tak speciálně u koncernu VW to funguje, nejvíce u Ochcávek resp. Škodovky, stačí jen nahrát soft co není ořezaný oproti fabrickému, začne to jezdit přestane to žrát a na emisích se vztekaj že maj asi rozbitou mašinu, osobní zkušenostPitris píše:Čéče, bingo "Překopat" soft, a výroci motorů se nemusí "honit" za každým miligramem emisíbjukemen píše:da sa to oklamat....treba prekopat soft a emisie budu celkom gut
Renovace nebo odstranění DPF
Moderátor: Colommbo
Re: Renovace nebo odstranění DPF
Re: Renovace nebo odstranění DPF
Zkuste toto, fakticky funguje a celý se zaplatí, snížená spotřeba minimálně o 8%, nebo li výkon na motoru zvednutý o 5 - 12%. Je to milý, prachy se vrátí, dynamika lepší, motor zevnitř čistý.
Píši po 2,5 letých zkušenostech s Enviroxem, bez něj již nejezdím.
http://www.nanoaditiva.cz/Envirox/Envir ... ych-castic
Píši po 2,5 letých zkušenostech s Enviroxem, bez něj již nejezdím.
http://www.nanoaditiva.cz/Envirox/Envir ... ych-castic
Re: Renovace nebo odstranění DPF
..no zbohom, riadna cena wrr, spotreba a dynamika sa najlepsie zlepsi ked sa FAP vyseka von :p
chevrolet cruze 2.0 vcdi 120kw
Alfa Romeo 156 SW 2,4 JTD 110kw @ 142,3kw
Alfa Romeo 156 SW 2,4 JTD 110kw @ 142,3kw
Re: Renovace nebo odstranění DPF
Překopat soft a na emisích se budou divit, že je to ok?
Emisní kontrola nemá být jen vložení sondy do výfuku a změření emisí.
Správná emisní kontrola má určitý postup.
Před vlastním měřením by měla následovat prohlídka zda části a příslušentví vozidla, které ovlivňují tvorbu škodlivých emisích jsou nepoškozené a bez zjevných vad a funkční.
Takže správně bez DPF neprojdete. Ale to je v ČR jen teorie. U nás se dělají emise jen na oko. Kdyby se dělaly, tak jak mají, tak vám žádný přehraný soft nepomůže.
Motorové vozidlo z hlediska měření emisí nevyhovuje, jestliže na jeho technickém stavu byly zjištěny závady mající vliv na zhoršení emisního chování vozidla nebo kontrolované parametry se nenacházejí ve stanovených mezích podle odstavce.
Takže když vykucháš DPF máš neúplný výfukový systém. A to je závada mající vliv na zhoršení emisního chování vozidla.
Emisní kontrola nemá být jen vložení sondy do výfuku a změření emisí.
Správná emisní kontrola má určitý postup.
Před vlastním měřením by měla následovat prohlídka zda části a příslušentví vozidla, které ovlivňují tvorbu škodlivých emisích jsou nepoškozené a bez zjevných vad a funkční.
Takže správně bez DPF neprojdete. Ale to je v ČR jen teorie. U nás se dělají emise jen na oko. Kdyby se dělaly, tak jak mají, tak vám žádný přehraný soft nepomůže.
Motorové vozidlo z hlediska měření emisí nevyhovuje, jestliže na jeho technickém stavu byly zjištěny závady mající vliv na zhoršení emisního chování vozidla nebo kontrolované parametry se nenacházejí ve stanovených mezích podle odstavce.
Takže když vykucháš DPF máš neúplný výfukový systém. A to je závada mající vliv na zhoršení emisního chování vozidla.
Re: Renovace nebo odstranění DPF
Ja som kupil cistic Protec na DPF filtre.Pridava sa to do nafty a sposobuje skorsie vypalovanie filtra a tych castic.
Neviem ci mate niekto skusenosti s tym ale ako to vyskusam potom dam vediet.
http://www.pro-tec-slovakia.sk/produkty,dpf-super-clean
Neviem ci mate niekto skusenosti s tym ale ako to vyskusam potom dam vediet.
http://www.pro-tec-slovakia.sk/produkty,dpf-super-clean
Re: Tank ONO
Říkal jsem takhle kámošovi,že na ONO mají naftu za 28.50 kč..A on na to,že kdo ví co to je za naftu.Já na to,však si tam přiliješ aditivum,když jim nedůvěřuješ..On na to,mám DPF a tam aditiva nejsou vhodná,neboť nějaká jejich složka vytváří v DPF nespalitelné krystalky a zanáší tím ten filtr..
Tak teď nevím,co si o tom myslet.Neslyšel už o tom někdo?Má Focus 06,1.6 TDCi 80kW..
Tak teď nevím,co si o tom myslet.Neslyšel už o tom někdo?Má Focus 06,1.6 TDCi 80kW..
VW Touran 1.6 MPI 75kw+LPG
VW Touran Freestyle 1.6 MPI 75kw
VW Touran Freestyle 1.6 MPI 75kw
- Pitris JUNIOR
- Příspěvky: 1841
- Registrován: pát kvě 23, 2014 17:10
- Bydliště: Brno
Re: Tank ONO
Myslím si že je to blbost... aditivum přece zvedne kvalitu nafty...NOVON píše:Říkal jsem takhle kámošovi,že na ONO mají naftu za 28.50 kč..A on na to,že kdo ví co to je za naftu.Já na to,však si tam přiliješ aditivum,když jim nedůvěřuješ..On na to,mám DPF a tam aditiva nejsou vhodná,neboť nějaká jejich složka vytváří v DPF nespalitelné krystalky a zanáší tím ten filtr..
