Mogul Forte pro

Fórum o automobilových mazivech

Moderátor: Colommbo

stormm

Mogul Forte pro

Příspěvek od stormm »

Pánové, na značce záleží, nalil jsem do motoru Mogul GX pro a po 500 km jsem měl zapečené pístní kružky specifikace nespecifikace. Sranda z Parama mě vyšla na 38 000 Kč s DPH...... Nyní liju Bixoll Light control a mám svatý pokoj.
pavko

mogul

Příspěvek od pavko »

pokud vim tak by ti mela spravne ta firma bylo by to zpusobene jejich vyrobky zaplatit celou opravu protoze ta firma ruci za kvalitu svych vyrobku a kdyz se ti omylem dostala do motoru sracka tak by ti to ta firma mela zaplatit
Návštěvník

Příspěvek od Návštěvník »

Nějak se mito nezdá,kdyby jsi po 500km na olej z Prama zapekl kroužky,určitě bys Paramo zažaloval a jen tak 40.000,- nevypláznul.Určitě bys dal vzorek toho oleje na testy.Co se domníváš,že se skrývá v lahvi Bixxol?Nějaký zázrak?Hafo marketingových žvástů....Kolik jsi už na ten Bixxol nejel,že teď máš klid?Takovýhle výkřiky do tmy..Nejsem zastáncem a ani příznivcem Mogulu, do auta dávám Agip,ale takovéhle tvrzení mi přijde divný......
Návštěvník

Re: Mogul Forte pro

Příspěvek od Návštěvník »

stormm píše:Pánové, na značce záleží, nalil jsem do motoru Mogul GX pro a po 500 km jsem měl zapečené pístní kružky specifikace nespecifikace. Sranda z Parama mě vyšla na 38 000 Kč s DPH...... Nyní liju Bixoll Light control a mám svatý pokoj.
A co jsi tam dával předtím a jak často se olej měnil? Jaké máš auto?
Návštěvník

Příspěvek od Návštěvník »

Příčina bude asi někde jinde. Již léta používáme tento olej do aut různých značek a někteří zákazníci najeli statisíce kilometrů na tento olej, aniž by měli nějaké problémy. Samozřejmě používáme i jiné značkové oleje, neznámé značky pouze na přání zákazníka, když si olej přiveze. Olejové filtry používáme Mann a s těmito filtry také nebyl zaznamenán jediný problém.
ka-spel
Příspěvky: 1092
Registrován: úte lis 07, 2006 22:51
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od ka-spel »

OMV není žádný zázrak. Dodnes si vzpomínám, že tak před 15 lety jsem se o to víc zajímal a tehdy moc v oblibě nebyl. Zabývali se ve velkém renovací olejů. A říkalo se, že vlastně vyrábějí recykláty.
byloObrázek
je Obrázek
Uživatelský avatar
Pitris
Site Admin
Příspěvky: 27559
Registrován: úte čer 24, 2008 18:00
Bydliště: Brno

Re: Mogul Forte pro

Příspěvek od Pitris »

stormm píše:Pánové, na značce záleží, nalil jsem do motoru Mogul GX pro a po 500 km jsem měl zapečené pístní kružky specifikace nespecifikace. Sranda z Parama mě vyšla na 38 000 Kč s DPH...... Nyní liju Bixoll Light control a mám svatý pokoj.
A co tak, jestli to nebylo "obráceně"? Nechci se stormma nějak dotknout, ale co když v motoru bylo "něco, nevím co", a po dobu "už ani nevím, kdy jsem to měnil, a kolik to má najeto". A to -specifikace nespecifikace- se mi taky moc nezdá, na tom ZÁLEŽÍ. To by potom ten Mogul mohl mít "na svědomí", protože byl pro motor až moc dobrý......Ještě jednou - stormme, třeba měníš pravidelně, a příčina zapečení byla jinde, protože to mi k Mogulu nějak nesedí, ale jsou i takoví řidiči - ovládači, kteří nechají olej v motoru pět (i více) let, přejedou několikanásobně kilometrový interval výměny, a myslí si, že občasné dolití oleje stačí. A vůbec jim nedojde, že je v "háji" nejdřív olej, pak FILTR, který se ucpe, a nakonec i motor. A když je pak "něco osvítí", a ten olej a filtr vymění, a nedej bože tam dají něco kvalitního, tak je na malér zaděláno, protože se ten motor "z toho zblázní".......
antistormm

Re: Mogul Forte pro

Příspěvek od antistormm »

stormm píše:Pánové, na značce záleží, nalil jsem do motoru Mogul GX pro a po 500 km jsem měl zapečené pístní kružky specifikace nespecifikace. Sranda z Parama mě vyšla na 38 000 Kč s DPH...... Nyní liju Bixoll Light control a mám svatý pokoj.
Tvůj příspěvek má pro mne nulovou hodnotu a klidně by mohl znít i takhle:
Pánové, na značce záleží, nalil jsem do motoru Mogul GX pro a po 500 km jsem najednou neměl zapečené pístní kružky (předtím ale byly zapečené) specifikace nespecifikace. Sranda z Parama mi ušetřila na 38 000 Kč s DPH...... Nyní liju Bixoll Light control a chci znovu zapéct kroužky.
bjukemen
Příspěvky: 4902
Registrován: sob bře 29, 2008 17:09

Příspěvek od bjukemen »

...presne tak...
...ten Mogul je dobrý Olej a je minimálne na takej urovni ako ten OMV ktorý je zbytočne predražený...
...inak mal si zažalovať Paramo ked si si bol taký istý že to spôsobil ich olej...
ka-spel
Příspěvky: 1092
Registrován: úte lis 07, 2006 22:51
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od ka-spel »

Pěkné srovnání Divinol x Mogul

http://www.fordfans.cz/phpbb3/viewtopic ... &start=440

PS: Kdyžtak to Pitrisi hoď do vhodnějšího vlákna
byloObrázek
je Obrázek
skodovkar
Příspěvky: 6272
Registrován: pon pro 29, 2008 16:40

Příspěvek od skodovkar »

No nevím, jednak se srovnává nesrovnatelné a druhak píše pouze o 7tKm po vyčištění hlavy, nikoliv motoru. A podobně vypadala i hlava na mojí stovárně, kde se jezdila max. API SG, ale obvykle M6AD. Na pohled hrůza, ale po setření oleje tam žádné "bahno" nebylo. Motor byl prostě čistý. Z pouhé barvy bych ještě nic nesoudil.
Uživatelský avatar
Durex
Příspěvky: 3946
Registrován: stř říj 20, 2010 9:17
Bydliště: Třebechovice p/O
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Durex »

Ježiš, to sou zase moudra :lol: Po 240 km s 5w30 na dálnici do plnejch mu motor fakt poděkuje. Jinak se mi nezdá jedna věc. Při každý výměně si fotit vačky? Sundávát víko? To je ještě větší pacient než já! :lol: Já ten motor neviděl tudíž nevěřím. Specifikaci oleje jsem neviděl, tudíž nevěřím. Záleží v jakých podmínkách ten motor jezdil. Dle stavu svíček z obrázku pochybuju, že je rozdíl jen 7 tkm!
Suzuki GSX 1300R Hayabusa, Suzuki GSXR 750W, Honda CBR 400RR, Honda CBR 600F3, KTM EXC 300 2T, Honda VFR 750,Suzuki Inazuma 750, Kawasaki ZX7R -2x, Kawasaki GPZ 900, Suzuki GSXR 750 K1,Suzuki SV 650, Fiat Ducato 2.3 JTD

Moto-Emergency motoservis
Uživatelský avatar
Durex
Příspěvky: 3946
Registrován: stř říj 20, 2010 9:17
Bydliště: Třebechovice p/O
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Durex »

Jinak takto vypadá motor po 50 000 tkm s 10w40 API SG ...

Obrázek
Suzuki GSX 1300R Hayabusa, Suzuki GSXR 750W, Honda CBR 400RR, Honda CBR 600F3, KTM EXC 300 2T, Honda VFR 750,Suzuki Inazuma 750, Kawasaki ZX7R -2x, Kawasaki GPZ 900, Suzuki GSXR 750 K1,Suzuki SV 650, Fiat Ducato 2.3 JTD

Moto-Emergency motoservis
Uživatelský avatar
Durex
Příspěvky: 3946
Registrován: stř říj 20, 2010 9:17
Bydliště: Třebechovice p/O
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Durex »

A ještě stav válců :wink:
Obrázek
Suzuki GSX 1300R Hayabusa, Suzuki GSXR 750W, Honda CBR 400RR, Honda CBR 600F3, KTM EXC 300 2T, Honda VFR 750,Suzuki Inazuma 750, Kawasaki ZX7R -2x, Kawasaki GPZ 900, Suzuki GSXR 750 K1,Suzuki SV 650, Fiat Ducato 2.3 JTD

Moto-Emergency motoservis
Demo
Příspěvky: 609
Registrován: pon úno 25, 2008 13:17
Bydliště: Brno

Příspěvek od Demo »

Z čeho je to motor?
Odpovědět