čím namazat na fichtl cup (jawa pionýr 50)
Moderátor: Colommbo
čím namazat na fichtl cup (jawa pionýr 50)
chystám se na fichtl cup. pincek neupravený, po výbrusu trochu zajetý. čeká ho čtyřhodinový závod na krosové dráze, kde ujede ve zběsilém tempu asi 100km. čím a v jakým poměru by jste mazali? zajížděl jsem na olej dolmar v poměru asi 1:25
- Durex
- Příspěvky: 3946
- Registrován: stř říj 20, 2010 9:17
- Bydliště: Třebechovice p/O
- Kontaktovat uživatele:
Já bych dal cokoliv s API TC a mísící poměr kolem 1:40. Tím nic nezkazíš. Já mám poladěnou babetu,která nezná nic jinýho, než 15 km do práce pod plným a to samý zase zpět. Když liju olej,tak mám flašku od M2T. Dám oleje 1:50 na 4 l a 1:40 na 1l do 5l kanistru. Tím mě vychází cca 1:44,5. Takto jezdím už 3000 km a pořád je ready
Suzuki GSX 1300R Hayabusa, Suzuki GSXR 750W, Honda CBR 400RR, Honda CBR 600F3, KTM EXC 300 2T, Honda VFR 750,Suzuki Inazuma 750, Kawasaki ZX7R -2x, Kawasaki GPZ 900, Suzuki GSXR 750 K1,Suzuki SV 650, Fiat Ducato 2.3 JTD
Moto-Emergency motoservis
Moto-Emergency motoservis
Olej do fichtla
Jestli pojedeš kros tam bych míchal 1:25-30 a olej bych vybral sae 40 normu by měl mít api tc a jaso fd. jestli to není ješte zajeté tak do zajed lepší na kros at je to volnejší nez tesne maš pak máš menší pravepodobnost ze to zadřeš. Doporučoval bych bud mogul ts nebo elf competion.
Ano - raději 1 : 30 a jak napsal Durex, olej API TC (a já dodám ještě, možná i JASO FD).
Nevím, kolik ho budeš potřebovat - tady je půllitrovka http://www.oleje.cz/eshop/show_prod.php?id=837 a nebo (můj favorit) http://www.oleje.cz/eshop/show_prod.php?id=726 ale do "pincka" můžeš dát v podstatě cokoliv s těmi normami.....
Nevím, kolik ho budeš potřebovat - tady je půllitrovka http://www.oleje.cz/eshop/show_prod.php?id=837 a nebo (můj favorit) http://www.oleje.cz/eshop/show_prod.php?id=726 ale do "pincka" můžeš dát v podstatě cokoliv s těmi normami.....
Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan, manuál.
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
- Durex
- Příspěvky: 3946
- Registrován: stř říj 20, 2010 9:17
- Bydliště: Třebechovice p/O
- Kontaktovat uživatele:
O normě JASO jsem se nezmiňoval záměrně,protože většina olejů s API TC má min JASO FC. Každopádně bych ten motor správně zajel,jak je hodno závodních strojů ...
Suzuki GSX 1300R Hayabusa, Suzuki GSXR 750W, Honda CBR 400RR, Honda CBR 600F3, KTM EXC 300 2T, Honda VFR 750,Suzuki Inazuma 750, Kawasaki ZX7R -2x, Kawasaki GPZ 900, Suzuki GSXR 750 K1,Suzuki SV 650, Fiat Ducato 2.3 JTD
Moto-Emergency motoservis
Moto-Emergency motoservis
..a co tento co uvidel v inej teme ares http://www.oleje-aditiva.cz/liqui-moly- ... voutakt-1l
chevrolet cruze 2.0 vcdi 120kw
Alfa Romeo 156 SW 2,4 JTD 110kw @ 142,3kw
Alfa Romeo 156 SW 2,4 JTD 110kw @ 142,3kw
Taky by šel, byť je "jen" TC. Ale pro několik desítek let konstrukčně starý motor stačí i TB.
Je ale fakt - aby motor vydržel - že je potřeba ho před závodem pořádně a dobře zajet...
A o oleji do dvoutaktů je i tady: http://www.oleje.cz/forum/viewtopic.php?t=4858
Je ale fakt - aby motor vydržel - že je potřeba ho před závodem pořádně a dobře zajet...
A o oleji do dvoutaktů je i tady: http://www.oleje.cz/forum/viewtopic.php?t=4858
Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan, manuál.
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
- Durex
- Příspěvky: 3946
- Registrován: stř říj 20, 2010 9:17
- Bydliště: Třebechovice p/O
- Kontaktovat uživatele:
Nemyslel si FC? TC je v poho,víc pokud vím,tak není. A FC je taky dobrýPitris píše:Taky by šel, byť je "jen" TC. Ale pro několik desítek let konstrukčně starý motor stačí i TB.
Je ale fakt - aby motor vydržel - že je potřeba ho před závodem pořádně a dobře zajet...
A o oleji do dvoutaktů je i tady: http://www.oleje.cz/forum/viewtopic.php?t=4858
Suzuki GSX 1300R Hayabusa, Suzuki GSXR 750W, Honda CBR 400RR, Honda CBR 600F3, KTM EXC 300 2T, Honda VFR 750,Suzuki Inazuma 750, Kawasaki ZX7R -2x, Kawasaki GPZ 900, Suzuki GSXR 750 K1,Suzuki SV 650, Fiat Ducato 2.3 JTD
Moto-Emergency motoservis
Moto-Emergency motoservis
Aha, ruka byla rychlejší (a špatně mířená) než hlava. Měl jsem na mysli (JASO) FC, ale myslel jsem na to, že by v tom motoru vyhověl i (API) TB, protože tyto motory jezdily dřív na M2T.
(Ale teď po GO - a před závodem) určitě olej minimálně TC a FC
(Ale teď po GO - a před závodem) určitě olej minimálně TC a FC
Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan, manuál.
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Tady je každá rada drahá... Z výše uvedených olejů bych tam nedal Mogul TS. Mogul TSF je teď nějak vylepšený, polosyntetický - to by šlo, podle specifikace je snad dobrý, nezkoušel jsem. Poměr snad mezi 1:33-40. Plně syntetický je asi i zbytečný a fichtl na něj stejně není dělaný . Pak místo Repsol 2T Competition radši Castrol (háhahaha, Pitrisi ). Ale myslím to vážně .
Ale radši neradím co konkrétně, ten motor může kleknout i s nejlepším olejem. Já bych dal polosyntetický OMV Moto 2T, v poměru 1:35, páč ho mám doma . Tak přeji hodně zábavy s tém pertinaxem, micro .
Ale radši neradím co konkrétně, ten motor může kleknout i s nejlepším olejem. Já bych dal polosyntetický OMV Moto 2T, v poměru 1:35, páč ho mám doma . Tak přeji hodně zábavy s tém pertinaxem, micro .
Olej je to superMoja píše:....Mobil1 2T racing 1:50.....
ale kvůli mazání pístního čepu (a plánovanému závodu) bych (ani s ním) "nešel" nad 1 : 40.
Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan, manuál.
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF