Manuál nebo automat
Moderátor: Colommbo
Re: Manuál nebo automat
Automat nemám, ani u jednoho auta, ale v poslední době zjišťuji, že mám na automat věk.
- Colommbo
- Příspěvky: 9993
- Registrován: pon led 23, 2012 20:46
- Bydliště: kutnohorsko-kolínské pohraničí
Re: Manuál nebo automat
Nepodléhej stařecké skepsi a dál pěkně kvedlej! Aspoň neusneš za volantem.
W124 E320 Coupé R6 162kW 1994, 5Q man. Getrag "psí noha",
Shell HU 5W40, přev. Ravenol ATF Fluid, dif. Castrol Axle Z Limited Slip 90
Shell HU 5W40, přev. Ravenol ATF Fluid, dif. Castrol Axle Z Limited Slip 90
Re: Manuál nebo automat
Jak správně s automatem https://www.autozive.cz/jak-ridit-auta- ... d=12576608
A není lepší manuál?
A není lepší manuál?
Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan, manuál.
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
- Colommbo
- Příspěvky: 9993
- Registrován: pon led 23, 2012 20:46
- Bydliště: kutnohorsko-kolínské pohraničí
Re: Manuál nebo automat
Naprostá většina majitelů vozů s AT tvrdí, že kdo jednou ochutnal automat, už nic jiného nechce. Pak je malé procento řidičů, kteří automat ochutnali a vrátili se k manuálu. Mezi ně se počítám i já.
Sám pro sebe si to odůvodňuji tak, že s automatem auto jede, jak chce ONO, s manuálem jak chci JÁ.
Sám pro sebe si to odůvodňuji tak, že s automatem auto jede, jak chce ONO, s manuálem jak chci JÁ.
W124 E320 Coupé R6 162kW 1994, 5Q man. Getrag "psí noha",
Shell HU 5W40, přev. Ravenol ATF Fluid, dif. Castrol Axle Z Limited Slip 90
Shell HU 5W40, přev. Ravenol ATF Fluid, dif. Castrol Axle Z Limited Slip 90
Re: Manuál nebo automat
Mám to pane Jiří úplně stejněColommbo píše:kteří automat ochutnali a vrátili se k manuálu. Mezi ně se počítám i já.
Sám pro sebe si to odůvodňuji tak, že s automatem auto jede, jak chce ONO, s manuálem jak chci JÁ.
Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan, manuál.
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Re: Manuál nebo automat
na novych sa system snazi podtocit a to neni moc prijemne.
LPG X-CESS VST
MOBIL SUPER 3000 X1 Eurol Engine Oil Treat LQ-Molygen TOTAL INEO 0W30
MOBIL SUPER 3000 X1 Eurol Engine Oil Treat LQ-Molygen TOTAL INEO 0W30
- Colommbo
- Příspěvky: 9993
- Registrován: pon led 23, 2012 20:46
- Bydliště: kutnohorsko-kolínské pohraničí
Re: Manuál nebo automat
Ano a nejen to. Ostatně řadí-li systém v základním nastavení kupř. v pětilitrovém Mustangu nebo v Dodge 5.7 HEMI při 1200/min., je to něco jiného než v případě čtyřhrnku se čtvrtinovým (nedejbože tříhrnku s pětinovým) objemem...
W124 E320 Coupé R6 162kW 1994, 5Q man. Getrag "psí noha",
Shell HU 5W40, přev. Ravenol ATF Fluid, dif. Castrol Axle Z Limited Slip 90
Shell HU 5W40, přev. Ravenol ATF Fluid, dif. Castrol Axle Z Limited Slip 90
Re: Manuál nebo automat
Skoro každý, kdo jezdil s manuálem a sedne do auta s AT má problém a víceméně se chce vrátit a kvedlat.
Re: Manuál nebo automat
Jo jo?
Toyota GR Yaris - Ravenol DFE 0W20, MTF1, MTF3, DGL
Toyota GR 86 - Ravenol DXG 5W30, Red Line 75W85
Toyota RAV4 2.5 Hybrid - Ravenol EFE 0W16
Toyota GR 86 - Ravenol DXG 5W30, Red Line 75W85
Toyota RAV4 2.5 Hybrid - Ravenol EFE 0W16
Re: Manuál nebo automat
ono staci DSG hodit do S a zadne podtaceni se nedeje. jinak na D je to trapeni auta, predevsim ve meste, kde na 5 si to dovoli jet 50Colommbo píše:Ano a nejen to. Ostatně řadí-li systém v základním nastavení kupř. v pětilitrovém Mustangu nebo v Dodge 5.7 HEMI při 1200/min., je to něco jiného než v případě čtyřhrnku se čtvrtinovým (nedejbože tříhrnku s pětinovým) objemem...
ja mam rozdilny nazor, automat je lepsi
Re: Manuál nebo automat
Mě "přemýšlení" nad tím, jaký tam mám právě zařadit kvalt nikterak nevytěžuje mozkovou kapacitu a je mi to příjemnější než se čílit nad tím, proč mi drnčí přístrojovka, proč mi to jednou z kopce brzdí a podruhé plachtí. Dokud bude výběr, tak to NECHCI.
Mondeo combi 2.0TDCi 103kW "vraník" Mondeo combi 2.2TDCi 129kW "indián"
Valvoline All Climate 5W-40
Shiver 900 Shell Advance Ultra 4T 15W-50,
Versys 650 Motul 5100 5W-40
Valvoline All Climate 5W-40
Shiver 900 Shell Advance Ultra 4T 15W-50,
Versys 650 Motul 5100 5W-40
Re: Manuál nebo automat
Já mám raději klasický automat s měničem, jezdím pohodově a při couvání s vozíkem je to navíc výhoda. Do dvojspojek bych nešel, nepotřebuji ani 10q pro honění spotřeby/CO2. Manuál patří k vychutnání si jízdy pro jedny, pro druhé levné auta s nižší spotřebou.
Ford Explorer V6 4.0 lpg 1998, Shell HU 5W-30 SL ATF MaxLife
Toyota Corolla Verso 1,8 2006 Ravenol SSL 0W-40 Castrol Syntrans 75W-90
Toyota SiennaV6 3,5 2007 Rowe RS 0W-40 ATF MaxLife
Ford Maverick 2,3i 2004 MaxLife 5W-40
Toyota Corolla Verso 1,8 2006 Ravenol SSL 0W-40 Castrol Syntrans 75W-90
Toyota SiennaV6 3,5 2007 Rowe RS 0W-40 ATF MaxLife
Ford Maverick 2,3i 2004 MaxLife 5W-40
Re: Manuál nebo automat
tonny: Ano, přesně o tom to je. Určit o jakém automatu je řeč a ten s hydroměničem je jedinečný.
Re: Manuál nebo automat
Nevím, jak dnes, ale na starém 4q hydroměniči mě vadil stálý prokluz dokud se to na IV nezaklaplo...
Mondeo combi 2.0TDCi 103kW "vraník" Mondeo combi 2.2TDCi 129kW "indián"
Valvoline All Climate 5W-40
Shiver 900 Shell Advance Ultra 4T 15W-50,
Versys 650 Motul 5100 5W-40
Valvoline All Climate 5W-40
Shiver 900 Shell Advance Ultra 4T 15W-50,
Versys 650 Motul 5100 5W-40
Re: Manuál nebo automat
My zase kdysi u jedné převodovky řešili, jestli nezamyka už na nejakej prostřední a pak až na poslední kvalt. Až tak pevné to působilo. Naopak nedávno jsem měl půjčenou soupravu, kde tahač měl automat. Super bylo, jak tam sám házel meziplyny, ale rozjezd se mi nezdal úplně plynuly. Řekl bych, ze rozjezdu na sněhu potřebuji hodně zkušeností.