šerif i soudce - gangsteři, voba řádně zvolený
Moderátor: Colommbo
Re: šerif i soudce - gangsteři, voba řádně zvolený
Pokud se skutečně jedná o "toxické emise", pak rozhodně nejde o spotřebu paliva, tj. emise CO2, ale o něco mnohem závažnějšího! Že by se konečně provalilo to, o čem jsem zrovna včera psal v jiném vlákně, tj. chlazení katalyzátorů extrémně bohatou směsí, což má mj. za následek, že pod zátěží produkují benzínové motory VAGu více CO, než dobře seřízený motor ještě bez třícestného řízeného katu na přelomu 80. a 90. let minulého století?
Re: šerif i soudce - gangsteři, voba řádně zvolený
To máte radost co? Jak je to VW Group, tím ještě líp. Mně osobně je jedno, jestli je to TDi od VW, nebo z Range Roveru, osobně diesel nevyznávám - paliva, servis, STK, FAP,... Akciová panika je jen bublinka, za pár dní bude vše OK, akorát možná i ostatní zbystří, protože pravděpodobně dělají totéž. Ale ono je to dáno byrokracií a legislativou - zatímco paliva jsou pořád v podstatě stejně (ne)kvalitní, všichni rádi slyší na CO2 atp., ale i výkony se mají zvyšovat, spotřeby snižovat, takže proto asi ten softvér. A to ani nemluvě o o.č. benzínu v USA - pokud se nepletu, tak 87,89 a 91 - ano,zde nejde o zážehový motor. Radši bych úsilí z poukazování na VW zaměřil na praktiky na STK/ME, kudy projde opravdu všechno, čert vem dobře zajetou Karosu nebo Avii, spíš jde o auta mladší 15 let, co za sebou nechávaj skoro tu samou kouli sazí, jak ta Karosa.Colommbo píše:http://www.novinky.cz/ekonomika/381173- ... isich.html ...
- Colommbo
- Příspěvky: 9996
- Registrován: pon led 23, 2012 20:46
- Bydliště: kutnohorsko-kolínské pohraničí
Re: šerif i soudce - gangsteři, voba řádně zvolený
A víš, že ani nee...?bouchy píše:To máte radost co?...
W124 E320 Coupé R6 162kW 1994, 5Q man. Getrag "psí noha",
Shell HU 5W40, přev. Ravenol ATF Fluid, dif. Castrol Axle Z Limited Slip 90
Shell HU 5W40, přev. Ravenol ATF Fluid, dif. Castrol Axle Z Limited Slip 90
Re: šerif i soudce - gangsteři, voba řádně zvolený
Ano, není důvod k radosti. Proste všichni lžou a podvádějí. Kdosi - nikdo neví kdo a proč - stanoví nesmyslné limity. Výrobci se je snaží dodržet. Výsledkem je, že postaví auto, které splňuje limity, funguje na sayrayt, který opět kdosi z neznámého důvodu předepsal, ale nejede, případně je motor obalený tak obrovským množstvím elektroniky, že ona sama má problém zůstat chvíli funkční. Ono to totiž začíná narážet na zatím platné fyzikální zákony o přeměně energie. Kontrolní otázka: ty americký osmilitrový lodě nemají žádné exhalace?
Re: šerif i soudce - gangsteři, voba řádně zvolený
Ty diskuse to tak občas připomínají, argumentací.Colommbo píše:A víš, že ani nee...?bouchy píše:To máte radost co?...
Re: šerif i soudce - gangsteři, voba řádně zvolený
Ono z toho opravdu nelze mít moc radost. Ač mám k Volkswagenu výhrady, tak na mě vždy působil jako poměrně zodpovědná firma a najednou takový ultrapodvod. Radost by z toho asi neměl mít nikdo, postihnout to může i Škodu, ale hlavně by se za nos měli chytit ti, kteří výrobce nutí činit takové kroky.Colommbo píše:A víš, že ani nee...?bouchy píše:To máte radost co?...
Toyota Verso 1.8 Valvematic, r. v. 2011
Léto: Shell Helix HX6 10W-40
Zima: Shell Helix Ultra 5W-40
Toyota Corolla Liftback E 11, 1.4 16 V, r. v. 97
Shell Helix HX6 10W-40
Léto: Shell Helix HX6 10W-40
Zima: Shell Helix Ultra 5W-40
Toyota Corolla Liftback E 11, 1.4 16 V, r. v. 97
Shell Helix HX6 10W-40
Re: šerif i soudce - gangsteři, voba řádně zvolený
Osobně jsem už tak cca od poloviny 90. let min. st. přesvědčen o naprostém opaku.Jezevcik píše:...Ač mám k Volkswagenu výhrady, tak na mě vždy působil jako poměrně zodpovědná firma a najednou takový ultrapodvod...
Re: šerif i soudce - gangsteři, voba řádně zvolený
Je tu jedna výjimka - Japonci.Návštěvník píše:...Proste všichni lžou a podvádějí.
Návštěvník píše: Kdosi - nikdo neví kdo a proč - stanoví nesmyslné limity.
Ale ví, jenom se o tom nehovoří: tohle začalo, když stát (nemyslím teď žádný konkrétní, ale stát jako instituce) rezignoval na svou normotvornou a kontrolní funkci, tedy privatizoval své normotvorné a kontrolní (ty které mají na starosti kontrolu dodržování státem stanovených norem) orgány. Výsledkem je, že státem pověření odborníci, jinak ovšem pracovníci privátních institucí (musejících tím pádem tvořit zisk), vytvářejí normy pro jiné privátní podnikatelské subjekty, nezřídka vlastně sami pro sebe, jejichž dodržování pak zase kontrolují jen tytéž privátní instituce. Kruh se uzavřel, hloupý volič ryčí radostí, jak ten nežádoucí stát (rádoby) zeštíhlel, aktorát že se tím vytvořily podmínky pro to, z čeho pak tentýž hloupý volič šílí, když nedokáže v běžném provozu dosáhnout papírové spotřeby, a to ještě neví nic o tom, co jeho "úsporný" motor vypouští za svinstva (teď nehovořím o CO2).
Návštěvník píše:Výrobci se je snaží dodržet.
Výrobci se je snaží obejít (viz výše).
Jezdí na benzín, tedy už z fyzikálně chemických příčin nevypouštějí karcinogenní svinstva.Návštěvník píše:Kontrolní otázka: ty americký osmilitrový lodě nemají žádné exhalace?
Re: šerif i soudce - gangsteři, voba řádně zvolený
Pokud si dobře pamatuji,tak někdy loni ADAC provedl rozsáhlý test na skutečnou spotřebu paliva u téměř 300 vozů a jako téměř největší sedmilháři se ukázali býti pánové u Toyoty. Rozdíl 73% mezi udávanou a skutečnou spotřebou se mi zdá docela dost.
Citroen C1 Feel 1.0 51kW
Nissan Qashqai Czech Line 1.3 103 kW
Nissan Qashqai Czech Line 1.3 103 kW
Re: šerif i soudce - gangsteři, voba řádně zvolený
Kdo že dělal ten test? Že by ADAC?
P.S.: Až budeš jednou vlastnit japonský vůz made in Japan, pochopíš...
P.S.: Až budeš jednou vlastnit japonský vůz made in Japan, pochopíš...
Re: šerif i soudce - gangsteři, voba řádně zvolený
Pokud vím,tak aféra kolem deklarované spotřeby a skutečné spotřeby aut proběhla i v USA,ale hledat to nebudu.Nicméně hodně zajímavý komentář na tohle téma je zde,obrázek nechť si každý udělá sám.
http://auto.idnes.cz/komentar-emise-vol ... aktual_fdv
Mě konkrétně zaujal tento odstavec.
Zajímavá je (ne)reakce dalších automobilek i samotného Volkswagenu. Nikdo z konkurentů si do VW nerýpl a ani to asi neudělá, protože máslo na hlavě (rozuměj tajné vychytávky pro obcházení emisních předpisů) budou mít víceméně všichni.
A japonský vůz těžko někdy vlastnit budu,protože jak tady čtu,je v Evropě nesehnatelný a navíc jsem zatím v nabídce japonských vozů nenašel nic,co by mě oslovilo.
http://auto.idnes.cz/komentar-emise-vol ... aktual_fdv
Mě konkrétně zaujal tento odstavec.
Zajímavá je (ne)reakce dalších automobilek i samotného Volkswagenu. Nikdo z konkurentů si do VW nerýpl a ani to asi neudělá, protože máslo na hlavě (rozuměj tajné vychytávky pro obcházení emisních předpisů) budou mít víceméně všichni.
A japonský vůz těžko někdy vlastnit budu,protože jak tady čtu,je v Evropě nesehnatelný a navíc jsem zatím v nabídce japonských vozů nenašel nic,co by mě oslovilo.
Citroen C1 Feel 1.0 51kW
Nissan Qashqai Czech Line 1.3 103 kW
Nissan Qashqai Czech Line 1.3 103 kW
Re: šerif i soudce - gangsteři, voba řádně zvolený
Když už jsme u těch emisí, tak asi před patnácti lety jsem četl článek o Nissanu Sentra CA, který byl určen pro Kalifornii a její přísné limity. Tehdy se jako jediný benzínový automobil na světě do nich dokázal vejít a pamatuji si, že pro srovnání čistoty provozu tam uváděli příklad, že když běžný vůz téže třídy celý den stojí bez hnutí na parkovišti a majitel Nissanu Sentra CA jede několik desítek mil do práce a zpět, tak je to právě ten běžný vůz, který vyprodukuje více škodlivin. Myslím, že to bylo v časopisu Automobil. Zkoušel jsem o tom na našich serverech něco najít, leč bez výsledku. Snad někdo jiný bude úspěšnější, nebo si vzpomene.
Toyota Verso 1.8 Valvematic, r. v. 2011
Léto: Shell Helix HX6 10W-40
Zima: Shell Helix Ultra 5W-40
Toyota Corolla Liftback E 11, 1.4 16 V, r. v. 97
Shell Helix HX6 10W-40
Léto: Shell Helix HX6 10W-40
Zima: Shell Helix Ultra 5W-40
Toyota Corolla Liftback E 11, 1.4 16 V, r. v. 97
Shell Helix HX6 10W-40
Re: šerif i soudce - gangsteři, voba řádně zvolený
Tož jasné, Nissan fungoval jako čistička vzduchu, vyfukoval čistší vzduch, než který nasával, a to je právě ten ideální stav, ku kterému spěje Kalifornie a v závěsu za ní EU .
Re: šerif i soudce - gangsteři, voba řádně zvolený
Ještě větší radost mám z toho, že jde o dýzly. Ale ono dojde i na benzínové trubkomotorybouchy píše:To máte radost co? Jak je to VW Group, tím ještě líp.Colommbo píše:http://www.novinky.cz/ekonomika/381173- ... isich.html ...
Pak se zjistí, že benálová atmosféra nemá konkurenci
Re: šerif i soudce - gangsteři, voba řádně zvolený
O stanovení oktanového čísla výzkumnou a motorovou metodou jste slyšel?bouchy píše:A to ani nemluvě o o.č. benzínu v USA - pokud se nepletu, tak 87,89 a 91 - ano,zde nejde o zážehový motor.