Mogul Forte pro
Moderátor: Colommbo
Mogul Forte pro
Pánové, na značce záleží, nalil jsem do motoru Mogul GX pro a po 500 km jsem měl zapečené pístní kružky specifikace nespecifikace. Sranda z Parama mě vyšla na 38 000 Kč s DPH...... Nyní liju Bixoll Light control a mám svatý pokoj.
Nějak se mito nezdá,kdyby jsi po 500km na olej z Prama zapekl kroužky,určitě bys Paramo zažaloval a jen tak 40.000,- nevypláznul.Určitě bys dal vzorek toho oleje na testy.Co se domníváš,že se skrývá v lahvi Bixxol?Nějaký zázrak?Hafo marketingových žvástů....Kolik jsi už na ten Bixxol nejel,že teď máš klid?Takovýhle výkřiky do tmy..Nejsem zastáncem a ani příznivcem Mogulu, do auta dávám Agip,ale takovéhle tvrzení mi přijde divný......
Re: Mogul Forte pro
A co jsi tam dával předtím a jak často se olej měnil? Jaké máš auto?stormm píše:Pánové, na značce záleží, nalil jsem do motoru Mogul GX pro a po 500 km jsem měl zapečené pístní kružky specifikace nespecifikace. Sranda z Parama mě vyšla na 38 000 Kč s DPH...... Nyní liju Bixoll Light control a mám svatý pokoj.
Příčina bude asi někde jinde. Již léta používáme tento olej do aut různých značek a někteří zákazníci najeli statisíce kilometrů na tento olej, aniž by měli nějaké problémy. Samozřejmě používáme i jiné značkové oleje, neznámé značky pouze na přání zákazníka, když si olej přiveze. Olejové filtry používáme Mann a s těmito filtry také nebyl zaznamenán jediný problém.
Re: Mogul Forte pro
A co tak, jestli to nebylo "obráceně"? Nechci se stormma nějak dotknout, ale co když v motoru bylo "něco, nevím co", a po dobu "už ani nevím, kdy jsem to měnil, a kolik to má najeto". A to -specifikace nespecifikace- se mi taky moc nezdá, na tom ZÁLEŽÍ. To by potom ten Mogul mohl mít "na svědomí", protože byl pro motor až moc dobrý......Ještě jednou - stormme, třeba měníš pravidelně, a příčina zapečení byla jinde, protože to mi k Mogulu nějak nesedí, ale jsou i takoví řidiči - ovládači, kteří nechají olej v motoru pět (i více) let, přejedou několikanásobně kilometrový interval výměny, a myslí si, že občasné dolití oleje stačí. A vůbec jim nedojde, že je v "háji" nejdřív olej, pak FILTR, který se ucpe, a nakonec i motor. A když je pak "něco osvítí", a ten olej a filtr vymění, a nedej bože tam dají něco kvalitního, tak je na malér zaděláno, protože se ten motor "z toho zblázní".......stormm píše:Pánové, na značce záleží, nalil jsem do motoru Mogul GX pro a po 500 km jsem měl zapečené pístní kružky specifikace nespecifikace. Sranda z Parama mě vyšla na 38 000 Kč s DPH...... Nyní liju Bixoll Light control a mám svatý pokoj.
Re: Mogul Forte pro
Tvůj příspěvek má pro mne nulovou hodnotu a klidně by mohl znít i takhle:stormm píše:Pánové, na značce záleží, nalil jsem do motoru Mogul GX pro a po 500 km jsem měl zapečené pístní kružky specifikace nespecifikace. Sranda z Parama mě vyšla na 38 000 Kč s DPH...... Nyní liju Bixoll Light control a mám svatý pokoj.
Pánové, na značce záleží, nalil jsem do motoru Mogul GX pro a po 500 km jsem najednou neměl zapečené pístní kružky (předtím ale byly zapečené) specifikace nespecifikace. Sranda z Parama mi ušetřila na 38 000 Kč s DPH...... Nyní liju Bixoll Light control a chci znovu zapéct kroužky.
Pěkné srovnání Divinol x Mogul
http://www.fordfans.cz/phpbb3/viewtopic ... &start=440
PS: Kdyžtak to Pitrisi hoď do vhodnějšího vlákna
http://www.fordfans.cz/phpbb3/viewtopic ... &start=440
PS: Kdyžtak to Pitrisi hoď do vhodnějšího vlákna
bylo
je
je
No nevím, jednak se srovnává nesrovnatelné a druhak píše pouze o 7tKm po vyčištění hlavy, nikoliv motoru. A podobně vypadala i hlava na mojí stovárně, kde se jezdila max. API SG, ale obvykle M6AD. Na pohled hrůza, ale po setření oleje tam žádné "bahno" nebylo. Motor byl prostě čistý. Z pouhé barvy bych ještě nic nesoudil.
- Durex
- Příspěvky: 3946
- Registrován: stř říj 20, 2010 9:17
- Bydliště: Třebechovice p/O
- Kontaktovat uživatele:
Ježiš, to sou zase moudra Po 240 km s 5w30 na dálnici do plnejch mu motor fakt poděkuje. Jinak se mi nezdá jedna věc. Při každý výměně si fotit vačky? Sundávát víko? To je ještě větší pacient než já! Já ten motor neviděl tudíž nevěřím. Specifikaci oleje jsem neviděl, tudíž nevěřím. Záleží v jakých podmínkách ten motor jezdil. Dle stavu svíček z obrázku pochybuju, že je rozdíl jen 7 tkm!
Suzuki GSX 1300R Hayabusa, Suzuki GSXR 750W, Honda CBR 400RR, Honda CBR 600F3, KTM EXC 300 2T, Honda VFR 750,Suzuki Inazuma 750, Kawasaki ZX7R -2x, Kawasaki GPZ 900, Suzuki GSXR 750 K1,Suzuki SV 650, Fiat Ducato 2.3 JTD
Moto-Emergency motoservis
Moto-Emergency motoservis
- Durex
- Příspěvky: 3946
- Registrován: stř říj 20, 2010 9:17
- Bydliště: Třebechovice p/O
- Kontaktovat uživatele:
Jinak takto vypadá motor po 50 000 tkm s 10w40 API SG ...
Suzuki GSX 1300R Hayabusa, Suzuki GSXR 750W, Honda CBR 400RR, Honda CBR 600F3, KTM EXC 300 2T, Honda VFR 750,Suzuki Inazuma 750, Kawasaki ZX7R -2x, Kawasaki GPZ 900, Suzuki GSXR 750 K1,Suzuki SV 650, Fiat Ducato 2.3 JTD
Moto-Emergency motoservis
Moto-Emergency motoservis