Oleje do novodobých Hond a vše kolem
Moderátor: Colommbo
Re: Honda HR-V 2016 (1.5 I-VTEC 96Kw) jaký motorový olej?
Tak v hybridu se dá 0w20 pochopit, bo hned po zapnutí spalovacího motoru jde ten do otáček. A dlouho (asi) nepojede. A snad z toho nikdo neudělá "haťapku" a neuvaří olej 0w20 po dálnici jízdou na benzin kvůli tomu výfuku v bloku A zaplaťbůh za ten interval vyměny oleje - tady je svět ještě v pořádku Jen by mě zajímalo, jak budou počítat ty kilometry. Na benzin/na baterky
Jinak ta jednapětka s turbem nejede špatně - byl jsem se svézt se Civicem. A hybrid u mne (snad dlouhou dobu) nehrozí, páč Civic sedan (někdy v budoucnu nahradí Accorda) je ještě klasika 1.5T....
Jinak ta jednapětka s turbem nejede špatně - byl jsem se svézt se Civicem. A hybrid u mne (snad dlouhou dobu) nehrozí, páč Civic sedan (někdy v budoucnu nahradí Accorda) je ještě klasika 1.5T....
Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan, manuál.
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Re: Honda HR-V 2016 (1.5 I-VTEC 96Kw) jaký motorový olej?
Pitris:
Na rozdíl od koncernu VW, se hybridní pohon Hondy (e:hev) vždy, když je vychladlý, spouští na spalovací motor. Tím se alespoň trochu zajistí jeho prohřátí. U koncernu to není vymyšleno úplně ideálně, protože třeba u hybridní Octavie RS MK4 se i v chladu rozjíždíš na elektromotor. No a pokud řidič (osel) během toho bude chtít třeba předjíždět, spustí se studený "spalovák", který vyletí do otáček. Proto v koncernu použili bytelnější 1.4TSI a ne 1.5TSI. Jestli to bude stačit, těžko teď soudit.
U Hondy bych se asi nebál, že u vývoje někdo nepřemýšlel. Ujel jsem s tím docela dost kilometrů v různých režimech a nebylo tam nic, co by mi bytostně vadilo (rozuměj, u auta na dojíždění do práce).
U téhle Hondy je použitý docela kapacitně malý akumulátor. Z jeho energie ujedeš sotva 3-5 km, ale to nevadí, protože se průběžně dobíjí rekuperací a zmiňovaným spalovákem. No a tím, že se spalovák hlásí poměrně často "ke slovu", byť pouze jako generátor, zůstává prohřátý, což je jen ku prospěchu věci.
Jel jsem s tím i po dálnici. Při konstantní 140 km/h byl v autě na eCVT docela klid a neměl jsem pocit, že by spalovák letěl do vysokých otáček. Takže, pokud se s tím někdo vydá na chalupu po naší dálniční síti, motor protestovat nebude a neměl by se uvařit
Vyladěné to mají překvapivě dobře i po stránce spotřeby PHM. Ve městě do 3l/100 km, kombinace "motající se" kolem 4l/100 km.
Výměnný/servisní inzerval se bude počítat klasicky podle ODOmetru, když to auto má spalovák de facto stále v permanenci. Ona i spotřeba paliva se zde počítá pouze v l/100 km, protože to není plug in hybrid. Nedobíjíš ze zásuvky, pouze leješ benzín. Tenhle systém (z ekopohonů) mi dává smysl asi nejvíc. Nepotřebuješ těžké a drahé akumulátory, nemusíš hledat zásuvky, o nic se nestaráš. A srazíš spotřebu paliva/emisí na rozumnou mez. Ale ani to žel Bohu ekoteroristům nestačí.
Vím, o čem píšeš. Chápu "přesvědčené" hondaře, že Honda je o vysokých otáčkách, jekotu mototoru, ale za chvíli ani z toho nezbyde nic. Taky jsem k 1.5T původně přistupoval s despektem, ale tenhle motor se Hondě podařil rozumně vyladit tak, že tam trocha toho "old schoolu" zůstalo. Prostě na turbomotor hezká linearita, ne jak koncern, volnoběh-->nic--> kopanec-->a zase nic.
Škoda jen, že se tu Civic 10G prodejně tolik nechytl, jak třeba ve státech. Za pár let nebude na poli ojetin z čeho moc vybírat.
Na rozdíl od koncernu VW, se hybridní pohon Hondy (e:hev) vždy, když je vychladlý, spouští na spalovací motor. Tím se alespoň trochu zajistí jeho prohřátí. U koncernu to není vymyšleno úplně ideálně, protože třeba u hybridní Octavie RS MK4 se i v chladu rozjíždíš na elektromotor. No a pokud řidič (osel) během toho bude chtít třeba předjíždět, spustí se studený "spalovák", který vyletí do otáček. Proto v koncernu použili bytelnější 1.4TSI a ne 1.5TSI. Jestli to bude stačit, těžko teď soudit.
U Hondy bych se asi nebál, že u vývoje někdo nepřemýšlel. Ujel jsem s tím docela dost kilometrů v různých režimech a nebylo tam nic, co by mi bytostně vadilo (rozuměj, u auta na dojíždění do práce).
U téhle Hondy je použitý docela kapacitně malý akumulátor. Z jeho energie ujedeš sotva 3-5 km, ale to nevadí, protože se průběžně dobíjí rekuperací a zmiňovaným spalovákem. No a tím, že se spalovák hlásí poměrně často "ke slovu", byť pouze jako generátor, zůstává prohřátý, což je jen ku prospěchu věci.
Jel jsem s tím i po dálnici. Při konstantní 140 km/h byl v autě na eCVT docela klid a neměl jsem pocit, že by spalovák letěl do vysokých otáček. Takže, pokud se s tím někdo vydá na chalupu po naší dálniční síti, motor protestovat nebude a neměl by se uvařit
Vyladěné to mají překvapivě dobře i po stránce spotřeby PHM. Ve městě do 3l/100 km, kombinace "motající se" kolem 4l/100 km.
Výměnný/servisní inzerval se bude počítat klasicky podle ODOmetru, když to auto má spalovák de facto stále v permanenci. Ona i spotřeba paliva se zde počítá pouze v l/100 km, protože to není plug in hybrid. Nedobíjíš ze zásuvky, pouze leješ benzín. Tenhle systém (z ekopohonů) mi dává smysl asi nejvíc. Nepotřebuješ těžké a drahé akumulátory, nemusíš hledat zásuvky, o nic se nestaráš. A srazíš spotřebu paliva/emisí na rozumnou mez. Ale ani to žel Bohu ekoteroristům nestačí.
Vím, o čem píšeš. Chápu "přesvědčené" hondaře, že Honda je o vysokých otáčkách, jekotu mototoru, ale za chvíli ani z toho nezbyde nic. Taky jsem k 1.5T původně přistupoval s despektem, ale tenhle motor se Hondě podařil rozumně vyladit tak, že tam trocha toho "old schoolu" zůstalo. Prostě na turbomotor hezká linearita, ne jak koncern, volnoběh-->nic--> kopanec-->a zase nic.
Škoda jen, že se tu Civic 10G prodejně tolik nechytl, jak třeba ve státech. Za pár let nebude na poli ojetin z čeho moc vybírat.
DOHC VTEC TURBO 243kW HGO 0W20
SOHC 16V 66kW MAX LIFE 5W40
DOHC PARALLEL-TWIN 52 kW MOTUL 300V 10W40
SOHC 16V 66kW MAX LIFE 5W40
DOHC PARALLEL-TWIN 52 kW MOTUL 300V 10W40
Re: Honda HR-V 2016 (1.5 I-VTEC 96Kw) jaký motorový olej?
