Koncernak
Moderátor: Colommbo
Re: Koncernak
A dokonce tam, narozdíl ode mě, měla doporučenou rychlost
Re: Koncernak
Ona zatáčka je blbě klopená, což samozřejmě řidiče nijak neomlouvá.
Re: Koncernak
pred nedávnom... čas cca 15:30 (silný dážď a výrazne zhoršená viditeľnosť), mestská čast/obytná zóna - sídlisko, dlhá rovná relatívne úzka nekvalitná cesta s viacerými prechodmi pre chodcov, vedľa ktorej je aj veľká základná škola, škôlka, obchody a pod.. s viacerými odbočkami a vedľajšími "prípojkami" k bytovkám.. vytvárajúce sa menšie zástupy áut, ktoré sa pohybovali z objektívnych príčin relatívne pomaly, miestami až úplne zastavenie.. To samozrejme nevydržal pacient inak povedané prasa za volantom Audi A4 2.0TDI, ktorý absolútne chlievnym bezohľadným spôsobom obehol snáď 5-6 áut na jednu šupu (vrátane mňa) s výrazným prekročením rýchlosti (MPR na tomto úseku je 30km/h) a to dokonca v mieste kde je spomínaná materská školka + prechod pre chodcov.. a v tomto čase s najfrekventovanejším pohybom rodičov s malými deťmi, s najhustejšou premávkou s vysokým rizikom nehôd.. Nuž čo na to povedať..
P.S a ako čerešna na torte, ten lobotomik sa zaradil do medzery pred auto, ktoré púšťalo iné auto stojace na pravo s vyhodenou smerovkou a ktoré sa už rozbiehalo s úmyslom zaradiť (nechýbalo tak veľa a presne v tej medzere sa takmer zrazili
P.S a ako čerešna na torte, ten lobotomik sa zaradil do medzery pred auto, ktoré púšťalo iné auto stojace na pravo s vyhodenou smerovkou a ktoré sa už rozbiehalo s úmyslom zaradiť (nechýbalo tak veľa a presne v tej medzere sa takmer zrazili
Re: Koncernak
Něco podobného minulou neděli večer (byť tedy mimo školní rozvrh): řidič stříbrné oktávky při naprosto nepochopitelném předjíždění mezi dvěma ostrůvky uprostřed silnice na přechodech pro chodce málem sejmul toho přede mnou (donutil ho udělat mu místo za cenu prudkého brzdění), poněvadž proti jelo auto a on se neměl kvůli dalšímu ostrůvku před sebou kam zařadit. A proč? Aby hned na další křižovatce, po cca 300 m, odbočil doprava. Podotýkám, že to bylo na sníženém rychl. limitu 40 a oba (jak já, jako první předjížděný, tak ten přede mnou, jenž to musel nějak - pokud nechtěl skončit nabouraný - vyřešit) jsme ten limit beze zbytku dodržovali.
P.S.: Ve Vídni jsem zhruba před dvěma roky zažil "vyřešení" obdobné situace tím, že na limitu 30 předjíždějící koncerňácký dobytek (jel dle mého odhadu nejmíň 80) objel takový ostrůvek zleva. Jenže tady to kvůli protijedoucímu autu jaksi nešlo.
P.S.: Ve Vídni jsem zhruba před dvěma roky zažil "vyřešení" obdobné situace tím, že na limitu 30 předjíždějící koncerňácký dobytek (jel dle mého odhadu nejmíň 80) objel takový ostrůvek zleva. Jenže tady to kvůli protijedoucímu autu jaksi nešlo.
Re: Koncernak
..ale že vraj si to len moc všímame, resp. VAG "nad-auto" syndróm je len mýtus
Re: Koncernak
Samozřejmě, jak (by) pravil torro!
Akorát já se tomu moc nesměji, neboť se takovým chováním koncerňáků cítím být ohrožen, hlavně jako chodec, cyklista a motocyklista.
Akorát já se tomu moc nesměji, neboť se takovým chováním koncerňáků cítím být ohrožen, hlavně jako chodec, cyklista a motocyklista.
Re: Koncernak
to ani ja nie, ten smiech bol len na margo toho, že to má niekto chuť vôbec nejako obhajovať, prípadne zľahčovať...
Re: Koncernak
Tak to potom ano.
Re: Koncernak
Vidíš, já měl cestou ze srazu opačný problém. Dvakrát jsem uhýbal ohleduprázdně předjíždějicím autům v protisměru. Jednou to byl Mercedes, jednou Ford. Zjevně předem počítali, že jim uhnu. Ve Šternberku mi zase vjela CX-7 černé barvy zprava z vedlejší, aby se pak uprostřed křižovatky v mém pruhu bezdůvodně zastavila a čuměla na mě jako jelen do potkávaček No já na ni taky čuměl Pak se konečně rozhýbala a zařadila do protisměru, takže jsem se mohl opět rozjet.
Nažhaveným koncernům, které jsem potkal, jsem uhnul a ony si mě lehce předjely vzájemná spokojenost
Nažhaveným koncernům, které jsem potkal, jsem uhnul a ony si mě lehce předjely vzájemná spokojenost
Re: Koncernak
A čím žes to jel?
Já jen, že dokud jsem ve všední dny jezdíval služebním koncernovým vozem, tak výskyt mnou popisovaných "příhod" byl nanejvýš poloviční. Ovšem v momentě, kdy jsem přesedl do mého vlastního nekoncernového vozu, se najednou vždy začalo dít to, nad čím se tu rozčiluji.
Já jen, že dokud jsem ve všední dny jezdíval služebním koncernovým vozem, tak výskyt mnou popisovaných "příhod" byl nanejvýš poloviční. Ovšem v momentě, kdy jsem přesedl do mého vlastního nekoncernového vozu, se najednou vždy začalo dít to, nad čím se tu rozčiluji.
Re: Koncernak
V 90. to koncern ještě nebyl
Re: Koncernak
Tohle samozřejmě vím, ovšem z pohledu koncerňáků jsi i tak jejich soukmenovec. Stejně jako já, pokud zrovna řídím koncernový vůz.
Re: Koncernak
A platí to i opačně? Že mi proto nekoncerňáci dělali naschvály?
Re: Koncernak
Toho jsem si nevšiml. A to jsem koncernovými vozy najezdil hodně desítek tisíc km napříč celou Evropou. Ovšem je pravda, že pokud jsem svého času ještě občas použil tchánovu Š120L (měl jsem rád ten pohled na ručičku tachometru již "mimo rozsah" ), tak jsem něco takového pozoroval. Tam to ovšem nebylo nějakým "antikorceňáctvím" (to by asi k ještě skutečně českému autu z r.v. 1987 nikdo nevztáhl ), ale spíše automatickým předpokladem naprosté většiny těch kolem, že je určitě budu zdržovat.
Re: Koncernak
ako si to dosiahol?(měl jsem rád ten pohled na ručičku tachometru již "mimo rozsah" ),
ten motor mal obmedzeny vykon , mal som skodu 110LS a viac ako 130 to nedalo aj keby co bolo , najlepsie sa to citilo pri cca 100-110, paradoxne pri 80 to hucalo najviac
Tieto auta mam na krku:
Daewoo Matiz 0,8 l 37kW rok 2001
Seat Inca SDI 47kW AEY
PSA Berlingo 1,4 l 55kW KFW
PSA Xara Picasso 1,6l 80kW NFU
Touran diesel 2006
Rexton SsangYong 2010
uzitocne info: post27317.html#p27317
Daewoo Matiz 0,8 l 37kW rok 2001
Seat Inca SDI 47kW AEY
PSA Berlingo 1,4 l 55kW KFW
PSA Xara Picasso 1,6l 80kW NFU
Touran diesel 2006
Rexton SsangYong 2010
uzitocne info: post27317.html#p27317