Jojo naprostou vetsinu rozprasovacu vc. tech s vitonovym tesnenim cistic brzd hodne rychle rozezere. Mas link na ten od Wurthu?nomacorc píše:Obyč rozprašovač se rozbije, respektive rozleptá těsnění po pár použití. Používám od wurthu určený přímo na čistič brzd a podobnou chemii už několik let a bez problému, myslím, že se dá dokoupit i náhradní sada těsnění, ale zatím jsem ji nepotřeboval.
Videa ze světa motorismu a techniky
Moderátor: Colommbo
Re: Videa ze světa motorismu a techniky
2011 Skoda Octavia II, 1.6 MPI – Ravenol VSI 5W-40 + Purflux
1998 VW T4, 2.5 TDI – Ravenol VMO 5W-40 + Purflux
2005 Dodge Grand Caravan, 3.8 V6 – Pennzoil 5W-20 + Denso
1998 VW T4, 2.5 TDI – Ravenol VMO 5W-40 + Purflux
2005 Dodge Grand Caravan, 3.8 V6 – Pennzoil 5W-20 + Denso
Re: Videa ze světa motorismu a techniky
Je to rozprašovač s označením 0891503001 https://eshop.wuerth-industrie.com/Tlak ... cs/CZ/EUR/
https://www.escape6.cz/wurth-nadobka-s- ... bFEALw_wcB
https://www.escape6.cz/wurth-nadobka-s- ... bFEALw_wcB
- Colommbo
- Příspěvky: 9993
- Registrován: pon led 23, 2012 20:46
- Bydliště: kutnohorsko-kolínské pohraničí
Re: Videa ze světa motorismu a techniky
Aston Martin V12 Vantage S (2017) - dvanáctihrnek s manuálním sedmikvaltem...
https://www.youtube.com/watch?v=7gNw_pFiiLc
https://www.youtube.com/watch?v=7gNw_pFiiLc
W124 E320 Coupé R6 162kW 1994, 5Q man. Getrag "psí noha",
Shell HU 5W40, přev. Ravenol ATF Fluid, dif. Castrol Axle Z Limited Slip 90
Shell HU 5W40, přev. Ravenol ATF Fluid, dif. Castrol Axle Z Limited Slip 90
Re: Videa ze světa motorismu a techniky
Pridrieť motor po 13.000km od GO to chce ozaj zručnosť
https://www.youtube.com/watch?v=8A__pS8Xj_s
https://www.youtube.com/watch?v=8A__pS8Xj_s
Honda Civic 1.4iS 66kw => ELF Evolution 700 STI 10W40
Honda Civic 1.6 i-Dtec 88kw => Motul 8100 ECO-clean 0W30
Honda Civic 1.6 i-Dtec 88kw => Motul 8100 ECO-clean 0W30
Re: Videa ze světa motorismu a techniky
Tohle video jsem viděl a musím konstatovat, že majitel vozu je debil.
- BigBang
- Příspěvky: 1880
- Registrován: ned zář 15, 2013 21:30
- Bydliště: Dux & Kladno
- Kontaktovat uživatele:
Re: Videa ze světa motorismu a techniky
Něco mi říká, že se pan majitel určitě účastníl něčeho takového a určitě nejednou
https://www.youtube.com/watch?v=W9rNYBCmn98
https://www.youtube.com/watch?v=W9rNYBCmn98
A2 1.4TDI - Rav VMO
T5 2.5TDI - Cas Edge FST LL2 0W30
Fabia 1.2TSI - Rav SSL
KLE500 - Rep MotoSint 10w40
TnT899 - Rep MotoR 15W50
MX-5 - HPR 10w50, Technyx 75w85, Yac BVX 75w90
vyjeto: Rep El 505.01TDI 5w40, MO XF 5w40, XF, XFS 5w50, XF 0w40, EE 5w40
T5 2.5TDI - Cas Edge FST LL2 0W30
Fabia 1.2TSI - Rav SSL
KLE500 - Rep MotoSint 10w40
TnT899 - Rep MotoR 15W50
MX-5 - HPR 10w50, Technyx 75w85, Yac BVX 75w90
vyjeto: Rep El 505.01TDI 5w40, MO XF 5w40, XF, XFS 5w50, XF 0w40, EE 5w40
Re: Videa ze světa motorismu a techniky
"machři" jsou všude, škoda konkrétního kusu auta
Re: Videa ze světa motorismu a techniky
5W30 ELF výmena po 20.000 a dci ide bez problémov Spojenie LL olej + dlhé km funguje
750.000km
750.000km
Honda Civic 1.4iS 66kw => ELF Evolution 700 STI 10W40
Honda Civic 1.6 i-Dtec 88kw => Motul 8100 ECO-clean 0W30
Honda Civic 1.6 i-Dtec 88kw => Motul 8100 ECO-clean 0W30
Re: Videa ze světa motorismu a techniky
mesačný nájazd cez 10 tkm... boháča to musel meniť olej každý druhý mesiac to by dal aj castrol
Toyota Corolla XI gen. 1.6 valvematic - Shell HU Prof. AF 5w30/ Ravenol MTF-3
- BigBang
- Příspěvky: 1880
- Registrován: ned zář 15, 2013 21:30
- Bydliště: Dux & Kladno
- Kontaktovat uživatele:
Re: Videa ze světa motorismu a techniky
Tak to je dobrej blázen
A2 1.4TDI - Rav VMO
T5 2.5TDI - Cas Edge FST LL2 0W30
Fabia 1.2TSI - Rav SSL
KLE500 - Rep MotoSint 10w40
TnT899 - Rep MotoR 15W50
MX-5 - HPR 10w50, Technyx 75w85, Yac BVX 75w90
vyjeto: Rep El 505.01TDI 5w40, MO XF 5w40, XF, XFS 5w50, XF 0w40, EE 5w40
T5 2.5TDI - Cas Edge FST LL2 0W30
Fabia 1.2TSI - Rav SSL
KLE500 - Rep MotoSint 10w40
TnT899 - Rep MotoR 15W50
MX-5 - HPR 10w50, Technyx 75w85, Yac BVX 75w90
vyjeto: Rep El 505.01TDI 5w40, MO XF 5w40, XF, XFS 5w50, XF 0w40, EE 5w40
- Colommbo
- Příspěvky: 9993
- Registrován: pon led 23, 2012 20:46
- Bydliště: kutnohorsko-kolínské pohraničí
Re: Videa ze světa motorismu a techniky
...aneb kdo si hraje, nezlobí...
W124 E320 Coupé R6 162kW 1994, 5Q man. Getrag "psí noha",
Shell HU 5W40, přev. Ravenol ATF Fluid, dif. Castrol Axle Z Limited Slip 90
Shell HU 5W40, přev. Ravenol ATF Fluid, dif. Castrol Axle Z Limited Slip 90
Re: Videa ze světa motorismu a techniky
https://www.youtube.com/watch?v=ZhwKaNvgtgY
slušne odborne zameraný kanál (vyjadrujú sa aj odborníci priamo z fachu).. nevýhoda pre AJ menej zdatných
..konkrétne v tejto skrátenej časti pán rozoberá problematiku a súvis: správna výrobcom motora predpísaná viskozita ("hrubka/hustota") potreby priľnavosti oleja na steny valca a zároveň jeho účinné a dostatočné stieranie zo stien vo väzbe na moderné technológie v spôsobe dosahovania finálneho povrchu valca (plazmove striekanie) ako prostriedok na dosiahnutie prilnavosti dostatočného množstva oleja na stenách valca pri výrobcom motora predpísanej uvažovanej viskozite oleja a taktiež k tomu nadimenzované hrúbky a prítlak stieracích krúžkov.
Niečo málo v tomto sa tu už diskusiach nedávno spomenulo... a síce, že v niektorých prípadoch "hustejši" olej práve môže spôsobiť vyššiu spotrebu oleja než ten "redší" a z toho plynúce mnohé negatíva a riziká.
nejdem tu rozbiehať nejaký "flame"... len pre rozšírenie informačných zdrojov kto má záujem
P.S tu je celá časť o tejto problematike "vývoji piestnych krúžkov, technológiách vŕtania a ako to súvisí s trendom používania nižších viskozít olejov atď
https://www.youtube.com/watch?v=an4-C5mYVp8
slušne odborne zameraný kanál (vyjadrujú sa aj odborníci priamo z fachu).. nevýhoda pre AJ menej zdatných
..konkrétne v tejto skrátenej časti pán rozoberá problematiku a súvis: správna výrobcom motora predpísaná viskozita ("hrubka/hustota") potreby priľnavosti oleja na steny valca a zároveň jeho účinné a dostatočné stieranie zo stien vo väzbe na moderné technológie v spôsobe dosahovania finálneho povrchu valca (plazmove striekanie) ako prostriedok na dosiahnutie prilnavosti dostatočného množstva oleja na stenách valca pri výrobcom motora predpísanej uvažovanej viskozite oleja a taktiež k tomu nadimenzované hrúbky a prítlak stieracích krúžkov.
Niečo málo v tomto sa tu už diskusiach nedávno spomenulo... a síce, že v niektorých prípadoch "hustejši" olej práve môže spôsobiť vyššiu spotrebu oleja než ten "redší" a z toho plynúce mnohé negatíva a riziká.
nejdem tu rozbiehať nejaký "flame"... len pre rozšírenie informačných zdrojov kto má záujem
P.S tu je celá časť o tejto problematike "vývoji piestnych krúžkov, technológiách vŕtania a ako to súvisí s trendom používania nižších viskozít olejov atď
https://www.youtube.com/watch?v=an4-C5mYVp8
Re: Videa ze světa motorismu a techniky
konečne aj Ford dostal poriadny motor smola že nie svoj
https://www.youtube.com/watch?v=PCR2gz32Yfs
https://www.youtube.com/watch?v=PCR2gz32Yfs
- Colommbo
- Příspěvky: 9993
- Registrován: pon led 23, 2012 20:46
- Bydliště: kutnohorsko-kolínské pohraničí
Re: Videa ze světa motorismu a techniky
斯泰尔维奥 (čti Stelvio)... https://www.youtube.com/watch?v=pIfjdP72Bz8
W124 E320 Coupé R6 162kW 1994, 5Q man. Getrag "psí noha",
Shell HU 5W40, přev. Ravenol ATF Fluid, dif. Castrol Axle Z Limited Slip 90
Shell HU 5W40, přev. Ravenol ATF Fluid, dif. Castrol Axle Z Limited Slip 90