Styl jízdy
Moderátor: Colommbo
Re: Styl jízdy
Petře, šlo o tramvaj č. 16 jedoucí od metra Želivského dolů svahem kolem Olšanskÿch hřbitovů rovně k nákladovému nádraží Žižkov. Na světlech v "téčku" u bývalého Telecomu stála tramvaj s doleva odbočujícím DASem jako první (tedy oba vedle sebe), přičemž tramvaj tam tak jako tak musí jet pomalu kvůli výhybkám.
Re: Styl jízdy
Ano, misto si vybavuji. Situaci vsak nepodoudim, nebot nevim, jak rychle resp zda cocky skoci o 1-2s driv, na postavenou cestu, tedy u 16ky rovne. Ja osobne, na urcitych a najetych krizovatkach, kde tram musi kvuli najezdu do vymeny, jet pomalu, stanovenou rychlosti, pred ni odbocim. Zduraznuji na najetych mistech, kde nehrozi nebezpeci např od protijedoucích. Na skútru zejména, nekdy i autmo. (kdyz uz ho pouziji).
Jsou mista, kde nemusi tram na,, jizde,, se omezovat, nicmene reaguji stejne.
Ja jsem tohle respektoval i jako ridic MHD, protoze proc se budu cilit, kdyz je nekdo znaly,, svy,, krizovatky a je mistr startu a postrehu.
Nejvic ni serou sevci, kteri si pravym blinkrem vynucuji prednost do mist, kde ji nemaji.
Pitris- mas ve sve reakci moc sluvek, spojek, ALE. Tyhle tri pismenka jsou m.j., na to, aby vyrusily cast predchazejiciho textu, smysl.
A doby traverzy na tram konci s T3. Ty novejsi, jejen spousta laminatu. Stejne tak Karosa-Iveco-Sor.
Ochrana ridice klesajici.
Jsou mista, kde nemusi tram na,, jizde,, se omezovat, nicmene reaguji stejne.
Ja jsem tohle respektoval i jako ridic MHD, protoze proc se budu cilit, kdyz je nekdo znaly,, svy,, krizovatky a je mistr startu a postrehu.
Nejvic ni serou sevci, kteri si pravym blinkrem vynucuji prednost do mist, kde ji nemaji.
Pitris- mas ve sve reakci moc sluvek, spojek, ALE. Tyhle tri pismenka jsou m.j., na to, aby vyrusily cast predchazejiciho textu, smysl.
A doby traverzy na tram konci s T3. Ty novejsi, jejen spousta laminatu. Stejne tak Karosa-Iveco-Sor.
Ochrana ridice klesajici.
Re: Styl jízdy
Bohužel - o tom ALE 361-ka je Máš přednost, ALE.... Vem si "jen" výjezd busu od zastávky Třeba. A v Brně té-trojek ještě dost.
Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan, manuál.
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Re: Styl jízdy
Dnes jsem tudy jel znovu. Je tam jen jeden semafor, tedy žádný extra na odbočení doleva.
Včera trochu jiná situace, ale pořád je to o koncerňácích: jeden částečně blokoval prostor zastávky, tudíž se do ní vešel pouze jeden bus; další za ním už čekal, aby tam najel, až ten první odjede; do toho je zezadu začal předjíždět DAS, jenže tak blbě, že zablokoval jak bus právě opouštějící zastávku, tak ten za ním, neboť v protisměru jel další, který neměl kam uhnout.
Včera trochu jiná situace, ale pořád je to o koncerňácích: jeden částečně blokoval prostor zastávky, tudíž se do ní vešel pouze jeden bus; další za ním už čekal, aby tam najel, až ten první odjede; do toho je zezadu začal předjíždět DAS, jenže tak blbě, že zablokoval jak bus právě opouštějící zastávku, tak ten za ním, neboť v protisměru jel další, který neměl kam uhnout.
Re: Styl jízdy
J3- vyjezdy busu ze zastavek, no zde jsem skoro vzdy, vyuzival prava neohrozit ale omezit, s dostatecne vcas spustenym blinkrem. Ridic busu,, slusnak a mekkejs,, by cekal hodne dlouho, ac nemusi.
Jarku, i u nas T3 tvori 50% vozového parku. Ve dvou typech po GO. Ty novejsi GO jsou i castecne nizkopodlazni, uprostřed. Nekolik desitek starsich generalek ceka v budoucnu dalsi evoluce na tu druhou variantu. Tzn., ze minimalne dalsich 10-15 let jezdit budou.
Osobne s nima jezdim jako kaštan nejradeji, bo diky NEnizkopodlaznosti nez podvozkama, mohlo zustat klasicke odpruzeni, tedy nedrncava jizda.
Lubos- to ze u vas v obloucich tramky piskaj, je veci podniku. Spatna geonetrie kola vs. kolejnice.
V Phe uz temer vsude odstraneno. A nepovedene tramky Tr14,tzv. Porsche, jsou kvůli sve konstrukcni vade, nasazovany jen na urcene trate. Jinam uz je nepousteji.
Jarku, i u nas T3 tvori 50% vozového parku. Ve dvou typech po GO. Ty novejsi GO jsou i castecne nizkopodlazni, uprostřed. Nekolik desitek starsich generalek ceka v budoucnu dalsi evoluce na tu druhou variantu. Tzn., ze minimalne dalsich 10-15 let jezdit budou.
Osobne s nima jezdim jako kaštan nejradeji, bo diky NEnizkopodlaznosti nez podvozkama, mohlo zustat klasicke odpruzeni, tedy nedrncava jizda.
Lubos- to ze u vas v obloucich tramky piskaj, je veci podniku. Spatna geonetrie kola vs. kolejnice.
V Phe uz temer vsude odstraneno. A nepovedene tramky Tr14,tzv. Porsche, jsou kvůli sve konstrukcni vade, nasazovany jen na urcene trate. Jinam uz je nepousteji.
Re: Styl jízdy
Včera jsem byl nucen neplánovaně vyrazit na silnice. Od Kolína dál ležel sníh, v Čáslavi už přes 10 cm. Provoz se téměř zastavil: ne že by byla nějaká kalamita, to jen lidi neumějí jezdit. Snažil jsem se vypozorovat, jaký je podíl těch, kteří "na to mají" - v daných podmínkách: jestli třetina, tak je to hodně.
Re: Styl jízdy
Jeste ze v Phe sucho. Predstava snehu a MHD je desiva.
Prijel jsem domu kolem druhe hodiny v noci a kdyz jsem prdocha odstavoval, neco sem tam padalo.
Nastesti z toho po probuzení, nic nezustalo.
Prijel jsem domu kolem druhe hodiny v noci a kdyz jsem prdocha odstavoval, neco sem tam padalo.
Nastesti z toho po probuzení, nic nezustalo.
Re: Styl jízdy
Das AUŤÁ-kom asi fakt hrabe.. Len na poondiatom cca 20-25km úseku cesty jediní, ktorí mali potrebu obiehať v dosť hustej hmle a na relatívne nepríjemne šmykľavých vozovkách (miestami vlhká a teplota pod nulou), boli dnes fakt len výlučne šoféri VAG Normálne som sa cítil miestami až divne, že som hádam jediný na tomto úseku cesty z VAG skupiny, ktorý ide ako normálne uvažujúci človek-šofér.
P.S v troch prípadoch z piatich, som dokázal aj identifikovať pohlavie (žena)
P.S v troch prípadoch z piatich, som dokázal aj identifikovať pohlavie (žena)
Re: Styl jízdy
Na má slova vždycky dojde. Dodávám, že bohužel...
Re: Styl jízdy
Asi před 14 dny, když byla 1.vlna ledovky, tak ukazovali v TV jakési auto, jak se pozpátku pomalu, neovladatelně sunulo z mírného kopce, až ťuklo do jiného auta a o něco se zastavilo. Říkám si to jsou zapeklité podmínky, jak se to stalo a co s tím? Hned mě to docvaklo. Povolit brzdu, obnovit otáčení kol a znovu jemně brzdit...
To k těm driverům od mechaniky do slotu zvaného garage
To k těm driverům od mechaniky do slotu zvaného garage
Mondeo combi 2.0TDCi 103kW "vraník" Mondeo combi 2.2TDCi 129kW "indián"
Valvoline All Climate 5W-40
Shiver 900 Shell Advance Ultra 4T 15W-50,
Versys 650 Motul 5100 5W-40
Valvoline All Climate 5W-40
Shiver 900 Shell Advance Ultra 4T 15W-50,
Versys 650 Motul 5100 5W-40
Re: Styl jízdy
a co takto zaradit najvyssiu rychlost 5 a stlacit plyn na plne obratky? nieco ako zurive hrabanie, to by nezabralo ?Povolit brzdu, obnovit otáčení kol a znovu jemně brzdit...
Nieco podobne mi funguje v blate ked dam 3 a dupnem na plyn, kolesa sa pretacaju ale napriek tomu auto ide dopredu a dokonca aj do kopca
Tieto auta mam na krku:
Daewoo Matiz 0,8 l 37kW rok 2001
Seat Inca SDI 47kW AEY
PSA Berlingo 1,4 l 55kW KFW
PSA Xara Picasso 1,6l 80kW NFU
Touran diesel 2006
Rexton SsangYong 2010
uzitocne info: post27317.html#p27317
Daewoo Matiz 0,8 l 37kW rok 2001
Seat Inca SDI 47kW AEY
PSA Berlingo 1,4 l 55kW KFW
PSA Xara Picasso 1,6l 80kW NFU
Touran diesel 2006
Rexton SsangYong 2010
uzitocne info: post27317.html#p27317
Re: Styl jízdy
To by bylo jako bys vyhodil volant z okna
Tipuju, že ta cesty byla regulerní sklínka.
Tipuju, že ta cesty byla regulerní sklínka.
Mondeo combi 2.0TDCi 103kW "vraník" Mondeo combi 2.2TDCi 129kW "indián"
Valvoline All Climate 5W-40
Shiver 900 Shell Advance Ultra 4T 15W-50,
Versys 650 Motul 5100 5W-40
Valvoline All Climate 5W-40
Shiver 900 Shell Advance Ultra 4T 15W-50,
Versys 650 Motul 5100 5W-40
- Colommbo
- Příspěvky: 9936
- Registrován: pon led 23, 2012 20:46
- Bydliště: kutnohorsko-kolínské pohraničí
Re: Styl jízdy
Musíš si uvědomit, že každý na to nemá pořádné auto jako ty, Miško...Misojogi píše:a co takto zaradit najvyssiu rychlost 5 a stlacit plyn na plne obratky? nieco ako zurive hrabanie, to by nezabralo ?
Nieco podobne mi funguje v blate ked dam 3 a dupnem na plyn, kolesa sa pretacaju ale napriek tomu auto ide dopredu a dokonca aj do kopca
W124 E320 Coupé R6 162kW 1994, 5Q man. Getrag "psí noha",
Shell HU 5W40, přev. Ravenol ATF Fluid, dif. Castrol Axle Z Limited Slip 90
Shell HU 5W40, přev. Ravenol ATF Fluid, dif. Castrol Axle Z Limited Slip 90
Re: Styl jízdy
zúrivé hrabanie na 5 pr. stupni určite pomôže, akurát ešte neviem v tejto chvíli k čomu presne