svičky Denso
Moderátor: Colommbo
svičky Denso
zdravim,chtěl bych koupit zap. svičky,jedná se o Mit.Galant 20i,100kw98,ma někdo zkušenosti třeba z Denso iridium Power?jestli to má vubec cenu kupovat!
Re: svičky Denso
Denso iridium power ma otec v Mazde3 1.6 benzin cca 40tkm.. funguju absolutne spolahlivo a svoju pracu odvadzaju tak ako maju
Re: svičky Denso
DENSO a NGK jsou jedny z nejlepších výrobců svíček a zapalovacích komponentů. Iridiová řada se vyznačuje vysokou životností. Určitě chybu neuděláte pokud jsou výrobcem motoru doporučovány. V opačném případě volím tepelným rozsahem shodné svíčky ale z nižší řady s běžnou elektrodou a zkrátím interval.
Re: svičky Denso
Nárůst výkonu bych nečekal, zato spolehlivost a spokojenost ano. S Iridium Tough jsem spokojený
Re: svičky Denso
Mick 1 píše:DENSO a NGK jsou jedny z nejlepších výrobců svíček a zapalovacích komponentů. Iridiová řada se vyznačuje vysokou životností. Určitě chybu neuděláte pokud jsou výrobcem motoru dopuručovány. V opačném případě volím tepelným rozsahem shodné svíčky ale z nižší řady s běžnou elektrodou a zkrátím interval.
zrovna NGK-made in France žadná slava
Re: svičky Denso
Ide aj o to koľko ešte s autom najazdíte - kupovat sviečky ktoré vydržia napr. 60 000km a auto po nájazde 45 000km pôjde preč nemá veľmi zmysel. Cena je oproti klasickým o dosť vyššia - ak teda je možnosť aj klasickej sviečky...
Re: svičky Denso
Ano soulasím s tou Francií. Pochopitelně jsem měl na mysli Japan . Na druhou stranu neznamenají vždycky iridiovky - nižší spotřeba - vyšší výkon - jak někdy lidé myslí. Dost podstatná je jejich cena. Pokud to neni tuning a do motoru jsou zkrátka předepsané - vyplatí se je kupovat např.v akci a pod.Hugo m píše:Mick 1 píše:DENSO a NGK jsou jedny z nejlepších výrobců svíček a zapalovacích komponentů. Iridiová řada se vyznačuje vysokou životností. Určitě chybu neuděláte pokud jsou výrobcem motoru dopuručovány. V opačném případě volím tepelným rozsahem shodné svíčky ale z nižší řady s běžnou elektrodou a zkrátím interval.
zrovna NGK-made in France žadná slava
Re: svičky Denso
Já je zkusil na radu Modeláře,před nějakým časem,na bývalé motorce,přeskok jiskry v silných děštích na předním válci,konstrukční chybou výrobce blatníku a malým odvodovým kanálkem,nešlo o tunining ani nebyly výrobcem doporučeny primárně,nicméně onen problém ihned přestal a to z důvodu že zkrátka jiskra si nehledala jinou cestu než tam kde prskat měla.
Nárůst výkonu a počitatelný pokles spotřeby jsem nečekal,proč taky.
Jen díky ideálním a asi trochu jiným podmínkám,možná materiálům,prostě líp fungovaly.
Již jsem to tady ale někde psal,určitě zde vlákno o svících je ....
Nárůst výkonu a počitatelný pokles spotřeby jsem nečekal,proč taky.
Jen díky ideálním a asi trochu jiným podmínkám,možná materiálům,prostě líp fungovaly.
Již jsem to tady ale někde psal,určitě zde vlákno o svících je ....
Re: svičky Denso
Já si NGK Iridium taky do GSX v akci v Louisu koupil a mám je tam místo dvouelektrodových
Největší neduh je ale ty iridiovky "ulít" což není s karbíky a sytičem v chladných ránech problém. (A čkoli jsem AFR ladil za tepla lambdou)
Ovšem se vstřikováním musí fungovat bez problému auto i moto. Nehodí se ale na tuning motorů s klasickým zapalováním (nízké přeskokové napětí)
Největší neduh je ale ty iridiovky "ulít" což není s karbíky a sytičem v chladných ránech problém. (A čkoli jsem AFR ladil za tepla lambdou)
Ovšem se vstřikováním musí fungovat bez problému auto i moto. Nehodí se ale na tuning motorů s klasickým zapalováním (nízké přeskokové napětí)
Re: svičky Denso
Jejda,nenapsal jsem slůvko DENSO,,,,,,,
Oba válce chytaly na 2. otočení kliky a hned držely své sytičové otáčky. S uchlastem nebyl problém. I v kose,na nule. Ale to i s běznými NGK,co byly před tim.
Oba válce chytaly na 2. otočení kliky a hned držely své sytičové otáčky. S uchlastem nebyl problém. I v kose,na nule. Ale to i s běznými NGK,co byly před tim.
Re: svičky Denso
Aj tieto pripadaju do uvahy Denso K20TT
Honda Civic 1.4iS 66kw => ELF Evolution 700 STI 10W40
Honda Civic 1.6 i-Dtec 88kw => Motul 8100 ECO-clean 0W30
Honda Civic 1.6 i-Dtec 88kw => Motul 8100 ECO-clean 0W30
Re: svičky Denso
V žádném případě na vzdálenost elektrod nesahat! Alespoň u DENSO.
Re: svičky Denso
Tak Když se použije správný typ, je už vzdálenost elektrod nastavena. A Denso Iridium jsou
Ale vlastní zkušenost jen z motorky.... Ty správné lze najít třeba zde: http://www.densoiridium.com/
Ale vlastní zkušenost jen z motorky.... Ty správné lze najít třeba zde: http://www.densoiridium.com/
Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan, manuál.
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
- Colommbo
- Příspěvky: 9993
- Registrován: pon led 23, 2012 20:46
- Bydliště: kutnohorsko-kolínské pohraničí
Re: svičky Denso
Když někde čtu nebo slyším o japonských autech, chce se mi blít, ale Densa Iridium Power IK20 mám ve svým německým motoru montovaným ve Velké Británii taky... A vzdálenost elektrod jsem upravoval (snižoval) podle předpisu výrobce svíčky, z výroby byla nastavena jinak...
W124 E320 Coupé R6 162kW 1994, 5Q man. Getrag "psí noha",
Shell HU 5W40, přev. Ravenol ATF Fluid, dif. Castrol Axle Z Limited Slip 90
Shell HU 5W40, přev. Ravenol ATF Fluid, dif. Castrol Axle Z Limited Slip 90