Suzuki Jimny 2005 1,3 - prevodove oleje

Fórum o automobilových mazivech

Moderátor: Colommbo

Uživatelský avatar
Doctor
Příspěvky: 11
Registrován: stř bře 13, 2013 13:08

Re: Suzuki Jimny 2005 1,3 - prevodove oleje

Příspěvek od Doctor »

skodovkar píše:Koukal jsem se na to http://www.metaltec-1.cz/new/soubory_he ... likaci.pdf a zaujalo mě "Je prostředkem pro zušlechťování kovů nejlepší jakosti, neměnící plastické vlastnosti kovů..." Potěšilo mě utvrzení, že mi to nebude plasticky deformovat, precipitačně zpevňovat, zpevňovat substitučními či intersticiálními atomy nebo martenzitickou přeměnou, že mi to nebude popouštět či žíhat nebo jakkoliv jinak měnit plastické vlastnosti kovů.
Jenom pořád nechápu jak může zušlechťovat kovy... totiž zušlechťování kovů obvykle zahrnuje značně destrukční metody a velice specifické podmínky, které by motor neměl šanci přežít a ani splnit :idea:
ja tem kecum popravde taky moc nerozumim, ale jakozto mechanik, kovar, nastrojar a dalsi vim ze zuslechteni kovu je vicemene jakykoliv druh zmeny vlastnosti a je jedno zda se bavime o kaleni, popousteni, cementovani ci jen chemickem osetreni povrchu. Z testu Metaltecu vim ze se navaze na kov nejlepe pri teplotach na 60C ale vlastnosti Metaltecu jsou patrne i za studena.
Jakozto absolutni nalfabet ve znalosti chemie, bych rekl ze se diky teplote nalepi na kov a tam pak drzi, coz mam overeno napriklad ze strileni, kdy po beznem osetreni zbrane jsem zbran po strileni cistil dve hodiny, po osetreni Metaltecem mi to trvalo 20 minut.
Kdyz si vzpomenu na Horsta Fuchse ci jak se jmenuje, tak bych to cele prirovnal ke jeho varni vajcek na kapote s trileni do kapoty, proste ochranna vrstva.
Osobne mi je jedno jak to funguje, a myslim ze tahle otazka je nepodstatna oproti tomu ze to funguje bez nezadoucich ucinku a predevsim ze to funguje vyborne.
skodovkar
Příspěvky: 6272
Registrován: pon pro 29, 2008 16:40

Re: Suzuki Jimny 2005 1,3 - prevodove oleje

Příspěvek od skodovkar »

Já netvrdím, že to nefunguje, zatím jsem to nezkoušel a ani to neplánuji. Mě jenom dokáže vytočit, když někdo neví o čem mluví (píše) a zrovna tento text mi místy takto připadá :shock:
Uživatelský avatar
Doctor
Příspěvky: 11
Registrován: stř bře 13, 2013 13:08

Re: Suzuki Jimny 2005 1,3 - prevodove oleje

Příspěvek od Doctor »

skodovkar píše:Já netvrdím, že to nefunguje, zatím jsem to nezkoušel a ani to neplánuji. Mě jenom dokáže vytočit, když někdo neví o čem mluví (píše) a zrovna tento text mi místy takto připadá :shock:
Ale nikdo nerika ze o tom vim vse, ja to znam z praxe 15 let zpatky, vim orientacne k cemu tam dochazi a vim jak mi to mnohokrat usetrilo penize.
Kdysi jsem blbnul s motokarama, klika se delala i 2x do roka, s Metaltecem jednou a vzdy az po sezone.
Retez na motorce vydrzel 40tisic km
Loziska ve freze jsem menil dvakrat behem tri let, co je vnich Metaltec jsou v provozu uz sedmej rok.
Znama zubarka je vysmata, pac neresi lozsika ve vrtace uz 5 let pred tim i trikrat do roka.
Sici stroj co mame kravil nekravi.
Znamej co tim osetruje zbrane, uz nic jineho nechce.
Hucici lozisko co zacalo rvat na Escortu v Chorvatsku jsem byl linej vymenit, ale sehnal jsem tam us verzi Metaltecu a striknul do loziska, menil jsem ho az za dva roky.
Takze ano souhlasim, vim uplny prd o tom jak to funguje, vim jen ze se to navaze na kov a zmensuje to treni, vim ze to nevadi lamelam v motorce a vim ze to neni olej protoze ve vode to klesne na dno.
Ale vim a dam na to hlavu na spalek, ze to funguje a i kdyz jsem za ta leta ruzne utikal k jinym vyrobkum, vzdy jsem se vratil k Metaltecu protoze ten jediny vzdy splnil ocekavani na rozdil od tech ostatnich.
Odpovědět