Tak teď nevím,co si o tom myslet.Neslyšel už o tom někdo?Má Focus 06,1.6 TDCi 80kW..
Kia CEED 1.6 GDI 99kW N98 + Mannol 9950
Amsoil EU Car Formula 5w40
Následuje - Millers Oils CFS NanoDrive 5W40
Kumho Ecsta HS52 205/55 R 16 XL 94 V
Vredestein Snowtrac 5 205/55-R16
Amsoil EU Car Formula 5w40
Následuje - Millers Oils CFS NanoDrive 5W40
Kumho Ecsta HS52 205/55 R 16 XL 94 V
Vredestein Snowtrac 5 205/55-R16
Re: Tank ONO
Proto Francouzi (PSA) používají originální aditivum, který si vůz, dokonce snad do identického motoru, dávkuje sám, a to se stejným efektem: ono aditivum sice usnadňuje regeneraci DPF, ale zároveň ho poškozuje zanášením nespalitelnými zbytky. Jenže tady je řeč o aditivech jiného určení a tím i složení.NOVON píše:...DPF a tam aditiva nejsou vhodná,neboť nějaká jejich složka vytváří v DPF nespalitelné krystalky a zanáší tím ten filtr...1.6 TDCi 80kW..
Re: Tank ONO
Co píši chlapi u nás na fóru Citroen,tak používají VIF dlouhodobě a jsou s ním velice spokojeni.
To originální aditivum se jmenuje ELOYS,je v extra nádobce,auto si to dávkuje samo podle množství nafty při tankování. Problémy s FAP filtrem mají někteří spíše díky používání ekologických olejů,určených speciálně pro motory s FAP fitrem.
Jestli má kamarád dostatek času,tak si o tom může počíst v níže uvedeném odkazu,včetně vyplachování FAP fitru.
http://www.citroeny.cz/forum/viewtopic. ... vace+nafty
Něco o VIFu pak tady: http://www.citroeny.cz/forum/viewtopic. ... t=aditivum
To originální aditivum se jmenuje ELOYS,je v extra nádobce,auto si to dávkuje samo podle množství nafty při tankování. Problémy s FAP filtrem mají někteří spíše díky používání ekologických olejů,určených speciálně pro motory s FAP fitrem.
Jestli má kamarád dostatek času,tak si o tom může počíst v níže uvedeném odkazu,včetně vyplachování FAP fitru.
http://www.citroeny.cz/forum/viewtopic. ... vace+nafty
Něco o VIFu pak tady: http://www.citroeny.cz/forum/viewtopic. ... t=aditivum
Citroen C1 Feel 1.0 51kW
Nissan Qashqai Czech Line 1.3 103 kW
Nissan Qashqai Czech Line 1.3 103 kW
Re: Tank ONO
Jj,měl jsem namysli aditivum do nafty..Taky se mi nechce věřit,že by to mělo poškozovat DPF..
VW Touran 1.6 MPI 75kw+LPG
VW Touran Freestyle 1.6 MPI 75kw
VW Touran Freestyle 1.6 MPI 75kw
Re: Tank ONO
Pro DPF je, co se paliva týká, smrtící když s tím někdo jezdí jako pošuk v co nejnižších otáčkách a co nekratší jízdy.
Re: Tank ONO
Nalijme si čistého vína: toto originální aditivum obsahuje cer, který postupně zanáší FAP. Výrobce vozu, resp. daného systému regenerace FAP, o tom samozřejmě ví, přesto ho zvolil, poněvadž jeho výhody, zejména pro výrobce samého, převažují nad nevýhodami. U běžných aditiv do nafty se cer nepoužívá. A pokud už ano, jedná se o speciální aditiva určená ke snadnější regeneraci FAP, tj. ke stejnému účelu, jako ELOYS. V daném případě by však měl výrobce aditiva na obsah ceru upozornit.lengy60 píše:To originální aditivum se jmenuje ELOYS,je v extra nádobce,auto si to dávkuje samo podle množství nafty při tankování. ...
Toť odpověď na původní dotaz, resp. obavy neinformovaného uživatele, a zároveň v kostce celé kouzlo šestnáctistránkové debaty na citroeňáckém fóru (neměl jsem čas ani sílu si ji celou pročíst, přesto mám podezření, že onu krutou pravdu shora tam nikdo napřímo nepojmenoval).
Re: Tank ONO
A v čem je to výhodné pro výrobce?Já to pochopil tak,že ten cerin má pomoci dokonalejšímu spálení toho bordelu při nižších teplotách a tím se sníží zátěž pro motor a výfukovou soustavu.
Citroen C1 Feel 1.0 51kW
Nissan Qashqai Czech Line 1.3 103 kW
Nissan Qashqai Czech Line 1.3 103 kW
Re: Tank ONO
1. Nevím, co je cerin, znám pouze cer, kov, součást periodické tabulky prvků.
2. Nejde o "dokonalejší" spálení, ale právě jen o ty nižší teploty, za kterých regenerace FAP probíhá.
3. Zvolené řešení je konstrukčně, a tedy i výrobně-ekonomicky to nejjednodušší z možných, přitom je dostatečně spolehlivé, byť nevyhnutelně omezuje životnost samotného FAPu. Existuje několik dalších systémů, třeba lepších, zároveň ovšem pro výrobce dražších.
2. Nejde o "dokonalejší" spálení, ale právě jen o ty nižší teploty, za kterých regenerace FAP probíhá.
3. Zvolené řešení je konstrukčně, a tedy i výrobně-ekonomicky to nejjednodušší z možných, přitom je dostatečně spolehlivé, byť nevyhnutelně omezuje životnost samotného FAPu. Existuje několik dalších systémů, třeba lepších, zároveň ovšem pro výrobce dražších.