origo VW-group prevodovy olej vs. neorigo
Moderátor: Colommbo
- BigBang
- Příspěvky: 1880
- Registrován: ned zář 15, 2013 21:30
- Bydliště: Dux & Kladno
- Kontaktovat uživatele:
Re: origo VW-group prevodovy olej vs. neorigo
jo, ten stejně nikde levnějc nenajdeš...
Jakej máš kód převodovky? Je to na papírovém štítku v kufru hned vedle kódu motoru
Jakej máš kód převodovky? Je to na papírovém štítku v kufru hned vedle kódu motoru
A2 1.4TDI - Rav VMO
T5 2.5TDI - Cas Edge FST LL2 0W30
Fabia 1.2TSI - Rav SSL
KLE500 - Rep MotoSint 10w40
TnT899 - Rep MotoR 15W50
MX-5 - HPR 10w50, Technyx 75w85, Yac BVX 75w90
vyjeto: Rep El 505.01TDI 5w40, MO XF 5w40, XF, XFS 5w50, XF 0w40, EE 5w40
T5 2.5TDI - Cas Edge FST LL2 0W30
Fabia 1.2TSI - Rav SSL
KLE500 - Rep MotoSint 10w40
TnT899 - Rep MotoR 15W50
MX-5 - HPR 10w50, Technyx 75w85, Yac BVX 75w90
vyjeto: Rep El 505.01TDI 5w40, MO XF 5w40, XF, XFS 5w50, XF 0w40, EE 5w40
Re: origo VW-group prevodovy olej vs. neorigo
Ja taky napisu znova, dat olej 75w s danou normou+aditivum, je to za par stovek a radi to suprove. Mam odzkouseno millers a valvoline.
Re: origo VW-group prevodovy olej vs. neorigo
No jo, 75w.... A dál?
Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan, manuál.
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Re: origo VW-group prevodovy olej vs. neorigo
Norma koncici 1A2 popripade 7A2 jsou pro 6ti kvalty, vetsinou kdyz maji normu vw, maji tam uvedeny oba.
Re: origo VW-group prevodovy olej vs. neorigo
dal nicPitris píše:No jo, 75w.... A dál?
https://www.autolekaren.sk/produkt/valv ... ar-oil-75w
https://www.car-parts24.com/Castrol-Syn ... werful-BMW
http://www.yaccooleje.sk/produkty/mecha ... bvx-fe-75w
LPG X-CESS VST
MOBIL SUPER 3000 X1 Eurol Engine Oil Treat LQ-Molygen TOTAL INEO 0W30
MOBIL SUPER 3000 X1 Eurol Engine Oil Treat LQ-Molygen TOTAL INEO 0W30
Re: origo VW-group prevodovy olej vs. neorigo
Ale ono to "dál" tam být musí, a je
API GL-5 a API GL-4
VW 052 178/VW 052512/VW 052726/VW 052 527
VW 070 726/VW 060 726/VW 052726
A další. Ono u převoďáku SAE nestačí
Nicméné origooil by měla být rána jistoty.
API GL-5 a API GL-4
VW 052 178/VW 052512/VW 052726/VW 052 527
VW 070 726/VW 060 726/VW 052726
A další. Ono u převoďáku SAE nestačí
Nicméné origooil by měla být rána jistoty.
Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan, manuál.
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Re: origo VW-group prevodovy olej vs. neorigo
Ja myslim ze se to u prevodaku resi az moc. Je jasny ze kdyz tam patri olej 75w, ze tam nebude fungovat 75w90. Musi tam ta viskozita byt podobna. A pokud je u oleje norma vw, tak proc by to neradilo spravne ? Co jsem koumal tak vetsinou, nebo z 90 procent tam patri prave olej 75W s VW normou. Vyjimkou jsou 5ti kvalty v nejstarsich fabiich, kam i tak sixta doporucuje dat olej 75w 2A2.
Re: origo VW-group prevodovy olej vs. neorigo
Zkušenosti mnohých potvrzují, že experimentovat na tomto poli se příliš nevyplácí. Ale kdo chce kam ....., je to jeho rozhodnutí.
Re: origo VW-group prevodovy olej vs. neorigo
To je jasný. Jenže dva oleje 75w (nebo třeba 75w90) - byť mají stejnou SAE - mohou být dost odlišné ve vlastnostech. A (taky) proto se to tutomvm píše:....kdyz tam patri olej 75w, ze tam nebude fungovat 75w90....
Ale pokud má neorigo olej i příslušnou firemní normu, měl by fungovat. Měl by....tomvm píše:u prevodaku resi az moc
Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan, manuál.
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Re: origo VW-group prevodovy olej vs. neorigo
to ano, ale pri "gl4/5" type (vacsina na trhu) je to skoro jedno. robotu to udela.Pitris píše: Ono u převoďáku SAE nestačí
LPG X-CESS VST
MOBIL SUPER 3000 X1 Eurol Engine Oil Treat LQ-Molygen TOTAL INEO 0W30
MOBIL SUPER 3000 X1 Eurol Engine Oil Treat LQ-Molygen TOTAL INEO 0W30
Re: origo VW-group prevodovy olej vs. neorigo
Gl4 a Gl5 je kurva rozdiel ,olej Shell gl4 po rozbore vykazoval prítomnosť kovových častí ,po zmene na gl5 bolo a je všetko ok.
Re: origo VW-group prevodovy olej vs. neorigo
vela olejov je "4/5", vedia to tak namiesat.
potom su medzistupne ako 4+ je silnejsi jak 4, ale nedosahuje 5.
cista 5 lepta farebne kovy-synchro. cista 4 je slaba na hypoid atd.
potom su medzistupne ako 4+ je silnejsi jak 4, ale nedosahuje 5.
cista 5 lepta farebne kovy-synchro. cista 4 je slaba na hypoid atd.
Re: origo VW-group prevodovy olej vs. neorigo
Tohle sice neni primo o oleji, nicmene spis takovy povzdech nad tim, ze nekdy se clovek o auto poctive stara a pak se to stejne zesere: Z posledniho vyletu jsem jel zpet 240 km na odtahovce a prevodovka rozsypana a jde na repas.
2011 Skoda Octavia II, 1.6 MPI – Ravenol VSI 5W-40 + Purflux
1998 VW T4, 2.5 TDI – Ravenol VMO 5W-40 + Purflux
2005 Dodge Grand Caravan, 3.8 V6 – Pennzoil 5W-20 + Denso
1998 VW T4, 2.5 TDI – Ravenol VMO 5W-40 + Purflux
2005 Dodge Grand Caravan, 3.8 V6 – Pennzoil 5W-20 + Denso
Re: origo VW-group prevodovy olej vs. neorigo
To už snad ani nenasere, to přijde lítoyosemitak píše:nekdy se clovek o auto poctive stara a pak se to stejne zesere....prevodovka rozsypana a jde na repas
Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan, manuál.
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Re: origo VW-group prevodovy olej vs. neorigo
No asi tak
Jinak jsem zapomnel dopsat, ze to bylo v Oktavce – pro mne porad nove auto (9 let, 112 tis. km), problemy tohoto typu jsem neocekaval vubec (v kempu pri nakladani na odtahovku byli vsichni zvedavi, tak jsem vzdy rikal, ze prevodovka, a reakce vsech byla: "Coze? To ma automat?" ).
Ma to i vyhodu, ted uz do toho s klidem naliju i aftermarket olej.
Jinak jsem zapomnel dopsat, ze to bylo v Oktavce – pro mne porad nove auto (9 let, 112 tis. km), problemy tohoto typu jsem neocekaval vubec (v kempu pri nakladani na odtahovku byli vsichni zvedavi, tak jsem vzdy rikal, ze prevodovka, a reakce vsech byla: "Coze? To ma automat?" ).
Ma to i vyhodu, ted uz do toho s klidem naliju i aftermarket olej.
2011 Skoda Octavia II, 1.6 MPI – Ravenol VSI 5W-40 + Purflux
1998 VW T4, 2.5 TDI – Ravenol VMO 5W-40 + Purflux
2005 Dodge Grand Caravan, 3.8 V6 – Pennzoil 5W-20 + Denso
1998 VW T4, 2.5 TDI – Ravenol VMO 5W-40 + Purflux
2005 Dodge Grand Caravan, 3.8 V6 – Pennzoil 5W-20 + Denso