ahoj, no vzdyt prave proto se takhle ptám. Nechci tu teoretizovat co kdyby a pokud atd. Vec se má tak jak jsem popsal. Neber to ty ani ostatní špatně, ale tady je zakladem vedet kolik presne oleje tam ma byt nalito...nic jiho me nezajima - ani to kolik z toho vytece, protoze to nemusi byt spravne mnozstvi - viz co jsi napsal.Durex píše:Pokud skutečně po vyrovnání by plnil kontrolní šroub svoji funkci a stačilo by tedy pak dolít po kontrolní šroub, udělal bych to. Z mé zkušenosti je důležitější výška hladiny než množství,které nemusí odpovídat. A rovněž pokud to chceš vypustit a odměřit,tak jak si můžeš být pak jistý,že předešlé množství náplně (té odměřené) bylo správně? Mohlo být přelito a nebo někde může být drobný únik a naopak by ho bylo málo ...
Převodový olej - převodovka 6st. 0A4 MQ250 KVT
Moderátor: Colommbo
Re: Převodový olej - převodovka 6st. 0A4 MQ250 KVT
Re: Převodový olej - převodovka 6st. 0A4 MQ250 KVT
To je fakt. Ale i když zjistíš přesné množství, víš prd kolik ho tam po vylití zůstane, a klidně tu almaru tím přesným množstvím přeliješ. A jestli VW udělal kontrolní šroub tak jak ho udělal, asi bych mu tak úplně nevěřil ani kdyby si to auto postavil/naklonil tak, aby byl co nejvýš.
Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan, manuál.
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Re: Převodový olej - převodovka 6st. 0A4 MQ250 KVT
Chápu, že kvůli jednoho motoru v konkrétním modelu nedává smysl dělat novou formu na zřejmě tlakové lití. K tomu možná záměna pri osazení k motoru, je to pro uživatele opruz, ale chapu to. Předepsat množství oleje vyjde levněji.
Re: Převodový olej - převodovka 6st. 0A4 MQ250 KVT
Pokud není správná hladina jasně daná kontrolním šroubem, je úplně bezpředmětné se bavit o "správném" objemu náplně. Jak psal Pitris, vždycky v almaře něco zůstane. Pokud bys chtěl být opravdu pinktlich, tak tu převodovku vyndej, rozpul a naplň.
Toyota GR Yaris - Ravenol DFE 0W20, MTF1, MTF3, DGL
Toyota GR 86 - Ravenol DXG 5W30, Red Line 75W85
Toyota RAV4 2.5 Hybrid - Ravenol EFE 0W16
Toyota GR 86 - Ravenol DXG 5W30, Red Line 75W85
Toyota RAV4 2.5 Hybrid - Ravenol EFE 0W16
- Durex
- Příspěvky: 3948
- Registrován: stř říj 20, 2010 9:17
- Bydliště: Třebechovice p/O
- Kontaktovat uživatele:
Re: Převodový olej - převodovka 6st. 0A4 MQ250 KVT
Jenže to je ten kámen úrazu. Ty chceš vědět přesný množství. Ale jak ti to pomůže? A příklad z praxe: Vím,kolik má být náplň pro výměnu, nicméně důležitější je výška hladiny. A přestože sem to všechno vypustil a data o náplni byla od výrobce,tak abych splnil výšku,tak se to od předepsaného objemového množství lišilo ... né o moc,ale lišilo.roxtidy píše:ahoj, no vzdyt prave proto se takhle ptám. Nechci tu teoretizovat co kdyby a pokud atd. Vec se má tak jak jsem popsal. Neber to ty ani ostatní špatně, ale tady je zakladem vedet kolik presne oleje tam ma byt nalito...nic jiho me nezajima - ani to kolik z toho vytece, protoze to nemusi byt spravne mnozstvi - viz co jsi napsal.
Takže jestliže nevíš,kolik toho tam je, kolik toho tam po vypuštění zůstane a vlastně ani kolik má být náplň,tak to je docela prekérka. Proto bych si opravdu zjistil,jak se provádí kontrola správného množství náplně ... není na to nějaká speciální měrka?
Suzuki GSX 1300R Hayabusa, Suzuki GSXR 750W, Honda CBR 400RR, Honda CBR 600F3, KTM EXC 300 2T, Honda VFR 750,Suzuki Inazuma 750, Kawasaki ZX7R -2x, Kawasaki GPZ 900, Suzuki GSXR 750 K1,Suzuki SV 650, Fiat Ducato 2.3 JTD
Moto-Emergency motoservis
Moto-Emergency motoservis
Re: Převodový olej - převodovka 6st. 0A4 MQ250 KVT
Do motoru mého vozu zní předpis 4,1 l oleje. Přitom mám již po desáté ověřeno, že při výměně se tam prostě víc jak 3,8 l nevejde, tedy pokud chci dodržet horní limit hladiny na měrce. A tak tam víc než těch 3,8 l prostě neliju.
Re: Převodový olej - převodovka 6st. 0A4 MQ250 KVT
Olej v převodovce KVT u O2 1.8 TSI r.v. 2009 jsem nechal měnit letos v dubnu a proběhlo to následovně: koupil jsem v autorizáku podle VINu 2 litry originál G0520512A2 cena 559kč/litr.Potom jsem obvolal ve Znojmě 3 servisy,kde buď neměli čas nebo zájem.Uspěl jsem až v 50km vzdálené Jemnici,Autoopravna Srnec,majitel po telefonu velmi ochotný a znalý věci,má přítomnost na dílně při opravě dokonce byla uvítána.Samotná výměna oleje proběhla jak je popsáno na převodovky-sixta,demontovalo se těleso vzduchového filtru a potrubí,demontoval se vypouštěcí šroub převodovky(imbus č.27 myslím),to vyteklo 0,9 litru oleje,potom se demontovaly jistící šrouby aretačního čepu při zařazené jedničcce,po vytažení čepu vytekl další 1 litr oleje.Nový olej přesně 2 litry se nalil přes trychtýř a šlauch do otvoru po demontování spínače světel zpátečky.Celé to trvalo cca 45 minut včetně výměny oleje v motoru(olej a filtr vlastní),celková cena byla 650 Kč ale s radostí jsem nechal tisícovku.
Převodovka v létě pracuje o hodně lépe než na původní syntetiku G 0520171A2,ted v zimě už to tak slavné není,kdybych to dělal nyní,dal bych tam Ravenol MTF-3 za 350/litr,o něm jsem uvažoval,ale jaksi jsem nakonec nenašel odvahu.
Převodovka v létě pracuje o hodně lépe než na původní syntetiku G 0520171A2,ted v zimě už to tak slavné není,kdybych to dělal nyní,dal bych tam Ravenol MTF-3 za 350/litr,o něm jsem uvažoval,ale jaksi jsem nakonec nenašel odvahu.
O2 FL 09 1.8 TSI 118kW spotřeba oleje 0,5l/10tis.km
Re: Převodový olej - převodovka 6st. 0A4 MQ250 KVT
Olej je potreba taky spravne vypustit. To popsal Maran presne. Pak ti tam zkratka zbyde to co ma a dolijes tam takove mnozstvi oleje podle specifikace. Na to nepotrebujes kontrolni sroub. I proto se uvadi dvoji mnozstvi a to kdyz od prevodovky demontujes i spojku a nebo kdyz jen menis olej v prevodovce. Co je na tom divneho a nepochopitelneho????
Pokud budes mit klasiku a budes to dolivat podle kontrolniho sroubu, tak staci aby si mel auto spatne naklonene, coz se doma stat muze a mas tam najednou spatne mnozstvi oleje.
Tady to mate vysvetlene:
http://www.prevodovky-sixta.cz/index.ph ... dace-oleje
S panem Sixtou jsem si psal, vstricny clovek, akorat on mi napsal 2,2 litru oleje, ale v textu ma 2,0+0,1 oleje. Takze cekam na dalsi odpoved, jestli se treba neuklepl na klavesnici.
Pokud budes mit klasiku a budes to dolivat podle kontrolniho sroubu, tak staci aby si mel auto spatne naklonene, coz se doma stat muze a mas tam najednou spatne mnozstvi oleje.
Tady to mate vysvetlene:
http://www.prevodovky-sixta.cz/index.ph ... dace-oleje
S panem Sixtou jsem si psal, vstricny clovek, akorat on mi napsal 2,2 litru oleje, ale v textu ma 2,0+0,1 oleje. Takze cekam na dalsi odpoved, jestli se treba neuklepl na klavesnici.
Re: Převodový olej - převodovka 6st. 0A4 MQ250 KVT
Na to bych řekl, že u VAGu je to vlastně celé špatně. A právě to mi na tom připadá divné.
Re: Převodový olej - převodovka 6st. 0A4 MQ250 KVT
JInak by me tedy jeste zajimalo co take zminil Maran, a to pouzit jiny olej nez origo....Ravenol by mohl byt velmi dobry...
Re: Převodový olej - převodovka 6st. 0A4 MQ250 KVT
Napustit KVT přes kontrolní otvor by taky teoreticky šlo,trychtýř a 1 metr šlauchu,ale musel bys auto naklonit dozadu,tj.zvednout předek o cca 25cm,plnění na rovině přes kontrolní otvor tam bude 0,3 litru chybět.
O2 FL 09 1.8 TSI 118kW spotřeba oleje 0,5l/10tis.km
Re: Převodový olej - převodovka 6st. 0A4 MQ250 KVT
Jasne Jerry, nejsi priznivcem koncernu. Neberu ti to, ale meldovat tu porad dokola je trapny.
Tak bud vim a poradim, a nebo zkratka drzim pekarnu. Nechapu tyhle prispevky
Tak bud vim a poradim, a nebo zkratka drzim pekarnu. Nechapu tyhle prispevky
Re: Převodový olej - převodovka 6st. 0A4 MQ250 KVT
Ja ten vzduchac klidne sundam, to neni problem. Jen treba tvoje okta ma dle mazacich planu napl 2,0litru. Takze to sedi s tim co tim tam nalil. U me to rika 2,1 litru dle mazacich planu a autorizaku. Pritom v tom je stejna prevodovka. To mi hlava nebere.maran5 píše:Napustit KVT přes kontrolní otvor by taky teoreticky šlo,trychtýř a 1 metr šlauchu,ale musel bys auto naklonit dozadu,tj.zvednout předek o cca 25cm,plnění na rovině přes kontrolní otvor tam bude 0,3 litru chybět.
Re: Převodový olej - převodovka 6st. 0A4 MQ250 KVT
Nechápeš? A že něco je udělaný úplně blbě, to chápeš?roxtidy píše:Nechapu tyhle prispevky
Re: Převodový olej - převodovka 6st. 0A4 MQ250 KVT
ale to me nezajima, ze je to udelany blbe. Je to zkratka takhle. Jen ty mas potrebu to porad ventilovat do okoli. Tvoje prispevky maji nulovou hodnotu. Pokud nemuzes jinak prispet do diskuze, tak nereaguj, to je celkem jednoduchy ne? diky