To EU nedovolí..Anonymous píše:O LPG se trochu bojím. Vládnoucí strana a vláda může kdykoliv přijít na to, že je tam malá daň a je po dobré ceně.skodovkar píše:...... Další dobrá možnost je LPG.
Aky diesel s nizkou spotrebou na dlhe trate?
Moderátor: Colommbo
NOVON píše:To EU nedovolí..Anonymous píše:O LPG se trochu bojím. Vládnoucí strana a vláda může kdykoliv přijít na to, že je tam malá daň a je po dobré ceně.skodovkar píše:...... Další dobrá možnost je LPG.
http://www.euroskop.cz/8439/18875/clane ... dubnu-2011
potrebuejm porovnať dieslové manuálne štvorkolky s najúspornejšou motorizáciou:
Mitsubishi ASX
Subaru XV
Ford KUGA
SsangYong Korando
Hyundai IX35
Honda CRV
ktore z nich ma najmensiu spotrebu ?
pripadne ktore je kvalitne a mate dobre skusenosti?
Mitsubishi ASX
Subaru XV
Ford KUGA
SsangYong Korando
Hyundai IX35
Honda CRV
ktore z nich ma najmensiu spotrebu ?
pripadne ktore je kvalitne a mate dobre skusenosti?
Tieto auta mam na krku:
Daewoo Matiz 0,8 l 37kW rok 2001
Seat Inca SDI 47kW AEY
PSA Berlingo 1,4 l 55kW KFW
PSA Xara Picasso 1,6l 80kW NFU
Touran diesel 2006
Rexton SsangYong 2010
uzitocne info: post27317.html#p27317
Daewoo Matiz 0,8 l 37kW rok 2001
Seat Inca SDI 47kW AEY
PSA Berlingo 1,4 l 55kW KFW
PSA Xara Picasso 1,6l 80kW NFU
Touran diesel 2006
Rexton SsangYong 2010
uzitocne info: post27317.html#p27317
moja ENG je dost slaba ((Najdi si spotřebu na amerických stránkách, je reálnější.
a pytal som sa na Vase skusenosti ....
Tieto auta mam na krku:
Daewoo Matiz 0,8 l 37kW rok 2001
Seat Inca SDI 47kW AEY
PSA Berlingo 1,4 l 55kW KFW
PSA Xara Picasso 1,6l 80kW NFU
Touran diesel 2006
Rexton SsangYong 2010
uzitocne info: post27317.html#p27317
Daewoo Matiz 0,8 l 37kW rok 2001
Seat Inca SDI 47kW AEY
PSA Berlingo 1,4 l 55kW KFW
PSA Xara Picasso 1,6l 80kW NFU
Touran diesel 2006
Rexton SsangYong 2010
uzitocne info: post27317.html#p27317
Za sebe bych poradil asi víš co ale tipnul bych si, že ten Mitsubishi ASX na tom vůbec špatně nebude. Má nejmodernější motor, a jeho 1.8 DI-D MIVEC jako první diesel používá systém variabilního časování ventilů.....a na nižší spotřebě se podílí i technologie ClearTec.Misojogi píše:potrebuejm porovnať dieslové manuálne štvorkolky s najúspornejšou motorizáciou:
Mitsubishi ASX
Subaru XV
Ford KUGA
SsangYong Korando
Hyundai IX35
Honda CRV
Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan, manuál.
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
zeby Hondu?Za sebe bych poradil asi víš co.....
Tieto auta mam na krku:
Daewoo Matiz 0,8 l 37kW rok 2001
Seat Inca SDI 47kW AEY
PSA Berlingo 1,4 l 55kW KFW
PSA Xara Picasso 1,6l 80kW NFU
Touran diesel 2006
Rexton SsangYong 2010
uzitocne info: post27317.html#p27317
Daewoo Matiz 0,8 l 37kW rok 2001
Seat Inca SDI 47kW AEY
PSA Berlingo 1,4 l 55kW KFW
PSA Xara Picasso 1,6l 80kW NFU
Touran diesel 2006
Rexton SsangYong 2010
uzitocne info: post27317.html#p27317
Z hlediska celkové jízdní pohody a jízdních vlastností asi ano. Jak je na tom ale CR-V s motorem 2.2 i-CTDi se spotřebou, to nevím.
Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan, manuál.
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Pánové, rád bych se vás zeptal co si myslíte o tomto autě celkově. Spotřeba není úplně na prvním místě, jde mi spíše o spolehlivost , komfort a prostornost, výkon a servis http://auta.yauto.cz/ford-mondeo-1-8td-1050618.html
Mělo by se jednat o vůz na delší trasy (po celé ČR) s rozvozem zboží. Eventuálně pokud víte o nějaké alternativě...
Mělo by se jednat o vůz na delší trasy (po celé ČR) s rozvozem zboží. Eventuálně pokud víte o nějaké alternativě...
Ten Jaguár byl benzín! Test vyhrál proto, že měl oproti Polu více než dvojnásobnou nádržPitris píše:V jednom z dílů Top Gear-u měli na jednu nádrž dojet 1200km s nejnižší spotřebou, ale normální jízdou. Když nepočítám (možná nepřekvapivého, ale takové auto si asi nekoupí) vítěze - Jaguar XJ Bi-turbodiesel, tak druhého nejlepšího výsledku dosáhl VW Polo 1.4 TDi.....
Ale ona spotřeba taky není úplně všechno.
- Colommbo
- Příspěvky: 9974
- Registrován: pon led 23, 2012 20:46
- Bydliště: kutnohorsko-kolínské pohraničí
Ale prdlačky, nebyl benzínovej, normální naftová 2.7 biturbo... A to skodovkar: starý Mondeo s tímhle motorem ZÁSADNĚ NEBRAT, hodně špatnej motor a o zbytku bych si taky už žádný iluze nedělal...
W124 E320 Coupé R6 162kW 1994, 5Q man. Getrag "psí noha",
Shell HU 5W40, přev. Ravenol ATF Fluid, dif. Castrol Axle Z Limited Slip 90
Shell HU 5W40, přev. Ravenol ATF Fluid, dif. Castrol Axle Z Limited Slip 90