Auta made in Japan vs Evropa - "tvrdohlavost"

Další nezařaditelná témata

Moderátor: Colommbo

Odpovědět
Uživatelský avatar
Jezevcik
Příspěvky: 3360
Registrován: sob lis 26, 2005 16:55
Bydliště: Praha 11

Příspěvek od Jezevcik »

Pepe,to je dobrý výkon.Já mám"jen"šestnáctiletý a jak jsem koukal,tak se na odpočinek také zatím nechystá.
Plus

Příspěvek od Plus »

Pitris píše:...
A při včasně neměněném vzduchovém filtru tam "jde" zase více paliva, což zase ve výsledku znamená (krom vyšší spotřeby toho paliva) taky víc paliva v oleji.....
Mám za to, že o řízení bohatosti směsi se stará lambda sonda a ne vzduchový filtr.
Uživatelský avatar
Pitris
Site Admin
Příspěvky: 27600
Registrován: úte čer 24, 2008 18:00
Bydliště: Brno

Příspěvek od Pitris »

A když bude vzduchový filtr (čistě hypoteticky) zcela neprůchodný, tak s tím lambda udělá co :?:
Pokud po motoru "něco chceš", musíš mu dát obojí. Vzduch, i palivo. A když je vzduchu méně (třeba vinou ucpaného vzduchového filtru), vezme si motor víc paliva. (A nebo dá menší výkon).
Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan, manuál.

Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
FF

Příspěvek od FF »

...lambda sonda predsa kúpi a vymení vzduchový filter - veď je to ona, čo sa o to stará...
skodovkar
Příspěvky: 6272
Registrován: pon pro 29, 2008 16:40

Příspěvek od skodovkar »

A pak se zase sama zpátky zašroubuje :lol:

Ucpaný filtr bude jednoznačně znamenat měřitelné ztráty v sání a dost možná rozhodí dynamické přeplňování válců. U motorů s lambda sondou prostě nastane citelný pokles výkonu.
Není-li bohatost směsi hlídána, tak jak jsem psal: zvýšení spotřeby (třeba i bohatosti), snížení max. rychlosti atd.
skodovkar
Příspěvky: 6272
Registrován: pon pro 29, 2008 16:40

Příspěvek od skodovkar »

Co si o tom myslet ? :lol:

Obrázek
Demo
Příspěvky: 609
Registrován: pon úno 25, 2008 13:17
Bydliště: Brno

Příspěvek od Demo »

Škodovkář - to je jednoduché... Toto tam nechal jako protihodnotu, když si byl koupit pořádný vůz :D
Mrkev, 1.5 TSI 110 kW, 2019
Uživatelský avatar
Pitris
Site Admin
Příspěvky: 27600
Registrován: úte čer 24, 2008 18:00
Bydliště: Brno

Příspěvek od Pitris »

Škodovkář - to je jednoduché... Konečně je před showroomem koncernu VW normální auto :D
Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan, manuál.

Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Návštěvník

Příspěvek od Návštěvník »

Škodovkář - to je jednoduché... Jde o vlastní vůz majitele showroomu :D
skodovkar
Příspěvky: 6272
Registrován: pon pro 29, 2008 16:40

Příspěvek od skodovkar »

Ještě k těm filtrům. Zrovna jsem povečeřel s modelářem a sám mi potvrdil, že u Mazdy je termín výměny filtru 45tKm, ale po 40tKm auto mělo tendenci i zhasínat a to i když bylo provozováno v celkem dobrých podmínkách. Takže vliv filtru neopomíjejte. Tentokrát posílám srdečné pozdravy z Prahy :lol:
Uživatelský avatar
Jezevcik
Příspěvky: 3360
Registrován: sob lis 26, 2005 16:55
Bydliště: Praha 11

Příspěvek od Jezevcik »

Škodovkář - to je jednoduché... Martin Winterkorn tajně objíždí autosalony a demonstruje,jakým směrem by se v budoucnosti automobilka ráda ubírala.
Uživatelský avatar
Jezevcik
Příspěvky: 3360
Registrován: sob lis 26, 2005 16:55
Bydliště: Praha 11

Příspěvek od Jezevcik »

skodovkar píše:Ještě k těm filtrům. Zrovna jsem povečeřel s modelářem a sám mi potvrdil, že u Mazdy je termín výměny filtru 45tKm, ale po 40tKm auto mělo tendenci i zhasínat a to i když bylo provozováno v celkem dobrých podmínkách. Takže vliv filtru neopomíjejte.....
S modelářem jsme se o tom bavili po telefonu a ta"šestdvašestka"byla prý po výměně filtru docela jiné auto.
Uživatelský avatar
Pitris
Site Admin
Příspěvky: 27600
Registrován: úte čer 24, 2008 18:00
Bydliště: Brno

Příspěvek od Pitris »

Vrátím se ještě ke straně 55 tohoto vlákna.....
Durex píše:No co rozsekalo mě....nový model golfu TSI.....Tyhle auta se už nezajížděj. I prodejce mi řekl,že první výměna oleje je na garančce po 2 letech nebo 30 000 km! :lol:
Hmmm - Taky nevím, jestli je u VW "vedle" prodejce, nebo výrobce :cry:
První výměna oleje v motoru po 2 letech nebo 30 000 km. Kolik toho ten motor asi vydrží? :(
Subaru mění první olej po 5-ti tkm.... :wink:

Obrázek
Naposledy upravil(a) Pitris dne čtv črc 26, 2012 9:24, celkem upraveno 2 x.
Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan, manuál.

Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Uživatelský avatar
kornel
Příspěvky: 1776
Registrován: čtv led 28, 2010 17:55

Příspěvek od kornel »

len uplny neznalec, ignorant logickych zakonitosti, setrilek na nespravnom mieste cize hlupak.. moze v TSI a vobec v akomkolvek preplnovanom motore nechat prvy olej v zabehu tolko kilometrov.. :roll: :roll:
Uživatelský avatar
Pitris
Site Admin
Příspěvky: 27600
Registrován: úte čer 24, 2008 18:00
Bydliště: Brno

Příspěvek od Pitris »

Tohle taky nedokáži pochopit..... :evil: Olej v motoru je jedna z nejdůležitějších věcí vůbec :!:
Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan, manuál.

Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Odpovědět