Aditiva nafta

Diskuze o palivech

Moderátor: Colommbo

Odpovědět
1.9JTD

Re: Aditiva nafta

Příspěvek od 1.9JTD »

Reálne skutočné čísla sú prudenie. Ďakujem, to som nevedel. Stále sa učím.
Uživatelský avatar
Colommbo
Příspěvky: 9983
Registrován: pon led 23, 2012 20:46
Bydliště: kutnohorsko-kolínské pohraničí

Re: Aditiva nafta

Příspěvek od Colommbo »

Moc dobře víš, jak to bylo myšleno, tak nic nepřekrucuj. Tvoje reálná čísla jsou v pořádku, s tím XXX však už běž do háje! Děkuju.
W124 E320 Coupé R6 162kW 1994, 5Q man. Getrag "psí noha",
Shell HU 5W40,
přev. Ravenol ATF Fluid, dif. Castrol Axle Z Limited Slip 90
bjukemen
Příspěvky: 4918
Registrován: sob bře 29, 2008 17:09

Re: Aditiva nafta

Příspěvek od bjukemen »

ja este stale pouzivam mannol diesel ester do nafty, je to sice rozpoctove aditivum ale kto ma dobry sluch rozpozna ze vstrekovace maju iny zvuk
chevrolet cruze 2.0 vcdi 120kw

Alfa Romeo 156 SW 2,4 JTD 110kw @ 142,3kw
Matěj
Příspěvky: 186
Registrován: čtv zář 22, 2005 11:46

Re: Aditiva nafta

Příspěvek od Matěj »

Matěj píše: pon pro 18, 2023 10:41 Golden eagle aditiv zcela určitě má vliv na cetanové číslo.
Nafta od Eurooil + ten Golden = znatelně tišší motor, mnohem lepší záběr. Zatím teda jedu první nádrž, ale po spotřebování poloviny nádrže si už troufnu tvrdit, že efekt to má.

Ten Mannol Diesel Ester sice už doma mám, ale zatím jsem nezkoušel
Tak už je vyjeta i celá lahev Mannol Diesel Ester a já jsem nezaznamenal žádný efekt.
Jestli čistí nebo nečistí nedokážu říct, ale na rozdíl od Golden Eagle aditiv, jsem s Mannol Diesel Ester nepocítil žádnou změnu s použitím, nebo bez použití.
airwaves
Příspěvky: 84
Registrován: stř zář 26, 2018 9:54

Re: Aditiva nafta

Příspěvek od airwaves »

Ahoj, prosím snižuje VIF teplotu spalování sazí v DPF? Pokud ne, prosím doporučíte mi jaký přípravek použít? Jde mi o pomoc regeneraci DPF v městském provozu na na krátké trasy s dieselem. Co jsem načetl pro příklad třeba zde Valvoline DPF Cleaner & Regenerator 300 ml. Díky moc za Vaše zkušenosti.
Uživatelský avatar
Pitris
Site Admin
Příspěvky: 27578
Registrován: úte čer 24, 2008 18:00
Bydliště: Brno

Re: Aditiva nafta

Příspěvek od Pitris »

Udělej jednou týdně 60 - 70 km v tahu....
O nevhodnosti dieselu (a zvlášť přímovstřiku s DPF) na krátké jízdy toho bylo napsáno už vela.
Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan, manuál.

Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Uživatelský avatar
Colommbo
Příspěvky: 9983
Registrován: pon led 23, 2012 20:46
Bydliště: kutnohorsko-kolínské pohraničí

Re: Aditiva nafta

Příspěvek od Colommbo »

Laicky se domnívám, že snížení teploty spalování sazí v DPF může být naopak kontraproduktivní...
W124 E320 Coupé R6 162kW 1994, 5Q man. Getrag "psí noha",
Shell HU 5W40,
přev. Ravenol ATF Fluid, dif. Castrol Axle Z Limited Slip 90
Egorich
Příspěvky: 57
Registrován: stř kvě 25, 2022 9:32

Re: Aditiva nafta

Příspěvek od Egorich »

airwaves píše: úte kvě 28, 2024 8:47 Ahoj, prosím snižuje VIF teplotu spalování sazí v DPF? Pokud ne, prosím doporučíte mi jaký přípravek použít? Jde mi o pomoc regeneraci DPF v městském provozu na na krátké trasy s dieselem. Co jsem načetl pro příklad třeba zde Valvoline DPF Cleaner & Regenerator 300 ml. Díky moc za Vaše zkušenosti.
Já používám tuhle K2 DPF 50 ml https://aditiva-do-paliv.heureka.cz/k2- ... /#prehled/ Mám pocit, že regenerace probíhá trochu rychleji než obvykle. :D
BMW E91 320d m47n204d4 12/2006, Helix Ultra Professional AM-L 5W-30
EO optimal diesel + Wynn's Supremium Diesel
Egorich
Příspěvky: 57
Registrován: stř kvě 25, 2022 9:32

Re: Aditiva nafta

Příspěvek od Egorich »

Colommbo píše: úte kvě 28, 2024 9:42 Laicky se domnívám, že snížení teploty spalování sazí v DPF může být naopak kontraproduktivní...
Například
BMW E91 320d m47n204d4 12/2006, Helix Ultra Professional AM-L 5W-30
EO optimal diesel + Wynn's Supremium Diesel
bjukemen
Příspěvky: 4918
Registrován: sob bře 29, 2008 17:09

Re: Aditiva nafta

Příspěvek od bjukemen »

nieje to kontraproduktivne, myslene je to tak ze latky obsiahnute v aditive spalia sadze v DPF pri nizsej teplote ako obvykle, patrne je to pri suchom type DPF ako mam aj ja v chevrolete, nieje tu ani tekutina ani dodatocny vstrekovac nafty pred DPF, ale vstrekovanie pri zmene casovania za HÚ (najhorsia verzia) a teplota pri spalovani sadzi je cez 600°C u mna miestami skoro 700°C a prave tu pomoze predmetne aditivum, zrejme s obsahom ceru a inych prisad ze sadze sa vypalia pri nizsej teplote za pomoci chemickej reakcie
chevrolet cruze 2.0 vcdi 120kw

Alfa Romeo 156 SW 2,4 JTD 110kw @ 142,3kw
Odpovědět