Oleje do trial moto 2T - Gas gas txt 125
Moderátor: Colommbo
Oleje do trial moto 2T - Gas gas txt 125
Zdravím, aut tu je dost, motocyklů tolik ne a mě zajímá, jaký olej a v jakém poměru míchat s benzínem do svý šlapačky. Návod píše 1:50 ( 2% ) Ale olejů je tolik, že fakt nevím, co vybrat. Zatím jsem zjistil, že jsou oleje husté a oleje ředěné. Mám ted doma olej hustý, litr za asi 580,- a tam píšou - trial 1% - to se liší od toho návodu k moto, tak míchám radši poněkud víc...
A druhý dotaz, co se dává do převodovky? V návodu se píše 10W-40 specifikace API SG nebo SF, ale nic takovýho jsem nenašel... Díky moc za odpovědi
A druhý dotaz, co se dává do převodovky? V návodu se píše 10W-40 specifikace API SG nebo SF, ale nic takovýho jsem nenašel... Díky moc za odpovědi
Pro mísící poměr olej / benzin je podstatné to, co předepisuje výrobce motoru
Pokud jde přímo o ten olej, je potřeba API TC, a JASO FC nebo lépe JASO FD.
Ty "předředěné" oleje jsou pro lepší "rozpuštění" v benzinu.
A do převodovky třeba http://www.oleje.cz/eshop/show_prod.php?id=1507
Pokud jde přímo o ten olej, je potřeba API TC, a JASO FC nebo lépe JASO FD.
Ty "předředěné" oleje jsou pro lepší "rozpuštění" v benzinu.
A do převodovky třeba http://www.oleje.cz/eshop/show_prod.php?id=1507
Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan, manuál.
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Za 580,- musí být supérolej . Doporučuji mísení 0,5% . Ale vážně. Co je to za olej? Za tu cenu by měl být naprosto špičkový, takže na trial mísení 1% není nějak mimo. Výrobce motoru udává jinak, já bych také dal o něco více, než 1%. Ale radši bych si koupil nějaký normálnější olej za normálnější cenu a dával 2%. Když už chceš utrácet, tak plně syntetický (tady to význam má). "Převoďák" je podle specifikace motorový olej a klidně bych se toho držel, i když už jsou i převodové. Zajímalo by mě např., zda-li SAE 80/90 je také 10W-40 . Nevím. Běžné oleje jsou sice vyšší specifikace (SJ, SL), ale nevadí. Já mám do Gasu (enduro) předepsanou nějakou podobnou specifikaci, ale 10W-30. Dával jsem i 10W-40, ale ta 30 je lepší. Dokonce chci dát 5W-40 kvůli spojce. U trialu by měla pořádně vystavovat, to je dost podstatné. Mám za to, že nějaké specifikace do převodovky 2T nejsou tak důležité. Důležitá je viskozita, a tu vyzkoušet tak, aby vše fungovalo.
Podle tech. listů je viskozita 10w40 asi jako 75w90, SAE 10w30 je podobná SAE 75w80, a "zimní" třída 5w je jako 70w. Ale jak píše Itall, je lepší ten konkrétní olej / SAE vyzkoušet......
Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan, manuál.
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
itall: olej tam dával přechozí majitel tento IPONE SAMOURAI RACING WITH STRAWBERRY 2T Ale přesně tohle jsem chtěl slyšet, radši nějaký obyčejnější 2T olej s tim výše uvedenýma specifikacema a míchat 2% než 1,5% míchání tohoto uberoleje.
A do převodovky zkusím ten trans od repsolu, případně pak nějaký ten motorový. Kluci, co jezdí trial tak do tý převodovky lejou fakt v podstatě jakokoliv 10W-40 - stejně se to tam mění po 20h...
A do převodovky zkusím ten trans od repsolu, případně pak nějaký ten motorový. Kluci, co jezdí trial tak do tý převodovky lejou fakt v podstatě jakokoliv 10W-40 - stejně se to tam mění po 20h...
Tak do benzínu jsem vybral tenhle http://www.oleje.cz/eshop/show_prod.php?id=1987 předpokládám, že to je podobný jako u aut, Jaso FD v sobě jakoby zahrnuje i Jaso FC. Přecijenom je to moto z roku 08
..vybral si dobry aj ten castrol ale ako poznam Italla napse ti ze kup Garden verziu ta je taka ista..no neviem..znamy ked mal Husqvarnu tak do nej daval vylucne motorex
Naposledy upravil(a) bjukemen dne ned dub 08, 2012 15:23, celkem upraveno 1 x.
chevrolet cruze 2.0 vcdi 120kw
Alfa Romeo 156 SW 2,4 JTD 110kw @ 142,3kw
Alfa Romeo 156 SW 2,4 JTD 110kw @ 142,3kw
.....nebo třeba http://www.oleje.cz/eshop/show_prod.php?id=726Koby píše:Tak do benzínu.....
Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan, manuál.
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
olej do motorky
Já mam velmi dobrou zkušenost s oleji elf. sice můj stroj nemá takový výkon jak váš ale 10otaček po dobu jedné hodiny vydrzel. Používam tento viz příloha http://www.lubadmin.com/upload/produit/ ... _1/163.pdf motor byl po něm krásně čistý. Výfukový systémv byl bez známek karbonu
Koby: Myslím, že jsi vybral dobře (horší, než Garden to nebude ). Pokud jde o srovnání s Repsol Moto Competition (jezdil jsem ho také), pak bych JEDNOZNAČNĚ bral ten Castrol. Navíc je i levnější, není co řešit. Pokud bych se měl rozhodnout mezi Repsol Moto Competition a Castrol Garden 2T Synthetic a byly by za stejnou cenu, dám Castrol. Ale ony za stejnou cenu navíc nejsou. Toť má zkušenost. Repsol je takový normální olejíček, řekl bych. Třeba polosyntetický 2T Sintético nebo Scooter (také jsem je zkoušel a stály nějak pod 200,- Kč) budou někde na úrovni polosyntetického OMV Moto 2T, který ovšem kupuji za 110,- Kč.
- Durex
- Příspěvky: 3946
- Registrován: stř říj 20, 2010 9:17
- Bydliště: Třebechovice p/O
- Kontaktovat uživatele:
Tak já si myslím,že vše podstatní bylo řečeno Do převodovky jakýkoliv moto olej 10W40. Do specifikace API TC a Jaso FC popř. FD se vejde hodně olejů. Dodržel bych poměr 1:50. Ona trialka není zas tak konstantně namáhána jako např. motor silničních motorek. Ten motor umaže jakýkoliv olej s výše zmíněnou specifikací a kolem cenové relace 150 - 200 kč. Je jedno,zda ELF, Motorex, Repsol, Motul, Mogul, Total, Ipone, Q8 a já nevím co ještě. Pokud by si motoru chtěl dopřát top,tak asi Motul 800 2T Factory Line Road Racing a nebo Motul 710
Suzuki GSX 1300R Hayabusa, Suzuki GSXR 750W, Honda CBR 400RR, Honda CBR 600F3, KTM EXC 300 2T, Honda VFR 750,Suzuki Inazuma 750, Kawasaki ZX7R -2x, Kawasaki GPZ 900, Suzuki GSXR 750 K1,Suzuki SV 650, Fiat Ducato 2.3 JTD
Moto-Emergency motoservis
Moto-Emergency motoservis