nabíječka,tady baterií
Moderátor: Colommbo
Re: nabíječka,tady baterií
není co dodat.
Re: nabíječka,tady baterií
ok, dakujem
chevrolet cruze 2.0 vcdi 120kw
Alfa Romeo 156 SW 2,4 JTD 110kw @ 142,3kw
Alfa Romeo 156 SW 2,4 JTD 110kw @ 142,3kw
-
- Příspěvky: 2
- Registrován: ned črc 19, 2020 9:14
Re: nabíječka,tady baterií
ja dobíjam s CTEK MXS najprv na normál program a potom ešte raz cez Recond program , okrem AGM batérií https://recenzie123.sk/s-ctek-nabijacko ... m-bateriu/
- Colommbo
- Příspěvky: 9996
- Registrován: pon led 23, 2012 20:46
- Bydliště: kutnohorsko-kolínské pohraničí
Re: nabíječka,tady baterií
Normal program a pak navrch ještě Recond - to jako proč...? Dle mého soudu buď jedno nebo druhé. Ale Bacha - v papírech u nabíječky je výslovně uvedeno s programem Recond nakládat jak se šafránem, maximálně dvakrát ročně a možná dokonce (nepamatuju přesně) jen jednou.
W124 E320 Coupé R6 162kW 1994, 5Q man. Getrag "psí noha",
Shell HU 5W40, přev. Ravenol ATF Fluid, dif. Castrol Axle Z Limited Slip 90
Shell HU 5W40, přev. Ravenol ATF Fluid, dif. Castrol Axle Z Limited Slip 90
Re: nabíječka,tady baterií
Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan, manuál.
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Re: nabíječka,tady baterií
Jo, a pestrá diskuse pod článkem. Kdo nevyzkoušel, nevěří a dává arogantně najevo, že to nemůže fungovat. Já nevím, nezkoušel jsem. Mám jedny dobré kabely.
Ford Explorer V6 4.0 lpg 1998, Shell HU 5W-30 SL ATF MaxLife
Toyota Corolla Verso 1,8 2006 Ravenol SSL 0W-40 Castrol Syntrans 75W-90
Toyota SiennaV6 3,5 2007 Rowe RS 0W-40 ATF MaxLife
Ford Maverick 2,3i 2004 MaxLife 5W-40
Toyota Corolla Verso 1,8 2006 Ravenol SSL 0W-40 Castrol Syntrans 75W-90
Toyota SiennaV6 3,5 2007 Rowe RS 0W-40 ATF MaxLife
Ford Maverick 2,3i 2004 MaxLife 5W-40
Re: nabíječka,tady baterií
Tak pro lepší představivost to odpovídá 128 Ah baterii.
Re: nabíječka,tady baterií
Kdyz vezmu jen ten hlavni prispevek: "A jinak chci vidět powerbanku, když startér potřebuje kolem 600A."
Pres 500 CCA da kazda lepsi startovaci powerbanka, i ty horsi daji treba 350-400 CCA a i to na natoceni motoru staci, jen to nebude na drc.
Pres 500 CCA da kazda lepsi startovaci powerbanka, i ty horsi daji treba 350-400 CCA a i to na natoceni motoru staci, jen to nebude na drc.
2011 Skoda Octavia II, 1.6 MPI – Ravenol VSI 5W-40 + Purflux
1998 VW T4, 2.5 TDI – Ravenol VMO 5W-40 + Purflux
2005 Dodge Grand Caravan, 3.8 V6 – Pennzoil 5W-20 + Denso
1998 VW T4, 2.5 TDI – Ravenol VMO 5W-40 + Purflux
2005 Dodge Grand Caravan, 3.8 V6 – Pennzoil 5W-20 + Denso
Re: nabíječka,tady baterií
najhorsi je moment od cvaknutia. uz ked sa toci ,je v pohoda.
stara batka ma velky vnutorny odpor, a teda napatie klesne moc na to aby pretocil tuhy motor.
je nazor ze audio kapacitor tiez je napomocny v spicke.
https://www.autodetox.sk/crunch-cr1000cap-kapacitor
stara batka ma velky vnutorny odpor, a teda napatie klesne moc na to aby pretocil tuhy motor.
je nazor ze audio kapacitor tiez je napomocny v spicke.
https://www.autodetox.sk/crunch-cr1000cap-kapacitor
LPG X-CESS VST
MOBIL SUPER 3000 X1 Eurol Engine Oil Treat LQ-Molygen TOTAL INEO 0W30
MOBIL SUPER 3000 X1 Eurol Engine Oil Treat LQ-Molygen TOTAL INEO 0W30
Autonabíječky
Zdar Jak výkonnou autonabíječku potřebuji ? na baterku Exide Premium 12V 64Ah + a autobaterií ve škode karoq 1.5 tsi evo ? CTEK MXS 5.0 nebo CTEX MXS 10 ? 5A vs 10 A ? vadí výkonnější ? děkuji moc
Octavia 2 1.6 MPI 75 KW - Mobil 1 FS 0W40
Re: Autonabíječky
Akumulátoru je jedno jakou nabíječku použiješ.
S tou slabší se to bude asi trochu déle nabíjet, ale obě řídí nabíjení dle programu tak nedochází k zplynování. Udržovací proud po nabití bude stejný u obou.
Důležité je abys použil správný program, AGM aku se nabíjí na vyšší napětí.
S tou slabší se to bude asi trochu déle nabíjet, ale obě řídí nabíjení dle programu tak nedochází k zplynování. Udržovací proud po nabití bude stejný u obou.
Důležité je abys použil správný program, AGM aku se nabíjí na vyšší napětí.
Re: Autonabíječky
Malo by platiť, že pomalšie nabíjanie je pre baterku lepšie z hľadiska životnosti. Ale ako bolo napísané, inteligentná si to aj tak určuje sama.
Skôr sa opýtam aký máš dôvod.
Totiž práve som riešil situáciu ako udržať baterku v aute, ktoré veľmi málo jazdí. Zaviedlo má to až k solárnym nabíjačkam a prišlo mi to zaujímavé ako udržiavaci zdroj. to len taká myšlienka.
Skôr sa opýtam aký máš dôvod.
Totiž práve som riešil situáciu ako udržať baterku v aute, ktoré veľmi málo jazdí. Zaviedlo má to až k solárnym nabíjačkam a prišlo mi to zaujímavé ako udržiavaci zdroj. to len taká myšlienka.
Toyota Carina E 1.6 Xli LB 1992 Japan
Ex.Toyota Carina E 1.8 GLI LB. 1996 GB
HONDA Civic 8G 4D 1.8 2006 Turkey
Ex.Toyota Carina E 1.8 GLI LB. 1996 GB
HONDA Civic 8G 4D 1.8 2006 Turkey
Re: Autonabíječky
Jezdím často krátké cesty 13 km a zpátky a jedno auto skoro nejezdí co myslíte 5A nebo tu 10A ?
Octavia 2 1.6 MPI 75 KW - Mobil 1 FS 0W40
Re: Autonabíječky
10A je uz na hrane toho, co je pro 64 Ah vhodne. Vzal bych tu 5A.
Re: Autonabíječky
Ne nebude mu to jedno. Proto maji lepsi nabijecky moznost nastavit kapacitu akumulatoru. Vhodny proud je do C/10, snesitelny je max cca C/6, vyssi jen pokud to dany typ aku vyslovne umoznuje.pjotr píše:Akumulátoru je jedno jakou nabíječku použiješ.
S tou slabší se to bude asi trochu déle nabíjet, ale obě řídí nabíjení dle programu tak nedochází k zplynování. Udržovací proud po nabití bude stejný u obou.
Důležité je abys použil správný program, AGM aku se nabíjí na vyšší napětí.