HTP po vymene rozvodu
Moderátor: Colommbo
Re: HTP po vymene rozvodu
Když se vrátím k hliníkové hlavě. Po každém sundání se musí srovnat. Osobně jsem je na frézce srovnával. Jde o srovnání v řádu 0,05-0,1 mm dle vymačkání a zkroucení.
BMW R 1100 RT - Brumla
BMW R 1200 RT - Bělouš
Valvoline All-Climate 20W-50
BMW R 1200 RT - Bělouš
Valvoline All-Climate 20W-50
Re: HTP po vymene rozvodu
Tak mě napadla k mé výměně rozvodu s repasí hlavy ještě jedna věc. Před opravou studený motor se párkrát převalil a nastartoval cca na 1200 ot a klesl pod ticíc kde držel. Teď studený motor chytne hned na otočení a vylítne na 1500 ot. a následně klesne zpátky pod ticíc kde drží, akorát po delším stání při nastartování a vylítnutí do 1500ot. jde slyšet takové jakoby zaklepání a hned se to ztiší. Je možné že si hydroštely nějak jinak sedly, nebo to je tím, že mi to hned chytne a tím je slyším ? Nemáte někdo s tímto zkušenosti ? Dřív jsem toto nikdy neslyšel.
Re: HTP po vymene rozvodu
Kadle nesouhlasím. Pokud motor nezdech na extremni teploty a podle toho co je za blok, se hlava nemusi vzdy rovnat. Hlinikovo slitinova. Je pomerne tvarna a přizpůsobiva. Jasně, dle tesneni a kvalite utazeni resp systemu.
Nebavim se o vlozkach. Tedy valcu...
Nebavim se o vlozkach. Tedy valcu...