Je fakt že já se o elektroauta / o hybridy nikdy moc nezajímal, bo doufám že jestě dlouho mě nebudou "smět do baráku". Ale to jak píšeš o hybridu v Jazzu zní rozumně, a bude to (snad i dlouhodobě) fungovat
A snad nějaký ten Civic sedan 1.5T POTOM někdy (řikám si Accord 2.4 byl k 50-ti nám, tak Civic 1.5T bude k 60-ti nám ) seženu.
A snad nějaký ten Civic sedan 1.5T POTOM někdy (řikám si Accord 2.4 byl k 50-ti nám, tak Civic 1.5T bude k 60-ti nám ) seženu.
Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan, manuál.
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Re: Honda HR-V 2016 (1.5 I-VTEC 96Kw) jaký motorový olej?
Pitris:
O spolehlivost bych se nebál, mají s tím zkušenosti už ve třetí generaci.
Typický uživatel hybridů také nejsem, jen se o to zajímám, bo Honda je srdeční značka. Škoda jen, že pokud bude člověk mít "chuť" na novou Hondu se spalovákem, bude si ji muset nechat dovézt z Kanady (mimochodem Accord 10G s K20C4 je nádherné a velmi dynamické auto /Fomi zde dováží/).
Pro mě z toho vyplývá jediné, udržovat FK7 při životě, jak jen jde, bo nebudou.
Snad Ti ta Tvá idea na 60 výjde, chlape
O spolehlivost bych se nebál, mají s tím zkušenosti už ve třetí generaci.
Typický uživatel hybridů také nejsem, jen se o to zajímám, bo Honda je srdeční značka. Škoda jen, že pokud bude člověk mít "chuť" na novou Hondu se spalovákem, bude si ji muset nechat dovézt z Kanady (mimochodem Accord 10G s K20C4 je nádherné a velmi dynamické auto /Fomi zde dováží/).
Pro mě z toho vyplývá jediné, udržovat FK7 při životě, jak jen jde, bo nebudou.
Snad Ti ta Tvá idea na 60 výjde, chlape
DOHC VTEC TURBO 243kW HGO 0W20
SOHC 16V 66kW MAX LIFE 5W40
DOHC PARALLEL-TWIN 52 kW MOTUL 300V 10W40
SOHC 16V 66kW MAX LIFE 5W40
DOHC PARALLEL-TWIN 52 kW MOTUL 300V 10W40
Re: Honda HR-V 2016 (1.5 I-VTEC 96Kw) jaký motorový olej?
Tak Accord 10g s turbodvoulitrem a 250-ti kobylkama je pěkná věcička, ale jestli půjdou dovézt do Evropy i v budoucnu toť otázka. A taky jestli na to nebude daň větší nez cena auta Ty ekologičtí teroristi jsou schopní všeho
A ano. Nezbude nám než se o ty současný auta (po)starat. A snad se i prvni majitel mého budoucího auta postará taky
A ano. Nezbude nám než se o ty současný auta (po)starat. A snad se i prvni majitel mého budoucího auta postará taky
Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan, manuál.
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Re: Honda HR-V 2016 (1.5 I-VTEC 96Kw) jaký motorový olej?
dneska bezna vec, v tom riziko neni, motory aj v strednej zatazi maju vela % egr. a to velmi znizuje teplotu.A snad z toho nikdo neudělá "haťapku" a neuvaří olej 0w20 po dálnici jízdou na benzin kvůli tomu výfuku v bloku
benefit je ze sa rychlo dostane na pracovnu teplotu.
vacsi problem je priamostrek, myslim ze hondy na zapade trpeli na silne riedenie oleja benzinom. snazili sa to "opravit" prehratim rj a skracovanim intervalu. (nepamatam si presne, asi to bola 1,5t)
LPG X-CESS VST
MOBIL SUPER 3000 X1 Eurol Engine Oil Treat LQ-Molygen TOTAL INEO 0W30
MOBIL SUPER 3000 X1 Eurol Engine Oil Treat LQ-Molygen TOTAL INEO 0W30
Re: Honda HR-V 2016 (1.5 I-VTEC 96Kw) jaký motorový olej?
Pitris:
Jj, Accord 10G je krasavec, ale absolutně mimo rozpočet. S dovozem, clem a poplatky za legalizaci a přihlášení na RT, milion, bez daně. Pro podnikatele asi fajn, my to "neodepíšeme".
Kdo ví co bude, nechme se překvapit. Hýčkejme, co máme
Já taky zprvu brblal, že mám v autě GPF, ale holt jsem zaspal s koupí a tak není zbytí, od 8/2018 je mají všechny GDI Hondy. V souvislostí s tím, byl následně upraven i termomanagent motoru, taķže se podařilo z větší části vyrušit ředění oleje palivem. Že jim to "klaplo", mohu za sebe potvrdit, protože při mých krátkých trasách, mám s tímhle nešvarem přímovstřiků, klid. A ruku na srdce, tohle netrápilo i Hondu, ale i Mazdí Skyactivy, VW Group, Suzuki... No, i kdyby, s mými/našimi servisními intervaly/výměnami oleje, pohoda jazz
Jj, Accord 10G je krasavec, ale absolutně mimo rozpočet. S dovozem, clem a poplatky za legalizaci a přihlášení na RT, milion, bez daně. Pro podnikatele asi fajn, my to "neodepíšeme".
Kdo ví co bude, nechme se překvapit. Hýčkejme, co máme
Já taky zprvu brblal, že mám v autě GPF, ale holt jsem zaspal s koupí a tak není zbytí, od 8/2018 je mají všechny GDI Hondy. V souvislostí s tím, byl následně upraven i termomanagent motoru, taķže se podařilo z větší části vyrušit ředění oleje palivem. Že jim to "klaplo", mohu za sebe potvrdit, protože při mých krátkých trasách, mám s tímhle nešvarem přímovstřiků, klid. A ruku na srdce, tohle netrápilo i Hondu, ale i Mazdí Skyactivy, VW Group, Suzuki... No, i kdyby, s mými/našimi servisními intervaly/výměnami oleje, pohoda jazz
DOHC VTEC TURBO 243kW HGO 0W20
SOHC 16V 66kW MAX LIFE 5W40
DOHC PARALLEL-TWIN 52 kW MOTUL 300V 10W40
SOHC 16V 66kW MAX LIFE 5W40
DOHC PARALLEL-TWIN 52 kW MOTUL 300V 10W40
Re: Honda HR-V 2016 (1.5 I-VTEC 96Kw) jaký motorový olej?
Asi tak. A bo poslední možnej Accord sedan je ten co mám teď tak proto ten Civic sedan. Ono to pojede plusminus stejně, a s tím GPF se holt budu muset pak smířit. Ovšem zase u benzinu to neni až taková patálie jak u nafty. A radši GPF jak baterkoautoLibor píše:Pitris:
Jj, Accord 10G je krasavec, ale absolutně mimo rozpočet....
Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan, manuál.
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Re: Honda HR-V 2016 (1.5 I-VTEC 96Kw) jaký motorový olej?
Tak on by šel pořídit i Acco 9G, ale to mi příjde jako větší facelift 8G a nelíbí se mi tak. Coupé ano, ale zase ten diskomfort a s V6 to není ideální daily car.
Karosařiny tady taky bude málo, ne, tudy cesta nevede. Nicméně, pokud člověk chce, Fomi to servisovat umí, ověřoval jsem.
Civic 10G v sedanu by byl ideál. Díly na běžný servis jsou i v zavedené druhovýrobě (třeba filtry, brzdy), plechařiny je v Polsku mraky a za fajné peníze. Výhoda v sedanu je oproti mému v tom, že tam jsou jednodušší tlumiče pérování (neadaptabilní), čili za třetinu cenu mých. A je, oproti 5D tišší od podvozku. Holt sedan.
Máme v klubu kluky s vyššími nájezdy a GPF drží. Jak píšeš, je propustnější a malinko jednodušší, než DPF. V Civiku ho umístili hned za motorem, čili má brzy optimální teplotu, což je alfou a omegou správné funkce. Dobrá zpráva je, že zástavba GPF ten motor neutlumila, pořád má říz
A hlavně, stále ACEA C3, ne C5
Karosařiny tady taky bude málo, ne, tudy cesta nevede. Nicméně, pokud člověk chce, Fomi to servisovat umí, ověřoval jsem.
Civic 10G v sedanu by byl ideál. Díly na běžný servis jsou i v zavedené druhovýrobě (třeba filtry, brzdy), plechařiny je v Polsku mraky a za fajné peníze. Výhoda v sedanu je oproti mému v tom, že tam jsou jednodušší tlumiče pérování (neadaptabilní), čili za třetinu cenu mých. A je, oproti 5D tišší od podvozku. Holt sedan.
Máme v klubu kluky s vyššími nájezdy a GPF drží. Jak píšeš, je propustnější a malinko jednodušší, než DPF. V Civiku ho umístili hned za motorem, čili má brzy optimální teplotu, což je alfou a omegou správné funkce. Dobrá zpráva je, že zástavba GPF ten motor neutlumila, pořád má říz
A hlavně, stále ACEA C3, ne C5
DOHC VTEC TURBO 243kW HGO 0W20
SOHC 16V 66kW MAX LIFE 5W40
DOHC PARALLEL-TWIN 52 kW MOTUL 300V 10W40
SOHC 16V 66kW MAX LIFE 5W40
DOHC PARALLEL-TWIN 52 kW MOTUL 300V 10W40
Re: Honda HR-V 2016 (1.5 I-VTEC 96Kw) jaký motorový olej?
Pane dík Já jsem něco o tom Civicu taky zjišťoval, ale takto do hloubky ne.
Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan, manuál.
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
- Colommbo
- Příspěvky: 9993
- Registrován: pon led 23, 2012 20:46
- Bydliště: kutnohorsko-kolínské pohraničí
Re: Honda HR-V 2016 (1.5 I-VTEC 96Kw) jaký motorový olej?
Nechtěl jsem, ale musím oponovat - po víc jak dvaceti letech za volantem šestihrnku mohu odpovědně prohlásit, že pro každodenní užívání neznám nic lepčího...!Libor píše:...s V6 to není ideální daily car...
W124 E320 Coupé R6 162kW 1994, 5Q man. Getrag "psí noha",
Shell HU 5W40, přev. Ravenol ATF Fluid, dif. Castrol Axle Z Limited Slip 90
Shell HU 5W40, přev. Ravenol ATF Fluid, dif. Castrol Axle Z Limited Slip 90
Re: Honda HR-V 2016 (1.5 I-VTEC 96Kw) jaký motorový olej?
Pitris:
Není vůbec zač Auto si chci nechat co nejdéle, takže Ti pak za deset let mohu poreferovat, jak to po letech šlape, nebo případná úskalí se vzájemným soužitím
Colommbo:
No, sám nevím, kolik by mi V6 sežrala paliva na trasách 11 km do práce a třeba 3 km do školy, to je pravda. Možná 13, možná 15 l/100 km Nevím ani, kolik času takový 3.5 V6 potřebuje k prohřátí na provozní teplotu (R4 na to teď potřebuje 8 km).
Moje poznámka se váže hlavně na karoserii typu coupé (zmiňovaný Accord V6). Nevím, jak moc by mladého bavilo skákat dozadu přes sklopenou sedačku, navíc třeba v dešti.
Já vím, že po Omeze teď sedláš MB, obé s V6 (R6?) a lebedíš si blahem.
