No tak s DN zkušenosti nemám. S VFR ano,ale pouze poslední verze 800 vez VTEC-on to stejně není plnohodnotný VTEC. Nicméně to osmikilo mě příjemně překvapilo. Kdybych si měl koupit cestovní šestistovku,tak bych šel do VFR 800 Má to spodek,kterýmu můžou 4-vál. řad. šestky tiše závidět. Střed je na cestování ideální no a ve vrchu to jede asi jako CBR 600. Takže je to příjemná motorka. Já jí zkoušel při 3 st. nad nulou a tak vím,že je to hodný,neboť mě nevykopla ze sedla Majitelé VFR 800 co přešli na VTEC si stěžují,že starší verze byla lepší. Protože dole to jede jen na 2 ventily a od určitých otáček se zapojí ty další 2. Přesnou hodnotu neznám,ale doslechl jsem se,že je to v rozmezí cestovního pásma,kde to trochu cuká. Nicméně jsem na tom nejel,tak nemohu souditPitris píše:to Durex: nemáš zkušenost s VFR 800 VTEC ? A co říkáš na Hondu DN-01 s "automatem"?
Motorky a o motorkách všeobecně
Moderátor: Colommbo
- Durex
- Příspěvky: 3946
- Registrován: stř říj 20, 2010 9:17
- Bydliště: Třebechovice p/O
- Kontaktovat uživatele:
Suzuki GSX 1300R Hayabusa, Suzuki GSXR 750W, Honda CBR 400RR, Honda CBR 600F3, KTM EXC 300 2T, Honda VFR 750,Suzuki Inazuma 750, Kawasaki ZX7R -2x, Kawasaki GPZ 900, Suzuki GSXR 750 K1,Suzuki SV 650, Fiat Ducato 2.3 JTD
Moto-Emergency motoservis
Moto-Emergency motoservis
- Durex
- Příspěvky: 3946
- Registrován: stř říj 20, 2010 9:17
- Bydliště: Třebechovice p/O
- Kontaktovat uživatele:
Všechno je jednou poprvý Píst se na 2T dělá jednou rukou a s prstem v nose. Nic na tom není. Každopádně nepodceňovat a měnit poctivě. Jinak máš zaděláno na drahou srandu ...Itall píše:mastnák: Mám GG EC250. Ještě se neobjevila závada způsobující nepojízdnost, tak mám. Budu muset brzy měnit píst a ještě jsem to nikdy nedělal . No, to až za chvíli . Nebo ho prodám, ale to se mi zatím nechce, páč nevím, co bych koupil. 250 2T se šestikvaltem sice už jsou (dříve byl jen GG), ale jsou poněkud drahé (KTM, Husaberg). Takže motivace k prodeji celkem žádná, když to jezdí. Jen ten píst, ale to je běžná údržba, po těch km. Alespoň se něco přiučím .
Suzuki GSX 1300R Hayabusa, Suzuki GSXR 750W, Honda CBR 400RR, Honda CBR 600F3, KTM EXC 300 2T, Honda VFR 750,Suzuki Inazuma 750, Kawasaki ZX7R -2x, Kawasaki GPZ 900, Suzuki GSXR 750 K1,Suzuki SV 650, Fiat Ducato 2.3 JTD
Moto-Emergency motoservis
Moto-Emergency motoservis
Dík. To jsme na tom stejně, já tu VTECovou verzi taky nezkoušel. Jen jsem četl, že VTEC "sepne" asi při 6800 otáčkách. Ale VTEC to je - "dole" na 2ventily, a "hore" na 4 na válec.Durex píše:No tak s DN zkušenosti nemám. S VFR ano,ale pouze poslední verze 800 vez VTEC - on to stejně není plnohodnotný VTEC
Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan, manuál.
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
- Durex
- Příspěvky: 3946
- Registrován: stř říj 20, 2010 9:17
- Bydliště: Třebechovice p/O
- Kontaktovat uživatele:
No ale on ten systém toho zapojování a odpojování není stejnej jako u aut. Nebo se pletu?
Suzuki GSX 1300R Hayabusa, Suzuki GSXR 750W, Honda CBR 400RR, Honda CBR 600F3, KTM EXC 300 2T, Honda VFR 750,Suzuki Inazuma 750, Kawasaki ZX7R -2x, Kawasaki GPZ 900, Suzuki GSXR 750 K1,Suzuki SV 650, Fiat Ducato 2.3 JTD
Moto-Emergency motoservis
Moto-Emergency motoservis
- Durex
- Příspěvky: 3946
- Registrován: stř říj 20, 2010 9:17
- Bydliště: Třebechovice p/O
- Kontaktovat uživatele:
Psal jsem to obecně o 2T. Když se u 4T kceš dostat na píst,tak je to víc práce Kinak bych tu výměnu fakt nepodceňoval. Nikasil se zčubí jen jendnou. Jinak propálení pístu nemuselo vzniknout špatným pístem,ale třeba špatnou bohatostí. Jinak když jsem měl 125 2T 32koní, tak jsem celkem spotřeboval 3 písty (3x se hvízdla a ani jednu jsem za to nemohl ) Ale když má píst už odsloužíno,tak klidně může i prasknout ...
Suzuki GSX 1300R Hayabusa, Suzuki GSXR 750W, Honda CBR 400RR, Honda CBR 600F3, KTM EXC 300 2T, Honda VFR 750,Suzuki Inazuma 750, Kawasaki ZX7R -2x, Kawasaki GPZ 900, Suzuki GSXR 750 K1,Suzuki SV 650, Fiat Ducato 2.3 JTD
Moto-Emergency motoservis
Moto-Emergency motoservis
Jestli je to úplně stejné jako u aut nevím, ale o VTEC-u u VFR jsem našel třeba tohle: citujiDurex píše:No ale on ten systém toho zapojování a odpojování není stejnej jako u aut. Nebo se pletu?
Dole je síla mírně zdrženlivější. A to i přesto, že nádherně vrčící motor běží díky lepšímu plnění až do cca 6800 otáček jako dvouventil......Při 6800 1/min zapne systém VTEC dalších, do té doby "odpočívajících" osm ventilů. Se zvukovým doprovodem smyslného řinčení se pak malá V4 dravě žene vstříc konci stupnice otáčkoměru. Přechod z rozvodu dvouventilového na čtyřventilový by člověk při zrychlování cítil i se zavřenýma očima – tak silně přitom Honda VFR 800 změní zvuk a charakter.
Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan, manuál.
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Na to "kolo a jeho řadící mechanizmy" - nedal by se použít v zimě silikonový olej ve spreji?mastnák píše:Mazivo na řetězy,co mám na moto,používám i na kolo a jeho řadící mechanizmy. Ovšem včera v noci,když jsem byl jezdit, bylo pod -10,mi to vše zamrzlo. Cesta zpět,zejména do kopce,bez možnosti "řazení" ...
Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan, manuál.
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Mazivo na řetězy - ale stejně by to "zamrznout" při -10-ti °C nemělo. Jaké používáš?mastnák píše:Mazivo na řetězy,co mám na moto,používám i na kolo a jeho řadící mechanizmy. Ovšem včera v noci,když jsem byl jezdit, bylo pod -10,mi to vše zamrzlo....
Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan, manuál.
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF