mne sa osvedcila Body zakladna farba - antikorozna
zatial co Rust oleum uz niekolko krat zlyhal napriek reklame ktora tvrdi aky je uzasny ...
Suřík je opět tady
Moderátor: Colommbo
Tieto auta mam na krku:
Daewoo Matiz 0,8 l 37kW rok 2001
Seat Inca SDI 47kW AEY
PSA Berlingo 1,4 l 55kW KFW
PSA Xara Picasso 1,6l 80kW NFU
Touran diesel 2006
Rexton SsangYong 2010
uzitocne info: post27317.html#p27317
Daewoo Matiz 0,8 l 37kW rok 2001
Seat Inca SDI 47kW AEY
PSA Berlingo 1,4 l 55kW KFW
PSA Xara Picasso 1,6l 80kW NFU
Touran diesel 2006
Rexton SsangYong 2010
uzitocne info: post27317.html#p27317
No po aplikaci odezovace jsem to chtel vystrikat a odmastit cisticem na brzdy. Pak dat ten zaklad + vrchni barvu s lakem a po vytvrdnuti tu dutinu kam by barva nezatekla nastrikat bud neci co doporucujes nebo vazelinu ve spreji. Protoze to jsou 2 plechy na sobe tak se mezi ne neda dostat a nejaka koroze tam urcite je tak proto odrezovac.Pitris píše:Jak tam naliješ odrezovač, už ho odtam nedostaneš, a bude to "hnít" dál; já osobně bych to řešil přípravkem na dutiny / pořádně vystříkat - mám dobrou zkušenost s Valvoline Tectyl ML
Já Ti odpovím tak, jak jsem již napsal:Anonymous píše:No po aplikaci odezovace jsem to chtel vystrikat a odmastit cisticem na brzdy. Pak dat ten zaklad + vrchni barvu s lakem a po vytvrdnuti tu dutinu kam by barva nezatekla nastrikat bud neci co doporucujes nebo vazelinu ve spreji. Protoze to jsou 2 plechy na sobe tak se mezi ne neda dostat a nejaka koroze tam urcite je tak proto odrezovac.
Jak tam naliješ odrezovač, už ho odtam nedostaneš, a bude to "hnít" dál; já osobně bych to řešil přípravkem na dutiny / pořádně vystříkat - mám dobrou zkušenost s Valvoline Tectyl ML
Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan, manuál.
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF