Omlouvám se, nechce se mi teď po tom nějak detailně pátrat, ale předpokládám, že ty to budeš mít už proštudované - kvality a specifikace zůstávají, mění se pouze "obchodní označení" olejů...? Děkuju!e1H píše:Premium 5 5W-50 je náhrada za Premium 5 5W-60, a Premium 10 10W-70 sa zase mení na Premium 10 10W-60. Jednoducho všetky Premium oleje majú od teraz "letné" číslo o desiatku nižšie...
Penrite
Moderátor: Colommbo
- Colommbo
- Příspěvky: 9996
- Registrován: pon led 23, 2012 20:46
- Bydliště: kutnohorsko-kolínské pohraničí
Re: Penrite
W124 E320 Coupé R6 162kW 1994, 5Q man. Getrag "psí noha",
Shell HU 5W40, přev. Ravenol ATF Fluid, dif. Castrol Axle Z Limited Slip 90
Shell HU 5W40, přev. Ravenol ATF Fluid, dif. Castrol Axle Z Limited Slip 90
Re: Penrite
Praveze to bolo uplne ze vaznee1H píše:Predpokladám, že toto si myslel ironicky.jerome píše:Jak boli bezpochyby tuctove auta vyrobene v 90 rokoch najkvalitnejsie tak to boli aj oleje s API SH/SJ
Honda Civic 1.4iS 66kw => ELF Evolution 700 STI 10W40
Honda Civic 1.6 i-Dtec 88kw => Motul 8100 ECO-clean 0W30
Honda Civic 1.6 i-Dtec 88kw => Motul 8100 ECO-clean 0W30
Re: Penrite
Zatiaľ som porovnával iba 0W-40 a 0W-50. Schválenia a výkonnostné triedy ostali úplne rovnaké, akurát tou viskozitou sa išlo nižšie (sú aj iné hodnoty podľa TL). Asi zistili, že celú radu Premium majú trochu zle nastavenú. 40-ky o ktoré by bol určite veľký záujem nemali, a naopak predávali 70-ku, čo je síce zaujímavá špecialita, ale ten počet zákazníkov ktorí jazdia v púšti a potrebujú taký olej nie že v Austrálii, ale dokonca ani celosvetovo nebude oproti chýbajúcej ponuke 40-ky taký zaujímavý. A ak chcú, stále môžu hodiť na trh Premium 15 (15W-70).
Re: Penrite
Skor mi to cele pride ako ponuka pre Europu
Honda Civic 1.4iS 66kw => ELF Evolution 700 STI 10W40
Honda Civic 1.6 i-Dtec 88kw => Motul 8100 ECO-clean 0W30
Honda Civic 1.6 i-Dtec 88kw => Motul 8100 ECO-clean 0W30
Re: Penrite
Ja som pozeral/linkoval ich austrálsku stránku. Každopádne ich ponuka naozaj začína byť viac podľa gusta európskeho trhu, to je fakt.
Re: Penrite
Neviem aku su nadstavene ceny ale ked budu lacnejsie jak v Australii (zda sa mi ze tam boli o nieco vyssie) tak asi to spravia jak Q8 daju si olej vyrobit v Belgii/NL a cena bude ok
Honda Civic 1.4iS 66kw => ELF Evolution 700 STI 10W40
Honda Civic 1.6 i-Dtec 88kw => Motul 8100 ECO-clean 0W30
Honda Civic 1.6 i-Dtec 88kw => Motul 8100 ECO-clean 0W30
Re: Penrite
A co se tak dívám na jejich oleje, tak i když plní ACEA A3/B3, tak plní i Fordovy M2C913-A/913-B takže opravdu i do motorů Ford, do kterých někteří jejich uživatelé tvrdošíjně doporučují A1/B1,
lze dát bez obav i normální olej s normální HTHS viskozitou a nemusí tam být "pleťová voda"....
http://www.penriteoil.com.au/pis_pdfs/H ... 202011.pdf
https://www.penriteoil.com.au/pis_pdfs/ ... 202013.pdf
lze dát bez obav i normální olej s normální HTHS viskozitou a nemusí tam být "pleťová voda"....
http://www.penriteoil.com.au/pis_pdfs/H ... 202011.pdf
https://www.penriteoil.com.au/pis_pdfs/ ... 202013.pdf
Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan, manuál.
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Re: Penrite
Na jiném vlákně....
A VW502.00 plní i Penrite třeba 5w60, 10w50, 15w50 i 15w60....Máchal píše:Další z 5W50, který splňuje normu VW 502.00
Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan, manuál.
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Re: Penrite
Trochu jsem z tohoto oleja zmetený (HPR 5 5W-40). Plní normu Ford jako lehkoběžný a má HTHS při 150°C 3,9 jako A3/B3. To je tak kvalitní základový olej?, nebo se s tím nese...
Ford Explorer V6 4.0 lpg 1998, Shell HU 5W-30 SL ATF MaxLife
Toyota Corolla Verso 1,8 2006 Ravenol SSL 0W-40 Castrol Syntrans 75W-90
Toyota SiennaV6 3,5 2007 Rowe RS 0W-40 ATF MaxLife
Ford Maverick 2,3i 2004 MaxLife 5W-40
Toyota Corolla Verso 1,8 2006 Ravenol SSL 0W-40 Castrol Syntrans 75W-90
Toyota SiennaV6 3,5 2007 Rowe RS 0W-40 ATF MaxLife
Ford Maverick 2,3i 2004 MaxLife 5W-40
Re: Penrite
Špičkový bude zřejmě nejen základový olej, ale i aditivační balíček....
Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan, manuál.
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Re: Penrite
Asi jo, a pořád
A pak že to nejde. Moderní oleje prý už nemohou mít dostatek ZDDP aditiv. Že to nejde. Prdlajs, když se chce, jde to. A navzdory ekologům full zinc
Penrite HPR 5 5w40 API SP, ACEA A3/B4
Teď koupeno
A pak že to nejde. Moderní oleje prý už nemohou mít dostatek ZDDP aditiv. Že to nejde. Prdlajs, když se chce, jde to. A navzdory ekologům full zinc
Penrite HPR 5 5w40 API SP, ACEA A3/B4
Teď koupeno
- Přílohy
-
- Resize_20230416_185136_6718.jpg (872.55 KiB) Zobrazeno 2186 x
Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan, manuál.
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Re: Penrite
Čo nejde?
SP a A3 ? Je ich dosť...ide predsa v prvom rade o Ca.
Každý olej má zdpp "aditíva"
Len neviem čo je full zinc
SP a A3 ? Je ich dosť...ide predsa v prvom rade o Ca.
Každý olej má zdpp "aditíva"
Len neviem čo je full zinc
Toyota Corolla XI gen. 1.6 valvematic - Shell HU Prof. AF 5w30/ Ravenol MTF-3
Re: Penrite
Full Zinc+ (s tým pluskom) Penrite udáva že Zinok + Bór...
Full Zinc (bez +) obsah Zincu medzi 800-1100ppm napr. u Enviro rade;... resp. 1000-1800ppm pre FullSaps rady a Racing
Full Zinc (bez +) obsah Zincu medzi 800-1100ppm napr. u Enviro rade;... resp. 1000-1800ppm pre FullSaps rady a Racing
Re: Penrite
aha...ďakujem. čiže nič nové jelikož zinok v množstve nad 1000ppm je v 5w40 A3 normálne. Špeci reklama od Penrite.
Toyota Corolla XI gen. 1.6 valvematic - Shell HU Prof. AF 5w30/ Ravenol MTF-3
Re: Penrite
API SP.... No nic.
Jen že důležitým doplňkem normy API SP jsou dvě normy ILSAC GF-6 a GF-6A které vyžadují, aby olej co nejvíce snižoval spotřebu paliva. A tady to jde i se SAE 5w40 a s "neekologickým" zinkem.
Neříkám že všechny, ale spousta olejů SP je 0w20 a 0w30 se sníženým HTHS.
Jen že důležitým doplňkem normy API SP jsou dvě normy ILSAC GF-6 a GF-6A které vyžadují, aby olej co nejvíce snižoval spotřebu paliva. A tady to jde i se SAE 5w40 a s "neekologickým" zinkem.
Neříkám že všechny, ale spousta olejů SP je 0w20 a 0w30 se sníženým HTHS.
Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan, manuál.
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF