Používat přísady do nafty?
Moderátor: Colommbo
Používat přísady do nafty?
Co od toho vifu všichni čekáte.Že vám to vyčistí motor ? nebo co. Neříkám že jako preventivní aditivum je špatné,ale na něm není napsané že je to čistič palivového systému.
Používat přísady do nafty?
Co od toho vifu všichni čekáte.Že vám to vyčistí motor ? nebo co. Neříkám že jako preventivní aditivum je špatné,ale na něm není napsané že je to čistič palivového systému.
Re: Používat přísady do nafty?
fritol píše:Co od toho vifu všichni čekáte.Že vám to vyčistí motor ? nebo co. Neříkám že jako preventivní aditivum je špatné,ale na něm není napsané že je to čistič palivového systému.
S osobní zkušenosti nedám na VIF dopustit,špičkové zlepšení startu a vyrovnaný běh motoru! Používáno v Peugeotu 406 HDI-tyto motory jsou velice náchylné na kvalitu paliva.Před používáním VIF se motor choval různě podle toho kde jsem natankoval,od tý doby co používám VIF,tak se motor absolutně srovnal do latě!!
Na Oktávii která postupně ztrácela výkon(čím dál menší turboefekt) jsem vyzkoušel snad všechny čističe na trhu a výsledek +-0. Zde jsem se dočetl o ředidle přidávaném do nafty a po delším váhání je vyzkoušel.Do zbytku v nádrži(asi 10 litrů) jsem nalil celou 0,8 litrovou plechovku ředidla.Přibližně po třech kilometrech začalo auto lépe táhnout a po deseti kilometrech už byl turboefekt takový jaký býval. Můj odhad je takový,že na lopatkách turbodmychadla se usadily nečistoty které bránily řádnému roztočení a tím byl snížen výkon motoru. Ředidlo ovlivnilo i složení výfukových plynů a nečistoty se odlepily.
Na 10litrů nafty skoro litr ředidla - to seš celkem odvážný.....aby Ti to nezačalo "likvidovat" i to, co do palivového systému patří.....ale ohledně těchto "hokuspokus-ů" se toho tady už napsalo dost.Anonymous píše:.....Do zbytku v nádrži(asi 10 litrů) jsem nalil celou 0,8 litrovou plechovku ředidla.....
Jsou nafťáci "všežravci", ale některým (a hlavně novějším - TDI, HDI, JTD aj.) z toho může být "pěkně špatně". Ale to je každého jeho věc.....
se startováním v mrazech (-30) a cukání již žádný problém!!!
TEC2000 (profesionální petrochemické produkty) zajišťují: dokonalé čištění, mazání a správné spalování současných pohonných hmot. Čistí moderní palivové vstřikovací vysokotlaké systémy. Použitím produktů TEC2000 zabráníte studeným startům, úniku nebo prosakování oleje, dále snížíte kouřivost a spotřebu pohonných hmot. Pravidelným čištěním zaručíte nejlepší provozní podmínky vašeho automobilu, prodloužíte mu garantovanou životnost a zajistíte si maximální jízdní komfort. Pro předcházení poruch a odstranění provozních závad v olejových, palivových a chladicích soustavách, doporučujeme provádět čištění produkty TEC2000 při každé výměně provozních kapalin ve vašem servisu!
TEC-2000 ENGINE FLUSH ( TEC2000EF)- přípravek pro vnitřní čištění motorů
TEC-2000 RADIATOR STOP LEAK (TEC2000RSL) - přípravek pro utěsnění chladícího systému
TEC-2000 FUEL INJECTOR CLEANER (TEC2000FIC) - multifunkční čistič celé benzinové palivové soustavy
TEC-2000 FIC SPRAY (TEC2000FICS) - servisní sprej pro čištění vstřikovacích systémů, karburátorů, sání a ventilů
TEC-2000 DIESEL INJECTOR CLEANER (TEC2000DIC) - multifunkční čistič celé dieselové palivové soustavy
TEC-2000 AIRCO FRESHENER SERVICE SPRAY (TEC2000AFSS) - přípravek pro multifunkční čištění klimatizačních a ventilačních systémů
TEC-2000 OIL BOOSTER (TEC2000OB) - přípravek pro zlepšení vnitřního tření oleje a dotěsnění průsaků
TEC-2000 FIC SET (TEC2000EF, TEC2000OB, TEC2000FIC) - kompletní čistící a regenerační sada - benzin
TEC-2000 RADIATOR FLUSH (TEC2000RF) - multifunkční čistič chladícího systému
TEC-2000 DIC SET (TEC2000EF, TEC2000OB, TEC2000DIC) - kompletní čistící a regenerační sada - diesel Používáme to 3 roky a auta jsou v té nejlepší kondici ! Kontakt je z maxportalu. Kupujem to v Auto Kelly Praha
TEC-2000 ENGINE FLUSH ( TEC2000EF)- přípravek pro vnitřní čištění motorů
TEC-2000 RADIATOR STOP LEAK (TEC2000RSL) - přípravek pro utěsnění chladícího systému
TEC-2000 FUEL INJECTOR CLEANER (TEC2000FIC) - multifunkční čistič celé benzinové palivové soustavy
TEC-2000 FIC SPRAY (TEC2000FICS) - servisní sprej pro čištění vstřikovacích systémů, karburátorů, sání a ventilů
TEC-2000 DIESEL INJECTOR CLEANER (TEC2000DIC) - multifunkční čistič celé dieselové palivové soustavy
TEC-2000 AIRCO FRESHENER SERVICE SPRAY (TEC2000AFSS) - přípravek pro multifunkční čištění klimatizačních a ventilačních systémů
TEC-2000 OIL BOOSTER (TEC2000OB) - přípravek pro zlepšení vnitřního tření oleje a dotěsnění průsaků
TEC-2000 FIC SET (TEC2000EF, TEC2000OB, TEC2000FIC) - kompletní čistící a regenerační sada - benzin
TEC-2000 RADIATOR FLUSH (TEC2000RF) - multifunkční čistič chladícího systému
TEC-2000 DIC SET (TEC2000EF, TEC2000OB, TEC2000DIC) - kompletní čistící a regenerační sada - diesel Používáme to 3 roky a auta jsou v té nejlepší kondici ! Kontakt je z maxportalu. Kupujem to v Auto Kelly Praha
Re: se startováním v mrazech (-30) a cukání již žádný problé
Že by? A mohu se zeptat, jak ten přípravek zabrání tomu, abych po celonočním mrazu a stání venku musel startovat studený motor?automechanik píše:Použitím produktů TEC2000 zabráníte studeným startům
Modeláři, asi si sedíš na vedení, ten sajrat zabrání studeným startům, to znamená, že když ho tam šoupneš musíš mít furt teplý motor jinak nenastartuješ.To si musim hnedka pořídit to je super věc , pan automechanik se dal asi na dealerství a zde dobude peněženky nás pitomců co tomu nerozuměj.
Víš automechaniku vono někomu vlízt pod kůži je dneska umění, něco jinýho bude když přídeš s pořádným prezentem než jen si tady udělat plakát a doufat.To co tady nabízíš třebas špatný nebude ale asi si zaspal dobu a nebo si to hodně blbě pojal - můj názor
Víš automechaniku vono někomu vlízt pod kůži je dneska umění, něco jinýho bude když přídeš s pořádným prezentem než jen si tady udělat plakát a doufat.To co tady nabízíš třebas špatný nebude ale asi si zaspal dobu a nebo si to hodně blbě pojal - můj názor
Aha, už chápu! Vždyť je to nanejvýš logickéTo zas byl den píše:Modeláři, asi si sedíš na vedení, ten sajrat zabrání studeným startům, to znamená, že když ho tam šoupneš musíš mít furt teplý motor jinak nenastartuješ.
P.S.: Jednou jsem aplikoval přípravek, který sliboval zvýšení komprese a její srovnání v jednotlivých válcích. A slib se do puntíku naplnil, akorát že jsem pak po dobu slibovaného účinku (ta také "seděla") musel používat namísto 95-oktanového benzínu 98-oktanový...
Bylo to v 1. pol. 90. let min. st. a jednalo se o přísadu do oleje. Tehdy se v USA a západní Evropě s takovými přípravky doslova rozsypal pytel a některé byly příšerně drahé. Vybral jsem cenový střed od firmy se širokou nabídkou nejrůznějších chemických vodiček, tuším se jmenovala Mike&Mechanics a byla z UK. Přísada byla v průhledné plastové lahvičce o obsahu nějakých 125 - 150 ml, kapalina uvnitř vypadala jako světlejší motorový olej. Výrobce sliboval dostavení účinku po ujetí cca 1000 km a jeho výdrž až 15000 km, a to bez ohledu na výměnu oleje v mezidobí - samozřejmě pokud k ní dojde až po těch prvních 1000 km.
No a přesně tak se i stalo: někdy po těch 1000 km začalo čidlo detonačního spalování výrazně častěji, než do té doby (ten motor byl velmi citlivý na oktanové číslo použitého benzínu), srážet předstih, takže motor v těchto momentech ztrácel na výkonu, což bylo samozřejmě nepříjemné. Prostě jako bych tankoval permanentě špatný benzín. Tak mi nezbylo, než přejít z 95 na 98: vyšší komprese holt vyžaduje vyšší OČ benzínu... No a trvalo to těch slíbených cca 15 tis. km, než jsem se mohl vrátit zpět k 95. Ano, jezdilo to o trochu lépe, ale to přičítám především vynucenému přechodu na 98. Pro úplnost dodávám, že v té době se bezolovnatá 98 na pumpách běžně nevyskytovala, což znamenalo další (k ceně) komplikaci.
No a přesně tak se i stalo: někdy po těch 1000 km začalo čidlo detonačního spalování výrazně častěji, než do té doby (ten motor byl velmi citlivý na oktanové číslo použitého benzínu), srážet předstih, takže motor v těchto momentech ztrácel na výkonu, což bylo samozřejmě nepříjemné. Prostě jako bych tankoval permanentě špatný benzín. Tak mi nezbylo, než přejít z 95 na 98: vyšší komprese holt vyžaduje vyšší OČ benzínu... No a trvalo to těch slíbených cca 15 tis. km, než jsem se mohl vrátit zpět k 95. Ano, jezdilo to o trochu lépe, ale to přičítám především vynucenému přechodu na 98. Pro úplnost dodávám, že v té době se bezolovnatá 98 na pumpách běžně nevyskytovala, což znamenalo další (k ceně) komplikaci.