ADITIVA DO BENZINU
Moderátor: Colommbo
Nuz cca 2 krat mesacne jazdim cez Nove Zamky kde je shellka s power racingom, ktory som tam obcas aj tankoval este do nissana, cize snad to bude stacit ked tam vzdy supnem plnu.. ale pre istotu zrejme kupim aj nejaky oktan boster kdyby nahodou
P.S sice neviem ci niekto z vas jazdite cez Nove Zamky, ale mozem s cistym svedomim doporucit miestnu cerpacku shell, doteraz som tam natankoval obrvoske mnozsta v-poweru, v-power racingu a auto slo vzdy skvele a subjektivne lepsie ako z mnohych inych cerpaciek dokonca aj shell.. zrejme sa tam o to dobre staraju chlapaci.
P.S sice neviem ci niekto z vas jazdite cez Nove Zamky, ale mozem s cistym svedomim doporucit miestnu cerpacku shell, doteraz som tam natankoval obrvoske mnozsta v-poweru, v-power racingu a auto slo vzdy skvele a subjektivne lepsie ako z mnohych inych cerpaciek dokonca aj shell.. zrejme sa tam o to dobre staraju chlapaci.
Na Millers Oils Ecomax jak benzín tak nafta mám další zajímavou zkušenost. po tom, co jsem s pozitivním výsledkem zkusil sám ve své benzínové Fabii a kámoš naftovou verzi v PD Oktávce jsme to začali používa i ve firemních atech - nafťáky jako třílitr BMW, Opel Combo, VW Crafter, Opel Movano. Nevím jak se spotřebou, protože úsporu ukradnou řidiči ale každopádně startování teď v mrazech parádní a co mě potěšilo, že je daleko menší kouřivost, což se pozná při mytí zadku auta takže za mně aditivům od Millera 1*
Pitris píše:Dostal jsem přípravek Petrol Power ECOMAX http://www.millersoils.cz/255/petrol-power-ecomax/ - tak jsem ho použil (první dávku na 50litrů), a mám první zkušenost (nebo spíš poznatek) - po ujetí asi 100km. Nemůžu říct, že by motor měl dřív problém se startováním, to v žádném případě, "chytalo to" vždy a za jakékoliv teploty dobře, ale už teď to "chytá" tak nějak ochotněji. Jestli se projeví další - třeba snížení spotřeby, nebo jiné, bude poznat asi později; kdyžtak dám vědět......Ale zatím to vypadá, že ta koruna za litr navíc by mohla být časem dobrou investicí.
Takže další výsledek - spotřeba za celý loňský rok: napsal jsem dříve, že celoročně (za rok 2007, 2008 a 2009) spotřeba (+ - nějaká setina) asi 6,8l/100km, tak za rok 2010 s využitím již jednoho balení (na 500l) toho aditiva od Millera, a s využitím jednoho balení obdobného přípravku (na 250l) od fi. Wynn’s začátkem roku jsem se dopočítal výsledku 6,5l/100km. Budu počítat dál.....O "lepších" startech jsem už psal, a pocitově se motor (možná) "zklidnil"...... Chtěl bych to používat celý letošní rok, a myslím si, že bych se mohl dostat na nějakých 6,2 - 6,3l/100km za rok. Uvidím. Jezdím tak 80% kilometrů po městě, parkuji venku, v létě klima, v zimě pneu M+S, nijak extra "lehká noha" - občas ručička otáčkoměru u čísla 7.....Pitris píše:Tak po o něco více jak dvou tisících kilometrech asi "šla" spotřeba dolů Celoročně jsem dřív jezdil s průměrem 6,8l/100km, teď poslední dvě a půl nádrže to vychází na (až překvapivých - a počítal jsem to několikrát ) 6,4l na 100km Budu počítat dál.....
Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan, manuál.
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
ja som zacal pouzivat do 2.0TSI (momentalne druha nadrz) aditivum na zvysenie oktanoveho cisla Liqui Moly- Octane plus. Davam podla navodu jednu flasku na jednu nadrz 95-OMV a z hladiska vykonu je to citelne lepsie ako pri natankovani plnej nadrze Shell V-power racing co je 99-100 oktan. Vo vyssich otackach bol tah oproti N95 bez zvysovaca citelne razantnejsi a rozdiel je citit aj v porovnani s Shell V-P racing( to si vysvetlujem "vyprchanim oktanov" zrejme z dovodu maleho zaujmu o toto palivo na cerpackach a tym padom dlhodobejsieho skladovania). Spotrebu nesledujem, ta ma nikdy nezaujima.
Já tu spotřebu sleduji spíš se zajímavosti, vyloženě na "spotřebu" se dá s VTEC-ovou Hondou jednapětkou nebo jednašestkou jezdit tak za 5,5 - 5,7litrů/100km i po městě; ale to je už trošku "trápení" - jak motoru, tak i řidiče, protože tyto motory "mají rádi" vyšší otáčky , které jsou pro řidiče "návykové"
Jinak ale i podle spotřeby paliva se dá "kontrolovat" stav motoru.....
Jinak ale i podle spotřeby paliva se dá "kontrolovat" stav motoru.....
Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan, manuál.
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Pitris ved jasne, ja len ze keby mi slo o spotrebu tak si nezaobstram 2.0 TSI aj ked musim povedat, ze je to na to aky vykon poskytuje dost usporny motor. Sice palubnemu PC ohladne priemernej potreby moc neverim, ale zatial tam mam 8,0 l/100km pricom niesom podtacaci typ na spotrebu a podla mna to este stale klesa, kedze zabeh este par km potrva plus odchod zimy prispeje tiez.
Zohnal som si aj VIF ale to zatial nelejem nechcem miesat nejaky kokteil
P.S mam na teba este otazku ohladne oleja, ale to hodim do patricneho vlakna
Zohnal som si aj VIF ale to zatial nelejem nechcem miesat nejaky kokteil
P.S mam na teba este otazku ohladne oleja, ale to hodim do patricneho vlakna
Takže další výsledek -> Brno - Budva (CG) - Brno. 4 dospělí, plný zavazadlový prostor a asi polovina cesty s klimou. Držel jsem se těsně pod, nebo na hranicích rychlostních limitů byť s ručičkou otáčkoměru někdy za šestkou Za 14dní to vyšlo na 5,76litru na 100km.
(Brno - Vídeň - po dálnici do Splitu, a pak po pobřeží do Budvy v Černé Hoře, tam "nějaké to" popojíždění, a zpět téměř po stejné trase. Najeto 3300km na 190litrů benzinu + ten "Miller").
(Brno - Vídeň - po dálnici do Splitu, a pak po pobřeží do Budvy v Černé Hoře, tam "nějaké to" popojíždění, a zpět téměř po stejné trase. Najeto 3300km na 190litrů benzinu + ten "Miller").
Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan, manuál.
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Takže další výsledek - zhruba stejné jízdní podmínky jako vloni. Na 6,2 - 6,3l/100km jsem se teda nedostal, celoročně od ledna do ledna mě to za rok 2011 vyšlo průměrně na 6,4l/100km. Ale i tak "to šlo" s "Milerem" dolů o čtyři deci na sto. Uvidím zas za rok, ale vyplatí se toPitris píše:Pitris píše:Dostal jsem přípravek Petrol Power ECOMAX http://www.millersoils.cz/255/petrol-power-ecomax/ - tak jsem ho použil (první dávku na 50litrů), a mám první zkušenost (nebo spíš poznatek) - po ujetí asi 100km. Nemůžu říct, že by motor měl dřív problém se startováním, to v žádném případě, "chytalo to" vždy a za jakékoliv teploty dobře, ale už teď to "chytá" tak nějak ochotněji. Jestli se projeví další - třeba snížení spotřeby, nebo jiné, bude poznat asi později; kdyžtak dám vědět......Ale zatím to vypadá, že ta koruna za litr navíc by mohla být časem dobrou investicí.Takže další výsledek - spotřeba za celý loňský rok: napsal jsem dříve, že celoročně (za rok 2007, 2008 a 2009) spotřeba (+ - nějaká setina) asi 6,8l/100km, tak za rok 2010 s využitím již jednoho balení (na 500l) toho aditiva od Millera, a s využitím jednoho balení obdobného přípravku (na 250l) od fi. Wynn’s začátkem roku jsem se dopočítal výsledku 6,5l/100km. Budu počítat dál.....O "lepších" startech jsem už psal, a pocitově se motor (možná) "zklidnil"...... Chtěl bych to používat celý letošní rok, a myslím si, že bych se mohl dostat na nějakých 6,2 - 6,3l/100km za rok. Uvidím. Jezdím tak 80% kilometrů po městě, parkuji venku, v létě klima, v zimě pneu M+S, nijak extra "lehká noha" - občas ručička otáčkoměru u čísla 7.Pitris píše:Tak po o něco více jak dvou tisících kilometrech asi "šla" spotřeba dolů Celoročně jsem dřív jezdil s průměrem 6,8l/100km, teď poslední dvě a půl nádrže to vychází na (až překvapivých - a počítal jsem to několikrát ) 6,4l na 100km Budu počítat dál.....
http://www.millersoils.cz/255--petrol-power-ecomax.html
Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan, manuál.
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
-
- Příspěvky: 674
- Registrován: ned úno 01, 2009 8:57
Jsem včera absolvoval delší trasu do Němec a zpět s mojí věčně žíznivou alfou a nestačil jsem se divit. Na 60 litrů benzínu ošetřených Millersem jsem ujel 740 km !! Tankoval jsem do plný, takže chyba vyloučena. Normálně se pod 10,5 na stejný trase nedostanu. Jel jsem sice ekonomicky na tempomat 120 km/h, ale občas jsem musel přitvrdit. Jsou tu sice aspekty o 10mm užší zimní pneu proti letním, ale i tak...
Za mě Petrol EcoMax .
Za mě Petrol EcoMax .
Re: ADITIVA DO BENZINU
na Slovensku je nejaky predajca? napr v BA ?
Tieto auta mam na krku:
Daewoo Matiz 0,8 l 37kW rok 2001
Seat Inca SDI 47kW AEY
PSA Berlingo 1,4 l 55kW KFW
PSA Xara Picasso 1,6l 80kW NFU
Touran diesel 2006
Rexton SsangYong 2010
uzitocne info: post27317.html#p27317
Daewoo Matiz 0,8 l 37kW rok 2001
Seat Inca SDI 47kW AEY
PSA Berlingo 1,4 l 55kW KFW
PSA Xara Picasso 1,6l 80kW NFU
Touran diesel 2006
Rexton SsangYong 2010
uzitocne info: post27317.html#p27317
Re: ADITIVA DO BENZINU
máš na mysli toto? http://www.millersoils.sk/
Suzuki SV 1000,Opel Insignia Sport Tourer CDTI 153kW,Opel Vectra 1,7 DT-išla do sveta
Re: ADITIVA DO BENZINU
vdaka
super ...
super ...
Tieto auta mam na krku:
Daewoo Matiz 0,8 l 37kW rok 2001
Seat Inca SDI 47kW AEY
PSA Berlingo 1,4 l 55kW KFW
PSA Xara Picasso 1,6l 80kW NFU
Touran diesel 2006
Rexton SsangYong 2010
uzitocne info: post27317.html#p27317
Daewoo Matiz 0,8 l 37kW rok 2001
Seat Inca SDI 47kW AEY
PSA Berlingo 1,4 l 55kW KFW
PSA Xara Picasso 1,6l 80kW NFU
Touran diesel 2006
Rexton SsangYong 2010
uzitocne info: post27317.html#p27317
Re: ADITIVA DO BENZINU
..znami dava do benzinu terpentýn, ze vraj mu to poradila predavacka v drogerke
chevrolet cruze 2.0 vcdi 120kw
Alfa Romeo 156 SW 2,4 JTD 110kw @ 142,3kw
Alfa Romeo 156 SW 2,4 JTD 110kw @ 142,3kw