Jerry3 píše:Pokud jde o řečnickou otázku, pak OK. Pokud však jde o skutečnou otázku, pak se stačí obrátit na sociální psychologii, která odpověď(di) poskytuje. A to, co zde kritizuji, je toho pouze logickým následkem.
si myslim ze su 2 skupiny ktore kupia koncern. znackari, a lahko ovplyvnitelni ludia bez vlastneho nazoru.
ze sa dobre predavali aj kazove tsi, to znackarom nevadi, kupia nabuduce znova. lebo vernost znacke.
da sa predpokladat, ze keby koncern vyrobil destruktivnu pohromu (ze ich doteraz nebolo malo), mnoho ludi by si to nevsimlo, a kupili by v buducnosti zas koncern.
druha skupina - na tu vplyva rodina, ci okolie. "
folcvagn je nejlepci, xyz se serou furt-nebrat" tito ludia su lahko ovplynitelni, nemaju svoj pevny nazor. natlak okolia staci, aby sa preorientovali.
inak sa to neda vysvetlit, preco by slobodna mlada baba kupovala pasat f kombajnu. naco jej realne take auto je? nanic, len vozi vzduch a nevie s tym parkovat.
vid dalsi pripad z fora, ked typek bez skusobnej jazdy kupil novy vag, a potom nadaval.
ja sa vystavujem riziku, ze som tiez koncernak.
s tym rozdielom, ze prve auto za symbolicku sumu a ze som si pred nakupom noveho preskusal aj ostatne znacky.