Já bych si to u sebe dokázal, s ohledem na výše uvedené, představit pouze jako auto na víkendy a tak za 10 let To už bude toto coupé i cenově přijatelnější
Není vůbec zač Auto si chci nechat co nejdéle, takže Ti pak za deset let mohu poreferovat, jak to po letech šlape, nebo případná úskalí se vzájemným soužitím
Colommbo:
No, sám nevím, kolik by mi V6 sežrala paliva na trasách 11 km do práce a třeba 3 km do školy, to je pravda. Možná 13, možná 15 l/100 km Nevím ani, kolik času takový 3.5 V6 potřebuje k prohřátí na provozní teplotu (R4 na to teď potřebuje 8 km).
Moje poznámka se váže hlavně na karoserii typu coupé (zmiňovaný Accord V6). Nevím, jak moc by mladého bavilo skákat dozadu přes sklopenou sedačku, navíc třeba v dešti.
Já vím, že po Omeze teď sedláš MB, obé s V6 (R6?) a lebedíš si blahem.
Já bych si to u sebe dokázal, s ohledem na výše uvedené, představit pouze jako auto na víkendy a tak za 10 let To už bude toto coupé i cenově přijatelnější
DOHC VTEC TURBO 243kW HGO 0W20
SOHC 16V 66kW MAX LIFE 5W40
DOHC PARALLEL-TWIN 52 kW MOTUL 300V 10W40
SOHC 16V 66kW MAX LIFE 5W40
DOHC PARALLEL-TWIN 52 kW MOTUL 300V 10W40
- Colommbo
- Příspěvky: 9993
- Registrován: pon led 23, 2012 20:46
- Bydliště: kutnohorsko-kolínské pohraničí
Re: Honda HR-V 2016 (1.5 I-VTEC 96Kw) jaký motorový olej?
Máš pravdu, kupé si užívám až teď na starý kolena, jezdím sám či max. ve dvou (tata, přítelka.) Však se taky jednou dočkáš... Mimochodem, Accord Coupé je nádherná věc, netušil jsem, že se něco takovýho dělalo (podobně jako W124 jsem znal jen jako sedan či kombi), koukal jsem jak blázen!
W124 E320 Coupé R6 162kW 1994, 5Q man. Getrag "psí noha",
Shell HU 5W40, přev. Ravenol ATF Fluid, dif. Castrol Axle Z Limited Slip 90
Shell HU 5W40, přev. Ravenol ATF Fluid, dif. Castrol Axle Z Limited Slip 90
Re: Honda HR-V 2016 (1.5 I-VTEC 96Kw) jaký motorový olej?
Colommbo:
Však jednou možná příjde čas, vůbec nevylučuji tuto alternativu
Teď by to byl rozmar a rok tichá domácnost, sotva 10 měsíců po koupi Civiku
Coupé od Accordu se mi vždy líbily, už od 4G nádherná auta a slušné motory. Šilhám (ve svých snech) po tomhle typu:
https://www.sauto.cz/osobni/detail/hond ... d/68995512
Však jednou možná příjde čas, vůbec nevylučuji tuto alternativu
Teď by to byl rozmar a rok tichá domácnost, sotva 10 měsíců po koupi Civiku
Coupé od Accordu se mi vždy líbily, už od 4G nádherná auta a slušné motory. Šilhám (ve svých snech) po tomhle typu:
https://www.sauto.cz/osobni/detail/hond ... d/68995512
DOHC VTEC TURBO 243kW HGO 0W20
SOHC 16V 66kW MAX LIFE 5W40
DOHC PARALLEL-TWIN 52 kW MOTUL 300V 10W40
SOHC 16V 66kW MAX LIFE 5W40
DOHC PARALLEL-TWIN 52 kW MOTUL 300V 10W40
Re: Honda HR-V 2016 (1.5 I-VTEC 96Kw) jaký motorový olej?
Hmmm, tak už je pryč Libilo se i někomu jinýmu
Jinak Libore, škoda že sis nekoupil sedana. Ale neříkám - možná se pak domluvíme
Jinak Libore, škoda že sis nekoupil sedana. Ale neříkám - možná se pak domluvíme
Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan, manuál.
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF