Jaké auto?
Moderátor: Colommbo
Re: Jaké auto?
Byl to svým způsobem génius: nejenže vyje.al se všemi klienty koncernu, ale vlastně s úplně všemi klienty automotivu, včetně mé maličkosti, poněvadž dnes už není na trhu žádné auto, po kterém bych toužil.
Re: Jaké auto?
Takové hybridy já neodsuzuji a fandím jim, protože si našly své místo v čase a nenásilně připraví půdu pro něco jiného, ale když už se dávají i do sporťáků, se kterými se toho moc nenajede, tak souhlasím, že automobilovy svět je dojebaný a ti, co o něm rozhodují, nám předposraně nutí něco, o co nemáme zájem a chtějí, abychom ho měli. To je postavené na hlavu.
Toyota Verso 1.8 Valvematic, r. v. 2011
Léto: Shell Helix HX6 10W-40
Zima: Shell Helix Ultra 5W-40
Toyota Corolla Liftback E 11, 1.4 16 V, r. v. 97
Shell Helix HX6 10W-40
Léto: Shell Helix HX6 10W-40
Zima: Shell Helix Ultra 5W-40
Toyota Corolla Liftback E 11, 1.4 16 V, r. v. 97
Shell Helix HX6 10W-40
- Colommbo
- Příspěvky: 9966
- Registrován: pon led 23, 2012 20:46
- Bydliště: kutnohorsko-kolínské pohraničí
Re: Jaké auto?
S výjimkou první části tvého příspěvku s tebou souhlasím, Tome. Jen se bojím, že lidí "co to chcou" je hodně a s postupující degradací společnosti jich bude přibývat. Nás pár skalních, co se motáme tady na fóru (a jemu podobných), není reprezentativním vzorkem (nejen automobilové) společnosti...
W124 E320 Coupé R6 162kW 1994, 5Q man. Getrag "psí noha",
Shell HU 5W40, přev. Ravenol ATF Fluid, dif. Castrol Axle Z Limited Slip 90
Shell HU 5W40, přev. Ravenol ATF Fluid, dif. Castrol Axle Z Limited Slip 90
Re: Jaké auto?
Mně na tom všem vadí hlavně to, že pořízení koncernového vozu je vnímáno jako projev chytrosti, z čehož má mutatis mutandis zároveň plynout, že kdo nejezdí koncernovým autem, ten není dostatečně chytrý. Výsledkem pak je, že po silnicích se za volanty koncernových vozů vyskytuje množství řidičů, kteří se domnívají, že pořízením koncernového vozu úspěšně vykompenzovali svou kognitivní nedostatečnost.
Re: Jaké auto?
Náhodou jsem našel tohle autí, tak jen ze zajímavosti, jaký to byl boxer? https://auto.bazos.cz/inzerat/108534714 ... eo-145.php
Ford Explorer V6 4.0 lpg 1998, Shell HU 5W-30 SL ATF MaxLife
Toyota Corolla Verso 1,8 2006 Ravenol SSL 0W-40 Castrol Syntrans 75W-90
Toyota SiennaV6 3,5 2007 Rowe RS 0W-40 ATF MaxLife
Ford Maverick 2,3i 2004 MaxLife 5W-40
Toyota Corolla Verso 1,8 2006 Ravenol SSL 0W-40 Castrol Syntrans 75W-90
Toyota SiennaV6 3,5 2007 Rowe RS 0W-40 ATF MaxLife
Ford Maverick 2,3i 2004 MaxLife 5W-40
Re: Jaké auto?
myslis si ze to suvisí s imidzom aky okolo seba siri VW?pořízení koncernového vozu je vnímáno jako projev chytrosti, z čehož má mutatis mutandis zároveň plynout, že kdo nejezdí koncernovým autem, ten není dostatečně chytrý
Tieto auta mam na krku:
Daewoo Matiz 0,8 l 37kW rok 2001
Seat Inca SDI 47kW AEY
PSA Berlingo 1,4 l 55kW KFW
PSA Xara Picasso 1,6l 80kW NFU
Touran diesel 2006
Rexton SsangYong 2010
uzitocne info: post27317.html#p27317
Daewoo Matiz 0,8 l 37kW rok 2001
Seat Inca SDI 47kW AEY
PSA Berlingo 1,4 l 55kW KFW
PSA Xara Picasso 1,6l 80kW NFU
Touran diesel 2006
Rexton SsangYong 2010
uzitocne info: post27317.html#p27317
Re: Jaké auto?
Nemyslím, že to souvisí, jsem přesvědčen o tom, že je to tím přímo způsobeno. Koncernová masírka totiž míří na ty úplně nejnižší lidské pudy. Nikdo přece nechce být hloupý, poslední či dokonce sociálně vyloučený.
Typický příklad jednání, které z toho plynoucí koncerňáctví prejudikuje:
Ucpaná dálnice, a to i kolem benzínky. Auta se pohybují ve všech pruzích krokem. Ovšem "chytří" koncerňáci průjezdem benzínkou předjedou přinejmenším 20 aut. Přitom jim to žádný zákon nezakazuje. "Jen" je to neférové. Co na tom záleží, vždyť to je problém hlupáků, kteří to neudělali!
Ovšem podle jednoho zdejšího účastníka je třeba postihovat hlavně překračování rychlostních limitů na volných úsecích...
Typický příklad jednání, které z toho plynoucí koncerňáctví prejudikuje:
Ucpaná dálnice, a to i kolem benzínky. Auta se pohybují ve všech pruzích krokem. Ovšem "chytří" koncerňáci průjezdem benzínkou předjedou přinejmenším 20 aut. Přitom jim to žádný zákon nezakazuje. "Jen" je to neférové. Co na tom záleží, vždyť to je problém hlupáků, kteří to neudělali!
Ovšem podle jednoho zdejšího účastníka je třeba postihovat hlavně překračování rychlostních limitů na volných úsecích...
Re: Jaké auto?
Včera jsem si byl vyzvednout Fiestu u pana Opluštila. Cestou zpět na rekonstruovaných úsecích D1 s omezením rychlosti předjížděly všechny pouze VAGy a jeden polský blb v MB, který mi jel 20 cm za kufrem a blikal, když jsem si dovolil ve zúžení na osmdesátce předjíždět kamion jenom devadesátkou...
Ovšem nejlepší ze všech byl frustrát v dvojkovém Superbu (pracovně mu říkám Volha) který jel za mnou asi minutu v levém pruhu a neustále zapínal a vypínal levý blinkr. Asi totiž přehlédl, že přede mnou předjíždí ještě další dva osobáky...Nechal jsem si trošku "fóra" a když se zařadili, dal jsem za čtyři a najednou zmizel
Jinak jsem zhruba počítal, že z asi 310km, které měla moje cesta domů, jsem tak 70km strávil ve zúžení s osmdesátkou. Hrůza.
Ovšem nejlepší ze všech byl frustrát v dvojkovém Superbu (pracovně mu říkám Volha) který jel za mnou asi minutu v levém pruhu a neustále zapínal a vypínal levý blinkr. Asi totiž přehlédl, že přede mnou předjíždí ještě další dva osobáky...Nechal jsem si trošku "fóra" a když se zařadili, dal jsem za čtyři a najednou zmizel
Jinak jsem zhruba počítal, že z asi 310km, které měla moje cesta domů, jsem tak 70km strávil ve zúžení s osmdesátkou. Hrůza.
Toyota GR Yaris - Ravenol DFE 0W20, MTF1, MTF3, DGL
Toyota GR 86 - Ravenol DXG 5W30, Red Line 75W85
Toyota RAV4 2.5 Hybrid - Ravenol EFE 0W16
Toyota GR 86 - Ravenol DXG 5W30, Red Line 75W85
Toyota RAV4 2.5 Hybrid - Ravenol EFE 0W16
Re: Jaké auto?
V těch zúženích jezdím autem vpravo, poněvadž tacho 90 - 100 mi na limitu 80 bohatě stačí. Motmo však čas od času s chutí zajišťuji, kolik vlastně ti koncerňáci vlevo jezdí. Běžně tacho 120 - 130, přičemž mimo omezení pak už obvykle stejně víc nejedou. Tím chci říct asi tolik, že nějaké omezení je vůbec nezajímá a zároveň nemají žádný respekt vůči těm, kteří by již mimo omezení rádi jeli v levém pruhu dálnice plně legální GPS limit 130.
A vůbec nejhorší jsou frustráti s podmotorovanými koncernovými jebkami, kteří mají jedinou šanci to ostatním natřít právě jen v těch úsecích s omezením, a tak v nich jedou furt, co to dá.
A vůbec nejhorší jsou frustráti s podmotorovanými koncernovými jebkami, kteří mají jedinou šanci to ostatním natřít právě jen v těch úsecích s omezením, a tak v nich jedou furt, co to dá.
Re: Jaké auto?
Já jezdím taky vpravo, ale tohle bylo do kopce a ten kamion se ploužil snad 60. Jinak nechápu čím to je, že jen řidiči těch koncernových vehiklů potřebují pořád ukazovat (nebo spíš sami sobě dokazovat?), jak jim to jede...U mě mají ale docela smůlu. Včera taky - na pražském okruhu u Fordu AMB je rozkopaný krátký úsek, ve kterém pravý pruh jede "ve svém" směru a levý protisměrem. Pak se zase sjíždí a tam se mě snažil nějaký expert s oktávkou předjíždět, abych nestihl zajet před ním do levého pruhu, abych předjel kamiony. Ani jsem nemusel podřazovat...
Toyota GR Yaris - Ravenol DFE 0W20, MTF1, MTF3, DGL
Toyota GR 86 - Ravenol DXG 5W30, Red Line 75W85
Toyota RAV4 2.5 Hybrid - Ravenol EFE 0W16
Toyota GR 86 - Ravenol DXG 5W30, Red Line 75W85
Toyota RAV4 2.5 Hybrid - Ravenol EFE 0W16
Re: Jaké auto?
Jen malá ukázka toho na čem se jako šéf podepsal TYHLE NEBRATJerry3 píše:Zemřel Ferdinand Piëch. Soustrast pozůstalým!
Co v oficiálním nekrologu chybí? Že zabil veškerý pokrok v automotivu a že celou tuto oblast přetvořil v jeden ohromný křivý škleb (chtěl jsem trochu opsat nepřeložitelný anglický výraz "mayhem").
https://autobible.euro.cz/techto-pet-oj ... m-vyhnete/
Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan, manuál.
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Re: Jaké auto?
...tsi, tdi. hned som to prestal citat
LPG X-CESS VST
MOBIL SUPER 3000 X1 Eurol Engine Oil Treat LQ-Molygen TOTAL INEO 0W30
MOBIL SUPER 3000 X1 Eurol Engine Oil Treat LQ-Molygen TOTAL INEO 0W30
Re: Jaké auto?
Tdi v puvodni forme, neni - nebyla, spatna myslenka. Takze bych to na smetiste dejin nedal. To byl pokrok.
Co se stalo evoluci ze solidniho zakladu...je jina vec.
Kdo mel moznost porovnat TD a TDi...,v te dobe...,a ted mudrujte.
A mi,fakt nikdo ze zdejsich starych psu,nemuze podezrivat z ,,nafty plynu elektriky,,
Co se stalo evoluci ze solidniho zakladu...je jina vec.
Kdo mel moznost porovnat TD a TDi...,v te dobe...,a ted mudrujte.
A mi,fakt nikdo ze zdejsich starych psu,nemuze podezrivat z ,,nafty plynu elektriky,,
Re: Jaké auto?
TD a TDI byl sakra rozdíl. To auto najednou opravdu jelo, málo žralo a ještě vydrželo. Myšlenka dobrá. Řekl bych ale, že pak už měl s vysokotlakými systémy navrch Fiat.
Toyota Verso 1.8 Valvematic, r. v. 2011
Léto: Shell Helix HX6 10W-40
Zima: Shell Helix Ultra 5W-40
Toyota Corolla Liftback E 11, 1.4 16 V, r. v. 97
Shell Helix HX6 10W-40
Léto: Shell Helix HX6 10W-40
Zima: Shell Helix Ultra 5W-40
Toyota Corolla Liftback E 11, 1.4 16 V, r. v. 97
Shell Helix HX6 10W-40
Re: Jaké auto?
Souhlas Tome. Jtd a Hdi. Myslim vsak,mozna se pletu,ze Tdi prukopnik.
Kdyz jsem se svezl poprve s tdi v nejakem male ASI ,A3, ja nedieselak nechtel verit.
Ted jezdim,kdyz uz musim autmo,s JTD 1,9.
Nevim z blbe hlavy kolik kw,zaklad byl 88. Tady v TP asi 97???
Relativne s malou a lehkou 4x4 jede slusne. Takovy ucelovy vozik,ktery neurazi a funguje. Ale to je vse.
A vuuubece se nesere.
Kdyz jsem se svezl poprve s tdi v nejakem male ASI ,A3, ja nedieselak nechtel verit.
Ted jezdim,kdyz uz musim autmo,s JTD 1,9.
Nevim z blbe hlavy kolik kw,zaklad byl 88. Tady v TP asi 97???
Relativne s malou a lehkou 4x4 jede slusne. Takovy ucelovy vozik,ktery neurazi a funguje. Ale to je vse.
A vuuubece se nesere.