olej 3-4 roky neměněn
Moderátor: Colommbo
Re: olej 3-4 roky neměněn
Mám to z jednoho shopu na netu. Olejový filtr Champion pro toho Escorta tam stojí 70,-x2=140,-. 5l oleje GM 10W40 je za 347,- 5l oleje Total Quartz 9000 Energy 5W40 je tam za 505,- Beru tam i propříště olej pro sebe a zároveň filtry pro mé auto a ještě palivový a vzduchový pro něj tak poštovné 120,- se celkem rozpustí tak výsledná suma bez poštovného za 10l oleje (5l 10W a 5l 5W) a dva filtry je 992,- a se započtením celého poštovného což ale nebude by byla 1112,- a nemusím nic smlouvat a je to s účtem.
Naposledy upravil(a) Escort dne pát bře 08, 2013 8:55, celkem upraveno 1 x.
Re: olej 3-4 roky neměněn
No ten Maxlife je dost drahy...Tomas-SA píše:VL Maxlife 5W-40...
Filter do nemca 10E, filter do americana 13E
Honda Civic 1.4iS 66kw => ELF Evolution 700 STI 10W40
Honda Civic 1.6 i-Dtec 88kw => Motul 8100 ECO-clean 0W30
Honda Civic 1.6 i-Dtec 88kw => Motul 8100 ECO-clean 0W30
Re: olej 3-4 roky neměněn
Ten shop mám ověřený filtry champion používám už nějakou chvíli u Astry a no problem tak je vemu i pro něj. GM 10W40 si mylím, že žádný šunt není a Total Quartz 9000 energy i neenergy 5W40 taky ne. Tak si myslím že nejde říct že šetřím na nesprávném místě.
- Colommbo
- Příspěvky: 9996
- Registrován: pon led 23, 2012 20:46
- Bydliště: kutnohorsko-kolínské pohraničí
Re: olej 3-4 roky neměněn
S laskavým svolením autora fotografií a kolegy z oplího klubu sem vkládám odkaz na obrázky motoru z Opel Corsa C Z10XE, pořízeného nedávno v jednom brněnském autobazaru - r.v. 2001, najeto 95tis.km, dovoz Itálie, pohledově velmi slušný stav, motor čistý a suchý, po prvním majiteli ročník 1945. S vysokou pravděpodobností blížící se jistotě však majitel za celou dobu provozu neměnil v motoru olej ani filtr a pouze dolíval náplň. Ucpaný sací koš cestou z bazaru dom po cca 170km způsobil zadření ojnice prvního válce na klice... http://nakadah.rajce.idnes.cz/motor
W124 E320 Coupé R6 162kW 1994, 5Q man. Getrag "psí noha",
Shell HU 5W40, přev. Ravenol ATF Fluid, dif. Castrol Axle Z Limited Slip 90
Shell HU 5W40, přev. Ravenol ATF Fluid, dif. Castrol Axle Z Limited Slip 90
Re: olej 3-4 roky neměněn
Ideální koupě....
Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan, manuál.
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Re: olej 3-4 roky neměněn
Pekny sajrajt takyto clovek si nezasluzi mat auto
Honda Civic 1.4iS 66kw => ELF Evolution 700 STI 10W40
Honda Civic 1.6 i-Dtec 88kw => Motul 8100 ECO-clean 0W30
Honda Civic 1.6 i-Dtec 88kw => Motul 8100 ECO-clean 0W30
- Colommbo
- Příspěvky: 9996
- Registrován: pon led 23, 2012 20:46
- Bydliště: kutnohorsko-kolínské pohraničí
Re: olej 3-4 roky neměněn
Vidím dvě varianty:
1. pokud auto (v Itálii) celkem pravidelně jezdilo, byl systém ještě jakžtakž schopný mazat, teprve když šlo do prodeje a zůstalo (týden, dva, měsíc...?) odstavené, na podvalu se přivezlo sem a tady se pak nastartovalo (a odjelo), uvolnilo se usazené bláto a zacpalo koš, anebo
2. byla to jen otázka (provozního) času, kdy se koš úplně ucpe a kolaps motoru by nastal kdekoli...
1. pokud auto (v Itálii) celkem pravidelně jezdilo, byl systém ještě jakžtakž schopný mazat, teprve když šlo do prodeje a zůstalo (týden, dva, měsíc...?) odstavené, na podvalu se přivezlo sem a tady se pak nastartovalo (a odjelo), uvolnilo se usazené bláto a zacpalo koš, anebo
2. byla to jen otázka (provozního) času, kdy se koš úplně ucpe a kolaps motoru by nastal kdekoli...
W124 E320 Coupé R6 162kW 1994, 5Q man. Getrag "psí noha",
Shell HU 5W40, přev. Ravenol ATF Fluid, dif. Castrol Axle Z Limited Slip 90
Shell HU 5W40, přev. Ravenol ATF Fluid, dif. Castrol Axle Z Limited Slip 90