POZOR na nové přísady a maziva AEROTEC!
Moderátor: Colommbo
Re: POZOR na nové přísady a maziva AEROTEC!
mne stačil jeden pohlad na ruky a bolo mi jasné,že prihriaty manekýn nikdy fyzicky nepracoval a už vobec nie,ako mechanik. Videli ste mechanika,ktorý by nemal absolutne žiadne mozole a mal by tak čisté ruky ? Olej a mazivá sa na pokožke podpíšu a trvá týždne,kým pokožka nadobudne čistý vhlad,bez miernych zápalov atd. A príde mi,že Aerotec je len prebalovač,tento produkt je zrejme prezentovaný i pod inými menami. A bezpečnostný list ich kondicionéra-označený ADR,RID označením-žieravina !!!!! A další výnatok zincum-[bis[O,O-bis(2-ethylhexyl)]bis(dithiofosfát)]
fosforodithiová kyselina, O,O-di-C1-14-alkylestery, zinečnaté soli
Za normálního způsobu použití nevznikají. Při vysokých teplotách a při požáru vznikají nebezpečné produkty, jako např. oxid uhelnatý a oxid uhličitý, sloučeniny chlóru,kyselina chlorovodíková.
fosforodithiová kyselina, O,O-di-C1-14-alkylestery, zinečnaté soli
Za normálního způsobu použití nevznikají. Při vysokých teplotách a při požáru vznikají nebezpečné produkty, jako např. oxid uhelnatý a oxid uhličitý, sloučeniny chlóru,kyselina chlorovodíková.
Suzuki SV 1000,Opel Insignia Sport Tourer CDTI 153kW,Opel Vectra 1,7 DT-išla do sveta
Re: POZOR na nové přísady a maziva AEROTEC!
Zkus pohledat registraci názvu/obchodní značky + orientuj se na ty subjekty, kterými se prodejce ohání a zkontroluj si (křížově) jejich vzájemné vazby.bloke píše:Ktorým smerom si sa pustil objavovať, predsa len možností je dosť; ja som si ich overoval len zo strany histórie/ mena a pôvodu značky/ ...
Re: POZOR na nové přísady a maziva AEROTEC!
Já to nečetl bo mě za to ta sračka nestojí ale jestli toto obsahuje BL, tak kdepak petyc tu chemii vystudoval? V PlzniBrembo píše:A bezpečnostný list ich kondicionéra-označený ADR,RID označením-žieravina !!!!!
Jen jsem si říkal jestli bude mít petyc koule na to, aby ještě reagoval. No - nemá....Luboš T. píše:Aerotec: Laboratorní protokol si můžete stáhnout zde: https://uloz.to/!j0Y9rmvqUngw/170168-2-pdf
Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan, manuál.
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Re: POZOR na nové přísady a maziva AEROTEC!
To o sračke som si prečítal len preto,že Luboš T tu bol napadnutý za to,že píše bludy. Nie som chemik,ale hlava mi neberie,že ako može niečo produkovat pri zahriatí chlor a kyselinu chlorovodíkovu,ked zlučeniny chloru udajne neobsahuje. A obsah tej kyseliny je tiež pomerne pozoruhodný,to je zrejme špeciálna hyper prísada. Asi to vyrábaju z priemyselných odpadov.
Suzuki SV 1000,Opel Insignia Sport Tourer CDTI 153kW,Opel Vectra 1,7 DT-išla do sveta
Re: POZOR na nové přísady a maziva AEROTEC!
Přísady na bázi chlorů velmi a velmi dobře mažou, dříve se používaly např. v chladících emulzích při obrábění kovů. Nejenom z důvodu vysoké toxicity byly zakázány a musely se hledat přísady na jiné bázi.
Re: POZOR na nové přísady a maziva AEROTEC!
Ahoj kluci,co říkáte na přísadu Metabond?
Jsem na jedny Mazda stránce na Facebooku,kde to jeden frajer furt všem doporučuje jak je to super,pár lidí mu tam přikyvuje že jim stichnul motor a kde co.Já jsem zase ta druhá strana,která se snaží lidi odradit od těhle nesmyslných přídavků do motoru.
