Jaké pneu?
Moderátor: Colommbo
Demo píše:modelář - tak si je kup tam, kde je kupuješ... jednoduchá rada...
V podmínkách tržní ekonomiky se chovám tržně, tj. nakupuji tam a to, kde a co je pro mne v daný okamžik výhodné koupit. Pokud někdo rád zbytečně přeplácí, jeho problém! Ale jak se ukazuje, tak zprostředkovaně i můj, neboť ochota jiných přeplácet vede k tomu, že i já budu muset v daném případě zaplatit víc.ka-spel píše:Zřejmě je už nemají i v tom zahraničním velkoskladu nebo bezcelní zóně, tak proto shání u nás.
P.S.: Tuto reakci vkládám dodatečně, neboť z mobilu nemohu citovat, navíc se moje touto cestou odeslané příspěvky často ztrácejí.
To ano, ale snížení spotřeby, nebo zvýšení kilometrového proběhu má i druhou stránku - zhoršení jízdních vlastností, a horší ovladatelnost v krizových situacích -> "něco za něco".Misojogi píše:co mas proti Cinturato?
pokial viem tak to znizuje spotrebu auta ....
Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan, manuál.
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Pitris píše:To ano, ale snížení spotřeby, nebo zvýšení kilometrového proběhu má i druhou stránku - zhoršení jízdních vlastností, a horší ovladatelnost v krizových situacích -> "něco za něco".Misojogi píše:co mas proti Cinturato?
pokial viem tak to znizuje spotrebu auta ....
..len to tak celkom neplati pri Cinturato,myslím že tieto pneu sa fakt podarili
Platí to u všech, ale u některých míň (Pirelli P7 a P6 Cinturato nejsou špatné), u některých víc.....ale platí to u všech.
Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan, manuál.
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Ještě k těm Dunlop SP Sport FastResponse - nedávno jsem měl možnost je "prubnout" při opravdu extra průtrži mračen. Mám na nich necelé 4mm vzorku, ale stále ještě dokázaly za jízdy ty přívaly vody zvládnout i při relativně vysoké rychlosti, a auto "udržet". Zkusil jsem jít "k limitu" - na silnici doslova tekla řeka - a i při stovce to bylo ještě v pohodě.
Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan, manuál.
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Co sa tyka Cinturato P6 tak ich mam na vacsom aute a su naozaj skvele,ci na suchej vozovke alebo za mokra. Hlucnost je priemerna,voci Matador podstatne nizsia. Na mokrej vozovke su i o dost lepsie voci niektorim gumam,u ktorych vyrobca pise,ze su obzvlast skonstruovane na dobre jazdne vlastnosti nna mokrych vozovkach. Napriklad Aqilla od Barum a Matador ma naozaj sklamali a nikomu ich neodporucam.
Tak jsem měl možnost "se projet" (necelých 700km, a na suchu, i na vodě) s "jedničkovou" benzinovou jednačtverkou Fabčou "obutou do" DUNLOP SP Streetresponse 185/60 R14 82T (téměř nové), a musím napsat, že k nim nemůžu napsat nic špatného. Ale jsou vyrobeny ze stejné směsi, a stejnou technologií, jako FastResponsky, tak se vlastně ani nedivím.....
Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan, manuál.
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Pokud vím, tak Aquilla je od Matadoru, a pokud máš na mysli typ MP41, tak sám výrobce píše, že je určena pro skupinu zákazníků, kteří jsou ochotni akceptovat nižší jízdní komfort, a menší kilometrový proběh. A už jsem to tu kdysi psal - měl jsem možnost jet na mokru s Feldou "obutou" na MP12, a nikdy více......To už raději ty Barumky. Brilantisky jsou v těchto menších rozměrech lepší......Ale je fakt, že třeba Matador MP44 Elite3 jsou kvalitou a jízdním projevem už někde jinde. Ale s těmi Dunlop-kami se to srovnat stejně nedá.Brembo píše:.....Napriklad Aqilla od Barum a Matador ma naozaj sklamali a nikomu ich neodporucam.
Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan, manuál.
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Je třeba si uvědomit, že zn. Barum patří v rámci koncernu Continental k tzv. budgetovým. Tím chci říct, že "kvalitativní lacinost" není dána tím, že by třeba v Otrokovicích neuměli udělat pořádné gumy (a také je tam dělají, jenže ne pod zn. Barum!), ale rolí, která byla této značce koncernem Continental přiřčena. Problém je pouze v tom, že navzdory kvalitativní láci jsou stále ještě předražené, tedy přinejmenším na domácím trhu.