Auta made in Japan vs Evropa - "tvrdohlavost"

Další nezařaditelná témata

Moderátor: Colommbo

Odpovědět
Uživatelský avatar
lengy60
Příspěvky: 5777
Registrován: ned čer 22, 2014 18:41

Re: Auta made in Japan vs Evropa - "tvrdohlavost"

Příspěvek od lengy60 »

Tak nějak si neumím představit,co bych měl přepočítávat,když mi na zobrazovači svítí rychlost 90km/h číslicemi o výšce 3 cm. :D Jedinou nevýhodu spolu s umístěním ve středu palubky vidím v tom, že to má taky před očima ta moje. :mrgreen: Takže jakmile se objeví na displayi 3 místný znak, z pravé strany se okamžitě ozve "ztlum to trošku". :D :D :D Na dálnici pak, když se za číslem 13 objeví vyšší hodnota než 0,tam ale pomůže zvýšit rychlost o dalších 20 a pak přestane mluvit. :mrgreen:
Citroen C1 Feel 1.0 51kW
Nissan Qashqai Czech Line 1.3 103 kW
Uživatelský avatar
Colommbo
Příspěvky: 9996
Registrován: pon led 23, 2012 20:46
Bydliště: kutnohorsko-kolínské pohraničí

Re: Auta made in Japan vs Evropa - "tvrdohlavost"

Příspěvek od Colommbo »

emge: Údajně poměrně vysoké procento dětí školou povinných má v dnešní době problém poznat čas na klasických hodinkách s ručičkami... :(
W124 E320 Coupé R6 162kW 1994, 5Q man. Getrag "psí noha",
Shell HU 5W40,
přev. Ravenol ATF Fluid, dif. Castrol Axle Z Limited Slip 90
Uživatelský avatar
Colommbo
Příspěvky: 9996
Registrován: pon led 23, 2012 20:46
Bydliště: kutnohorsko-kolínské pohraničí

Re: Auta made in Japan vs Evropa - "tvrdohlavost"

Příspěvek od Colommbo »

lengy60: Znám. :oops: Kdysi před vícero lety v jednom krásném letním sobotním dopoledni cestou po dálnici z Prahy na Mladou Boleslav mě jen tak napadlo zkusit, co ta tehdy ještě áčková Omča 2.6i umí, a když ručička tachometru dolezla k další silné čárce za číslicí 220, začala vedle mne sedící tehdy ještě drahá polovička vydávat varovný akustický signál. A to měla Omča, prosím pěkně, budíky klasicky před řidičem... :mrgreen:
W124 E320 Coupé R6 162kW 1994, 5Q man. Getrag "psí noha",
Shell HU 5W40,
přev. Ravenol ATF Fluid, dif. Castrol Axle Z Limited Slip 90
Návštěvník

Re: Auta made in Japan vs Evropa - "tvrdohlavost"

Příspěvek od Návštěvník »

lengy60 píše:...Já měl za to,že by Tě iritovalo,když by se Ti takto měnila ta čísla na displayi. Proto jsem uváděl to použití tempomatu, kdy mi potom svítí konstantně 130km/h.
A to i proti prudkemu kopci?
lengy60 píše:...No a ty pneu jsem uváděl zase z důvodu,že tachometr potom lže a to i směrem dolů. ...
Podle normy nesmi lhat smerem dolu - bez ohledu na pouzity rozmer, tedy pokud je homologovany, a ojetost, presneji - v danem pripade - novost pneu.
lengy60 píše:...Jak jsou na tom frantíci jsem nebádal...
Zato ja ano a vysledkem byla, prinejmensim u aut z produkce cca od r. 1990 do r. 2010, nejpresnejsi meridla rychlosti.
Uživatelský avatar
lengy60
Příspěvky: 5777
Registrován: ned čer 22, 2014 18:41

Re: Auta made in Japan vs Evropa - "tvrdohlavost"

Příspěvek od lengy60 »

Návštěvník píše: A to i proti prudkemu kopci?
Na dálnici a prudký kopec?
Podle normy nesmi lhat smerem dolu - bez ohledu na pouzity rozmer, tedy pokud je homologovany, a ojetost, presneji - v danem pripade - novost pneu.
Tedy o čem je přesně řeč?Pokud použiji na autě pneumatiky,které nejsou schválené pro daný typ vozidla,tak s přehledem tachometr ukáže nižší rychlost než ve skutečnosti jede.
Zato ja ano a vysledkem byla, prinejmensim u aut z produkce cca od r. 1990 do r. 2010, nejpresnejsi meridla rychlosti.
Jak říkám,nikdy jsem to nijak neporovnával. :D Nicméně měl jsem Xsaru Picasso 2002 a 2006,teď C4 Picasso a na radaru to ukáže(ukázalo) tu samou rychlost jako když jedu např.s Roomsterem nebo s Rapidem. C4 mám dokonce byť neúmyslně srovnanou s Rapidem,oba vozy tempomat a na radaru svítí stejné hodnoty. :wink:
Citroen C1 Feel 1.0 51kW
Nissan Qashqai Czech Line 1.3 103 kW
Návštěvník

Re: Auta made in Japan vs Evropa - "tvrdohlavost"

Příspěvek od Návštěvník »

Digital vs. analog: pro kolegyni je onech 128 ci 129 (abych se pridrzel puvodniho prikladu) na digi ukazateli stale jeste "jen 120", pro mne na analogovem "uz v zasade 130". Proto take na ni funguji batovske cenovky, zatimco na me nikoli. :mrgreen:
Návštěvník

Re: Auta made in Japan vs Evropa - "tvrdohlavost"

Příspěvek od Návštěvník »

lengy60 píše:... teď C4 Picasso a na radaru to ukáže(ukázalo) tu samou rychlost jako když jedu např.s Roomsterem nebo s Rapidem. C4 mám dokonce byť neúmyslně srovnanou s Rapidem,oba vozy tempomat a na radaru svítí stejné hodnoty. :wink:
Psal jsem neco o masovem rozsireni GPS navigaci. Az to totiz donutilo Skodu upravit odchylku tachometru, ponevadz jinak by ten rozdil byl do oci bijici. :idea:
Uživatelský avatar
lengy60
Příspěvky: 5777
Registrován: ned čer 22, 2014 18:41

Re: Auta made in Japan vs Evropa - "tvrdohlavost"

Příspěvek od lengy60 »

Návštěvník píše:Digital vs. analog: pro kolegyni je onech 128 ci 129 (abych se pridrzel puvodniho prikladu) na digi ukazateli stale jeste "jen 120", pro mne na analogovem "uz v zasade 130". Proto take na ni funguji batovske cenovky, zatimco na me nikoli. :mrgreen:
Tak to se máš,ta moje to má přesně obráceně. :shock: Když je v krámě cedule s cenovkou 9.999,-Kč ,tak je to za devět tisíc,ale jak jedeme v autě 131,tak je to přes limit. :mrgreen:
Citroen C1 Feel 1.0 51kW
Nissan Qashqai Czech Line 1.3 103 kW
Uživatelský avatar
Pitris
Site Admin
Příspěvky: 27608
Registrován: úte čer 24, 2008 18:00
Bydliště: Brno

Re: Auta made in Japan vs Evropa - "tvrdohlavost"

Příspěvek od Pitris »

Honda Civic....
PePe píše:Přesně tak. Přístrojovka peklo....
Itall píše:Jasný, i u Yarisu už na to přišli. Nejdřív experiment - digipřístroj uprostřed přístrojovky, pak budíky uprostřed přístrojovky a teď zas hezky budíky před řidičem....
....měl až do "sedmičkovýho" klasický budíky. A i "osmičkový" a "devítkový" Civic má klasiku panel s otáčkoměrem, palivoměrem a teploměrem (který u některých aut - např. i u Yarisu - chybí :( ), jen tacho má digi.... jo, je to o zvyku, ale mě by digi tacho nevadil (mj. i zvyk z práce a z moto)....
Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan, manuál.

Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Uživatelský avatar
jerome
Příspěvky: 5798
Registrován: ned bře 13, 2011 12:37

Re: Auta made in Japan vs Evropa - "tvrdohlavost"

Příspěvek od jerome »

No ja by som prijal 8G Civica aj s tym digitalnym rychlometrom. Nevadil by mi Obrázek :mrgreen:
Honda Civic 1.4iS 66kw => ELF Evolution 700 STI 10W40
Honda Civic 1.6 i-Dtec 88kw => Motul 8100 ECO-clean 0W30
emge
Příspěvky: 375
Registrován: pon bře 12, 2012 22:33

Re: Auta made in Japan vs Evropa - "tvrdohlavost"

Příspěvek od emge »

Nápad Mazdy s priesvitným panelom v zornom poli je celkom zaujímavý:
Obrázek
Myslím si však, že by bolo vhodnejšie, keby to bol len doplnkový prvok, ktorý by sa napr. v noci dal sklopiť a zostali by klasické ukazovatele na prístrojovej doske.
Návštěvník

Re: Auta made in Japan vs Evropa - "tvrdohlavost"

Příspěvek od Návštěvník »

Emge, tak zrovna tenhle head-up displej u Mazdy 3 je úplně na ho...: jezdil jsem s ní (s benzínovým motorem ho má, tuším, jen nejvýkonnější verze) a nevšiml jsem si, že by se dal nastavit jeho sklon (proto na něj z "mé pozice za volantem" dost dobře nevidím), kromě toho se vyklápí/zaklápí při každém nastartování/vypnutí motoru (kromě v režimu stop-start), tedy počítám s tím, že to bude první věc, která se časem poroučí. Naštěstí je další digitachometr ještě i v samotné přístrojovce.

P.S.: Mazda 6 má palubku řešenou klasicky a mnohem lépe.
Uživatelský avatar
Pitris
Site Admin
Příspěvky: 27608
Registrován: úte čer 24, 2008 18:00
Bydliště: Brno

Re: Auta made in Japan vs Evropa - "tvrdohlavost"

Příspěvek od Pitris »

Když ste "kousli" do nové Mazdy 3, tak i ten vystouplý displej uprostřed palubovky je jako pěst na oko a vůbec bych se nedivil, kdyby se to "zalíbilo" nějakýmu chmatákovi :( "Šestka" to má fakt lepší :wink:

Obrázek Obrázek Ale ten Civic Obrázek nebo Accord Obrázek má taky něco do sebe :twisted:
Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan, manuál.

Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Uživatelský avatar
lefort
Příspěvky: 2520
Registrován: pon srp 26, 2013 17:46
Bydliště: Hořovice

Re: Auta made in Japan vs Evropa - "tvrdohlavost"

Příspěvek od lefort »

K novému Civicu - jezdil jsem s ním a jsem docela zklamaný. Malý příjemný volant, ale řízení totálně mrtvé. Brzdový pedál s progresí off/on, divné sedačky a když si nastavím volant a sezení podle sebe - sedačka co nejníž, "dlouhé nohy, krátké ruce" tak mi věnec volantu přesně zakrývá zmíněný displej :?
Co bych vyzdvihnul je výborné řazení, jinak jsem spíš v rozpacích...
Toyota GR Yaris - Ravenol DFE 0W20, MTF1, MTF3, DGL
Toyota GR 86 - Ravenol DXG 5W30, Red Line 75W85
Toyota RAV4 2.5 Hybrid - Ravenol EFE 0W16
Uživatelský avatar
Pitris
Site Admin
Příspěvky: 27608
Registrován: úte čer 24, 2008 18:00
Bydliště: Brno

Re: Auta made in Japan vs Evropa - "tvrdohlavost"

Příspěvek od Pitris »

Já to beru. Každý máme jiné zvyky, potřeby, preference, posez za volantem, řidičský styl....
Jak napsal PePe: jsme různá člověky :mrgreen:
Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan, manuál.

Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Odpovědět