Máte někdo stímhle přípravkem zkušenosti?
Udajně neobsahuje chlor,síru a další chemikálie,takže na jaké bázi,,,udajně bepečné pro motor...pracuje???
Jsem na jedny Mazda stránce na Facebooku,kde to jeden frajer furt všem doporučuje jak je to super,pár lidí mu tam přikyvuje že jim stichnul motor a kde co.Já jsem zase ta druhá strana,která se snaží lidi odradit od těhle nesmyslných přídavků do motoru.
Máte někdo stímhle přípravkem zkušenosti?
Udajně neobsahuje chlor,síru a další chemikálie,takže na jaké bázi,,,udajně bepečné pro motor...pracuje???
Re: POZOR na nové přísady a maziva AEROTEC!
Na jiném fóru z roku 2007:
"Metabond – provedenými zkouškami v TATŘE Kopřivnici bylo zjištěno, že výrobek má vysoce korozívní účinky zejména na barevné kovy a tudíž způsobuje až o 100% vyšší opotřebení motorů. Z této zkušebny vyšel zákaz používání tohoto přípravku do motorů TATRA."
Tady odkaz, komu se chce číst http://garaz.autorevue.cz/viewtopic.php?f=815&t=810933
"Metabond – provedenými zkouškami v TATŘE Kopřivnici bylo zjištěno, že výrobek má vysoce korozívní účinky zejména na barevné kovy a tudíž způsobuje až o 100% vyšší opotřebení motorů. Z této zkušebny vyšel zákaz používání tohoto přípravku do motorů TATRA."
Tady odkaz, komu se chce číst http://garaz.autorevue.cz/viewtopic.php?f=815&t=810933
Ford Explorer V6 4.0 lpg 1998, Shell HU 5W-30 SL ATF MaxLife
Toyota Corolla Verso 1,8 2006 Ravenol SSL 0W-40 Castrol Syntrans 75W-90
Toyota SiennaV6 3,5 2007 Rowe RS 0W-40 ATF MaxLife
Ford Maverick 2,3i 2004 MaxLife 5W-40
Toyota Corolla Verso 1,8 2006 Ravenol SSL 0W-40 Castrol Syntrans 75W-90
Toyota SiennaV6 3,5 2007 Rowe RS 0W-40 ATF MaxLife
Ford Maverick 2,3i 2004 MaxLife 5W-40
Re: POZOR na nové přísady a maziva AEROTEC!
Udajně tohle byl ještě výrobek asi třetí generace,ted už je čtvrtá a tam už nic takového nehrozí,ale věřte tomu?
Re: POZOR na nové přísady a maziva AEROTEC!
NEVĚŘ
Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan, manuál.
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Re: POZOR na nové přísady a maziva AEROTEC!
Tatra Metabond nikdy neskušala a ani ho nezakázala. Používam ich prísady do palív,su kvalitné,u nafty znižuju citelne dymyvost-cyklus regenerácie DPF. *Prísady do oleja som neskušal,na to su značne predražené,aby sa ich vyplatilo vobec pridávat do oleja-či by už fungovali alebo nie. Metabond ani Metanova žiadny chlor a ani ich prísady neobsahuju,ostatne technické listy alebo karty bezpečnostných udajov su prístupné. Metabond a Metanova maju spoločný len podobný názov. Metabond sa dalej vyrába,mysím že v Belgicku,Metanova má výrobcu v Nemecku.
Suzuki SV 1000,Opel Insignia Sport Tourer CDTI 153kW,Opel Vectra 1,7 DT-išla do sveta
Re: POZOR na nové přísady a maziva AEROTEC!
Pořád na mě všude vyskakuje reklama na Metabond,tohle mě ale donutilo se zasmát.
Lubomir Faldik: Mám C-max 2.0tdci s chipovaným motorem. Najeto 267700km. Po aplikaci Metabondu Eco motor přestal kouřit, snížila se hlučnost i spotřeba. Při teplotách kolem -7 stupňů jezdím pod 5 l/100km. První věc svého druhu, která funguje.
Může mi tu někdo vysvětlit,jak se po aplikaci Metabondu do oleje stalo to,že motor přestal kouřit?
Lubomir Faldik: Mám C-max 2.0tdci s chipovaným motorem. Najeto 267700km. Po aplikaci Metabondu Eco motor přestal kouřit, snížila se hlučnost i spotřeba. Při teplotách kolem -7 stupňů jezdím pod 5 l/100km. První věc svého druhu, která funguje.
Může mi tu někdo vysvětlit,jak se po aplikaci Metabondu do oleje stalo to,že motor přestal kouřit?
Re: POZOR na nové přísady a maziva AEROTEC!
...protoze uz nesel nastartovat...
Re: POZOR na nové přísady a maziva AEROTEC!
A poudala ponikelská bába že po přidání Metabondu Eco začala nafta i přibývat....
Ne - vážně: Dodatečná aditivace paliva (ověřená nezávisle laboratorně) má smysl neboť obsahuje nejen čistící, ale zároveň i mazací přísady, které mají vliv v současné bezsirné naftě; a taky ani benzin jen odpovídající normě téměř nemaže, ale přidávat do oleje v motoru něco co už tam je, je zbytečné a většinou i kontraproduktivní, bo tady taky funguje něco za něco. Jednu vlastnost oleje možná trochu vylepšíš, ale druhou pokazíš neboť znerovnovážníš přesně daný poměr aditiv v oleji.
A většinou tyto aditiva ad1) zvýší viskozitu oleje - "ty brďo ono to ztichlo a přestalo kouřit" - a pak ad2) obsahují i chlór který sice bezvadně maže, ale zároveň působí v motoru silně korozivně - "ty brďo ono to jede o něco líp", ale po čase "ty vole ono to už moc jet nechce a začalo to sáknout...."
A TO je problém Aerotecu, a asi i Metabondu aj.
EDIT: dívám se že odkaz na ProEngine Ultra už nefunguje Že by to už všecičko prodali
A taky tu bylo třeba "kouzelné" Atómium http://www.oleje.cz/forum/aditivum-atom ... 150-2.html
Ne - vážně: Dodatečná aditivace paliva (ověřená nezávisle laboratorně) má smysl neboť obsahuje nejen čistící, ale zároveň i mazací přísady, které mají vliv v současné bezsirné naftě; a taky ani benzin jen odpovídající normě téměř nemaže, ale přidávat do oleje v motoru něco co už tam je, je zbytečné a většinou i kontraproduktivní, bo tady taky funguje něco za něco. Jednu vlastnost oleje možná trochu vylepšíš, ale druhou pokazíš neboť znerovnovážníš přesně daný poměr aditiv v oleji.
A většinou tyto aditiva ad1) zvýší viskozitu oleje - "ty brďo ono to ztichlo a přestalo kouřit" - a pak ad2) obsahují i chlór který sice bezvadně maže, ale zároveň působí v motoru silně korozivně - "ty brďo ono to jede o něco líp", ale po čase "ty vole ono to už moc jet nechce a začalo to sáknout...."
A TO je problém Aerotecu, a asi i Metabondu aj.
Však něco podobnýho je ve vlákně Humor http://www.oleje.cz/forum/humor-t3783-1389.htmlTomason22 píše:Pořád na mě všude vyskakuje reklama na Metabond,tohle mě ale donutilo se zasmát.
EDIT: dívám se že odkaz na ProEngine Ultra už nefunguje Že by to už všecičko prodali
A taky tu bylo třeba "kouzelné" Atómium http://www.oleje.cz/forum/aditivum-atom ... 150-2.html
Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan, manuál.
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Re: POZOR na nové přísady a maziva AEROTEC!
Na reklamu Pro Enginu som opat narazil,takže doplnili asi skladové zásoby.
Suzuki SV 1000,Opel Insignia Sport Tourer CDTI 153kW,Opel Vectra 1,7 DT-išla do sveta
Re: POZOR na nové přísady a maziva AEROTEC!
Divím se těm co tomu věří a co to kupují
Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan, manuál.
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF