Originální vs. neoriginální vzduchový filtr
Moderátor: Colommbo
Originální vs. neoriginální vzduchový filtr
Jaký máte názor na tuto otázku?
Dnes jsem šel do autodílů a nabízeli mi filtr do fabie (jakýsi super truper značkový z Německa) za 250Kč, ten samý typ jsem kupoval od poláků jakési AQ nebo tak , ale jen za 95Kč. Jedná se o trojhrnek jedničkové fabie.
Platí u vzduchových filtrů, že záleží na výrobci (jako u olej. filtrů)? Nebo existuje jistý standard ve filtrační schopnosti a všichni berou stejný papír?
Bavlna mě nezajímá, řeším klasickou papírovou vložku.
Dnes jsem šel do autodílů a nabízeli mi filtr do fabie (jakýsi super truper značkový z Německa) za 250Kč, ten samý typ jsem kupoval od poláků jakési AQ nebo tak , ale jen za 95Kč. Jedná se o trojhrnek jedničkové fabie.
Platí u vzduchových filtrů, že záleží na výrobci (jako u olej. filtrů)? Nebo existuje jistý standard ve filtrační schopnosti a všichni berou stejný papír?
Bavlna mě nezajímá, řeším klasickou papírovou vložku.
-
- Příspěvky: 99
- Registrován: úte srp 12, 2008 9:23
No přece na základě předchozích praktických zkušeností s výrobky nejrůznějších výrobců a k tomu s přihlédnutím ke zpracování daného kusu: Pokud mám možnost výběru z vícero kusů, podrobně prozkoumám event. nedostatky provedení (správná "zalitost" krajů papíru, rovnoměrné rozložení a neporušenost jeho skladů, geometričnost a rovnoměrnost břitů na dosedacích plochách, jejich tvrdost, resp. poddajnost atd.) a vyberu ten, který se mi zdá nejpovedenější.
Drobet odbočim,snad se škodovkář (taky jsem býval,poslední byla upravená Š 136GL 66kw) nenavrčí.Za posledních 10 let dávam,po zkušenostech, na svá auta průchodnější filtry typu KN a vyřazuju složitý systemy sání. A dám ho aby sál chladny vzduch. Je to investice,ano,ale je to na furt.
Naposledy upravil(a) Pedro dne sob pro 19, 2009 14:29, celkem upraveno 1 x.
Tohle je přinejmenším u nepřeplňovaných motorů silně kontraproduktivní, jelikož tím se zároveň "vyřadí" původní záměr konstruktéra "naladit" sací trakt právě takovým způsobem, aby zajišťoval co nejlepší plnění válců! Tady totiž laický pohled na věc naprosto selhává, jelikož celý systém se za běhu motoru chová z hlediska dění uvnitř něho úplně jinak, než si většina lidí vůbec umí představit...mastnák píše: a vyřazuju složitý systemy sání
V tomto bych souhlasil s modelářem, celý motor začíná nasáváním vzduchu a končí koncovkou na výfuku. Je to nejen výpočetně odladěný systém, ale i prakticky. Právě že v těch plastových sáních jsou různé uzávěry s klapkama apod. což má vyvážit trojúhelník : spotřeba-výkon-emise.
Mně osobně jenom pije krev výměna vzduch. filtru, protože musím sundat celý velký dekl a VYŠROUBOVAT SNAD 9 DLOUHÝCH SAMOŘEZNÝCH šroubů a pak to zase celé poskládat(sestává se to z více dílů).
Takže otázka zůstává, neviděli jste někde test vzduchových filtrů?
Mně osobně jenom pije krev výměna vzduch. filtru, protože musím sundat celý velký dekl a VYŠROUBOVAT SNAD 9 DLOUHÝCH SAMOŘEZNÝCH šroubů a pak to zase celé poskládat(sestává se to z více dílů).
Takže otázka zůstává, neviděli jste někde test vzduchových filtrů?
A nejsou tam v daném případě ty filtříky dokonce dva?skodovkar píše:Mně osobně jenom pije krev výměna vzduch. filtru, protože musím sundat celý velký dekl a VYŠROUBOVAT SNAD 9 DLOUHÝCH SAMOŘEZNÝCH šroubů a pak to zase celé poskládat(sestává se to z více dílů).
Takže otázka zůstává, neviděli jste někde test vzduchových filtrů?
Jinak test vzduch. filtrů jsem nikdy nikde neviděl.