podobne je to s bicyklom. tiez si nedas megaprevod, ked ides do kopca alebo ides krokom.
je tam zlaty stred otacok/pedalovania.
přechod z 10w40 na 5w40/30 1.2 TSI Roomster
Moderátor: Colommbo
Re: přechod z 10w40 na 5w40/30 1.2 TSI Roomster
LPG X-CESS VST
MOBIL SUPER 3000 X1 Eurol Engine Oil Treat LQ-Molygen TOTAL INEO 0W30
MOBIL SUPER 3000 X1 Eurol Engine Oil Treat LQ-Molygen TOTAL INEO 0W30
Re: přechod z 10w40 na 5w40/30 1.2 TSI Roomster
To zde psával i Pan motorář Harry. Motor se musí točit lehce! Což se benziňák při 16-ti stech (a nedej bože v zátěži) určitě netočí.
Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan, manuál.
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Re: přechod z 10w40 na 5w40/30 1.2 TSI Roomster
Kolegov osemvalec HEMI s takmer 6l objemom bol spokojny aj pri 1200 rpm a automat ho tam drzal skoro stale. Tak by som to uplne nezovseobecnoval.
Suzuki Ignis 2005 1.3L benzin - na zaciatku 2017 dosiahol Ignac 333 tisic km najazd a stale jazdi
Mazda6 Skyactiv 2016 2.5L benzin + MO CFS 5w-40 NT+ + MO Petrol Power ECOMAX
https://www.spritmonitor.de/en/detail/769867.html
Mazda6 Skyactiv 2016 2.5L benzin + MO CFS 5w-40 NT+ + MO Petrol Power ECOMAX
https://www.spritmonitor.de/en/detail/769867.html
-
- Příspěvky: 1246
- Registrován: ned zář 24, 2017 8:08
Re: přechod z 10w40 na 5w40/30 1.2 TSI Roomster
Jenze srovnavat 6 litr 8 valec a 1.2 tsi 4 valec je jak motat jabka a hrusky...
Re: přechod z 10w40 na 5w40/30 1.2 TSI Roomster
to PHILIPZ:
Tak snad jsme ve vlákně o VW 1.2 TSI....
Tak snad jsme ve vlákně o VW 1.2 TSI....
Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan, manuál.
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Re: přechod z 10w40 na 5w40/30 1.2 TSI Roomster
moc všem děkuji za postřehy a rady....dost mi to pomohlo.
Re: přechod z 10w40 na 5w40/30 1.2 TSI Roomster
A ešte k tomu automat vs. manuálBramborak3 píše:Jenze srovnavat 6 litr 8 valec a 1.2 tsi 4 valec je jak motat jabka a hrusky...
Honda Civic 1.4iS 66kw => ELF Evolution 700 STI 10W40
Honda Civic 1.6 i-Dtec 88kw => Motul 8100 ECO-clean 0W30
Honda Civic 1.6 i-Dtec 88kw => Motul 8100 ECO-clean 0W30
Re: přechod z 10w40 na 5w40/30 1.2 TSI Roomster
Riesil sa tu (velmi off topic) 6 valec od BMW (3l?) a tvoja poznamka bola dost vseobecna.Pitris píše:to PHILIPZ:
Tak snad jsme ve vlákně o VW 1.2 TSI....
Suzuki Ignis 2005 1.3L benzin - na zaciatku 2017 dosiahol Ignac 333 tisic km najazd a stale jazdi
Mazda6 Skyactiv 2016 2.5L benzin + MO CFS 5w-40 NT+ + MO Petrol Power ECOMAX
https://www.spritmonitor.de/en/detail/769867.html
Mazda6 Skyactiv 2016 2.5L benzin + MO CFS 5w-40 NT+ + MO Petrol Power ECOMAX
https://www.spritmonitor.de/en/detail/769867.html
Re: přechod z 10w40 na 5w40/30 1.2 TSI Roomster
Asi jo, sorry....
Čím větší obsah a víc válců, tím míň motoru vadí nízké otáčky.
Čím větší obsah a víc válců, tím míň motoru vadí nízké otáčky.
Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan, manuál.
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF