Ostatní
Moderátor: Colommbo
Re: Ostatní
Anebo směrem na východ od nás. Třeba v takové KR je svět ještě v pořádku: standardem je benzínová V6 o objemu nad dva litry v kombinaci s HDM automatem.
Re: Ostatní
Vitara o ničem a zbytek jak přes kopírák https://www.suzuki.cz/auto/vitara/cenik.pdf
Re: Ostatní
Narážím spíš na Ignis.
Re: Ostatní
To je tak půl bídy https://www.suzuki.cz/auto/ignis/cenik.pdf
Re: Ostatní
vsetky auta z vychodu maju vybavu po paketoch, nemozes si kupit len jednu vec. musis zobrat paket ktory tu vec obsahuje (aj ked ostatne veci nechces).. swift ma aspon plastove podblatniky, ignis ma len niecim namazane plechy
LPG X-CESS VST
MOBIL SUPER 3000 X1 Eurol Engine Oil Treat LQ-Molygen TOTAL INEO 0W30
MOBIL SUPER 3000 X1 Eurol Engine Oil Treat LQ-Molygen TOTAL INEO 0W30
- Durex
- Příspěvky: 3948
- Registrován: stř říj 20, 2010 9:17
- Bydliště: Třebechovice p/O
- Kontaktovat uživatele:
Re: Ostatní
A to jako u jiných automobilek není? Že by neměli pakety a nebo když chceš něco z vyšší výbavy,že to dostaneš k základu?pepoh píše:vsetky auta z vychodu maju vybavu po paketoch, nemozes si kupit len jednu vec. musis zobrat paket ktory tu vec obsahuje (aj ked ostatne veci nechces)..
Na druhou stranu,když je ten paket vymyšlený inteligentně,tak to k sobě ladí a člověk vlastně nemusí přemýšlet nad kravinama a kolikrát si kombinovat nesmyslnou výbavu ...
Například se mi to líbilo u Suzuki Kizashi. Jediné,co šlo vybrat byla barva a předokolka s manuálem a nebo 4 kolka v matu. No není to super?
Suzuki GSX 1300R Hayabusa, Suzuki GSXR 750W, Honda CBR 400RR, Honda CBR 600F3, KTM EXC 300 2T, Honda VFR 750,Suzuki Inazuma 750, Kawasaki ZX7R -2x, Kawasaki GPZ 900, Suzuki GSXR 750 K1,Suzuki SV 650, Fiat Ducato 2.3 JTD
Moto-Emergency motoservis
Moto-Emergency motoservis
Re: Ostatní
Honzo, to mi připomnělo kdysi (nevím jak nyní) info o Rolls-Royce: Výkon motoru - dostatečný, cena - přiměřená.
Ford Explorer V6 4.0 lpg 1998, Shell HU 5W-30 SL ATF MaxLife
Toyota Corolla Verso 1,8 2006 Ravenol SSL 0W-40 Castrol Syntrans 75W-90
Toyota SiennaV6 3,5 2007 Rowe RS 0W-40 ATF MaxLife
Ford Maverick 2,3i 2004 MaxLife 5W-40
Toyota Corolla Verso 1,8 2006 Ravenol SSL 0W-40 Castrol Syntrans 75W-90
Toyota SiennaV6 3,5 2007 Rowe RS 0W-40 ATF MaxLife
Ford Maverick 2,3i 2004 MaxLife 5W-40
- Durex
- Příspěvky: 3948
- Registrován: stř říj 20, 2010 9:17
- Bydliště: Třebechovice p/O
- Kontaktovat uživatele:
Re: Ostatní
Jinak reklamace resp závada aku je taková ...
https://scontent-otp1-1.xx.fbcdn.net/v/ ... e=5D2DD40F
Po otočení klíčkem jen problikával displej. A napětí v palubní síti nebylo možné změřit. Pak ukazovalo i 3 Volty. Podotýkám,že aku je stará půl roku a použitá cca 10x.
Reklamaci mě zamítli,že jde o mechanické poškození. Jenže kontakty nejsou zdeformované a zespoda je vidět značná nehomogenita materiálu. Takže bojujem dál ...
https://scontent-otp1-1.xx.fbcdn.net/v/ ... e=5D2DD40F
Po otočení klíčkem jen problikával displej. A napětí v palubní síti nebylo možné změřit. Pak ukazovalo i 3 Volty. Podotýkám,že aku je stará půl roku a použitá cca 10x.
Reklamaci mě zamítli,že jde o mechanické poškození. Jenže kontakty nejsou zdeformované a zespoda je vidět značná nehomogenita materiálu. Takže bojujem dál ...
Suzuki GSX 1300R Hayabusa, Suzuki GSXR 750W, Honda CBR 400RR, Honda CBR 600F3, KTM EXC 300 2T, Honda VFR 750,Suzuki Inazuma 750, Kawasaki ZX7R -2x, Kawasaki GPZ 900, Suzuki GSXR 750 K1,Suzuki SV 650, Fiat Ducato 2.3 JTD
Moto-Emergency motoservis
Moto-Emergency motoservis
- Durex
- Příspěvky: 3948
- Registrován: stř říj 20, 2010 9:17
- Bydliště: Třebechovice p/O
- Kontaktovat uživatele:
Re: Ostatní
Přesnětonny píše:Honzo, to mi připomnělo kdysi (nevím jak nyní) info o Rolls-Royce: Výkon motoru - dostatečný, cena - přiměřená.
Suzuki GSX 1300R Hayabusa, Suzuki GSXR 750W, Honda CBR 400RR, Honda CBR 600F3, KTM EXC 300 2T, Honda VFR 750,Suzuki Inazuma 750, Kawasaki ZX7R -2x, Kawasaki GPZ 900, Suzuki GSXR 750 K1,Suzuki SV 650, Fiat Ducato 2.3 JTD
Moto-Emergency motoservis
Moto-Emergency motoservis
Re: Ostatní
Pokud se má auto k tomu určené alespoň někdy do toho terénu podívat, pak je rozhodně lepší, když žádné vložky v podbězích nemá.pepoh píše:... swift ma aspon plastove podblatniky, ignis ma len niecim namazane plechy
Re: Ostatní
Zloděj ukradl kultovní „erko“, majitel si veterána cení na půl milionu
Zdroj: https://www.idnes.cz/praha/zpravy/krade ... zpravy_rsr
Corolla 1,6 2017
Aygo 2022
Mazda 2 1,3 2011
Aygo 2022
Mazda 2 1,3 2011
- Colommbo
- Příspěvky: 9993
- Registrován: pon led 23, 2012 20:46
- Bydliště: kutnohorsko-kolínské pohraničí
Re: Ostatní
A proč ne...? Když jsou lidi ochotni za špičkově restaurovanou tisícovku dát milion (za MBX ještě víc), proč by eRko nemohlo být za půl...
W124 E320 Coupé R6 162kW 1994, 5Q man. Getrag "psí noha",
Shell HU 5W40, přev. Ravenol ATF Fluid, dif. Castrol Axle Z Limited Slip 90
Shell HU 5W40, přev. Ravenol ATF Fluid, dif. Castrol Axle Z Limited Slip 90
Re: Ostatní
Že by přece jen MOŽNÁ ten zlatý padák zas až tak zlatý nebude
Zachytil jsem v denním tisku, že:
Státní zastupitelství v německém Braunschweigru obžalovalo bývalého šéfa koncernu Volkswagen Martina Winterkorna z podvodu....Za těžký případ podvodu mu hrozí....až deset let odnětí svodody.... Chce se napsat KÉŽ BY
Zachytil jsem v denním tisku, že:
Státní zastupitelství v německém Braunschweigru obžalovalo bývalého šéfa koncernu Volkswagen Martina Winterkorna z podvodu....Za těžký případ podvodu mu hrozí....až deset let odnětí svodody.... Chce se napsat KÉŽ BY
Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan, manuál.
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Re: Ostatní
Dovolil bych si připomenout, že PRŮMĚRNÉ stáří aut v Česku již přesáhlo 15 let. Takže jistý jemný rozdíl proti Rakousku zde vidět zajisté je i statisticky. Odpovídá docela dobře PRŮMĚRNÉ kupni síle Rakušanů oproti Čechům. Ta bude zhruba dvojnásobná.nr.on píše: Priteli,ani v Rakousku nema kazdy auto na 5 let,prumerne stari je 7,8 let.Duraz je na PRUMERNEM stari!
I tady musi vydrzet 10-15 let a kdo to chce popirat,ma ho.no poneti.V CR jsou take lidi,kteri kupuji kazde 2-3 roky nove auto,tady zrovna tak ale bavime se o prumeru.A stale vice se kupuji ojeta.
Re: Ostatní
Co se týká intervalů výměny oleje, je to naprosto zbytečný a navenek i trochu směšný střet názorů. Můžeme vzít za příklad motory zde populárního koncernu ve vozech Škoda. Někdy šel motor prakticky do kytek při proběhu kolem 70000 km a majitel mohl pořád měnit kvalitní olej, když příčina úmrtí byla konstrukční vada. Naopak zase máme přiklady Tdi s proběhem půl milionu, milion a přes milion km, které byly servisovány v proměnlivém intervalu (výměny oleje po cca 30000 km) nízkoviskozitními oleji a kdo by chtěl tvrdit, že jim to uškodilo, viďte? Takže spíše nesklouznout do nějakých patologií na jednu stranu (Pandora promine) nebo zas na druhou stranu, že za 100000 km to stačí nebo proč to měnit . Další trochu extrémy jsou ve viskozitách, proč tam strkat zrovna 0w-20 nebo naopak 15w-50? Dále oleje s minimalizovaným obsahem síry, fosforu atd.
Držet se rozumu a
známéť Gaussovy křivky ani v tomto případě neuškodí.
Držet se rozumu a
známéť Gaussovy křivky ani v tomto případě neuškodí.