Auta made in Japan vs Evropa - "tvrdohlavost"
Moderátor: Colommbo
Re: Auta made in Japan vs Evropa - "tvrdohlavost"
Tak nějak si neumím představit,co bych měl přepočítávat,když mi na zobrazovači svítí rychlost 90km/h číslicemi o výšce 3 cm. Jedinou nevýhodu spolu s umístěním ve středu palubky vidím v tom, že to má taky před očima ta moje. Takže jakmile se objeví na displayi 3 místný znak, z pravé strany se okamžitě ozve "ztlum to trošku". Na dálnici pak, když se za číslem 13 objeví vyšší hodnota než 0,tam ale pomůže zvýšit rychlost o dalších 20 a pak přestane mluvit.
Citroen C1 Feel 1.0 51kW
Nissan Qashqai Czech Line 1.3 103 kW
Nissan Qashqai Czech Line 1.3 103 kW
- Colommbo
- Příspěvky: 9996
- Registrován: pon led 23, 2012 20:46
- Bydliště: kutnohorsko-kolínské pohraničí
Re: Auta made in Japan vs Evropa - "tvrdohlavost"
emge: Údajně poměrně vysoké procento dětí školou povinných má v dnešní době problém poznat čas na klasických hodinkách s ručičkami...
W124 E320 Coupé R6 162kW 1994, 5Q man. Getrag "psí noha",
Shell HU 5W40, přev. Ravenol ATF Fluid, dif. Castrol Axle Z Limited Slip 90
Shell HU 5W40, přev. Ravenol ATF Fluid, dif. Castrol Axle Z Limited Slip 90
- Colommbo
- Příspěvky: 9996
- Registrován: pon led 23, 2012 20:46
- Bydliště: kutnohorsko-kolínské pohraničí
Re: Auta made in Japan vs Evropa - "tvrdohlavost"
lengy60: Znám. Kdysi před vícero lety v jednom krásném letním sobotním dopoledni cestou po dálnici z Prahy na Mladou Boleslav mě jen tak napadlo zkusit, co ta tehdy ještě áčková Omča 2.6i umí, a když ručička tachometru dolezla k další silné čárce za číslicí 220, začala vedle mne sedící tehdy ještě drahá polovička vydávat varovný akustický signál. A to měla Omča, prosím pěkně, budíky klasicky před řidičem...
W124 E320 Coupé R6 162kW 1994, 5Q man. Getrag "psí noha",
Shell HU 5W40, přev. Ravenol ATF Fluid, dif. Castrol Axle Z Limited Slip 90
Shell HU 5W40, přev. Ravenol ATF Fluid, dif. Castrol Axle Z Limited Slip 90
Re: Auta made in Japan vs Evropa - "tvrdohlavost"
A to i proti prudkemu kopci?lengy60 píše:...Já měl za to,že by Tě iritovalo,když by se Ti takto měnila ta čísla na displayi. Proto jsem uváděl to použití tempomatu, kdy mi potom svítí konstantně 130km/h.
Podle normy nesmi lhat smerem dolu - bez ohledu na pouzity rozmer, tedy pokud je homologovany, a ojetost, presneji - v danem pripade - novost pneu.lengy60 píše:...No a ty pneu jsem uváděl zase z důvodu,že tachometr potom lže a to i směrem dolů. ...
Zato ja ano a vysledkem byla, prinejmensim u aut z produkce cca od r. 1990 do r. 2010, nejpresnejsi meridla rychlosti.lengy60 píše:...Jak jsou na tom frantíci jsem nebádal...
Re: Auta made in Japan vs Evropa - "tvrdohlavost"
Jak říkám,nikdy jsem to nijak neporovnával. Nicméně měl jsem Xsaru Picasso 2002 a 2006,teď C4 Picasso a na radaru to ukáže(ukázalo) tu samou rychlost jako když jedu např.s Roomsterem nebo s Rapidem. C4 mám dokonce byť neúmyslně srovnanou s Rapidem,oba vozy tempomat a na radaru svítí stejné hodnoty.Návštěvník píše: A to i proti prudkemu kopci?Podle normy nesmi lhat smerem dolu - bez ohledu na pouzity rozmer, tedy pokud je homologovany, a ojetost, presneji - v danem pripade - novost pneu.Na dálnici a prudký kopec?Zato ja ano a vysledkem byla, prinejmensim u aut z produkce cca od r. 1990 do r. 2010, nejpresnejsi meridla rychlosti.Tedy o čem je přesně řeč?Pokud použiji na autě pneumatiky,které nejsou schválené pro daný typ vozidla,tak s přehledem tachometr ukáže nižší rychlost než ve skutečnosti jede.
Citroen C1 Feel 1.0 51kW
Nissan Qashqai Czech Line 1.3 103 kW
Nissan Qashqai Czech Line 1.3 103 kW
Re: Auta made in Japan vs Evropa - "tvrdohlavost"
Digital vs. analog: pro kolegyni je onech 128 ci 129 (abych se pridrzel puvodniho prikladu) na digi ukazateli stale jeste "jen 120", pro mne na analogovem "uz v zasade 130". Proto take na ni funguji batovske cenovky, zatimco na me nikoli.
Re: Auta made in Japan vs Evropa - "tvrdohlavost"
Psal jsem neco o masovem rozsireni GPS navigaci. Az to totiz donutilo Skodu upravit odchylku tachometru, ponevadz jinak by ten rozdil byl do oci bijici.lengy60 píše:... teď C4 Picasso a na radaru to ukáže(ukázalo) tu samou rychlost jako když jedu např.s Roomsterem nebo s Rapidem. C4 mám dokonce byť neúmyslně srovnanou s Rapidem,oba vozy tempomat a na radaru svítí stejné hodnoty.
