Oleje.cz

 

STK a EMISE

Další nezařaditelná témata

Moderátoři: Pitris, Demo

Re: STK a EMISE

Příspěvekod Jerry3 » sob čer 29, 2019 6:58

Však sem také přestali chodit (koncerňáci). Tím důvodem ovšem není, že by nesnesli pravdu, neboť stejně nevěří anebo neuznají, ale to, že nás považují za zaujaté.
Jerry3
 
Příspěvky: 9428
Registrován: úte říj 18, 2005 19:58
Bydliště: Praha

Re: STK a EMISE

Příspěvekod NOVON » sob čer 29, 2019 11:14

abc píše:Ford taky zná byt suprový v Turbo Dehet Injection , ale koncern je lepši. :mrgreen:
Kéž by stát měl koule něco s tím udělat. :( Kdyby nebyly úplatky na STK a emisích, tak odhadují min. 40 % nafťáku že nejezdi, nemáme si co povídat.
Řekněte sami, jak procházíte emisemi, buďte frajeři. :idea:

Se starym tdi motorem,ktery je v pořadku naprosto v pohodě.
Octavia Combi 1.9TDI 66kw+chip 85 kW
Octavia Liftback 2.0 MPI 85kw
Uživatelský avatar
NOVON
 
Příspěvky: 2770
Registrován: pát říj 16, 2009 11:01
Bydliště: kopr

Re: STK a EMISE

Příspěvekod pepoh » sob čer 29, 2019 16:01

lefort píše:Rozdíl je ale v tom, že auta VAGu nechutně smrdí i fungl nová, kdežto u ostatních značek až když jsou těsně před smrtí...

to som si moc nevsimol, lebo mne kazdy dizel smrdi :lol:
tie stare po parafine, a nove stiplavo po "elektrickom generatoru ozonu" (nox + ozon, co je v podstate hlavna zlozka smogu)
Uživatelský avatar
pepoh
 
Příspěvky: 1308
Registrován: sob črc 29, 2017 10:06

Re: STK a EMISE

Příspěvekod torro » sob čer 29, 2019 18:59

Nerebeluj. Když tu napíšou že smrdí, tak smrdí a basta. 8)
torro
 
Příspěvky: 160
Registrován: ned led 15, 2017 19:19

Re: STK a EMISE

Příspěvekod Jerry3 » sob čer 29, 2019 19:03

Teď se vracím. Jedu několik desítek km proti zapadajícímu slunci. Samé táhlé rovinky občas přerušené obcí. Pokud proti slunci vidím zakouřenou rovinku v protisměru od obce přede mnou, je původcem čoudu vždy koncernový vůz. :x
Jerry3
 
Příspěvky: 9428
Registrován: úte říj 18, 2005 19:58
Bydliště: Praha

Re: STK a EMISE

Příspěvekod NOVON » sob čer 29, 2019 19:26

pepoh: Paradox je to,že ty částice z výfuku,které vidíš,nejsou tak škodlivé jako ty z CR motorů,které nevidíš..
Octavia Combi 1.9TDI 66kw+chip 85 kW
Octavia Liftback 2.0 MPI 85kw
Uživatelský avatar
NOVON
 
Příspěvky: 2770
Registrován: pát říj 16, 2009 11:01
Bydliště: kopr

Re: STK a EMISE

Příspěvekod Jerry3 » sob čer 29, 2019 19:27

Přesto mě to sere.
Jerry3
 
Příspěvky: 9428
Registrován: úte říj 18, 2005 19:58
Bydliště: Praha

Re: STK a EMISE

Příspěvekod NOVON » sob čer 29, 2019 19:32

Jerry3 píše:Přesto mě to sere.

Njn..me to taky smrdí,už bych šel do benzinu,bo uz tolik nenajezdím,uz jen cca 1000 km za mesic.Ale co nadelas,kdyz na jine není.
Octavia Combi 1.9TDI 66kw+chip 85 kW
Octavia Liftback 2.0 MPI 85kw
Uživatelský avatar
NOVON
 
Příspěvky: 2770
Registrován: pát říj 16, 2009 11:01
Bydliště: kopr

Re: STK a EMISE

Příspěvekod Durex » sob čer 29, 2019 20:00

Tak dnes sem autobusoval. A zahuleno bylo od 20 let stare benzinove 7 rady bmw. Pak jeden Avensis v rope a jeden naspeedovanej v trojkovy rs, co si myslel, ze mu to jede :-D

Takze se to netyka jen koncernu ... Alespon za me. O neviditelnych casticich se tu nebavim. A jinak vsechny nase naftovy auta na emisich v pohode. Tranzit, jumpery, mb a ted uz i novy jumpy v rodine. Tim se vyresila i otazka jake auto co sem minule mel. 88 kw od psa ...
Suzuki GSX 1300R Hayabusa, KTM 990 LC8 ADV,BMW R1150GS ADV, Jumper 2.2 HDI
http://www.motoducks.wz.cz
Elf Moto4Road 10W40; 15w50; 10w60
Eneos 20w50, Mogul 10w50, 10w40,Eneos 75w90 GL5; Mogul 80w90H
Elf NF 5W-40,Mogul Racing 5W40,Ardeca ATF+Z7
Uživatelský avatar
Durex
 
Příspěvky: 3351
Registrován: stř říj 20, 2010 9:17
Bydliště: Třebechovice p/O

Re: STK a EMISE

Příspěvekod Pedro » sob čer 29, 2019 21:17

1az 3x měsíčně jsem na stk a me nakladaku. Od zaměstnavatele.
Muzu i vic, nechci však vic.
Ofiko a motory jdou do prebehovych ot.
Nejvíc problemu maj motory W. Zejména v oso a dodávkach
SH 300 Valv. All cl.10w40. Citygrip
YARIS 3dv Valv. All cl.10w40. Quartaris 5
SEDICI 4x4 Valv. All cl. C3 5w40. Eskimo 3
SV 650 Valv. Dur. 10w40. Angel GT
ALMERA 3dv (stodola) Penrite10w50.

IVECO EC 80e180 (HPP)Total 10w40
MAN TGS 26.360 (VPP)Shell 15w40
Uživatelský avatar
Pedro
 
Příspěvky: 6816
Registrován: úte zář 22, 2009 12:10
Bydliště: Praha 6

Re: STK a EMISE

Příspěvekod NOVON » ned čer 30, 2019 15:00

Vcera jsem "zelenou s chipem" podusil po dálnici na plný plyn a od 4000 ot to už slušně hulilo.Sem si říkal,že se nejak ostatní vzdalujou-drží velký odstup :-)
Octavia Combi 1.9TDI 66kw+chip 85 kW
Octavia Liftback 2.0 MPI 85kw
Uživatelský avatar
NOVON
 
Příspěvky: 2770
Registrován: pát říj 16, 2009 11:01
Bydliště: kopr

Re: STK a EMISE

Příspěvekod Colommbo » ned čer 30, 2019 15:40

To mi evokuje vzpomínku na událost, jež se mi přihodila asi před patnácti lety, tehdejší áčkovou Omegou (2.6i, R6, 110kW) jsem se v neděli odpoledne vracel do Prahy po státovce od Kolína. Už pár dnů předtím jsem zjistil, že se mi zvnitřku bortí zadní tlumič výfuku, koncovkou jsem z něj tahal výstélku jak koňský žíně. A tlumič žádný tintítko, pěkně dvě roury dovnitř a jedna ven. Byl celkem provoz, ale dalo se slušně jet, bo od Prahy bylo spíš klidněji. Asi v devadesátce jsem dojel nějaký auto a rozhodl se jej předjet a aby to bylo fakt rychle, podřadil jsem na trojku, dal levej blinkr a přišlápl plyn. V ten okamžik se k témuž manévru rozhodl i řidič za mnou. Jenže jak jsem se dostal na úroveň předjížděného vozu, Omega na zlomek vteřiny ztratila výkon, prostě se přidusila. Přišlápl jsem plyn ještě víc, zezadu se ozvala rána a auto vyrazilo kupředu jak šílený! V zrcátku jsem stačil zaregistrovat oblak čmoudu, prachu a rzi a v tom mraku i se mnou předjíždějící auto, jehož řidič brzdil snad vším, co měl po ruce i po noze, a vracel se zpátky do kolony. Já dokončil předjetí a dál až do Prahy jsem uháněl bez potíží. U baráku jsem teprve koukl pod auto a ecce - zadní tlumič v bočním švu v délce asi 15cm roztržený... :?
Omega 2.6 V6 2001 sedan, Penrite 10W50 a zimní Tomket Snowroad 3 195/65R15 - u mě dobrý 8)
Uživatelský avatar
Colommbo
 
Příspěvky: 7023
Registrován: pon led 23, 2012 20:46
Bydliště: Záboří nad Labem

Re: STK a EMISE

Příspěvekod Jerry3 » ned čer 30, 2019 19:12

NOVON píše:Vcera jsem "zelenou s chipem" podusil po dálnici na plný plyn a od 4000 ot to už slušně hulilo.

Jestli právě tohle nebude příčinou toho hulení i na první pohled velmi zachovalých koncernových vozů: všechny čmoudící jsou načipovaný!
Jerry3
 
Příspěvky: 9428
Registrován: úte říj 18, 2005 19:58
Bydliště: Praha

Re: STK a EMISE

Příspěvekod lefort » ned čer 30, 2019 20:38

Asi jim to táhne málo vocpoda, tak jim to musí Pepa s Frantou dát do čypu!
4: Ford Fiesta ST200, M-Factory LSD, Remus catback, Millers CFS 5w40 NT+, Ravenol MTF-2
5: Lancia k Coupé 2.0 20V turbo, Selenia Racing 10w60
6: Alfa Romeo GTV6 2.5 - v renovaci
_____
Ford Focus mk3 1.5 EcoBoost 6AT,Millers EE ECO 5w30
Uživatelský avatar
lefort
 
Příspěvky: 1677
Registrován: pon srp 26, 2013 17:46
Bydliště: Hořovice

Re: STK a EMISE

Příspěvekod Pitris » pon črc 01, 2019 6:44

Chlapci, pokračování zde: ostatni-t3528-2800.html
Honda ACCORD 2.0 i-VTEC 114kW - zima Valvoline SynPower 5w40, po zimě Penrite Racing 10w40, převodovka Ravenol MTF-2
Honda CBR 929 Fireblade 109kW - Ravenol 4T Ester 10w50
Obrázek
Uživatelský avatar
Pitris
Site Admin
 
Příspěvky: 22344
Registrován: úte čer 24, 2008 18:00
Bydliště: Brno

PředchozíDalší

Zpět na Ostatní

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník

cron