Motorky a o motorkách všeobecně
Moderátor: Colommbo
Re: Motorky a o motorkách všeobecně
SVn mi plne vyhovuje. Proto jsem si ji koupil znovu. Prenastavil na sebe,dal vetsi zrcatka a zvysil riditka. Mekke vidle vyhovuji a zadek nastavil na mekko. Vic neni co dodat.
Koho bavi krouzit a mit dobry pocit z lepsich casu a trenovat,proc ne. K nim nepatrim.
Natrenuje si chovani motky coz je dobre. Mam jinou skolu v jinych podminkach. A jezdim uz jen poklidnym tempem. Ale hlavne motky nejsou moje v mych hobby na prvnim miste. Beru je jako zmenu od celozivotniho velkeho volantu (tento obor mi bavi z rizeni nejvic).
Skutr beru jakozto rychle pohybovadlo po Phe,skoro denne letem zimou.
Ty to beres jen s ohledem na motky. Pro me je to jen mala cast stroju,co jsem ridil,ridim a snad jeste budu vcetne jejich kompletni obsluhy. Nyni se chytam obnovit papiry ma velke zemni stroje
Uz nemam co dodat.
Koho bavi krouzit a mit dobry pocit z lepsich casu a trenovat,proc ne. K nim nepatrim.
Natrenuje si chovani motky coz je dobre. Mam jinou skolu v jinych podminkach. A jezdim uz jen poklidnym tempem. Ale hlavne motky nejsou moje v mych hobby na prvnim miste. Beru je jako zmenu od celozivotniho velkeho volantu (tento obor mi bavi z rizeni nejvic).
Skutr beru jakozto rychle pohybovadlo po Phe,skoro denne letem zimou.
Ty to beres jen s ohledem na motky. Pro me je to jen mala cast stroju,co jsem ridil,ridim a snad jeste budu vcetne jejich kompletni obsluhy. Nyni se chytam obnovit papiry ma velke zemni stroje
Uz nemam co dodat.
Re: Motorky a o motorkách všeobecně
Já jsem si také zadek dal naměkko, aby se pružení trochu sladilo. Jenže při aktivnější jízdě se to v zatáčce propruží a když jsem šel už i výfukem o zem, tak jsem nastavení zas vrátil. Stejně jsem před i po něčím brousil, myslel jsem, že jen hlásiče a teprve za čas koukám, že ubývá páčka zadní brzdy... Ty pravé zatáčky zkrátka měly svá omezení. Boty slyšet nebyly, ovšem také ubývaly . Jinak motorka dobrá, na lehké zasportování velmi dobrá. Nějaké normální ježdění pro mě spíše nezáživné.
Re: Motorky a o motorkách všeobecně
Je mi líto, že mám krátký rozkrok, tudíž výběr motorek, které bych vůbec mohl odzkoušet, je silně omezený.
Re: Motorky a o motorkách všeobecně
Ono to úplně o tom není. Když sednu na vysokou moderní terénní motorku typu "koza", tak už také nemohu pohodlně stát oběma chodidly na zemi. Resp. stojím jen taktak. V terénu je to dokonce za jízdy výhoda, neb nohy jsou na chození. Pouze při stylu "jedu, sedím a jdu zároveň", což někteří používají v těžkých (ale rovných) výjezdech na větších 4T, se výhoda nižší motorky užije. Při pouhém zastavení jde spíše o komfort jezdce. Nikde není psáno, že musí dosáhnout oběma chodidly plně (nebo i jen na špičkách) na zem. U těžké motorky je to jistě důležitý parametr, motorka totiž nemá být těžká . Ale jde to i bez toho. Zářným příkladem byl motokrosař Petr Kovář. Ten tedy na zem určitě nedosáhl . A jak letěl. Nějak zastavit taky musel.
Naposledy upravil(a) Ital dne čtv čer 13, 2019 16:06, celkem upraveno 1 x.
- Colommbo
- Příspěvky: 9993
- Registrován: pon led 23, 2012 20:46
- Bydliště: kutnohorsko-kolínské pohraničí
Re: Motorky a o motorkách všeobecně
Do tohoto vlákna přispívám jen opravdu minimálně, ale ty si prostě nedáš pokoj a nedáš, viď...?
W124 E320 Coupé R6 162kW 1994, 5Q man. Getrag "psí noha",
Shell HU 5W40, přev. Ravenol ATF Fluid, dif. Castrol Axle Z Limited Slip 90
Shell HU 5W40, přev. Ravenol ATF Fluid, dif. Castrol Axle Z Limited Slip 90
Re: Motorky a o motorkách všeobecně
Jo. Je vytrvalej jak červotoč.
Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan, manuál.
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Re: Motorky a o motorkách všeobecně
Teď tedy nechápu "ducha" tvé poznámky.Colommbo píše:Do tohoto vlákna přispívám jen opravdu minimálně, ale ty si prostě nedáš pokoj a nedáš, viď...?
- Colommbo
- Příspěvky: 9993
- Registrován: pon led 23, 2012 20:46
- Bydliště: kutnohorsko-kolínské pohraničí
Re: Motorky a o motorkách všeobecně
To neva, já už taky leckdy leccos nepochopím na první dobrou. Nemůžu napsat, že je třeba číst mezi řádky, když řádek je jen jeden. Na duchy nevěřím, nicméně myslím, že tentokrát tam někde bude...
W124 E320 Coupé R6 162kW 1994, 5Q man. Getrag "psí noha",
Shell HU 5W40, přev. Ravenol ATF Fluid, dif. Castrol Axle Z Limited Slip 90
Shell HU 5W40, přev. Ravenol ATF Fluid, dif. Castrol Axle Z Limited Slip 90
Re: Motorky a o motorkách všeobecně
Ital dava sve nazory a zkusenosti at jsou jakekoliv. Takovy ma. Jeho vec. Nekdo radsi jde se stadem a nazor nema. A ze jich tu je. Kdyz nekdo neco napise, vyckavaji a kdyz se to hromadne pochvali, pridaji se do davu, aniz by si zjistili, zda to tak je.
To jsou ty "lidi". Oblibene slovo nekolika jedincu, na ostatni populaci.
To jsou ty "lidi". Oblibene slovo nekolika jedincu, na ostatni populaci.
Re: Motorky a o motorkách všeobecně
Ano. A hlavně nahlas. Jako v Jincích.... A trochu se brácho divím že zrovna Ty kopeš za ItáliiPedro píše:Ital dava sve nazory a zkusenosti at jsou jakekoliv....
To že zůstal ze Tvé strany nepochopen páně Jiřího "duchovní" příspěvek bych já pochopil jen pokud Ty by si nečetl několik posledních zde stran.
Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan, manuál.
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
- Colommbo
- Příspěvky: 9993
- Registrován: pon led 23, 2012 20:46
- Bydliště: kutnohorsko-kolínské pohraničí
Re: Motorky a o motorkách všeobecně
Vláďu mám svým způsobem rád a myslím, že si ho jako člověka dokonce můžu vážit, taky mi udělal radost, že se vrátil. Poslední dobou však začínám mít takovej divnej pocit, že tak nějak na všechny příspěvky má dycky nějaký svoje "ale" a jeho vlastní zkušenosti mi přijdou jiný než ostatních. Nevím, jestli (v návaznosti na Petra) to brát jako jistý projev nestádnosti. A to jako když budu souhlasit s jinými, se mám považovat za člena stáda...? Máte pravdu, nikdy jsem neměl potřebu vynikat, odlišovat se, jít za každou cenu proti proudu. Tak jo, asi jsem stádní typ a komu to vadí, může mi tak akorát políbit... Šos!
W124 E320 Coupé R6 162kW 1994, 5Q man. Getrag "psí noha",
Shell HU 5W40, přev. Ravenol ATF Fluid, dif. Castrol Axle Z Limited Slip 90
Shell HU 5W40, přev. Ravenol ATF Fluid, dif. Castrol Axle Z Limited Slip 90
Re: Motorky a o motorkách všeobecně
Nekopu za nikoho, fotbal a hokej mam na haku. To vis, ne?
Jura asi narazel na hmotnost, co se tu tocila. Asi...
Co bylo v Jincich jen z doslechu.
Nikoho se nezastavam, jen jsem napsal nazor. Jinak je mi to fuk, po nedavnych zkusenostech ohledy na okoli beru jen v tom co uznam za vhodné.
Osobni zast zde proti nikomu nemám a jestli nekdo ma proti me, je mi to fuk, stejne tak co si o me mysli.
To uz i v zivote. Bodka.
Jura asi narazel na hmotnost, co se tu tocila. Asi...
Co bylo v Jincich jen z doslechu.
Nikoho se nezastavam, jen jsem napsal nazor. Jinak je mi to fuk, po nedavnych zkusenostech ohledy na okoli beru jen v tom co uznam za vhodné.
Osobni zast zde proti nikomu nemám a jestli nekdo ma proti me, je mi to fuk, stejne tak co si o me mysli.
To uz i v zivote. Bodka.
- Colommbo
- Příspěvky: 9993
- Registrován: pon led 23, 2012 20:46
- Bydliště: kutnohorsko-kolínské pohraničí
Re: Motorky a o motorkách všeobecně
Pro mě bylo jakousi "poslední kapkou" asi tohle:
Jerry3 píše:Je mi líto, že mám krátký rozkrok, tudíž výběr motorek, které bych vůbec mohl odzkoušet, je silně omezený.
Prostě za každou cenu reagovat, ač je ta reakce zcela mimo mísu...Ital píše:Ono to úplně o tom není. Když sednu na vysokou moderní terénní motorku typu "koza", tak už také nemohu pohodlně stát oběma chodidly na zemi. Resp. stojím jen taktak. V terénu je to dokonce za jízdy výhoda, neb nohy jsou na chození. Pouze při stylu "jedu, sedím a jdu zároveň", což někteří používají v těžkých (ale rovných) výjezdech na větších 4T, se výhoda nižší motorky užije. Při pouhém zastavení jde spíše o komfort jezdce. Nikde není psáno, že musí dosáhnout oběma chodidly plně (nebo i jen na špičkách) na zem. U těžké motorky je to jistě důležitý parametr, motorka totiž nemá být těžká . Ale jde to i bez toho. Zářným příkladem byl motokrosař Petr Kovář. Ten tedy na zem určitě nedosáhl . A jak letěl. Nějak zastavit taky musel.
W124 E320 Coupé R6 162kW 1994, 5Q man. Getrag "psí noha",
Shell HU 5W40, přev. Ravenol ATF Fluid, dif. Castrol Axle Z Limited Slip 90
Shell HU 5W40, přev. Ravenol ATF Fluid, dif. Castrol Axle Z Limited Slip 90
Re: Motorky a o motorkách všeobecně
Je mi líto, že jsem zavdal příčinu...
Re: Motorky a o motorkách všeobecně
Za to Ty nemůžeš. Přes dva roky byl od něho klid. Potom potřeboval pomoct z oknama, a vypadalo to že "znormálněl". Ale jen vypadalo, páč už je to zase ten starej známej stejnej....Ital.
Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan, manuál.
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF