Colommbo píše:Teda při vší úctě - automat mi nesmí do baráku (auta)...
Tak teda, s veškerou úctou, koukám, že jsi pěkná "konserva"....
Mě už ježdění moc nebere, jedu jenom, když nutně musím. Jsem otrávenej jak malajskej šíp, kdykoliv se dostanu do provozu, tedy slušně řečeno mezi ostatní účastníky silničního provozu. (Chtěl jsem napsat mezi ostatní ignoranty, tupce a gaunery, ale protože jsem slušňák, tak jsem to nenapsal.
) Pak si musím vždycky zapálit bago, a AT mi aspoň nezdržuje od kouření.....
Automat je pohoda, dneska si můžeš na moderní AT řadit jak chceš; tedy pokud chceš, nebo vůbec nemusíš... Taky, pokud včas a správně vyměníš nebo Ti někdo vymění ATF, tak odpadnou náklady s výměnou spojky.... To je dost podstatný a citelný finanční rozdíl, konkrétně u mne cca 4.000 proti 20.000 na 100 tkm.
Hlavně Tě, ani mě,
v kolonách a zácpách nechytají křeče do levé nohy, ve které já mám artrosu (4. stupně ze 4 možných).
Za pár let už klasické MT nebudou existovat, vyjma veteránů.
Až mi navštívíš, svezeš se v mém Subárku, a uvidíš, že se s tím dá i "závodit".....
Já s Tvým Oplíkem jet netoužím, páč nerad týrám auta, která neznám, a špatně mi funguje levá noha. Až se svezeš, přijdeš na to, že až Ti Tvůj miláček doslouží, koupíš si "něco" s AT...........