Re: Auta made in Japan vs Evropa - "tvrdohlavost"
Tak to se máš,ta moje to má přesně obráceně. Když je v krámě cedule s cenovkou 9.999,-Kč ,tak je to za devět tisíc,ale jak jedeme v autě 131,tak je to přes limit.Návštěvník píše:Digital vs. analog: pro kolegyni je onech 128 ci 129 (abych se pridrzel puvodniho prikladu) na digi ukazateli stale jeste "jen 120", pro mne na analogovem "uz v zasade 130". Proto take na ni funguji batovske cenovky, zatimco na me nikoli.
Citroen C1 Feel 1.0 51kW
Nissan Qashqai Czech Line 1.3 103 kW
Nissan Qashqai Czech Line 1.3 103 kW
Re: Auta made in Japan vs Evropa - "tvrdohlavost"
Honda Civic....
PePe píše:Přesně tak. Přístrojovka peklo....
....měl až do "sedmičkovýho" klasický budíky. A i "osmičkový" a "devítkový" Civic má klasiku panel s otáčkoměrem, palivoměrem a teploměrem (který u některých aut - např. i u Yarisu - chybí ), jen tacho má digi.... jo, je to o zvyku, ale mě by digi tacho nevadil (mj. i zvyk z práce a z moto)....Itall píše:Jasný, i u Yarisu už na to přišli. Nejdřív experiment - digipřístroj uprostřed přístrojovky, pak budíky uprostřed přístrojovky a teď zas hezky budíky před řidičem....
Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan, manuál.
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Re: Auta made in Japan vs Evropa - "tvrdohlavost"
No ja by som prijal 8G Civica aj s tym digitalnym rychlometrom. Nevadil by mi
Honda Civic 1.4iS 66kw => ELF Evolution 700 STI 10W40
Honda Civic 1.6 i-Dtec 88kw => Motul 8100 ECO-clean 0W30
Honda Civic 1.6 i-Dtec 88kw => Motul 8100 ECO-clean 0W30
Re: Auta made in Japan vs Evropa - "tvrdohlavost"
Nápad Mazdy s priesvitným panelom v zornom poli je celkom zaujímavý:
Myslím si však, že by bolo vhodnejšie, keby to bol len doplnkový prvok, ktorý by sa napr. v noci dal sklopiť a zostali by klasické ukazovatele na prístrojovej doske.
Myslím si však, že by bolo vhodnejšie, keby to bol len doplnkový prvok, ktorý by sa napr. v noci dal sklopiť a zostali by klasické ukazovatele na prístrojovej doske.
Re: Auta made in Japan vs Evropa - "tvrdohlavost"
Emge, tak zrovna tenhle head-up displej u Mazdy 3 je úplně na ho...: jezdil jsem s ní (s benzínovým motorem ho má, tuším, jen nejvýkonnější verze) a nevšiml jsem si, že by se dal nastavit jeho sklon (proto na něj z "mé pozice za volantem" dost dobře nevidím), kromě toho se vyklápí/zaklápí při každém nastartování/vypnutí motoru (kromě v režimu stop-start), tedy počítám s tím, že to bude první věc, která se časem poroučí. Naštěstí je další digitachometr ještě i v samotné přístrojovce.
P.S.: Mazda 6 má palubku řešenou klasicky a mnohem lépe.
P.S.: Mazda 6 má palubku řešenou klasicky a mnohem lépe.
Re: Auta made in Japan vs Evropa - "tvrdohlavost"
Když ste "kousli" do nové Mazdy 3, tak i ten vystouplý displej uprostřed palubovky je jako pěst na oko a vůbec bych se nedivil, kdyby se to "zalíbilo" nějakýmu chmatákovi "Šestka" to má fakt lepší
Ale ten Civic nebo Accord má taky něco do sebe
Ale ten Civic nebo Accord má taky něco do sebe
Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan, manuál.
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Re: Auta made in Japan vs Evropa - "tvrdohlavost"
K novému Civicu - jezdil jsem s ním a jsem docela zklamaný. Malý příjemný volant, ale řízení totálně mrtvé. Brzdový pedál s progresí off/on, divné sedačky a když si nastavím volant a sezení podle sebe - sedačka co nejníž, "dlouhé nohy, krátké ruce" tak mi věnec volantu přesně zakrývá zmíněný displej
Co bych vyzdvihnul je výborné řazení, jinak jsem spíš v rozpacích...
Co bych vyzdvihnul je výborné řazení, jinak jsem spíš v rozpacích...
Toyota GR Yaris - Ravenol DFE 0W20, MTF1, MTF3, DGL
Toyota GR 86 - Ravenol DXG 5W30, Red Line 75W85
Toyota RAV4 2.5 Hybrid - Ravenol EFE 0W16
Toyota GR 86 - Ravenol DXG 5W30, Red Line 75W85
Toyota RAV4 2.5 Hybrid - Ravenol EFE 0W16
Re: Auta made in Japan vs Evropa - "tvrdohlavost"
Já to beru. Každý máme jiné zvyky, potřeby, preference, posez za volantem, řidičský styl....
Jak napsal PePe: jsme různá člověky
Jak napsal PePe: jsme různá člověky
Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan, manuál.
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF