Jaké pneu?
Moderátor: Colommbo
Re: Jaké pneu?
u nas na cestach to vidno, ze kamiony vylestia 2 kolajnice. zalezi podla auta, ci sa obe strany zmestia do nich.
Re: Jaké pneu?
A s čím to má mít souvislost? Protože kromě vlivu profilového čísla na "tahání za volant" mne nic nenapadá.
Re: Jaké pneu?
Mozna, ze vliv muze mit i prohrabavani pri rozjezdech doprava/doleva ze semaforu (zejmena teda u tech, co jezdi hodne ve meste), hlavne pri odbocovani doprava ma prave predni kolo tendence prokluzovat (je to strana nezatizena ridicem a pri odbocovani doprava odlehcena). Ale nevim jaky rozdil to udela celkove. (Kdysi mi nekdo rikal ze jedno prohrabnuti kola je jako ujet normalne 100 km, ale jak moc je to pravda netusim. )
(Jednu dobu jsem s tim mel problem, kdy mi pri odbocovani doprava prave predni kolo melo tendence hrabat i pri normalnim rozjezdu, kdyz jsem si pak poridil konecne poradny manometr, tak jsem zjistil ze ma z nejakeho duvodu o 0,4 baru vic nez kolo vlevo. Po srovnani celeho auta na spravny tlak to prestalo. )
(Jednu dobu jsem s tim mel problem, kdy mi pri odbocovani doprava prave predni kolo melo tendence hrabat i pri normalnim rozjezdu, kdyz jsem si pak poridil konecne poradny manometr, tak jsem zjistil ze ma z nejakeho duvodu o 0,4 baru vic nez kolo vlevo. Po srovnani celeho auta na spravny tlak to prestalo. )
2011 Skoda Octavia II, 1.6 MPI – Ravenol VSI 5W-40 + Purflux
1998 VW T4, 2.5 TDI – Ravenol VMO 5W-40 + Purflux
2005 Dodge Grand Caravan, 3.8 V6 – Pennzoil 5W-20 + Denso
1998 VW T4, 2.5 TDI – Ravenol VMO 5W-40 + Purflux
2005 Dodge Grand Caravan, 3.8 V6 – Pennzoil 5W-20 + Denso
Re: Jaké pneu?
Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan, manuál.
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Re: Jaké pneu?
ako to drzi na ceste? zda sa mi ze chranena pneu nevyuzije svoj dezen a ta zhora je tiez starsia a opotrebovana
je jasne ze dve pneu na sebe su odolnejsie voci prierazu, ale to je kriterium do terenu a nie kriterium aby to dobre drzalo na ceste za kritickych podmienok
Tieto auta mam na krku:
Daewoo Matiz 0,8 l 37kW rok 2001
Seat Inca SDI 47kW AEY
PSA Berlingo 1,4 l 55kW KFW
PSA Xara Picasso 1,6l 80kW NFU
Touran diesel 2006
Rexton SsangYong 2010
uzitocne info: post27317.html#p27317
Daewoo Matiz 0,8 l 37kW rok 2001
Seat Inca SDI 47kW AEY
PSA Berlingo 1,4 l 55kW KFW
PSA Xara Picasso 1,6l 80kW NFU
Touran diesel 2006
Rexton SsangYong 2010
uzitocne info: post27317.html#p27317
Re: Jaké pneu?
Boha, von je schopnej to prubnout....
PS: Moje chyba - měl jsem to dát do Humoru
Jako 100 let starý auta.... Jestli si se nevšiml, tak je to článek z roku 1911. Nezkoušej to....Misojogi píše:ako to drzi na ceste?
PS: Moje chyba - měl jsem to dát do Humoru
Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan, manuál.
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Re: Jaké pneu?
I zeptat se je umění!
Re: Jaké pneu?
urcite nieBoha, von je schopnej to prubnout....
ale skor si myslim ze uz vtedy mohli mat hladisko prilnavosti k vozovke takze sa cudujem
ale pozrel som si viacere clanky, je to celkom zaujimave citanie, dakujem
Tieto auta mam na krku:
Daewoo Matiz 0,8 l 37kW rok 2001
Seat Inca SDI 47kW AEY
PSA Berlingo 1,4 l 55kW KFW
PSA Xara Picasso 1,6l 80kW NFU
Touran diesel 2006
Rexton SsangYong 2010
uzitocne info: post27317.html#p27317
Daewoo Matiz 0,8 l 37kW rok 2001
Seat Inca SDI 47kW AEY
PSA Berlingo 1,4 l 55kW KFW
PSA Xara Picasso 1,6l 80kW NFU
Touran diesel 2006
Rexton SsangYong 2010
uzitocne info: post27317.html#p27317
Re: Jaké pneu?
V 1911 aké vozovky ? Asfalt nebol,beton bol drahý-takže jedine kamen,či už štrk alebo mačacie hlavy,respektíve ich obdoba. A tým podvozkom bolo jedno,aké pneu tam su.
Suzuki SV 1000,Opel Insignia Sport Tourer CDTI 153kW,Opel Vectra 1,7 DT-išla do sveta
Re: Jaké pneu?
tuhe napravy a listove pera. to musel byt fajny kostitras
Re: Jaké pneu?
Lepší než pěšky.
Re: Jaké pneu?
listové pružiny boli ladené na makko. Tlmiče ešte neboli,autá sa viac podobali kočiarom,skor sa hojdali ako skákali. U moto to bol pravý opak-žiadne pruženie okrem sedadla.
Suzuki SV 1000,Opel Insignia Sport Tourer CDTI 153kW,Opel Vectra 1,7 DT-išla do sveta
- Durex
- Příspěvky: 3946
- Registrován: stř říj 20, 2010 9:17
- Bydliště: Třebechovice p/O
- Kontaktovat uživatele:
Re: Jaké pneu?
Asi začínám stárnout. Ale s tím to asi nemá co dělat. Třeba Jerry je toho důkazem (myšleno v dobrém). Nebo nevím,jak si mám vysvětlit to,že se můj postoj k autům začíná měnit. Asi je to přechodem od osobáků k dodávkám. V tom to bude. Navíc já nikdy na auta netrpěl. Motorka byla vždy priorita. Pak přišlo auto. Jako nutnost. Dojíždění do práce když prší. Byl to favorit. A vlastně stačil a vyhovoval. Když to vezmu zpětně, tak to bylo skoro nejlepší a nejlevnější auto na provoz, co sem měl.
Rád se svezu v autě. Ale radost mě udělá i dodávka obutá na univerzálních matadorách. A teď se pomalu dostávám k tomu,proč tohle píšu. Koupili sme Jumpyho. Jasně, další zpráva, co potěší Lengyho Je obutej na činských pneu. Ani nevím názvy. Ale vpředu jsou jiné než vzadu. Asi akce ... Měl sem z toho trochu strach. Ale obavy se nějak nevyplnily. "Jo, počkej až bude mokro" řekl sem si. A mokro bylo. Bylo to teď o víkendu a já s tím jel po horách. A drží to. Auto zatáčí, nesmeká se a nehučí. Jasně, vezli sme psa, takže nejedeš jak Niki Lauda ve warm upu. Ale zjistil sem, že na normální jízdu ve spojení s takovou krabicí je to ok. Řekl bych, že gumy mají snad větší rezervu než podvozek ...
Neříkám,že až se sjedou,že je koupím znova. Vlastně sem si jistej,že je nekoupím. Ale sem rád za tu zkušenost. To jen takovej fejetonek co mě napadl, když sem seděl na záchodě v práci
Rád se svezu v autě. Ale radost mě udělá i dodávka obutá na univerzálních matadorách. A teď se pomalu dostávám k tomu,proč tohle píšu. Koupili sme Jumpyho. Jasně, další zpráva, co potěší Lengyho Je obutej na činských pneu. Ani nevím názvy. Ale vpředu jsou jiné než vzadu. Asi akce ... Měl sem z toho trochu strach. Ale obavy se nějak nevyplnily. "Jo, počkej až bude mokro" řekl sem si. A mokro bylo. Bylo to teď o víkendu a já s tím jel po horách. A drží to. Auto zatáčí, nesmeká se a nehučí. Jasně, vezli sme psa, takže nejedeš jak Niki Lauda ve warm upu. Ale zjistil sem, že na normální jízdu ve spojení s takovou krabicí je to ok. Řekl bych, že gumy mají snad větší rezervu než podvozek ...
Neříkám,že až se sjedou,že je koupím znova. Vlastně sem si jistej,že je nekoupím. Ale sem rád za tu zkušenost. To jen takovej fejetonek co mě napadl, když sem seděl na záchodě v práci
Suzuki GSX 1300R Hayabusa, Suzuki GSXR 750W, Honda CBR 400RR, Honda CBR 600F3, KTM EXC 300 2T, Honda VFR 750,Suzuki Inazuma 750, Kawasaki ZX7R -2x, Kawasaki GPZ 900, Suzuki GSXR 750 K1,Suzuki SV 650, Fiat Ducato 2.3 JTD
Moto-Emergency motoservis
Moto-Emergency motoservis
Re: Jaké pneu?
Sedě rovněž na záchodě v práci rovnou odpovídám: zrovna tuhle jsem tak nějak hodnotil ty Continentaly, co teď na autě mám a co mi po obutí na nich vadila jejich nesportovnost. Ano, nejsou z tohoto pohledu nic moc, VAGináři mi ovšem i tak v zatáčkách překážejí, takže jsou vlastně OK.
Re: Jaké pneu?
Kluci a hrála vám u toho hudba
Já mám letní (205/55-16 W) i zimní (195/65-15 H) Vredesteiny, a až (někdy) budu kupovat nový gumy, Vredestein bude velký favorit. Cenově střed, výkonem je hodně nahoře
Já mám letní (205/55-16 W) i zimní (195/65-15 H) Vredesteiny, a až (někdy) budu kupovat nový gumy, Vredestein bude velký favorit. Cenově střed, výkonem je hodně nahoře
Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan, manuál.
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF