Elektromobil-ita
Moderátor: Colommbo
Re: Elektromobil-ita
Opravdu není všechno tak zelené jak se tváří, resp. jak by to ekologové chtěli mít https://www.autoforum.cz/predstaveni/se ... .sznhp.box
Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan, manuál.
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Re: Elektromobil-ita
Kolik fundovaných a dobře placených lidí hodnotí výhody a nevýhody.
My, co víme od začátku , že to je pičovina, tak máme za to hovno.
My, co víme od začátku , že to je pičovina, tak máme za to hovno.
BMW R 1100 RT - Brumla
BMW R 1200 RT - Bělouš
Valvoline All-Climate 20W-50
BMW R 1200 RT - Bělouš
Valvoline All-Climate 20W-50
- Colommbo
- Příspěvky: 9944
- Registrován: pon led 23, 2012 20:46
- Bydliště: kutnohorsko-kolínské pohraničí
Re: Elektromobil-ita
Na základě před nějakými roky učiněných nesmyslných rozhodnutí bylo do automobilového e-programu nasypáno už nepředstavitelné množství peněz, tož dneska se ti odpovědní možná bojí při(u-)znat, že je to celé pí*ovina a slepá ulička. Druhou možností je, že té cestě stále ještě věří. Co z toho je horší...?
W124 E320 Coupé R6 162kW 1994, 5Q man. Getrag "psí noha",
Shell HU 5W40, přev. Ravenol ATF Fluid, dif. Castrol Axle Z Limited Slip 90
Shell HU 5W40, přev. Ravenol ATF Fluid, dif. Castrol Axle Z Limited Slip 90
Re: Elektromobil-ita
ked kobalt je drahsi ako med ci nikel..s panom bohom
neodym este viac (polovica za striebro..)
neodym este viac (polovica za striebro..)
LPG X-CESS VST
MOBIL SUPER 3000 X1 Eurol Engine Oil Treat LQ-Molygen TOTAL INEO 0W30
MOBIL SUPER 3000 X1 Eurol Engine Oil Treat LQ-Molygen TOTAL INEO 0W30
Re: Elektromobil-ita
premerali baterkovy pezot e2008, na rychlonabke ionity ich 146km dojaz vysiel kurewsky draho 54€. v porovnani ako benzinak s 28l/100
pocitana spotreba 16.8 kWh/100... to jest ~1,9l benzinu (1,6l nafty) po konverzii
efektivna kapacita baterii 46.2 kWh (celkom slusne).. to jest mat 5,2L nadrz a cakat na nabke jak kokot hodinu (vyse) kym sa to natankuje, 44kW ac charger
odhadovany dojaz 275 km
https://www.largus.fr/actualite-automob ... 06396.html
problemy elektrodebility.
bohudik za plyn, 16€/500km
pocitana spotreba 16.8 kWh/100... to jest ~1,9l benzinu (1,6l nafty) po konverzii
efektivna kapacita baterii 46.2 kWh (celkom slusne).. to jest mat 5,2L nadrz a cakat na nabke jak kokot hodinu (vyse) kym sa to natankuje, 44kW ac charger
odhadovany dojaz 275 km
https://www.largus.fr/actualite-automob ... 06396.html
problemy elektrodebility.
bohudik za plyn, 16€/500km
LPG X-CESS VST
MOBIL SUPER 3000 X1 Eurol Engine Oil Treat LQ-Molygen TOTAL INEO 0W30
MOBIL SUPER 3000 X1 Eurol Engine Oil Treat LQ-Molygen TOTAL INEO 0W30
Re: Elektromobil-ita
Práve pre tie prachy sa v tom musí pokračovat za každu cenu. Keby vysvitlo,že miliardy su v tahu za nič,to by bol nemalý škandál a padali by hlavy. Tak to musí íst skrátka dalej,vývoj ide dopredu,niečo sa tam zlepší a negatíva sa skrátka zamlčia. To,že sa pri tankovaní stratí 20l benzínu nestojí za zmienku,ved to netečie po zemi,ale vyletí komýnom-to sa už nikto nedozvie,že to bolo kvoli rýchlonabíjaniu.Colommbo píše:Na základě před nějakými roky učiněných nesmyslných rozhodnutí bylo do automobilového e-programu nasypáno už nepředstavitelné množství peněz, tož dneska se ti odpovědní možná bojí při(u-)znat, že je to celé pí*ovina a slepá ulička. Druhou možností je, že té cestě stále ještě věří. Co z toho je horší...?
Suzuki SV 1000,Opel Insignia Sport Tourer CDTI 153kW,Opel Vectra 1,7 DT-išla do sveta
Re: Elektromobil-ita
takze EU pritvrdzuje
Evropa se definitivně zbláznila. Chce ještě zpřísnit limit emisí
https://www.idnes.cz/auto/zpravodajstvi ... tomoto_fdv
neviem ani co na to povedat ... ze tak na silu chcu presadit elektromobily
Evropa se definitivně zbláznila. Chce ještě zpřísnit limit emisí
https://www.idnes.cz/auto/zpravodajstvi ... tomoto_fdv
neviem ani co na to povedat ... ze tak na silu chcu presadit elektromobily
Tieto auta mam na krku:
Daewoo Matiz 0,8 l 37kW rok 2001
Seat Inca SDI 47kW AEY
PSA Berlingo 1,4 l 55kW KFW
PSA Xara Picasso 1,6l 80kW NFU
Touran diesel 2006
Rexton SsangYong 2010
uzitocne info: post27317.html#p27317
Daewoo Matiz 0,8 l 37kW rok 2001
Seat Inca SDI 47kW AEY
PSA Berlingo 1,4 l 55kW KFW
PSA Xara Picasso 1,6l 80kW NFU
Touran diesel 2006
Rexton SsangYong 2010
uzitocne info: post27317.html#p27317
Re: Elektromobil-ita
eurohujeri zasrani
LPG X-CESS VST
MOBIL SUPER 3000 X1 Eurol Engine Oil Treat LQ-Molygen TOTAL INEO 0W30
MOBIL SUPER 3000 X1 Eurol Engine Oil Treat LQ-Molygen TOTAL INEO 0W30
Re: Elektromobil-ita
Evropa chcípne na ekologii
Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan, manuál.
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Re: Elektromobil-ita
https://translate.google.com/translate? ... 030-167573
bruselbuzny utociaPodľa našich kolegov z AFP Brusel pripravuje na budúci týždeň vyhlásenie sprísnenia cieľov znižovania emisií skleníkových plynov do roku 2030. To by potom malo okamžitý dopad na stupnice emisií CO2, toto čo by sa rovnako dotklo výrobcov automobilov ako vodičov.
Dôsledky pre automobilový priemysel budú pravdepodobne dramatické! Aj keď sa už mnoho výrobcov snaží splniť normy stanovené Európskou komisiou, pokiaľ ide o emisie CO2, dozvedáme sa, že tieto ciele by mohli byť ešte prísnejšie! Do tej doby sme hovorili o -40% CO2 do roku 2030 v porovnaní s rokom 1990. Nový cieľ pre rok 2030 by sa mohol stanoviť v rozmedzí -50 až -55% v porovnaní s rokom 1990!
LPG X-CESS VST
MOBIL SUPER 3000 X1 Eurol Engine Oil Treat LQ-Molygen TOTAL INEO 0W30
MOBIL SUPER 3000 X1 Eurol Engine Oil Treat LQ-Molygen TOTAL INEO 0W30
Re: Elektromobil-ita
no tak potom v 2050 budu musiet vypuštat čistý O2.
Suzuki SV 1000,Opel Insignia Sport Tourer CDTI 153kW,Opel Vectra 1,7 DT-išla do sveta
-
- Příspěvky: 1245
- Registrován: ned zář 24, 2017 8:08
Re: Elektromobil-ita
Spíš za tim bude úplně něco jiného. Spíš aby měli auta jen vyvolení a bohatí pac ubývá zdroju jak porad vysavame zemi
Re: Elektromobil-ita
A myslíš že to ti pitomí bruselšti ekomagoři budou (chtít) slyšet?
Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan, manuál.
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
- Colommbo
- Příspěvky: 9944
- Registrován: pon led 23, 2012 20:46
- Bydliště: kutnohorsko-kolínské pohraničí
Re: Elektromobil-ita
Polestar !
W124 E320 Coupé R6 162kW 1994, 5Q man. Getrag "psí noha",
Shell HU 5W40, přev. Ravenol ATF Fluid, dif. Castrol Axle Z Limited Slip 90
Shell HU 5W40, přev. Ravenol ATF Fluid, dif. Castrol Axle Z Limited Slip 90