obrovsky zazitok bolo vycistenie prevodovky - nalial som naftu a pustuil naprazdno asi na pol hodiny, vypustil a nalial cisty prevodovkovy olej - ten pocit bol nenapodobitelny = uplne ine autoPo vyčištění karbecu je to opravdu jiné auto (co si matně pamatuji),
Ono olej v prevodovke meni malokto a na skodovkach uz vobec nie
to nebolo original ale z favorita, rovnako sa davali aj hlinikove tycky sacich ventilov z favorita (mensia tepelna roztaznost = rovnaka ako hlinikovy blok)oc by se mi líbilo lité víko ventilů, ale to se asi nepoštěstí.
treba vymenit svisle capy napravy? mne to nerobilo ani vo 130km/h ked som mal nove capy, pri starych capoch to robilo uz od 80km/hpo silnici to plavalo jak hadr ve dřezu
vymenit olej v prevodovke !!!líný to bylo jak kozí hnůj
treba dobry termostat, a eRka potrebuje medeny chladic a nie hlinikovy (vyzera rovnako ale material je iny)začne se to vařit,
a este je dobre v lete dat na bocne otvory nasavace (kus linolea ktory pomahal naporovo nasavat vzduch)
treba odhlucnit - natriet zvnutra tlumexom hrubou vrstvou, pripadne este dat na to nejaky gumoasfalt alebo bitumenovu paskukravál jako prase
treba otvorit oknavevnitř vedro jak v pekle
inak ventilacky na skodovke aa podobnych vtedajsich autach nemaju chybu a mne na modernych chyba nieco podobne (deflektory nie su take dobre)
ked niekto kasle na vymenu capov tak nech sa nedivikdy ti upadne kolo