezařaditelná témata

Moderátor: Colommbo

Uživatelský avatar
Misojogi
Příspěvky: 2341
Registrován: čtv črc 07, 2011 14:20
Bydliště: Bratislava

Příspěvek od Misojogi »

mne sa osvedcila Body zakladna farba - antikorozna

zatial co Rust oleum uz niekolko krat zlyhal napriek reklame ktora tvrdi aky je uzasny ...
Tieto auta mam na krku:

Daewoo Matiz 0,8 l 37kW rok 2001
Seat Inca SDI 47kW AEY
PSA Berlingo 1,4 l 55kW KFW
PSA Xara Picasso 1,6l 80kW NFU
Touran diesel 2006
Rexton SsangYong 2010

uzitocne info: post27317.html#p27317
Návštěvník

Příspěvek od Návštěvník »

Pitris píše:Jak tam naliješ odrezovač, už ho odtam nedostaneš, a bude to "hnít" dál; já osobně bych to řešil přípravkem na dutiny / pořádně vystříkat - mám dobrou zkušenost s Valvoline Tectyl ML
No po aplikaci odezovace jsem to chtel vystrikat a odmastit cisticem na brzdy. Pak dat ten zaklad + vrchni barvu s lakem a po vytvrdnuti tu dutinu kam by barva nezatekla nastrikat bud neci co doporucujes nebo vazelinu ve spreji. Protoze to jsou 2 plechy na sobe tak se mezi ne neda dostat a nejaka koroze tam urcite je tak proto odrezovac.
Uživatelský avatar
Pitris
Site Admin
Příspěvky: 27500
Registrován: úte čer 24, 2008 18:00
Bydliště: Brno

Příspěvek od Pitris »

Anonymous píše:No po aplikaci odezovace jsem to chtel vystrikat a odmastit cisticem na brzdy. Pak dat ten zaklad + vrchni barvu s lakem a po vytvrdnuti tu dutinu kam by barva nezatekla nastrikat bud neci co doporucujes nebo vazelinu ve spreji. Protoze to jsou 2 plechy na sobe tak se mezi ne neda dostat a nejaka koroze tam urcite je tak proto odrezovac.
Já Ti odpovím tak, jak jsem již napsal:
Jak tam naliješ odrezovač, už ho odtam nedostaneš, a bude to "hnít" dál; já osobně bych to řešil přípravkem na dutiny / pořádně vystříkat - mám dobrou zkušenost s Valvoline Tectyl ML
Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan, manuál.

Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
modelář

Příspěvek od modelář »

Proces již započaté koroze na spojení dvou plechů nelze "vyřešit", ale pouze zpomalit. A nejúčinnějším způsobem je aplikace dutinového vosku s vysokou vzlínavostí (ML).
Odpovědět